Ik heb een hekel aan die vent.quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Ik had een nieuw Ronplaatje gevonden.
[ afbeelding ]
De mijne zag er lekkerder uitquote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
nou die soep ziet er ook heerlijk uit zeg
nou
Die is goed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Ik had een nieuw Ronplaatje gevonden.
[ afbeelding ]
Je hebt er nog gepost ook!quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Owh shit, dit is het hommoforum
quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een koelkastmagneet van
Tof. Is je Griek ook vegetariër?quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een koelkastmagneet van
Hij vond mij niet aantrekkelijk en ik rook niet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij probeerde eerst de mannen, toen mij.... Dat zet je toch aan het denken wanneer jij aan de beurt zou zijn.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tof. Is je Griek ook vegetariër?
Iedereen heeft daar beef mee.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Kentoet het volgende:
Heeft Tem weer beef met team Opzij ofzo?
[x] team Tem uiteraardquote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar beef mee.
Cnor is de laatste dagen aanvoerdster.
Ja kan me voorstellen. Ik trek alleen vleeseters aan geloof ik, vaak apart koken dus.quote:
Hij was het al eerder, ik een aantal jaren, toen kwam er Biologisch Vlees, maar nu toch maar weerquote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen. Ik trek alleen vleeseters aan geloof ik, vaak apart koken dus.
Ja, die soep wordt je niet vrolijk vanquote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Liesje, komt er geen leuk mannenplaatje in de OP?
Ja, geen idee waarom.quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Kentoet het volgende:
Heeft Tem weer beef met team Opzij ofzo?
Ja Ron Brandsteder ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze moeten je wel vaak hebben.quote:
volgens Corrie hoort er gewoon een beetje vlees inquote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen. Ik trek alleen vleeseters aan geloof ik, vaak apart koken dus.
Ik vind het schandalig. Maar als men er gelukkig van wordt.quote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ze moeten je wel vaak hebben.
Zal wel iets met hoge bomen te maken hebben.
Ik had toen al gezegd dat ik me aanstelde, maar daar wordt weer overheen gekeken natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig. Maar als men er gelukkig van wordt.
Nee, ziet er onsmakelijk uitquote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die soep wordt je niet vrolijk vanmoet ik eerlijk zeggen
quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoge bonen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ze moeten je wel vaak hebben.
Zal wel iets met hoge bomen te maken hebben.
Of een maandelijkse ban in een bepaalde periode. Vrouwen in gezelschap worden op een gegeven moment in dezelfde periode ongesteld dus kan de boel in één keer een ban krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
we zijn achter de schermen al druk aan het zoeken naar een passende oplossing voor dit probleem Tem
maandbans denk ik
Ik vind 30 cm al overdrevenquote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerder zoiets
[ afbeelding ]
Hij is bijna 2 meter
Dan ga ik dat ook even opzetten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Kentoet het volgende:
Even Echte penoze kijken, was vorige week een redelijke show.
Wanneer is/was deel 2?quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef Kentoet het volgende:
Even Echte penoze kijken, was vorige week een redelijke show.
Ze zijn er leuker.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerder zoiets
[ afbeelding ]
Hij is bijna 2 meter
Staat nu online http://www.rtlxl.nl/#!/ec(...)b8-aa43-b44a1c4d6b86.quote:
Mag niet van Sp3c.quote:
Ik kan dat niet kijken, moet een mp4 hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Staat nu online http://www.rtlxl.nl/#!/ec(...)b8-aa43-b44a1c4d6b86.
Even kijken of het wat is.
Was deze keer wat aan de mindere kant.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Staat nu online http://www.rtlxl.nl/#!/ec(...)b8-aa43-b44a1c4d6b86.
Even kijken of het wat is.
Ja volgens mij zag ik dat vorige week al in de aankondiging.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Was deze keer wat aan de mindere kant.
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan dat niet kijken, moet een mp4 hebben.
Ja dat leek mij ook al.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Was deze keer wat aan de mindere kant.
Waarom geloof jij dat niet?quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen op fok! zegt dat te hebben. Maar ik geloof er niks van.
Dan heb ik medelijden met fokkers, met 30 centimeter kan je niks.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen op fok! zegt dat te hebben. Maar ik geloof er niks van.
Is er een verband tussen autisme en een razende pener?quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat de meeste fokkers zolderautisten zijn? En die hebben geen grote pener?
Je kan Ferry Doedel er pijn mee doen ....quote:Op zondag 24 november 2013 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met fokkers, met 30 centimeter kan je niks.
Denk het wel. Evolutionair gezien hebben ze geen grote razende pener nodig toch.quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er een verband tussen autisme en een razende pener?
Als je zo'n worst moet oppompen met je bloed val je er meteen flauw bij neer.quote:Op zondag 24 november 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan Ferry Doedel er pijn mee doen ....
Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er een verband tussen autisme en een razende pener?
Stiekem zou jij Ferry Doedel gewoon doen natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je zo'n worst moet oppompen met je bloed val je er meteen flauw bij neer.
Uiteraard.quote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem zou jij Ferry Doedel gewoon doen natuurlijk.
nee das onhandig als je voor de klas staatquote:
keihard de ballen uit zijn doedelzakje blazenquote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem zou jij Ferry Doedel gewoon doen natuurlijk.
Je bent zelf een vader in een jurk. Met je homosjaal.quote:Op zondag 24 november 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vader in een jurk.
Met arafatsjaal.
2 hommels en een camera erop, dat wordt beter dan GTST aan drama.quote:Op zondag 24 november 2013 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar ik had het over Doedel en Voorschrift.
Niet nodig, het is te zien op de PO. Als subonderdeel van Man Bijt Hond.quote:
Misschien kan Zwagerman er eens wat over vertellen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
Schilderijen van Evert Thielen, echt zo waanzinnig![]()
Waarom zeg ik dat hier, ... barbaren
Liever niet.quote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kan Zwagerman er eens wat over vertellen.
Ik kijk wel films en series bro.quote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
de enige bij wie ik nog een beetje cultuur had verwacht .....
quote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef Peunage het volgende:
HAHAHAHAHA
Nee.
Revolution, Walking Dead, Parks and Recreation.
De hele tijd 2 ballen zo flot flot, tegen je kin.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Biefstuk? Ik wacht nog steeds op die BALLEN.
Geef eerst maar pic van je, dan wellicht kom ik wel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Biefstuk? Ik wacht nog steeds op die BALLEN.
ow dat geloof ik graagquote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ja en nee, wij gaan verder in de sportschool.
Dat is niet zo gek, omringd door 21 andere sexy mannen in sportpakjes zou ik ook wel warm blijven.quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
zelfs voetbollers gaan nog langer door in de kou
http://www.google.nl/sear(...)067&bih=800&dpr=0.75quote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef eerst maar pic van je, dan wellicht kom ik wel.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)067&bih=800&dpr=0.75
Die is wel leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerder zoiets
[ afbeelding ]
Hij is bijna 2 meter
Wtf is met die witte schapenwolquote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm, ik blijf wel thuis.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Nu heeft Voorboy ineens marcod3j gelokt.
Hoeft niet, moet wel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit hoeft natuurlijk ook weer allemaal niet.
Zal het niet weer doen lieverd.quote:
echt .....quote:Op zondag 24 november 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Liesje heeft inmiddels de staafmixer erbij gepakt.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Liesje heeft inmiddels de staafmixer erbij gepakt.
Sponsored by H&M.quote:
Wijf.quote:
Nichtengif gaat sowieso boven alles.quote:
Vreemde fixatie heb jij. Meestal ben je er dan zelf een.quote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nichtengif gaat sowieso boven alles.
Ik ben er ook "een".quote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vreemde fixatie heb jij. Meestal ben je er dan zelf een.
Gezondheid.quote:
Dan hoef je er nog niet zo mee te koop te lopen.quote:
Wij hebben daar bosjes voor waar ze hun gang kunnen gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
In Katwijk doen ze niet aan homols.
Zeg het hem, d3j.quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan hoef je er nog niet zo mee te koop te lopen.
Natuurlijk wel, jullie irriteren en de vrouwtjes behagen met leuke foto's is een missie des Gods.quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan hoef je er nog niet zo mee te koop te lopen.
Het was weer om te gieren, volgende week laatste aflevering.quote:Op zondag 24 november 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al gezien natuurlijk.
OEEEEEEEEEEEEEHHHHHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHEHEEOEOEOEEH
Waar jij je tuin voor gebruikt hoeven we niet te weten hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij hebben daar bosjes voor waar ze hun gang kunnen gaan.
ik keur het gewoon goedquote:Op zondag 24 november 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, jullie irriteren en de vrouwtjes behagen met leuke foto's is een missie des Gods.
Daarom hou ik ook van je en heb je onderhand al 4 biertjes van me tegoed.quote:
Ja leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar jij je tuin voor gebruikt hoeven we niet te weten hoor.
gewoon als +1 met mij meekomenquote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook van je en heb je onderhand al 4 biertjes van me tegoed.
Maar aangezien ik niet meer bij crewmeets mag komen.
Nee, smerig, gewoon ordinair, schaam je.quote:
Denk niet dat Snakey dat waardeert.quote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch is ie afgevallen, hij is ook minder bruin. Misschien is ie ziek?
het is niet alsof er veel crewzaken besproken worden ofzo en als het al ter sprake komt weet je het alquote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk niet dat Snakey dat waardeert.
Ach rellen achter de schermen of op de meet, weinig verschil inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet alsof er veel crewzaken besproken worden ofzo en als het al ter sprake komt weet je het al
quote:
Geen idee, geen verstand van.quote:Op zondag 24 november 2013 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis een vest, mooie kleur, niks mis mee, Pierre is altijd goed gekleed.
quote:
Aan het soppen.quote:
kwam dr wel tegen in het fok!sjoeltopicquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwam dr wel tegen in het fok!sjoeltopic
Peuk in de mond, en een volle asbak op de armleuning.quote:
quote:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk geen persona non grata meer?quote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Peuk in de mond, en een volle asbak op de armleuning.
Pak wijn op de ander.quote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Peuk in de mond, en een volle asbak op de armleuning.
gewoon tussen de benen geklemdquote:
die had ze van de weekquote:
Wie zeg dat ie dat niet meer is?quote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk geen persona non grata meer?
Nee joh, is altijd gezellig. Wanneer heb jij voor het laatst gesjoeld? Je bent vast vergeten dat het leuk is.quote:Op zondag 24 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, in Huize Avondrood als je niks anders meer kan ....
Toen ik bij m'n opa op bezoek was in de bejaardensoos, ik heb 'm maar laten winnen ...quote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, is altijd gezellig. Wanneer heb jij voor het laatst gesjoeld? Je bent vast vergeten dat het leuk is.
als je niet komt spelen om te winnen dan moet je gewoon thuisblijvenquote:Op zondag 24 november 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
je had hem gewoon moeten beaten als een baas
Hij is een beetje in de war, hij geeft me nog steeds zakgeld, dat wil ik graag zo houden..quote:Op zondag 24 november 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
En wanneer was dat? Mensen laten winnen met spelletjes.quote:Op zondag 24 november 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen ik bij m'n opa op bezoek was in de bejaardensoos, ik heb 'm maar laten winnen ...
die 5 gulden kun je best missen inmiddelsquote:Op zondag 24 november 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is een beetje in de war, hij geeft me nog steeds zakgeld, dat wil ik graag zo houden..
Ja echt met een gigantische monsterscore ook.quote:Op zondag 24 november 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
en keihard uitlachenquote:Op zondag 24 november 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt met een gigantische monsterscore ook.
Dat klinkt ook niet aardig.quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, toch? Als je maar gelukkig bent
Weet ik veel, paar maanden geleden ....quote:Op zondag 24 november 2013 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wanneer was dat? Mensen laten winnen met spelletjes.
Dan mag je sjoelen stom vinden.quote:Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, paar maanden geleden ....
Het was aardig bedoeld hoor. Hij klinkt wat brommerig soms, maar hij klinkt zeker niet zo oud als dr. A. Bodar.quote:
Hij is een ouwe bromsnorquote:Op zondag 24 november 2013 22:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het was aardig bedoeld hoor. Hij klinkt wat brommerig soms, maar hij klinkt zeker niet zo oud als dr. A. Bodar.
Ja, logisch het is ook stom, ik bedoel jeu de boules is nog spannender. Ik zei boules, ballen, het wachten is nu op plintriddertjequote:Op zondag 24 november 2013 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mag je sjoelen stom vinden.
Hoe oud denk je dat Liesje1979 is?quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef Webschip het volgende:
Maar ik vraag nooit naar iemands leeftijd. Imdat ik dat virtueel nirt zo belangrijk vind . Ik kijk alleen maar wat iemand zegt. Of dat het Robin van 18 is of Ryan van ontzettend oud, maakt mij gewoon niet uit.
Het interesseert mij alleen bij vrouwen....quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef Webschip het volgende:
Maar ik vraag nooit naar iemands leeftijd. Omdat ik dat virtueel níet zo belangrijk vind . Ik kijk alleen maar wat iemand zegt. Of dat het Robin van 18 is of Ryan van ontzettend oud, maakt mij gewoon niet uit.
Hoeveel koekjes hou je nog achter de hand?quote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk.
[..]
Zomaar.
Ben ik nooit geweest geloof ik.quote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk geen persona non grata meer?
Nee, niet zomaar, waarom heb je een chinees koekje? wat heb je tegen chinezen?quote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk.
[..]
Zomaar.
Liesje is de vrouwelijke Gordon.quote:Op zondag 24 november 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar, waarom heb je een chinees koekje? wat heb je tegen chinezen?
Ik heb er 8.quote:Op zondag 24 november 2013 23:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeveel koekjes hou je nog achter de hand?
Hm ja ergens in Juli een weekje ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie ook was geband, vandaar
Enorm oud. Als haar username suggereert wat het suggereert krijg ik het niet eens uitgerekend.quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat Liesje1979 is?
Gebruik de iCalculator op je iPad met je iNet verbinding om dit mysterie op te lossen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Enorm oud. Als haar username suggereert wat het suggereert krijg ik het niet eens uitgerekend.
En hoe oud ben je zelluf?quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Enorm oud. Als haar username suggereert wat het suggereert krijg ik het niet eens uitgerekend.
dat zou wel echt middelmatig zijnquote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Dat koekje is toch niet vanwege die hele Gordon he?
Omdat spelletjesmeet en dat normaal gesproken uitmond in een chinees vs snackbar discussie. En ik ben altijd voor Chinees. Alleen de komende keer wordt het pizza. Ik heb geen Italiaans koekje. Interessant he?quote:Op zondag 24 november 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar, waarom heb je een chinees koekje? wat heb je tegen chinezen?
Ik hoop dan maar dat het daar dan bij blijft. Maar dr. Corrie ligt onder vuur.quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef YokiKater het volgende:
Is Corrie haar nieuwe modem uitgevallen?
ik heb 4 pakken jodenkoeken om een collega te pesten als voor de verandering een keer geen kampioen is gewordenquote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 14 jodenkoeken #NoAmsterdam
In Amsterdam zijn alle jodenkoeken uit de schappen gehaald 70 jaar terug.quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog 14 jodenkoeken #NoAmsterdam
Ik heb geen ipad.quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebruik de iCalculator op je iPad met je iNet verbinding om dit mysterie op te lossen.
Nep hipster.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn alle jodenkoeken uit de schappen gehaald 70 jaar terug.
Ja, ja, ..... ik denk toch dat het wegens Gordon isquote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat spelletjesmeet en dat normaal gesproken uitmond in een chinees vs snackbar discussie. En ik ben altijd voor Chinees. Alleen de komende keer wordt het pizza. Ik heb geen Italiaans koekje. Interessant he?
Beter dan Sjek.quote:
16quote:
kutvolkquote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil die niet zeggen, wel aan iedereen zelf vragen natuurlijk.
De slappe lach om de Brabander deed 't hem natuurlijk.quote:
Voor saai gelul over enkel voetbal heb je Sjek al.quote:Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk, vorige keer ging het vooral over poepen langs de snelweg
Ik ging het opzoeken maar het was deze keer niet voor de spelletjesmeet. Maar daar is hij wel voor gemaakt. Niets met Gordon in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ..... ik denk toch dat het wegens Gordon is
Jammer dan, het is crisis, dus glazen in je bril zijn te duur.quote:Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil ook geen hipsterbril
wel een longboard en zo'n namaak rastamutsje zekerquote:Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil ook geen hipsterbril
Nee dat is gewoon Aziatische topkwaliteit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
en van die kleren waar ze in de fabriek al gaten ingeknipt hebben
Ik heb liever straks een W205. Maar ja, best duur denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer dan, het is crisis, dus glazen in je bril zijn te duur.
Je moet het er maar mee doen.
LEEUWARDEN?????quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
Bij ons in Leeuwarden is de stad al overspoelt met hipsters, ze beginnen al met inzamelen voor het glazen huis omdat ze de wereld willen verbeteren. Dat hele evenement is een vloek voor alle ontvangende steden.
Een wat?quote:Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb liever straks een W205. Maar ja, best duur denk ik
Ja Ljouwert ja.quote:
Hipstertaal voor een bril.quote:
kun je ook zo raar praten als die figuren ofwa?quote:
Zo wil ik niet gevonden worden.quote:Op zondag 24 november 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel een longboard en zo'n namaak rastamutsje zeker
Jij woonde toch niet in Leeuwarden?quote:Op zondag 24 november 2013 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
Bij ons in Leeuwarden is de stad al overspoelt met hipsters, ze beginnen al met inzamelen voor het glazen huis omdat ze de wereld willen verbeteren. Dat hele evenement is een vloek voor alle ontvangende steden.
beetje met rare termen smijten alsof het cool isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |