Het werk begint pasquote:
Wanneer weer meet? Was lachequote:Op zaterdag 23 november 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
Wilde zojuist m'n canvas verzilveren van de wedstrijd, wil ik 'm iets groter laten afdrukken met wat bijbetalen geeft ie de volledige prijs weernu kan ik niet meer terug om de afmetingen te wijzigen
dan maar mailtje naar de klantenservice gestuurd.. ken ook nooit gewoon normaal goed gaan
Ik ben eind maart weer terug in NL, maar laat je tot die tijd niet weerhouden eentje eerder te organiserenquote:
heerlijk datquote:Op zondag 24 november 2013 05:46 schreef andreas612 het volgende:
Vet
http://www.archdaily.com/(...)-photography-awards/
Wanneer ga je jezelf een Ts kado doen man. Als er eentje hier is die de shit eruit zou fotograferen, ben jij het wel!quote:
Ik zou er zeker dolblij mee zijnquote:Op zondag 24 november 2013 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
Wanneer ga je jezelf een Ts kado doen man. Als er eentje hier is die de shit eruit zou fotograferen, ben jij het wel!
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!quote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Allemaal er zin in deze week? Laatste week van de maand november en de dure maand december staat voor de deur. Kortom voor sommigen een vervelende maand,voor de ander een hele leuke maand.
Maak er wat van vandaag!
Was afgelopen weekquote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!
Zal wel weer druk zijn bij de media markt dan...quote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!
Ja, haak wel even aan.quote:Op maandag 25 november 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ga je naar Das Coen und Sander Fest?
Dat denk ik dan weer niet nee.quote:
De band wel?quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet nee.
Daar mag ik nog niets over zeggen.quote:
Ik zie de foto's wel verschijnen. Ze schijnen zo'n vlieg-aan-de-muur-fotograaf te hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar mag ik nog niets over zeggen.
Mogelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie de foto's wel verschijnen. Ze schijnen zo'n vlieg-aan-de-muur-fotograaf te hebben
Das altijd balen ja... maar wel prettig als het daarna allemaal weer verholpen is voor een tijd.quote:Op maandag 25 november 2013 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Was afgelopen week. Beetje jammer dat ik er dit jaar een flink dakreparatie van moet betalen ipv iets leuks...
Voor fotografie-zaken hoef ik daar niet te komenquote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zal wel weer druk zijn bij de media markt dan...
Ik heb sowieso het idee dat het altijd druk is bij de MediaMarkt...quote:Op maandag 25 november 2013 14:02 schreef Uncle het volgende:
Eerste zaterdag na salaris is het altijd stervens druk daaro. Ook op de foto afdeling...
Ja, dat, of ze doen het echt veel beter dan iedereen die ik kenquote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef freud het volgende:
Indeed, al vermoed ik dat het meer retail therapie is dan dat men het geld echt kan missen.
Vandaag moet ik eerst ff wat langer rijden voordat ik koffie krijg. Maar de koffie is daar wel beterquote:
Neem een ABOquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:35 schreef Susteren het volgende:
Alsjeblieft, iemand: haal die kutbanner weg op fok
weet je wel wat dat kost...quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
lijkt mij ook geen probleem met de geldboom van Susteren
Betalen voor een forum waarvan men al binnenloopt van de niet-irritante bannersquote:
Ja! Gaat best lekker!quote:
Fotoboek je bedoeld een plakboek? Of wat anders?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! Gaat best lekker!
Besloten eens een fotoboek te maken van m'n Berlijn serie. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Een fotoboek laten afdrukken. Dus ingebonden enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fotoboek je bedoeld een plakboek? Of wat anders?
Gisteren terug gekomen uit la palma ook veel foto's gemaakt. Moet nog een selectie maken.
Oke ben benieuwd. Een goeie druk kan heel mooi zijn. Die hema en kruidvat dingen.. Tja uhquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een fotoboek laten afdrukken. Dus ingebonden enzo.
Maar geen kruidvatgewoon goed en mooi wel
We verwachten wel een showcase van je!
Ik ben ook benieuwd naar m'n eigen fotoboekquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke ben benieuwd. Een goeie druk kan heel mooi zijn. Die hema en kruidvat dingen.. Tja uh![]()
Ik ga mijn foto's van het weekend uitzoeken. En ik vind er zoveel mooi dus dat gaat een opgave worden. Ik kies ook altijd 1 foto uit die ik groot laat afdrukken.. dat gaat bij deze reis een zware dobber worden want heb er wel een paar die ik echt super tof vind.
En nee het is niet bedoeld als mezelf ophemelen ofzo dat ik eigen foto's ophang thuis. Maar heb liever een vette plaat met eigen herinneringen aan de muur hangen dan de zoveelste druk van een ikea Canvas ding haha.
Een showcase kan ik weleens doen. Nog nooit gedaan eigenlijk. En ben helemaal niet zo goed als de rest hier wat fotograferen wat dat betreft.
Gadverquote:Op woensdag 27 november 2013 06:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
koffie met een beetje suiker graag!
cafeïne én suiker... dat is pas wakker worden!quote:Op woensdag 27 november 2013 06:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gadver. * Nalbandian doneert pak suiker aan Xilantof.
Zonde van de koffie!quote:Op woensdag 27 november 2013 06:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
cafeïne én suiker... dat is pas wakker worden!
Suiker in je koffie... Neem dan gewoon gelijk thee joh!quote:Op woensdag 27 november 2013 06:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
koffie met een beetje suiker graag!
Ik geloof dat ik zo'n 1800 foto's heb....quote:Op woensdag 27 november 2013 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar m'n eigen fotoboekHet blijft toch iets moois als je een foto mooi op papier hebt.
Hier in huis hangen ook 2 foto's die ik gemaakt hebdus heel erg is het niet
![]()
1 daarvan is wel aan vervanging toe trouwens
Hoeveel foto's heb je totaal gemaakt? Het nakijken en bewerken vind ik toch wel deel van de napret. Zeker als je weet dat je veel toffe foto's erbij hebt zitten.
Die showcase gewoon doen! Wie weet leer je nog wat aan de hand van de commentaren!
leuk klusje!quote:Op woensdag 27 november 2013 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zo'n 1800 foto's heb....
Maar er zijn er ook bij die hetzelfde zijn maar dan net anders ingesteld.
Nabewerken vind ik ook altijd leuk. Alleen kan dat bij mij alleen op de laptop. En die geeft de foto altijd anders weer dan andere hem zien ofzo. Meestal zie ik ze lichter dan dat ze zijn schijnbaar.
Heeft geen nut die gaat toch terug naar de zaak. Over een paar weken. En daarbij heb ik geen idee hoe dat moet haha.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leuk klusje!
Misschien een je laptopscherm calibreren?
Yes!quote:
Nice! Wat voor iets?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes!
Dit weekend verhuizen, whoei
Dat is heel eenvoudig met een Spyder (apparaatje wat je op je scherm hangt, gaat verder automagisch). Die van mij heb ik overgenomen van D_A, werkt perfectquote:Op woensdag 27 november 2013 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft geen nut die gaat toch terug naar de zaak. Over een paar weken. En daarbij heb ik geen idee hoe dat moet haha.
...
Prima kamertje, gedeeld met een vriendin in Westquote:
WHOEIquote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig met een Spyder (apparaatje wat je op je scherm hangt, gaat verder automagisch). Die van mij heb ik overgenomen van D_A, werkt perfect
Oh zoiets zullen ze op afdeling design vast wel hebben dan. Maar even afwachten wat de volgende lap top doetquote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig met een Spyder (apparaatje wat je op je scherm hangt, gaat verder automagisch). Die van mij heb ik overgenomen van D_A, werkt perfect
Gezellig!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima kamertje, gedeeld met een vriendin in West
Hij wil gewoon altijd de eerste zijn om goedemorgen te zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Wekker verkeerd ingesteld?
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ben altijd blij dat ik in dat soort gevallen de camera van Puala kan meegrissen
Moest vandaag wat verder weg voor m'n werk, dus wat eerder de auto inquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Wekker verkeerd ingesteld?
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.quote:
Geen letsel?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.
Voel nek wat maar zal wel meevallen uiteindelijk. Anders morgen oid maar even laten nakijken.quote:
Inderdaad even laten checken. Blikschade is erg vervelend, maar overkomelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voel nek wat maar zal wel meevallen uiteindelijk. Anders morgen oid maar even laten nakijken.
Parijs of zo? 5:41... Idioot.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moest vandaag wat verder weg voor m'n werk, dus wat eerder de auto in
Ah balen man. Pas op met je nek. Morgen even langs de dok. Zoiets kan een flinke optater geven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Puala het volgende:
Warme appelflappen als ontbijt, nomnomnom
Nee hoor.quote:
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wij hebben pepernoten, banketstaven en straks gebak
lekkah! helemaal op vers wit broodquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef spreading het volgende:
Heel jaloers, boterhammetjes met pindakaas hierzi
Ja!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lekkah! helemaal op vers wit brood
Over anderhalf uur pas eten. Heb honger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik ook jaloers
Zit aan een appel
half uurtje nog!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Over anderhalf uur pas eten. Heb honger.
Dat je het weg krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
half uurtje nog!
* cup a soup - kip
* boterham met pindakaas
* boterham met ham
* boterham met aardbeien jam
* een appel
Russische eiersalade?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je het weg krijgt.
Ik twee bammetjes met Russische eiersalade.
Oh ... Met peren ik bedoelde Surinaamsequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Russische eiersalade?
Doen ze roulette over welk ei er het eerst aan gaat?
Tja wit brood.. das niet gezond dus komt er niet in bij ons.. al doe ik nog zo men best ;-)quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lekkah! helemaal op vers wit brood
Over een uurtje heb ik er ook 1, op bruin brood
Gewoon 's ochtends op weg naar je werk langs de warme bakker rijden en een halfje wit halen... potje pindakaas pik je maar uit de voorraadkast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef spreading het volgende:
[..]
Tja wit brood.. das niet gezond dus komt er niet in bij ons.. al doe ik nog zo men best ;-)
Morgen middag lol.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn vriendin kan geen tarwe eten (krijgt ze last van haar maag).
Daarom eet ze vaak spelt brood, of ook heel donker brood.
No way dat ik dat ga etenvooral het speltbrood is zo droog als wat!
Nu heeft onze plaatselijke bakker bart wel harde speltbroodjes, en de jumbo zachte speltbroodjes die er wel smakelijk uitzien, en het ook zijn volgens haar
wat een gelul over brood trouwens! dat niemand er bij FOT er ff een foto van maakt en hier post
Dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Uncle het volgende:
Dat je in twee fotowedstrijden mee doet om de hoofdprijs en op 1 dag hoort dat je niet gewonnen hebt :![]()
Dat is op 1 dag naar Puerto Rico EN niet naar Zwitserland
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is wel zuur.
Of zat iedereen in de finale? Net zoals iedereen de miljoenste bezoeker is van een website (echt waar).
De foto's van National Geographic zijn altijd wel erg mooi dus ik neem aan dat het niveau hoog lag. Natuurlijk is het niet leuk als je niet wint maar ik zou dan al trots zijn om alleen al de finale gehaald te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Nee, 40 wereldwijd in de finale voor National Geographic vs. Nokia, en 20 op de shortlist van Bergwijzer.nl![]()
Wel een abbo op NG en een fotoboek als troost
Niettemin hele nette prestatiequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Nee, 40 wereldwijd in de finale voor National Geographic vs. Nokia, en 20 op de shortlist van Bergwijzer.nl![]()
Wel een abbo op NG en een fotoboek als troost
An maakt haar eigen speltbrood, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn vriendin kan geen tarwe eten (krijgt ze last van haar maag).
Daarom eet ze vaak spelt brood, of ook heel donker brood.
No way dat ik dat ga etenvooral het speltbrood is zo droog als wat!
Nu heeft onze plaatselijke bakker bart wel harde speltbroodjes, en de jumbo zachte speltbroodjes die er wel smakelijk uitzien, en het ook zijn volgens haar
wat een gelul over brood trouwens! dat niemand er bij FOT er ff een foto van maakt en hier post
Toffe foto!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
De winter is hier echt prachtig. De hele dag dit soort contrastrijk zonlicht.
met welke foto's?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Uncle het volgende:
Dat je in twee fotowedstrijden mee doet om de hoofdprijs en op 1 dag hoort dat je niet gewonnen hebt :![]()
Dat is op 1 dag naar Puerto Rico EN niet naar Zwitserland
Super! Ook het zonlicht in de rook. Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, blijf fan van je platen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de voorloper hiervan. Prima statief, wel een "zwaargewicht"quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Mooie foto's problematiQue!![]()
![]()
Straks is bij Amazon.de de Manfrotto 055XPROB Pro Tripod (zonder kop!) in de aanbieding. Zal een scherpe prijs worden.
(Een tip dus voor mensen hier)
Toch wel verleidelijk aangezien m'n huidige tripod rommel is.
Maar goed; ik gebruik eigenlijk nooit een tripod...
EDIT: prijs is ¤120 geworden.
Gewicht boeit me niet zoveel; van de 3 zaken waar je 2 van mag uitzoeken voor een statief (prijs, gewicht, stabiliteit) heb ik liever goede prijs en stabiliteit dan laag gewicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb de voorloper hiervan. Prima statief, wel een "zwaargewicht"
Voor mij maakt het ook niet echt uit, als ik mijn statief gebruik, kan ik hem vaak in de auto gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gewicht boeit me niet zoveel; van de 3 zaken waar je 2 mag uitzoeken voor een statief (prijs, gewicht, stabiliteit) heb ik liever goede prijs en stabiliteit dan laag gewicht.
Maar heb me nooit echt verdiept in statieven. Aanbod is enorm, mogelijkheden idem en heb er eigenlijk nog nooit echt een nodig geweest. Die paar keer dat ik 'm nodig zou kunnen hebben is nog niet te verantwoorden om pak 'm beet ¤200(+) tegenaan te gooien (statief plus kop).
Zelfde verhaal als met de Canon 100-400mm, heerlijke lens en kan 'm soms best gebruiken, maar nog geen ¤1000+ waard voor mij.
Je lens heeft flink last van barreling...quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het jaar is binnen hoor.
Jezus, leeft die nog?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het jaar is binnen hoor.
quote:
Nice, vraag je gewoon aan die man of je foto van hem kan maken oid?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog behoorlijk wat huishoudelijke taken te verrichten. Dus ik ben er bang voor. Jij?quote:Op zondag 1 december 2013 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Strak blauwe lucht in Den Haag, nog fotografie plannen?
Dit ken ik.. maarruh oogkleppen op zie niks zie niks..quote:Op zondag 1 december 2013 09:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog behoorlijk wat huishoudelijke taken te verrichten. Dus ik ben er bang voor. Jij?
Voor mij is het ook een dagje in huisquote:Op zondag 1 december 2013 09:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog behoorlijk wat huishoudelijke taken te verrichten. Dus ik ben er bang voor. Jij?
Normaal vraag ik er niet naar. In deze situatie zag hij dat ik een foto wilde maken en ging een soort van poseren. Toen zei ik 'neem nog een hijsje' en voila.quote:Op zondag 1 december 2013 09:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nice, vraag je gewoon aan die man of je foto van hem kan maken oid?
aitquote:Op zondag 1 december 2013 12:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Normaal vraag ik er niet naar. In deze situatie zag hij dat ik een foto wilde maken en ging een soort van poseren. Toen zei ik 'neem nog een hijsje' en voila.
Goedemiddagquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef DonJames het volgende:
Ja, nieuwe baan, vandaag begonnen. Tot nu toe erg tevreden
Gefeli!quote:Op maandag 2 december 2013 19:31 schreef DonJames het volgende:
Ja, nieuwe baan, vandaag begonnen. Tot nu toe erg tevreden
Whazzup?quote:
Beter laat dan nooitquote:
Zogenaamde vrienden die je zoveel gunnen enzo. Echtquote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeli!
[..]
Whazzup?
[..]
Beter laat dan nooit
Dat dacht ikquote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeli!
[..]
Whazzup?
[..]
Beter laat dan nooit
Erg vervelend! Je echte vrienden leer je gaandeweg je leven wel kennenquote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zogenaamde vrienden die je zoveel gunnen enzo. Echt
Absoluut. Ik heb zo veel mensen zien komen en gaan maar 2 mensen zijn nog altijd na ongeveer 18 jaar erg goede vrienden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Erg vervelend! Je echte vrienden leer je gaandeweg je leven wel kennen! Kop op, en de schouders eronder
!
Ja weet het. Maar er blijven er zo weinig overquote:Op maandag 2 december 2013 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Erg vervelend! Je echte vrienden leer je gaandeweg je leven wel kennen! Kop op, en de schouders eronder
!
Beter 1 echte vriend, dan 10 nep-vriendenquote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar er blijven er zo weinig over
Dat is waarquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Beter 1 echte vriend, dan 10 nep-vrienden!
Beetjequote:Op woensdag 4 december 2013 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen! Kan het huis van de achterburen weer zien ben benieuwd voor hoe lang haha. Daar ook zo mistig geweest?
Kijk mij even hipperdepip in het buitenland zitten postquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk mij even hipperdepip in het buitenland zitten post
Ik heb het over de mist.. Want ik vroeg of het bij iedereen zo mistig is en daar reageerde hij op....quote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Brabant..met zulke wolkenkrabbers. Ik zou zeggen ergens in Azië...China?
Ik wou een flitser viel niet in het budget van ¤15,- euro die we vastgesteld hadden met de familie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Hebben jullie nog iets fotografisch gevraagd voor de feestdagen? Of verwachten jullie daar iets van?
Whehehequote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou een flitser viel niet in het budget van ¤15,- euro die we vastgesteld hadden met de familie.
Wat is dat voor iets dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Grappige is dat ik net een leuke Holga lens tegen kwam voor 10 euro.
Dat had ik moeten vragengewoon leuk spele-dingetje
Nou nou.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, tof. Net een serie van een fotograaf gezien met foto's waarvan ik denk, die zou ik niet gepubliceerd hebben. Terwijl ik dat eerder nooit zag.
maw, of hij was slecht, of ik ben goed
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou nou.Doe us lief tegen Stefan.
Foto's: Zwarte Piet is lief
Zwarte Piet is inmiddels al wat overbelicht in de mediaquote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.
Uitgebeten wit-Pietquote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Worden er met die foto's echt geld verdiend?
Om te huilen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.
Het gaat er als professioneel fotograaf niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je jezelf kan verkopen.
Blijkbaar wel: http://www.leidschdagblad(...)/article25707623.ece
Toepasselijk vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat die hele discussie aan het overwaaien is.
Ach.. ik gun het Sunchaser die habbekrats wel, valt me nog mee dat ze niet een of andere ranzige stock photo gebruiken, zoals je tegenwoordig steeds meer ziet in de pers en op nieuwssites.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.
Het gaat er als professioneel fotograaf niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je jezelf kan verkopen.
Blijkbaar wel: http://www.leidschdagblad(...)/article25707623.ece
Ik misgun het hem niet hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ach.. ik gun het Sunchaser die habbekrats wel, valt me nog mee dat ze niet een of andere ranzige stock photo gebruiken, zoals je tegenwoordig steeds meer ziet in de pers en op nieuwssites.
Gaaf! Hopelijk pakt het gunstig voor je uitquote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Erg positief en soepel sollicitatiegesprek gehad net. Ik heb er een goed gevoel bij. Het vervelende eraan was dat ik windkracht 8 tegen had op de fiets ernaartoe
En dan een flinke brug over,....
Zal voor je duimen. Wat voor baan heb je op gesolliciteerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Erg positief en soepel sollicitatiegesprek gehad net. Ik heb er een goed gevoel bij. Het vervelende eraan was dat ik windkracht 8 tegen had op de fiets ernaartoe
En dan een flinke brug over,....
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leiddequote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gaaf! Hopelijk pakt het gunstig voor je uit! Dat zou een mooie opsteker zijn net voor de feestdagen!
Tnx!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal voor je duimen. Wat voor baan heb je op gesolliciteerd?
en op fietsafstand, als ik het goed heb.. wat wil je nog meer!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leidde
[..]
Tnx!Allround magazijnmedewerker waarbij ik eigenlijk het hele magazijn onder mijn hoede heb.
10 minuutjes!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en op fietsafstand, als ik het goed heb.. wat wil je nog meer!
Hoop voor je dat je de baan krijgt!
Oke tof. Wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leidde
[..]
Tnx!Allround magazijnmedewerker waarbij ik eigenlijk het hele magazijn onder mijn hoede heb.
Morgen aan het einde van de dag en anders maandag. Ik hoop zo dat dat morgen is. Dit soort dingen wacht ik niet graag lang op.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof. Wanneer hoor je meer?
Nee zou jammer zijn als ze daar het weekend overheen laten gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Morgen aan het einde van de dag en anders maandag. Ik hoop zo dat dat morgen is. Dit soort dingen wacht ik niet graag lang op.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen het huis in kerst stemming brengen
Dankjewel. Zijn er wat leuke dingetjes? Moet nog een guirlande erbij halen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Veel plezier!
Hier net bij een tuincentrum geweest, even neuzen.
Volgende week komt hier de kerstboom in huis
Camera op automatische lichtmeting + donker geschminkte mensen + fotograaf die niet doorheeft wat er dan ongetwijfeld zal gebeuren = overbelichte foto'squote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat leuks!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel. Zijn er wat leuke dingetjes? Moet nog een guirlande erbij halen.
------
Ik maak ieder jaar zelf de kerstkaarten. Meestal iets kerstachtigs met Loebes (onze hond) erbij. Maar heb echt geen inspiratie voor dit jaar en het begint nu wel een beetje te dringen.
Heb ook eens een rondje gedaan. Ik houd het bij de spullen van vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zat leuks!
Was alleen niet echt weg van de kerstkleuren die dit jaar blijkbaar in zijn
Je gaat psychologie studeren om het Gear Acquisition Syndrome bij mensen te bestuderen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:28 schreef Susteren het volgende:
Vandaag meeloopdag hogeschool Utrecht gehad, m'n keuze staat vast
Oh god ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je gaat psychologie studeren om het Gear Acquisition Syndrome bij mensen te bestuderen?
+1quote:
*proestquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je gaat psychologie studeren om het Gear Acquisition Syndrome bij mensen te bestuderen?
quote:
Pics or it did not happen!quote:
Zal als ik thuis ben eens zoekenquote:
Ik niet want dat zijn van die pretstudies die als eindresultaat hebben dat de student of niet afstudeert, of wel afstudeert maar vervolgens geen baan kan vinden en dus uiteindelijk van een uitkering gaat genieten.quote:
Die moet je ook niet meer maken op 7 december.. tenzij je heel ver vooruit wil werken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:38 schreef Xilantof het volgende:
Sinterklaas gedichten maken is niet mijn sterkste eigenschap...
Ik lachte dan ook om de opmerking van nalbandian.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik niet want dat zijn van die pretstudies die als eindresultaat hebben dat de student of niet afstudeert, of wel afstudeert maar vervolgens geen baan kan vinden en dus uiteindelijk van een uitkering gaat genieten.
inhoud momenteel niet beschikbaar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef SunChaser het volgende:
Daaaaaaaaaaarissssssieweeeerrrrrrr
https://www.facebook.com/(...)0001566539074&type=1
Op 9gag komt hij elke dag wel een paar keer langs... Als zo'n image eenmaal in een meme generator zit...quote:
Ja precies zie hem iedere dag wel ergens voorbij komen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef freud het volgende:
[..]
Op 9gag komt hij elke dag wel een paar keer langs... Als zo'n image eenmaal in een meme generator zit...
Huisje al in de kerstsferen?quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies zie hem iedere dag wel ergens voorbij komen.
Ja half. Gisteren heel de dag weg geweest en in de avond naar sister act geweestquote:
Hier nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja half. Gisteren heel de dag weg geweest en in de avond naar sister act geweest
En bij jou?
Nee helaas sliep bij mijn ouders thuis. Want dat was makkelijk gezien hun op mijn hond deden passen. En eer dat ik eens thuis wasquote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier nog niet
komt komende week!
Vandaag niet af kunnen maken?
quote:Vooraf:
- Gezien de hoeveelheid die ik hieronder opnoem heb ik niet gekeken of het geleverd kan worden naar Nederland. Lijkt het je interessant; vraag het even of kijk even zelf.
(zou opzich makkelijk kunnen achteraf; maar het is laat op het moment, of vroeg; net hoe je het bekijkt)
- Amazon.fr deals zijn NU al geldig!
Amazon Frankrijk:
Camera:
pricewatch: Canon Powershot G15 Zwart
PW: ¤354. Amazon.fr: ¤299
pricewatch: Nikon D7100 Zwart
PW: ¤868. Amazon.fr: ¤819.99
pricewatch: Sony Alpha A58K + 18-55 mm F3.5-5.6 SAM II Zwart
PW: ¤428.05. Amazon.fr: ¤349.
pricewatch: Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8 (Nikon)
PW: ¤629. Amazon.fr: ¤399.
pricewatch: Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8 (Canon)
PW: ¤699. Amazon.fr: ¤399.
pricewatch: Olympus E-PL5 + 14-42mm II R f/3.5-5.6 Zwart
PW: ¤566.99. Amazon.fr: ¤419.
Amazon Duitsland:
Camera:
pricewatch: Casio Exilim EX-ZR700 Wit
PW: ¤184.72. Amazon.de: ¤149.
pricewatch: Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Nikon
PW: ¤899.35 (maar pas vanaf ¤934.48 direct leverbaar). Amazon.de: ¤818.89 (18:00 uur)
pricewatch: Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di USD Sony
PW: ¤934.48 (direct leverbaar). Amazon.de: ¤829.99 (18:00 uur).
pricewatch: Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Canon
PW: ¤949 (direct leverbaar). Amazon.de: ¤829.99 (18:00 uur)
EDIT: Canon users hebben pech; niet leverbaar naar NL :-( )
Ook prima tijdsbesteding!quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee helaas sliep bij mijn ouders thuis. Want dat was makkelijk gezien hun op mijn hond deden passen. En eer dat ik eens thuis wasen daarna naar het bos geweest met de hond
Uiteraard, ieder jaar moet uit doelen bestaan.quote:Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef Ynske het volgende:
Hi
zo, eens kijken of ik t voor mekaar ga krijgen, doelen vastleggen binnen de fotografie voor komend jaar.
6 of 12 doelen om te bereiken.
nog mensen die zoiets overdenken?
quote:Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, ieder jaar moet uit doelen bestaan.
Realistische doelen stellen, kan je altijd bijstellen als je die behaald hebt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]ik vraag me af of ik t überhaupt voor mekaar krijg om t te voldoen
Wat voor doelen wil je? Dingen die je perse gefotografeerd wilt hebben of?quote:Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef Ynske het volgende:
Hi
zo, eens kijken of ik t voor mekaar ga krijgen, doelen vastleggen binnen de fotografie voor komend jaar.
ja idd fotografie gerelateerdquote:Op maandag 9 december 2013 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat voor doelen wil je? Dingen die je perse gefotografeerd wilt hebben of?
Kan van alles zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat voor doelen wil je? Dingen die je perse gefotografeerd wilt hebben of?
Oke dat is wel tof natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja idd fotografie gerelateerd
en dan juist dingen die ik nu niet doe
dus bv eens sterrensporen fotograferen
Ik heb dat probleem vaak met geld.. En dat is zo snel uitgegeven ^^quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef freud het volgende:
Ik heb wel doelen, maar die botsen vaak met fotografie. Energie kan je maar 1x uitgeven merkte ik
Je hobby aan doelen verbindenquote:Op maandag 9 december 2013 13:00 schreef Ynske het volgende:
Hi
Ik heb een soort blog. Waar ik vooral veel over dingen schrjf die een indruk op mij hebben achtergelaten. Met een verhaal erbij en foto's. Ik had al wel flickr enzo maar daar kon ik mijn ei niet kwijt want wilde ook nog wat vertellen. Over wat het is en mijn gevoel erbij. Ik ben iets meer dan een jaar geleden bijv. naar de Harry Potter studio's geweest en ik ben echt al vanaf kleins af aan een enorme fan. Had dat met alleen foto's echt niet kunnen overbrengen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef Jehuty het volgende:
Ik vindt doelen in een hobby altijd wel prettig. Je wilt toch groeien in je hobby, althans zo ervaar ik het. Heb zelf nog geen ervaring met fotografie maar heb zojuist een simpele Fujifilm Instax 210 gekocht om een soort persoonlijk project te beginnen.
http://photooftheday.hughcrawford.com/
Toen ik deze imposante website een tijd geleden zag was ik nogal geïnspireerd om iets dergelijks te ondernemen. Gewoon het idee dat je op een gegeven moment zoiets groots en tastbaars hebt gemaakt, dat je aan degene die je achterlaat een bijzondere en persoonlijke kijk in je leven kunt geven spreekt me erg aan. Iemand anders in dit forum die iets dergelijks onderneemt?
elke dag een foto zou mij teveel 'druk' geven. Daarnaast moet je ook niet alleen maar foto's maken om het foto's maken... Als je niets te melden hebt hoef je niets te zeggen, als je niks te fotograferen hebt hoef je ook geen foto te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een soort blog. Waar ik vooral veel over dingen schrjf die een indruk op mij hebben achtergelaten. Met een verhaal erbij en foto's. Ik had al wel flickr enzo maar daar kon ik mijn ei niet kwijt want wilde ook nog wat vertellen. Over wat het is en mijn gevoel erbij. Ik ben iets meer dan een jaar geleden bijv. naar de Harry Potter studio's geweest en ik ben echt al vanaf kleins af aan een enorme fan. Had dat met alleen foto's echt niet kunnen overbrengen.
En tja nu je het zegt misschien ook wel leuk voor later.
Mijn vorige telefoon camera was beter dan die ik nu heb helaas. Maar zelf foto's ontwikkelen lijkt me wel een mooi iets om te leren. Heb je dat al eens gedaan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
elke dag een foto zou mij teveel 'druk' geven. Daarnaast moet je ook niet alleen maar foto's maken om het foto's maken... Als je niets te melden hebt hoef je niets te zeggen, als je niks te fotograferen hebt hoef je ook geen foto te maken.
Aan de andere kant kan ik de uitdaging er wel in zien. Maar het zou mij gewoon teveel gedoe worden. En een dure grap, een polaroid per dag![]()
Mijn 'goede' voornemen zit niet echt in meetbare doelen. Ik wil me meer richten op (locatie) studio fotografie. Maar ontwikkelen is een vaag begrip. Daarnaast wil ik wel een camera erbij hebben die ik altijd bij me kan hebben. Mijn telefoon camera is niet zo best meer, en heb wel vaak 'fotomomentjes' die ik mis omdat ik geen camera bij me heb. Een x100s lijkt me ideaal voor in de jaszak. Dus niet meer foto's maken om het foto maken, maar vooral meer foto's maken als ik fotogelegenheden zie
Nope, geen ervaring met zelf ontwikkelen. Wel over nagedacht om een analoge camera te kopen maar lijkt me toch teveel gedoe. Dat 'nostalgische' aan analoog heb ik niet zoveel mee, wellicht wel met meer eenvoud in het schieten. Dus vandaar ook mijn huidige wens naar een fuji x100s achtig ding. Maar die kosten (import) ook al 850 euro dus niet zomaar 'even' voor erbijquote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon camera was beter dan die ik nu heb helaas. Maar zelf foto's ontwikkelen lijkt me wel een mooi iets om te leren. Heb je dat al eens gedaan?
En iedere dag een foto moeten maken lijkt me niks. Vooral door dat woordje moeten
Voor 4 weken vakantie wel te overzien, maar daar moet je inderdaad geen dagelijkse bezigheid van makenquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef DonJames het volgende:
Zo'n polaroidcamera heb je al voor een tientje of 2. Het probleem is dat een pakje film duurder is dan datWel leuk though.
Je kunt ook alles negatief benaderenquote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je hobby aan doelen verbinden
Gooi er ook nog wat tijdsdruk en resultaatverplichting bij en binnen een half jaar fotografeer je voor je verdriet in plaats van voor je plezier
http://www.google.com/nikcollection/quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:20 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand hier of je de Google Nik Collection ook kunt testen voordat je deze aanschaft?
Aanschaffen, prachtige pluginquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:20 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand hier of je de Google Nik Collection ook kunt testen voordat je deze aanschaft?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aanschaffen, prachtige plugins
Binnenkort maar even binnen hengelenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aanschaffen, prachtige plugin
purist.quote:
Andere browser...quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
http://www.google.com/nikcollection/
rechts boven "try now"
Voor iedereen die nog lekker lag te slapen: D_A met rake uitspraken over Beyoncé, Muse, the pit, Anton Corbijn, zwart wit foto's en Kensington.quote:
Jeugd van tegenwoordig - Applaus, is ook de moeite, vooral diepgaande lyrics.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor iedereen die nog lekker lag te slapen: D_A met rake uitspraken over Beyoncé, Muse, the pit, Anton Corbijn, zwart wit foto's en Kensington.
De playlist van D_A en een beetje ekxpresso:
- Dave Stewart – Heart of gold
- Milky Chance – Stolen dance
- Beyonce – Halo
- Half Moon Run – She want’s to know
- Foreigner – Hot blooded
- Frantique - Strut Your Funky Stuff (Saturday Morning Fever - Discotrucker #Henk)
- Editors – Sugar
- PopNoord: We Fall Slowly – Harmless, Mongoose – Petrify, Sprokkelhout – In Pursuit en winnaar Jurgen Visser
- Jurgen Visser – Water
- Talking Heads – And she was
- De Jeugd van Tegenwoordig – Op een sexuele wijze
- Eefje de Visser – Naast me
- Kensington – Kilimanjaro
- Muse – Animals (Half Levend Om Half Negen live at Rome Olympic Stadion)
- Bad English – Straight to your heart
- Foals – My number
- Tyler The Creator – Domo23
- CHVRCHES – Lies
www.bit.ly/ekxpresso <-- Terug luisteren hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |