Hij wil gewoon altijd de eerste zijn om goedemorgen te zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Wekker verkeerd ingesteld?
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ben altijd blij dat ik in dat soort gevallen de camera van Puala kan meegrissen
Moest vandaag wat verder weg voor m'n werk, dus wat eerder de auto inquote:Op donderdag 28 november 2013 06:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Wekker verkeerd ingesteld?
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.quote:
Geen letsel?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.
Voel nek wat maar zal wel meevallen uiteindelijk. Anders morgen oid maar even laten nakijken.quote:
Inderdaad even laten checken. Blikschade is erg vervelend, maar overkomelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voel nek wat maar zal wel meevallen uiteindelijk. Anders morgen oid maar even laten nakijken.
Parijs of zo? 5:41... Idioot.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Moest vandaag wat verder weg voor m'n werk, dus wat eerder de auto in
Ah balen man. Pas op met je nek. Morgen even langs de dok. Zoiets kan een flinke optater geven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, Eikel voor ons voegde keihard in, bestuurder voor me schrok, remde, ik remde ook. Blokkeerde en poef.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Puala het volgende:
Warme appelflappen als ontbijt, nomnomnom
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |