Het werk begint pasquote:
Wanneer weer meet? Was lachequote:Op zaterdag 23 november 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
Wilde zojuist m'n canvas verzilveren van de wedstrijd, wil ik 'm iets groter laten afdrukken met wat bijbetalen geeft ie de volledige prijs weernu kan ik niet meer terug om de afmetingen te wijzigen
dan maar mailtje naar de klantenservice gestuurd.. ken ook nooit gewoon normaal goed gaan
Ik ben eind maart weer terug in NL, maar laat je tot die tijd niet weerhouden eentje eerder te organiserenquote:
heerlijk datquote:Op zondag 24 november 2013 05:46 schreef andreas612 het volgende:
Vet
http://www.archdaily.com/(...)-photography-awards/
Wanneer ga je jezelf een Ts kado doen man. Als er eentje hier is die de shit eruit zou fotograferen, ben jij het wel!quote:
Ik zou er zeker dolblij mee zijnquote:Op zondag 24 november 2013 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
Wanneer ga je jezelf een Ts kado doen man. Als er eentje hier is die de shit eruit zou fotograferen, ben jij het wel!
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!quote:Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Allemaal er zin in deze week? Laatste week van de maand november en de dure maand december staat voor de deur. Kortom voor sommigen een vervelende maand,voor de ander een hele leuke maand.
Maak er wat van vandaag!
Was afgelopen weekquote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!
Zal wel weer druk zijn bij de media markt dan...quote:Op maandag 25 november 2013 11:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor vele wel ook de week dat het salaris weer gestort wordt...!
Ja, haak wel even aan.quote:Op maandag 25 november 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ga je naar Das Coen und Sander Fest?
Dat denk ik dan weer niet nee.quote:
De band wel?quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet nee.
Daar mag ik nog niets over zeggen.quote:
Ik zie de foto's wel verschijnen. Ze schijnen zo'n vlieg-aan-de-muur-fotograaf te hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar mag ik nog niets over zeggen.
Mogelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie de foto's wel verschijnen. Ze schijnen zo'n vlieg-aan-de-muur-fotograaf te hebben
Das altijd balen ja... maar wel prettig als het daarna allemaal weer verholpen is voor een tijd.quote:Op maandag 25 november 2013 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Was afgelopen week. Beetje jammer dat ik er dit jaar een flink dakreparatie van moet betalen ipv iets leuks...
Voor fotografie-zaken hoef ik daar niet te komenquote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
Zal wel weer druk zijn bij de media markt dan...
Ik heb sowieso het idee dat het altijd druk is bij de MediaMarkt...quote:Op maandag 25 november 2013 14:02 schreef Uncle het volgende:
Eerste zaterdag na salaris is het altijd stervens druk daaro. Ook op de foto afdeling...
Ja, dat, of ze doen het echt veel beter dan iedereen die ik kenquote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef freud het volgende:
Indeed, al vermoed ik dat het meer retail therapie is dan dat men het geld echt kan missen.
Vandaag moet ik eerst ff wat langer rijden voordat ik koffie krijg. Maar de koffie is daar wel beterquote:
Neem een ABOquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:35 schreef Susteren het volgende:
Alsjeblieft, iemand: haal die kutbanner weg op fok
weet je wel wat dat kost...quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:52 schreef Uncle het volgende:
[..]
lijkt mij ook geen probleem met de geldboom van Susteren
Betalen voor een forum waarvan men al binnenloopt van de niet-irritante bannersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |