Klinkt bekendquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wij hebben pepernoten, banketstaven en straks gebak
lekkah! helemaal op vers wit broodquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef spreading het volgende:
Heel jaloers, boterhammetjes met pindakaas hierzi
Ja!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lekkah! helemaal op vers wit brood
Over anderhalf uur pas eten. Heb honger.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik ook jaloers
Zit aan een appel
half uurtje nog!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Over anderhalf uur pas eten. Heb honger.
Dat je het weg krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
half uurtje nog!
* cup a soup - kip
* boterham met pindakaas
* boterham met ham
* boterham met aardbeien jam
* een appel
Russische eiersalade?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je het weg krijgt.
Ik twee bammetjes met Russische eiersalade.
Oh ... Met peren ik bedoelde Surinaamsequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Russische eiersalade?
Doen ze roulette over welk ei er het eerst aan gaat?
Tja wit brood.. das niet gezond dus komt er niet in bij ons.. al doe ik nog zo men best ;-)quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lekkah! helemaal op vers wit brood
Over een uurtje heb ik er ook 1, op bruin brood
Gewoon 's ochtends op weg naar je werk langs de warme bakker rijden en een halfje wit halen... potje pindakaas pik je maar uit de voorraadkast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef spreading het volgende:
[..]
Tja wit brood.. das niet gezond dus komt er niet in bij ons.. al doe ik nog zo men best ;-)
Morgen middag lol.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn vriendin kan geen tarwe eten (krijgt ze last van haar maag).
Daarom eet ze vaak spelt brood, of ook heel donker brood.
No way dat ik dat ga etenvooral het speltbrood is zo droog als wat!
Nu heeft onze plaatselijke bakker bart wel harde speltbroodjes, en de jumbo zachte speltbroodjes die er wel smakelijk uitzien, en het ook zijn volgens haar
wat een gelul over brood trouwens! dat niemand er bij FOT er ff een foto van maakt en hier post
Dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Uncle het volgende:
Dat je in twee fotowedstrijden mee doet om de hoofdprijs en op 1 dag hoort dat je niet gewonnen hebt :![]()
Dat is op 1 dag naar Puerto Rico EN niet naar Zwitserland
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is wel zuur.
Of zat iedereen in de finale? Net zoals iedereen de miljoenste bezoeker is van een website (echt waar).
De foto's van National Geographic zijn altijd wel erg mooi dus ik neem aan dat het niveau hoog lag. Natuurlijk is het niet leuk als je niet wint maar ik zou dan al trots zijn om alleen al de finale gehaald te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Nee, 40 wereldwijd in de finale voor National Geographic vs. Nokia, en 20 op de shortlist van Bergwijzer.nl![]()
Wel een abbo op NG en een fotoboek als troost
Niettemin hele nette prestatiequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Nee, 40 wereldwijd in de finale voor National Geographic vs. Nokia, en 20 op de shortlist van Bergwijzer.nl![]()
Wel een abbo op NG en een fotoboek als troost
An maakt haar eigen speltbrood, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn vriendin kan geen tarwe eten (krijgt ze last van haar maag).
Daarom eet ze vaak spelt brood, of ook heel donker brood.
No way dat ik dat ga etenvooral het speltbrood is zo droog als wat!
Nu heeft onze plaatselijke bakker bart wel harde speltbroodjes, en de jumbo zachte speltbroodjes die er wel smakelijk uitzien, en het ook zijn volgens haar
wat een gelul over brood trouwens! dat niemand er bij FOT er ff een foto van maakt en hier post
Toffe foto!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
De winter is hier echt prachtig. De hele dag dit soort contrastrijk zonlicht.
met welke foto's?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Uncle het volgende:
Dat je in twee fotowedstrijden mee doet om de hoofdprijs en op 1 dag hoort dat je niet gewonnen hebt :![]()
Dat is op 1 dag naar Puerto Rico EN niet naar Zwitserland
Super! Ook het zonlicht in de rook. Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, blijf fan van je platen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:00 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de voorloper hiervan. Prima statief, wel een "zwaargewicht"quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Mooie foto's problematiQue!![]()
![]()
Straks is bij Amazon.de de Manfrotto 055XPROB Pro Tripod (zonder kop!) in de aanbieding. Zal een scherpe prijs worden.
(Een tip dus voor mensen hier)
Toch wel verleidelijk aangezien m'n huidige tripod rommel is.
Maar goed; ik gebruik eigenlijk nooit een tripod...
EDIT: prijs is ¤120 geworden.
Gewicht boeit me niet zoveel; van de 3 zaken waar je 2 van mag uitzoeken voor een statief (prijs, gewicht, stabiliteit) heb ik liever goede prijs en stabiliteit dan laag gewicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb de voorloper hiervan. Prima statief, wel een "zwaargewicht"
Voor mij maakt het ook niet echt uit, als ik mijn statief gebruik, kan ik hem vaak in de auto gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gewicht boeit me niet zoveel; van de 3 zaken waar je 2 mag uitzoeken voor een statief (prijs, gewicht, stabiliteit) heb ik liever goede prijs en stabiliteit dan laag gewicht.
Maar heb me nooit echt verdiept in statieven. Aanbod is enorm, mogelijkheden idem en heb er eigenlijk nog nooit echt een nodig geweest. Die paar keer dat ik 'm nodig zou kunnen hebben is nog niet te verantwoorden om pak 'm beet ¤200(+) tegenaan te gooien (statief plus kop).
Zelfde verhaal als met de Canon 100-400mm, heerlijke lens en kan 'm soms best gebruiken, maar nog geen ¤1000+ waard voor mij.
Je lens heeft flink last van barreling...quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het jaar is binnen hoor.
Jezus, leeft die nog?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het jaar is binnen hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |