Beetjequote:Op woensdag 4 december 2013 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen! Kan het huis van de achterburen weer zien ben benieuwd voor hoe lang haha. Daar ook zo mistig geweest?
Kijk mij even hipperdepip in het buitenland zitten postquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk mij even hipperdepip in het buitenland zitten post
Ik heb het over de mist.. Want ik vroeg of het bij iedereen zo mistig is en daar reageerde hij op....quote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Brabant..met zulke wolkenkrabbers. Ik zou zeggen ergens in Azië...China?
Ik wou een flitser viel niet in het budget van ¤15,- euro die we vastgesteld hadden met de familie.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Hebben jullie nog iets fotografisch gevraagd voor de feestdagen? Of verwachten jullie daar iets van?
Whehehequote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou een flitser viel niet in het budget van ¤15,- euro die we vastgesteld hadden met de familie.
Wat is dat voor iets dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Grappige is dat ik net een leuke Holga lens tegen kwam voor 10 euro.
Dat had ik moeten vragengewoon leuk spele-dingetje
Nou nou.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, tof. Net een serie van een fotograaf gezien met foto's waarvan ik denk, die zou ik niet gepubliceerd hebben. Terwijl ik dat eerder nooit zag.
maw, of hij was slecht, of ik ben goed
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou nou.Doe us lief tegen Stefan.
Foto's: Zwarte Piet is lief
Zwarte Piet is inmiddels al wat overbelicht in de mediaquote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.
Uitgebeten wit-Pietquote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Worden er met die foto's echt geld verdiend?
Om te huilen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.
Het gaat er als professioneel fotograaf niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je jezelf kan verkopen.
Blijkbaar wel: http://www.leidschdagblad(...)/article25707623.ece
Toepasselijk vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat die hele discussie aan het overwaaien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |