Uitgebeten wit-Pietquote:Op donderdag 5 december 2013 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zulke overbelichte foto's gepubliceerd worden. Zeker van iemand die zijn geld er mee verdiend.
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Worden er met die foto's echt geld verdiend?
Om te huilen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.
Het gaat er als professioneel fotograaf niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je jezelf kan verkopen.
Blijkbaar wel: http://www.leidschdagblad(...)/article25707623.ece
Toepasselijk vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat die hele discussie aan het overwaaien is.
Ach.. ik gun het Sunchaser die habbekrats wel, valt me nog mee dat ze niet een of andere ranzige stock photo gebruiken, zoals je tegenwoordig steeds meer ziet in de pers en op nieuwssites.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, anders kunnen ze zo in die reeks die hier in FOT stond.
Het gaat er als professioneel fotograaf niet om hoe goed je bent, maar hoe goed je jezelf kan verkopen.
Blijkbaar wel: http://www.leidschdagblad(...)/article25707623.ece
Ik misgun het hem niet hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ach.. ik gun het Sunchaser die habbekrats wel, valt me nog mee dat ze niet een of andere ranzige stock photo gebruiken, zoals je tegenwoordig steeds meer ziet in de pers en op nieuwssites.
Gaaf! Hopelijk pakt het gunstig voor je uitquote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Erg positief en soepel sollicitatiegesprek gehad net. Ik heb er een goed gevoel bij. Het vervelende eraan was dat ik windkracht 8 tegen had op de fiets ernaartoe
En dan een flinke brug over,....
Zal voor je duimen. Wat voor baan heb je op gesolliciteerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Erg positief en soepel sollicitatiegesprek gehad net. Ik heb er een goed gevoel bij. Het vervelende eraan was dat ik windkracht 8 tegen had op de fiets ernaartoe
En dan een flinke brug over,....
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leiddequote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gaaf! Hopelijk pakt het gunstig voor je uit! Dat zou een mooie opsteker zijn net voor de feestdagen!
Tnx!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal voor je duimen. Wat voor baan heb je op gesolliciteerd?
en op fietsafstand, als ik het goed heb.. wat wil je nog meer!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leidde
[..]
Tnx!Allround magazijnmedewerker waarbij ik eigenlijk het hele magazijn onder mijn hoede heb.
10 minuutjes!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en op fietsafstand, als ik het goed heb.. wat wil je nog meer!
Hoop voor je dat je de baan krijgt!
Oke tof. Wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut. En wat was dat een leuke dame die het gesprek leidde
[..]
Tnx!Allround magazijnmedewerker waarbij ik eigenlijk het hele magazijn onder mijn hoede heb.
Morgen aan het einde van de dag en anders maandag. Ik hoop zo dat dat morgen is. Dit soort dingen wacht ik niet graag lang op.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof. Wanneer hoor je meer?
Nee zou jammer zijn als ze daar het weekend overheen laten gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Morgen aan het einde van de dag en anders maandag. Ik hoop zo dat dat morgen is. Dit soort dingen wacht ik niet graag lang op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |