Zal wel een vrouw geweest zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
De cameraman zal wel blij zijn geweest
die heeft tenminste een vrouwenlichaam iddquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Bayswater het volgende:
Had nu maar Zimra meegenomen naar die douche
Vind ze in broekjes mooier idd, dan is de ronding veel duidelijker.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Kroelo het volgende:
lekker ja van die witte kinderbillen
Dat kan ook. Al zijn die er een stuk minder dan mannen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal wel een vrouw geweest zijn.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik kon vorig jaar na de OS bij Edith al zien, dat er bepaalde kanten van de sport waren, die ze niet zou missen.
Je snapt de opmerking gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees gaat weer iemand van poepen uitsluiten.
Ik moet lachen om jouw amateur psychologiequote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt de opmerking gewoon niet.
Heeft niets met psychologie te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jouw amateur psychologie
Heel dom en vreemd ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef zoem het volgende:
Beetje raar om dat in de buurt van haar te bespreken
Dit betwijfel ikquote:Op donderdag 21 november 2013 21:16 schreef MichaelScott het volgende:
Wel tactisch trouwens, in een vrouwenfinale wint Edith sowieso.
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.quote:
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HAAR QUOTE DIE HEM QUOTEquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HEM QUOTE
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.
hou eens op met dat quotenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HAAR QUOTE DIE HEM QUOTE
ofzoiets
ZEKER. EN ONDER DE DOUCHE OOK AL FLINK.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
MET ZN DRIEEN NAAKT IN BED
DIE HEBBEN GEBEFT DENK IK
Waarom denk je dat meisjes altijd samen logeerpartijtjes houdenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Anna en Geraldine sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Nee inderdaad. Een wereldtitel stelt inderdaad niets voor....quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.
DENK JE. GVD GEILLLLLLLL HMMMMMMquote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ZEKER. EN ONDER DE DOUCHE OOK AL FLINK.
Zou ik ook weleens willen wetenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Zo debiel dat ze nooit eens in beeld brengen hoeveel extra stemmen iedereen nog heeft..
Inderdaad. Terwijl dat de eerste helft van het seizoen vaak weer wel te zien was. En nu we het juist willen weten, laten ze het niet zien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Zo debiel dat ze nooit eens in beeld brengen hoeveel extra stemmen iedereen nog heeft..
precies, dat is altijd een grote beforgie!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat meisjes altijd samen logeerpartijtjes houden
Edith had er 8. Stond er in het begin.....quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou ik ook weleens willen weten
Lijkt er op dat ze een pakketje extra op Zimra gaan gooien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl dat de eerste helft van het seizoen vaak weer wel te zien was. En nu we het juist willen weten, laten ze het niet zien.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Edith, Hans en Kees hebben er per persoon nog 4 of 5 toch?
Zimra 1, Anna-Alicia 4, Geraldine 0.
Als Edith, Hans en Kees nou op safe spelen, zetten ze alledrie twee extra stemmen in bij de volgende eilandraad en stemmen ze op Anna-Alicia.
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies, dat is altijd een grote beforgie!
Lekker trollenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschilt. Tieten worden altijd wel vergeleken en bevoeld.
En dan klagen dat de linker groter is dan de rechterquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat vooral pubermeisjes zoveel logeren? Is ook een soort van onzekerheid waar dat uit voortkomt.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat vooral pubermeisjes zoveel logeren? Is ook een soort van onzekerheid waar dat uit voortkomt.
Nee, omdat dat gay is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?
Nee hier om: http://www.hahgay.com/quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?
Ja, maar dat klopt dus niet, want Zimra heeft er kennelijk nog 3. Als alle zeven extra stemmen worden ingezet, zie ik het somber in voor Hans.quote:
quote:
Ik heb wel een broek van deze slimmerdquote:
Die gooit er weer 4 extra stemmen uitquote:
ze heeft ze ook niet meerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Donnis het volgende:
Geraldine zet ook geen extra stemmen in
Dat zou ook vrij lastig zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Donnis het volgende:
had ze niet toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Donnis het volgende:
Die heeft er ook geen meerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Donnis het volgende:
Je zou dat inderdaad wel denken ja. Al lijkt het er nu altijd nog op dat, de rest dit niet meekrijgt. Want er wordt nooit naar gehandeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het stom dat de rest zo duidelijk kan zien of iemand extra stemmen inzet, zodat de rest ook nog snel extra kan stemmen.
Het valt meteen op als Anna zometeen extra stemmen inzet, want op Zimra zou dat niet nodig zijn. Dan kunnen Kees en Hans daar nog op anticiperen.
Dat was wel een rare opmerking ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
Waarom praten Hans en Kees de hele tijd over Zimra alsof ze er niet bij is, dat is toch vet lullig?Ook die opmerking net dat alleen zij morgenochtend pannekoeken hebben, wat een kutopmerking
Vind ik ook kinderachtig en gemeen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
Waarom praten Hans en Kees de hele tijd over Zimra alsof ze er niet bij is, dat is toch vet lullig?Ook die opmerking net dat alleen zij morgenochtend pannekoeken hebben, wat een kutopmerking
Inderdaad, walgelijke ventquote:Op donderdag 21 november 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
Kinderachtig en gemeenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Vind ik ook kinderachtig en gemeen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef Maver24 het volgende:
Hans gaat eruit, ik voel het gewoon
Jawelquote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kinderachtig en gemeen![]()
Je bent toch geen wijf.
was bekendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
Edith heeft wel gewoon op Zimra gestemd.
Fixedquote:
Tenzij hij Edit mee krijgt.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:40 schreef MichaelScott het volgende:
Kees heeft zijn eigen graf gegraven
Zelfs dan niet, 3 tegen 2quote:
Gerrie niet lekker vindenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:42 schreef expans het volgende:
Al dat gefap op G terwijl het gewoon een standaard vrouw is
Hij voelt aan dat hij hem anders aan gaat vliegenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
Stom dat Dennis niets aan Kees vraagt.
Ze heeft zoveel stemmen gepakt bij de landingsproef dat ze laatste werdquote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Zimra zit er nog, waar heeft zij al die stemmen voor gekregen eigenlijk? een week niets doen?
Die verloor de eerste proef, doordat ze alle stemmen heeft opgeraapt onderweg.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Zimra zit er nog, waar heeft zij al die stemmen voor gekregen eigenlijk? een week niets doen?
de mannen hebben het wel beter getroffen dit seizoen met het vrouwelijk schoon, voor de vrouwen is er nu alleen nog maar keesquote:
Hij zei toch ook zoiets laatst? Dat hij na Zimra wel wist wie de volgende 2 zouden worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef KneusTeun het volgende:
Hans snapt niet dat zijn uitspraak met "wil met deze 3 naar de finale" niet gewoon hetzelfde is als zeggen dat als hij nu Zimra eruit gegooid had, Gerrie en Anna zeker de volgende zijn?
Ja, maar net deed ie nog gekwetst omdat ie "willen" had gezegd, dus dat dat niet betekende dat ie de andere eruit zou werken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Hij zei toch ook zoiets laatst? Dat hij na Zimra wel wist wie de volgende 2 zouden worden.
Mooi dat hij weg is.
Daarom, blij dat hij weg is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar net deed ie nog gekwetst omdat ie "willen" had gezegd, dus dat dat niet betekende dat ie de andere eruit zou werken.
is zij 22quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Daarom, blij dat hij weg is.
En ja, ik ben een wijf, maar ik vind het gewon echt laag om als 40 jarige vent zo neerbuigend te doen naar een meisje van 22. Haar gewoon negeren als ze erbij zit, de hele tijd steken onder water geven, elke keer moeten laten voelen dat hij haar te min vindt.
Vind ik dus ook, maar dat was haar gewoon mentaal proberen te breken denk ik. Want mentaal is die Zimra best een harde volgens mij. Die heeft de zwaarste weg gehad tot nu toe. Niemand die echt met haar optrekt en alleen gebruikt voor de stemmen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
En ja, ik ben een wijf, maar ik vind het gewon echt laag om als 40 jarige vent zo neerbuigend te doen naar een meisje van 22. Haar gewoon negeren als ze erbij zit, de hele tijd steken onder water geven, elke keer moeten laten voelen dat hij haar te min vindt.
Ze is ook te min en dat weet ze zelf heel goed.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Zimra is toch ook een dikke muts, kom op zeg!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik mezelf met de tieten van Zimra wel goed zou vermaken is het natuurlijk wel een lui kind.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:50 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Als ze allebei al hun extra stemmen hadden gebruikt dan hadden ze zekerheid gehad. Nu niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef Jula123 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar het lot?! Ze wilden voor de volgende eilandraad gaan dobbelen ofzo?!
Als ze daarmee zekerheid hadden gehad, is het dus niet het lot.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze allebei al hun extra stemmen hadden gebruikt dan hadden ze zekerheid gehad. Nu niet.
Ze zit er alleen nog in omdat niemand haar als gevaar ziet.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef iejeecee het volgende:
Dat geleuter over Robinson waardig de hele tijd.
Iedereen speelt het spel gewoon volgens de regels. Dus de gene die uiteindelijk wint heeft
het het beste gedaan.
Het gaat niet alleen om fysieke kracht, het gaat ook om sociale slimheid.
Als jij bepaalde mensen onderschat omdat je ego nauwelijks op een eiland past en je daardoor verliest ben je duidelijk niet "Robinson waardig"
En als je met nietsdoen de finale wint omdat je het sociaal slim gespeeld hebt, dan ben je gewoon een terechte winnaar.
GO ZIMRA!
Dat hebben Hans en Geza goed ingeschat danquote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze zit er alleen nog in omdat niemand haar als gevaar ziet.
Dat klopt maar om dan iemand te negeren en bij de eilandraad te zeggen "er is alleen nog genoeg voor mij en Hans".. Triest.. Had wel respect voor Hans maar sinds 2 afleveringen is dat voorbij. Opzoute met die vent, zelfde voor (brom)Kees. Daaaaag! Goed gespeeld door Geraldine en Anna. Toppers! Gun ze beide de winstquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef zoem het volgende:
Zimra heeft het wel grotendeels aan zichzelf te danken dat ze als een outsider wordt gezien. Veelal passief, geen initiatief, zet zich niet 110% in om proeven te winnen. Dus ik snap dat commentaar van de andere kampleden wel.
Aangezien ze wel met Gerrie en Anna in de finale wil zitten zal de volgende keuze wel vallen op Zimra en daarna op Kees, al kunnen ze beter inzetten op Kees mits hij geen ketting wint volgende weekquote:Op donderdag 21 november 2013 23:46 schreef Sjappel het volgende:
Volgens mij is Edith de enige met stembriefjes, vijf stuks.
Kees heeft al zijn stembriefjes ingezet op Zimra, dus 0
Zimra en Anna hebben al hun stembriefjes ingezet op Hans.
Edith is nu aan zet.
Als Edith slim is en wil winnen dan houdt ze Zimra erin, dat betekent namelijk één tegenstander minder in de finale.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aangezien ze wel met Gerrie en Anna in de finale wil zitten zal de volgende keuze wel vallen op Zimra en daarna op Kees, al kunnen ze beter inzetten op Kees mits hij geen ketting wint volgende week
Dan is dat de fout van anderen geweest waardoor Zimra alsnog de terechte winnares zou zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze zit er alleen nog in omdat niemand haar als gevaar ziet.
Met die logica zou een steen een betere Robinson zijn. Die staat daar al veel langer alleen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die Zimra niet Robinsonwaardig vinden die zien voor het gemak even over het hoofd dat ze zich 12 dagen in haar eentje heeft moeten redden, en al best een behoorlijke tijd laatdunkende opmerkingen en gedrag over zich heen moet laten gaan (en nooit extra eten of een lekker bed gehad heeft op winnaarseiland). Terwijl Paulien al na een voorvalletje huilie deed en naar huis wilde.
Dat ze dan langzaam is in proeven, tja, daar heeft ze uiteindelijk alleen zichzelf mee, en dat ze in het kamp niet bijdraagt aan die 3 rode vruchten en een halve kokosnoot, poe poe.
Voor mij is Zimra Robinson 2013.
Zimra lijkt me wel gewoon een leuke meid om mee om te gaan. Ze moet zeker Robinson niet winnen, maar dat is ook logisch. Het lijkt me dat kees nu op de schopstoel zit mocht hij geen immuniteit pakken. Het zou natuurlijk verschrikkelijk dom zijn om Zimra er nu uit te gooien, want ze heeft bewezen dat ze in alle proeven kansloos is, dus ook in de finale.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:11 schreef IPA het volgende:
Ik vind Zimra niet dè Robinson maar heb wel respect en sympathie voor d'r. Ik vind dat ze (te) weinig krediet krijgt.
Vanavond is gewoon goed gespeeld van de drie vrouwen. Niks mis mee. Hans' commentaar 'jammer dat het op deze tactische manier moet' is ook onterecht wat mij betreft. Zo hoor je het te spelen.
Verder een prima deelnemer en prima verliezer die Hans. Topseizoen.
Erg stom van Hans, sowieso al maar helemaal als je al ziet dat Jan vanwege zijn grote mond eruit gewerkt is (mede omdat ze ook sterke kandidaten zijn).quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef rednailpolish het volgende:
Vond dat wat Hans allemaal tegen Zimra zei ook wel heel erg ja, het was wel erg laag en smerig zo. Good riddance
Er was al een soort van eetproef in de allereerste proefquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ben ik de enige die de 'eetproef' mist?
Verder natuurlijk niet slim van Hans zoals hij over de finale praatte.
Slim gedaan van Ana en Geraldine.
Zit er dik in dat er inderdaad een all women finale gaat komen.
De eetproef zat in de eerste ronde. Al zit het normaal in de strijd tussen de 2 kampen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:53 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ben ik de enige die de 'eetproef' mist?
Was toch al gelekt dat ... zou winnen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:44 schreef BDIL het volgende:
Die spoiler over de winnaar gaat nog kloppen ook.
Ja sowieso, weet iedereen inmiddels wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:19 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Was toch al gelekt dat ... zou winnen?
Wat een lul ook hequote:Op vrijdag 22 november 2013 10:05 schreef GwaiLow het volgende:
Begin wel bang te worden dat Maxime Hartman wel de echte winnaar had verklapt
En bedankt klootzakquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:19 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb het doelbewust nergens opgezocht om het spannend te houden. Zelfs in dit topic heb ik het nog nergens gelezen. Tot nu dan, 2-3 afleveringen voor de finale.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Paul het volgende:
Mensen blijven maar spoileren in dit topic. Moet echt een ban op komen te staan
Euh nee, niet iedereen struint de hele dag het internet af. Ik had hier nog niet eerder over gelezen, maar het is dus nu al gespoilert.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja sowieso, weet iedereen inmiddels wel.
Eens, staat ook duidelijk vermeld voor iemand postquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Paul het volgende:
Mensen blijven maar spoileren in dit topic. Moet echt een ban op komen te staan
In dit topic hield iedereen zich aan de regels. tot vandaag/gisteren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het nog niet weten en het spannend willen houden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lul met vingersquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:19 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Epic ja! Goed uitgewerkt plan is goed. Nu die passieve Zimra nog.quote:
Nee maar Edith heeft wel paar gestreden om de overwinning. Zimra nog nooitquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Heb wel te doen met Zimra. Ze is geen robinson inderdaad en heel slecht in de proeven. Maar de manier waarop ze gekleineerd wordt door o.a. Hans slaat ook nergens op. Volgens mij heeft Edith ook nog nooit een proef gewonnen toch?
dat wordt steeds maar vergeten jaquote:Zimra heeft een hele tijd in haar eentje op Duivelseiland moeten zitten, heeft daar elke keer haar tegenstander verslagen
Dit idd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Heb wel te doen met Zimra. Ze is geen robinson inderdaad en heel slecht in de proeven. Maar de manier waarop ze gekleineerd wordt door o.a. Hans slaat ook nergens op. Volgens mij heeft Edith ook nog nooit een proef gewonnen toch?
Zimra heeft een hele tijd in haar eentje op Duivelseiland moeten zitten, heeft daar elke keer haar tegenstander verslagen, en toen ze bij de groep kwam paste ze, net als Paulien eigenlijk, nergens meer tussen. Een hele maand in die omstandigheden met niemand kunnen optrekken en buiten de boot vallen is best zwaar lijkt me.
Aan de ene kant is dat natuurlijk wel knap. Aan de andere kant hoefde ze alleen die eerste proef te winnen van ik meen Everon die totaal geen balans had, en daarna had ze gewoon alle tijd om de cijfers van het alfabet uit haar hoofd te leren en op die manier groot voordeel te hebben in alle volgende verliezers proeven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:16 schreef Dewardo het volgende:
Zimra kreeg zelfs het verbrande stuk pannekoek!
en inderdaad, dat ze elke keer de verliezersproef won schijnt iedereen al vergeten te hebben.
Idd, iedereen heeft 28 dagen Robinson 'overleefd' en zij zelfs met minder dan de anderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:16 schreef Dewardo het volgende:
Zimra kreeg zelfs het verbrande stuk pannekoek!
en inderdaad, dat ze elke keer de verliezersproef won schijnt iedereen al vergeten te hebben.
Ik hoop ook echt dat ze van dit en vorig seizoen geleerd hebben dat ze volgend seizoen niet meer telkens dezelfde proef moeten doen voor verliezerseiland.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat natuurlijk wel knap. Aan de andere kant hoefde ze alleen die eerste proef te winnen van ik meen Everon die totaal geen balans had, en daarna had ze gewoon alle tijd om de cijfers van het alfabet uit haar hoofd te leren en op die manier groot voordeel te hebben in alle volgende verliezers proeven.
Ja, hoewel het natuurlijk wel een proef is waarin je steeds beter wordt omdat je simpelweg het alfabet uit je hoofd kan leren.quote:
Toch vind ik dit bullshit hoor. Maxim kan z'n uitspraak op geen enkele fatsoenlijke manier verifiëren. Tot nu toe is het dus nog steeds niet zeker dat de desbetreffende kandidaat gaat winnen. We weten het pas zeker na de finale, de spanning blijft dus tot aan de finale.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:56 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Die spanning is nu dus volkomen weg.
Het zou idd wel grappig zijn als de mensen die al van een bepaalde winnaar uitgaan door de spoilers ook gewoon compleet flabbergasted zijn als de winnaar iemand anders blijkt te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef IPA het volgende:
[..]
Toch vind ik dit bullshit hoor. Maxim kan z'n uitspraak op geen enkele fatsoenlijke manier verifiëren. Tot nu toe is het dus nog steeds niet zeker dat de desbetreffende kandidaat gaat winnen. We weten het pas zeker na de finale, de spanning blijft dus tot aan de finale.
Zimra kun je gerust in de finale hebben, liever dan een van de andere vier gezien alle proeven. Als je niet eens kunt duiken omdat je denkt dat het aan je tieten ligt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Epic ja! Goed uitgewerkt plan is goed. Nu die passieve Zimra nog.
Mooie opmerking.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef IPA het volgende:
[..]
Toch vind ik dit bullshit hoor. Maxim kan z'n uitspraak op geen enkele fatsoenlijke manier verifiëren. Tot nu toe is het dus nog steeds niet zeker dat de desbetreffende kandidaat gaat winnen. We weten het pas zeker na de finale, de spanning blijft dus tot aan de finale.
Ja, kansloos inderdaad. Ik vond hem een toffe gast en ik gunde hem de overwinning. Tot Geza eruit ging, want toen was zijn concurrentie weg en dacht hij wel verzekerd te zijn van de finaleplek.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:15 schreef iAvani het volgende:
Zo vies dat Hans zei: "Morgen is er alleen nog deeg over voor Kees en mij". Alsof hij er 100% vanuit ging dat Zimra er uit zou vliegen
Payback bitch
Ik lees hier al weken niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ik lees een boos iemand over spoilers..
Ontvolgjammer dat een paar klootzakjes het weer verpesten
Laatste pagina die ik ziequote:
In dit topic zijn inderdaad echt alle kutusers van Fok! verzameld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ontvolgjammer dat een paar klootzakjes het weer verpesten
Komt volgens mij ook door de grote hoeveelheid spiermassa waar ze de expeditie mee begon. Veel spiermassa hebben en dan weinig te eten krijgen is echt killing voor je conditie volgens mij. Dan kun je beter de expeditie beginnen met een goede conditie en zonder al te veel spiermassa. Edith had ook heel erg veel gewichtsverlies.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:54 schreef danos het volgende:
Edith blijft toch wel komisch in de proeven, terwijl ze zegt heel veel geleerd te hebben, rookt ze iedere proef de eerste 3 minuten volledig op.
Je vergeet dat alleen weer wanneer de cameraman eventjes inzoomed op de billetjes. Verder inderdaad de expressie van een primaat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een ontiegelijke hekel aan die Geraldine. Met dat debiele gegil en gekrijs steeds. Die is echt op haar achterhoofd gevallen toen ze klein was, ik heb de hele laatste aflevering wellicht 5 minuten niet gedacht dat ze een volslagen downie is.
Veel minder leuk inderdaad. Ik wacht nog even tot Kees (naar ik vermoedt) uit vliegt en dan kan de rest me gestolen worden. In mijn opinie de meest irritante, kutte en vervelende spelers van de hele expeditie die geen Robinson titel verdienen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:51 schreef RedFever007 het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van de vele diners, resorts, bedden, etentjes, douches, bbq's etc![]()
![]()
heeft weining met ER te maken zo langzamerhand![]()
Sinds Jan/Geza/Sef weg zijn is het overigens wel een stuk minder leuk geworden
Inzoomt op de billetjes? Zorg dan ook even dat er geen blur overheen zit maar gewoon scherp is. Verder wat Timmmm zegt.. wat een kutgeschreeuw de hele tijd. Overigens vind ik die holmaat van haar net zo erg, vals wicht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:13 schreef danos het volgende:
[..]
Je vergeet dat alleen weer wanneer de cameraman eventjes inzoomed op de billetjes. Verder inderdaad de expressie van een primaat.
tenzij je dat gefilmd hebt is er niets aan.quote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef Beursaap het volgende:
Iemand de volledige douchescene misschien?
Maar ze is mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een ontiegelijke hekel aan die Geraldine. Met dat debiele gegil en gekrijs steeds. Die is echt op haar achterhoofd gevallen toen ze klein was, ik heb de hele laatste aflevering wellicht 5 minuten niet gedacht dat ze een volslagen downie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |