Zal wel een vrouw geweest zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
De cameraman zal wel blij zijn geweest
die heeft tenminste een vrouwenlichaam iddquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Bayswater het volgende:
Had nu maar Zimra meegenomen naar die douche
Vind ze in broekjes mooier idd, dan is de ronding veel duidelijker.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Kroelo het volgende:
lekker ja van die witte kinderbillen
Dat kan ook. Al zijn die er een stuk minder dan mannen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal wel een vrouw geweest zijn.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
Ik kon vorig jaar na de OS bij Edith al zien, dat er bepaalde kanten van de sport waren, die ze niet zou missen.
Je snapt de opmerking gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees gaat weer iemand van poepen uitsluiten.
Ik moet lachen om jouw amateur psychologiequote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt de opmerking gewoon niet.
Heeft niets met psychologie te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jouw amateur psychologie
Heel dom en vreemd ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef zoem het volgende:
Beetje raar om dat in de buurt van haar te bespreken
Dit betwijfel ikquote:Op donderdag 21 november 2013 21:16 schreef MichaelScott het volgende:
Wel tactisch trouwens, in een vrouwenfinale wint Edith sowieso.
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.quote:
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HAAR QUOTE DIE HEM QUOTEquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HEM QUOTE
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.
hou eens op met dat quotenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
QUOTE JIJ DAN VOORAL DEGENE DIE HAAR QUOTE DIE HEM QUOTE
ofzoiets
ZEKER. EN ONDER DE DOUCHE OOK AL FLINK.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
MET ZN DRIEEN NAAKT IN BED
DIE HEBBEN GEBEFT DENK IK
Waarom denk je dat meisjes altijd samen logeerpartijtjes houdenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Anna en Geraldine sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Nee inderdaad. Een wereldtitel stelt inderdaad niets voor....quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik ook, ze heeft nog niks gewonnen. Ook geen olympisch goud.
DENK JE. GVD GEILLLLLLLL HMMMMMMquote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ZEKER. EN ONDER DE DOUCHE OOK AL FLINK.
Zou ik ook weleens willen wetenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Zo debiel dat ze nooit eens in beeld brengen hoeveel extra stemmen iedereen nog heeft..
Inderdaad. Terwijl dat de eerste helft van het seizoen vaak weer wel te zien was. En nu we het juist willen weten, laten ze het niet zien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Zo debiel dat ze nooit eens in beeld brengen hoeveel extra stemmen iedereen nog heeft..
precies, dat is altijd een grote beforgie!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat meisjes altijd samen logeerpartijtjes houden
Edith had er 8. Stond er in het begin.....quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou ik ook weleens willen weten
Lijkt er op dat ze een pakketje extra op Zimra gaan gooien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl dat de eerste helft van het seizoen vaak weer wel te zien was. En nu we het juist willen weten, laten ze het niet zien.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Edith, Hans en Kees hebben er per persoon nog 4 of 5 toch?
Zimra 1, Anna-Alicia 4, Geraldine 0.
Als Edith, Hans en Kees nou op safe spelen, zetten ze alledrie twee extra stemmen in bij de volgende eilandraad en stemmen ze op Anna-Alicia.
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies, dat is altijd een grote beforgie!
Lekker trollenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschilt. Tieten worden altijd wel vergeleken en bevoeld.
En dan klagen dat de linker groter is dan de rechterquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat vooral pubermeisjes zoveel logeren? Is ook een soort van onzekerheid waar dat uit voortkomt.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat vooral pubermeisjes zoveel logeren? Is ook een soort van onzekerheid waar dat uit voortkomt.
Nee, omdat dat gay is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?
Nee hier om: http://www.hahgay.com/quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ahzo. En jongens doen het amper omdat ze dan nietmeer kunnen opscheppen?
Ja, maar dat klopt dus niet, want Zimra heeft er kennelijk nog 3. Als alle zeven extra stemmen worden ingezet, zie ik het somber in voor Hans.quote:
quote:
Ik heb wel een broek van deze slimmerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |