Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusquote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand ofzo weer mogen geloof ik, alleen mogen en uitgenodigd worden zijn twee verschillende dingen.
Eerste keer ging iig goed
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijgquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijg
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Krijg ik een vacature toegestuurd voor een functie die gewoon echt totáál buiten mijn bereik ligt
Goede vakopleiding SOD I / II, LARM of soort gelijke opleiding;
Kennis van het DMS Decos;
Ik weet niet eens wat dat ís
Nee, ik zat in de reservepoel, maar ze hebben al iemand gevondenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van mequote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik twijfelde, het schijnt beiden nog steeds nodig te zijn (plasma of A+). Maar plasma geven is een hogere drempel (omdat vaker doneren en langer bezig) dus dan ga ik daar maar voor
En wat een geklungel
Oh dat was hetquote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.
Dat compenseert mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van me)
Lekker daar houden alsjeblieftquote:
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijkerquote:
is de ns al in paniekregeling ?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker daar houden alsjeblieft
Nee, laatste tijd geen problemen op mijn traject. Dus ik gun jou een witte kerst maar hier hoeft het voor mij dit jaar nietquote:
Daarom, was al blij dat ik eindelijk die stap had genomenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh dat was hetBest beschamend dat ik dat niet gewoon weet
Maar goed, als we allemaal geven is er niets aan de hand
alles is moeilijker als ik er niet benquote:Op donderdag 21 november 2013 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijker
Toch geven we je graag uitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
zo kom ik nog eens ergensquote:Op donderdag 21 november 2013 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch geven we je graag uit
Of weg, voor een goed doel
mijn vrouw pikt jouw altijd inquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
fixed door fopjequote:
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens me naar beneden begeven![]()
kijken of er vandaag nog wat verdiend gaat worden
Bijna weer weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuwsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Dat is wel lekkerquote:
moet jij ook nog 2 dagen werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuws
quote:[..]
Dat is wel lekker
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij ook nog 2 dagen werken
dat begrijp ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekend
quote:
hondaquote:
rustig aan Bosquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, voordat de gedachtestroom echt BOEM gaat zeggen![]()
![]()
![]()
de watquote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
Kom je nog lekkere hapjes tegen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je nog lekkere hapjes tegen?
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.quote:
owquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.
Is n datingapp.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafmaar wel n paar die wel gaan op zich.
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer afquote:
Waarom begin je er dan aanquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af
Die zijn nu getraumatiseerd voor het levenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.quote:
Denk het niet, zullen vast wel meer matches hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.
En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoekenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.
Doe niet zo zuur johquote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoeken. Want dan heb je een leuke match, en dan haakt ze af, omdat ze dr eigen vent tóch niet aan de kant wilt zetten.
Nee Janies, je bent de grootste bitch ter wereld.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur joh
Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur joh
Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
En dan nóg vind ik het reuze meevallen. Je komt er gauw genoeg achter als je match geen interesse heeft lijkt me.
Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doen.
Ik ga van t weekend wel weer gewoon naar de kroeg ofzo.
Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoor
Ga jij maar lekker naar de kroeg als je het zo erg vindt als er mensen zijn die niet écht interesse hebben op Tinder
Ja, die 10, dat zijn die waar ik het over heb. Thuis al een couchpotato hebben, maar wel effe nieuwsgierig rondneuzen omdat "iedereen het heeft".quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Tinder.
Waardeloze kut-app. Je kan duizend vrouwen liken, dan heb je 13 matches, waarvan er 10 je binnen een minuut blokkeren zonder dat je ook maar iets hebt kunnen zeggen en die andere 3 die wel tegen je praten zijn spambots.
Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.
Dat soort acties hebben mij er in ieder geval toe aangezet om die rotzooi van mijn telefoon te gooien. Jammer dan voor die vrouwen die wel serieus naar mij op zoek waren, maar mij vinden ze daar niet meer met al die nepperij.
Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel wegquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.
Maar ik zal mn excuses aanbieden aan die ontzettend teleurgestelde man. Hoop ik wel dat ie niet zo zuur is en zó gaat lopen zeiken tegen me als jij nu doet.
Ja, en bij mij dus wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.
Het zou niet eens in mij opkomen om de app uit nieuwsgierigheid te installeren.
Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel weg.
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.
Het zou niet eens in mij opkomen om de app uit nieuwsgierigheid te installeren.
Volgens mij druk ik me gewoon normaal uit hoor. En zo gek is het toch niet dat ik me een beetje erger aan mensen die die database vervuilen (in het algemeen, voordat je je aangesproken voelt)?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.
Je kan je mening ook op een wat normalere manier geven, op deze manier kom je echt zwaar verzuurd en wanhopig over.
Dat lijkt me wel idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Of ben ik nou achterlijk?
Die ken ik persoonlijk dus niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Of ben ik nou achterlijk?
Nogmaals, niks, ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat dacht je er dan te vinden dan?
Ja natuurlijk! Ik ben de mattenklopper al aan het opwarmen!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Holy fuck wat een shitstorm hier![]()
Moet JB boeten voor alle teleurstellingen die jullie tot nu toe hebben gehad?
Ik zie voordelenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef DaMart het volgende:
Into My Life is trouwens een leukere app dan Tinder. Dat heeft me binnen een week na installatie een snelle date opgeleverd. In de trein, die gelukkig geen vertraging had
.
Maar dat kun je ook gebruiken zonder Facebook, MPG.
Werkt ook op basis van foto's... moet je vier foto's beoordelen en degene die je het leukste vindt, kun je berichtje sturen. Maar zijn niet alleen foto's met mensen erop, maar ook met wat ze bezighoudtquote:
Ik heb het er ook met hem over gehad hoor, gewoon gezegd dat ik nieuwsgierig was...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben er ook supernieuwsgierig naargewoon kijken met wie of wat ik zou worden gematched. Maar niet geïnstalleerd omdat ik geen verkeerde signalen af wil geven thuis
ben haske happy met mijn aardappeltje
Klinkt wel aardigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt ook op basis van foto's... moet je vier foto's beoordelen en degene die je het leukste vindt, kun je berichtje sturen. Maar zijn niet alleen foto's met mensen erop, maar ook met wat ze bezighoudt.
Zo had ik dus een match, dag later Whatsapp en bellen, vier dagen later afgesproken om samen te reizen omdat treinroutes overlap vertoonden en daarna weer verwijderd uit telefoon![]()
.
Aardappeltje.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben er ook supernieuwsgierig naargewoon kijken met wie of wat ik zou worden gematched. Maar niet geïnstalleerd omdat ik geen verkeerde signalen af wil geven thuis
ben haske happy met mijn aardappeltje
Na drie keer ruim een uur bellen, hadden we alles wel zo'n beetje gezegd geloof ikquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig.
Maar IRL was ze dus niet zo tof als op de foon?
ah zoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het er ook met hem over gehad hoor, gewoon gezegd dat ik nieuwsgierig was...
Je wordt btw niet gematched, je kan een foto liken en als hij dan jouw foto ook heeft geliked, ben je een match.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na drie keer ruim een uur bellen, hadden we alles wel zo'n beetje gezegd geloof ik.
Maar bleek IRL niet helemaal mijn type en haar lichaamstaal verraadde al dat dat wederzijds was.
iemand had t over couchpotato'squote:
Ja, was ook mijn eerste date in jarenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dat kan. Maar wel tof om zo iemand te leren kennen
.
je noemt hem krieltjequote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iemand had t over couchpotato'sik noem m.doorgaans geen aardappel hoor
* DaMart slikt een hele foute grap inquote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
O, ik noem Ado altijd aardappel!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ziet het wel naar uitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Holy fuck wat een shitstorm hier![]()
Moet JB boeten voor alle teleurstellingen die jullie tot nu toe hebben gehad?
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn eerste date in jaren.
Maar goed, wel mooi om zelf te zien hoe ik persoonlijk gegroeid ben de afgelopen tijd. Gewoon zelf iemand bellen... dat was altijd eng.
wokkelquote:
geen patatquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik noem Ado altijd aardappel! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn eerste date in jaren.
Maar goed, wel mooi om zelf te zien hoe ik persoonlijk gegroeid ben de afgelopen tijd. Gewoon zelf iemand bellen... dat was altijd eng.
quote:
Oh, die link legde ik niet zo snel. Fail.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
o, zo een relatiequote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]romantisch toch?
Eigenlijk noem ik m meestal gewoon meneer
Joh, die storm is alweer overgewaaid hoor. JB vertelt wat ze heeft gedaan en waarom. Wij vinden dat niet kunnen en zeggen dat gewoon en nu is er weer een ander onderwerpquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ziet het wel naar uit
meneerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]romantisch toch?
Eigenlijk noem ik m meestal gewoon meneer
volgen op minimaal n meter afstand ect.. je kent et welquote:
quote:
"Ze zei meneer tegen me"quote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meneer![]()
en dan krijgt ie een Big Mac vegataristische McSalade
ik ga het ook maar eens proberenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, die storm is alweer overgewaaid hoor. JB vertelt wat ze heeft gedaan en waarom. Wij vinden dat niet kunnen en zeggen dat gewoon en nu is er weer een ander onderwerp.
en geen dating-apps installerenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgen op minimaal n meter afstand ect.. je kent et wel
ze zei meneer tegen mequote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meneer![]()
en dan krijgt ie een Big Mac
quote:
ja maar... nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en geen dating-apps installeren
zo rebels is ze welquote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze mist alleen de hoofdletter
was een briljante reclamequote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zei meneer tegen me
Maar jij zou ook gewoon een keer bats ehm uitgaan met een match.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga het ook maar eens proberen
Collar om, gag in, met n ketting vast in de keuken...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgen op minimaal n meter afstand ect.. je kent et wel
zit nog in de begin fasequote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze mist alleen de hoofdletter
Mag je dan zonder?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit nog in de begin fase
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar jij zou ook gewoon een keer bats ehm uitgaan met een match.
laten weten wie er de baas isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collar om, gag in, met n ketting vast in de keuken...
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag je dan zonder?Dacht dat t dan juist heel streng was
Dat zeggen Mart en ik dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar dat is toch ook de bedoeling van zoiets
Opwindend hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten weten wie er de baas is
bats matchquote:
Je wordt gewoon steeds sadistischer!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
juist niet anders schrikt het af
preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten weten wie er de baas is
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wordt gewoon steeds sadistischer!
denk het welquote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is die app er ook voor android?
iddquote:
quote:
The story of Oquote:
hoor welquote:Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
The story of O
Maar ik bedoelde met dat Meneer of Meester, dat moet toch gewoon gelijk goed? Zo moeilijk kan dat nou ook weer niet zijn voor haar
en als je haar dronken voert wil ze trouwenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
ik wilde een stuk parking bijmaken, maar dan moet ik dus iets van 240 kuub gebroken puin laten komen
muil!jonguhquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoor welmaar ja....
[..]
en als je haar dronken voert wil ze trouwen
en dat is nog niet eens de helft van de grond die ik daarvoor vrij hebquote:
Dat is best veel...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
ik wilde een stuk parking bijmaken, maar dan moet ik dus iets van 240 kuub gebroken puin laten komen
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is nog niet eens de helft van de grond die ik daarvoor vrij heb
Ik word zo chagrijnig van die reclame van die vrouw die naar dr kruis wijst en zegt dat t zo rot voelt 'daar'quote:Op donderdag 21 november 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wordt zo blij van die nn hypotheek reclame met die dansende dude
Ik heb nog wat puin over hierquote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
die schimmelkutquote:Op donderdag 21 november 2013 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word zo chagrijnig van die reclame van die vrouw die naar dr kruis wijst en zegt dat t zo rot voelt 'daar'
friemelquote:
Truste en beterschap WOKquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en hoop dat ik morgen van mijn koppijn af ben
ook al klein gemaaktquote:
beterschap wokquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef wel.o.k het volgende:
te drassigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]!
Kunnen ze niet gewoon op de wei parkeren?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Echt, rot op, wie wil zich nou niet verstoppen als ie een schimmelkut heeft, waarom zou je dat aan iedereen willen laten weten? Dadelijk krijg je van die mensen die op FB gaan zeggen: Ja, ik heb dus een schimmelkut, ik ben gewoon mezelf en het is niks om je voor te schamen, dus deel ik het met jullie. Like en deel als je ook een schimmelkut hebt!
daar heb ik niets aanquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de zooi op mijn bureau
Hm, dan moet ik het zelf opruimenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik niets aan![]()
D.![]()
![]()
Wil je 20 cm ophogen ?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
Nog steeds fanatiek met bewegen?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil een biertje, maar dat kan niet, want er is niet meer zoveel en dan heeft Ado niks meer
Dus ga ik eens kijken of we iets anders alcoholisch hebben
Minder, maar probeer wel twee keer in de week te gaan. Gisteren wezen zwemmen (62 baantjes non-stop, was best tevreden ^^ ) en morgen ga ik ook wat doen, maar weet nog niet wat precies. Motivatie is wel wat minder helaasquote:
Volhouden, dan komt het wel weer terugquote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Minder, maar probeer wel twee keer in de week te gaan. Gisteren wezen zwemmen (62 baantjes non-stop, was best tevreden ^^ ) en morgen ga ik ook wat doen, maar weet nog niet wat precies. Motivatie is wel wat minder helaas
Ik ben redelijk tevreden, wil best meer, maar weet niet of ik zin heb om meer te doen en dan moet ik het hiermee doen hequote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Volhouden, dan komt het wel weer terug
Foto's posten helpt ook
Afgelopen week was ik ook wat minder gemotiveerd, maar positieve kritieken op foto's geven me weer hernieuwde kracht
5 tot 10 cm op de grond achter/zijkantquote:
smakelijk en trusten friemelquote:
Mijn conditie is 'ruk'quote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben redelijk tevreden, wil best meer, maar weet niet of ik zin heb om meer te doen en dan moet ik het hiermee doen he
Ik vind het in elk geval prettig dat mn conditie ok is
trusten DMquote:
mijn conditie ookquote:Op donderdag 21 november 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn conditie is 'ruk'
Wil ook weer beginnen met hardlopen, maar de tijd nog niet echt gevonden
Zolang je tevreden bent is het goed
hoiquote:
Ik zuo het willen proberen, maar ik krijg ws last van mn knieën, misschien kan ik leren om goed hard te lopen, zonder pijnquote:Op donderdag 21 november 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn conditie is 'ruk'
Wil ook weer beginnen met hardlopen, maar de tijd nog niet echt gevonden
Zolang je tevreden bent is het goed
Spierpijn is goedquote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zuo het willen proberen, maar ik krijg ws last van mn knieën, misschien kan ik leren om goed hard te lopen, zonder pijn
Was wel verbaasd over dat zwemmen, want die 60 baantjes gingen eigenlijk prima, wel spierpijn nu, en ik was wel moe op t laatst, maar dat is wel lekker. Ik had niet verwacht dat ik t zou redden.
Ja, weet ik, maar ik loop ook gewoon niet goed hoor, krijg al heel snel last van mn knieën. Had ik trouwens bij het zwemmen ook op t laatst.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Spierpijn is goed
En bij hardlopen zijn goede schoenen het belangrijkste
Ik kreeg last van mijn schenen, tot ik dus schoenen aan had laten metenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik loop ook gewoon niet goed hoor, krijg al heel snel last van mn knieën. Had ik trouwens bij het zwemmen ook op t laatst.
Ja,ik zit er ook aan te denken hoor, want ik vond het altijd wel lekker en het kost niks...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg last van mijn schenen, tot ik dus schoenen aan had laten meten
ik ben ook niet zo'n hardloperquote:Op donderdag 21 november 2013 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik loop ook gewoon niet goed hoor, krijg al heel snel last van mn knieën. Had ik trouwens bij het zwemmen ook op t laatst.
Het kost weinig: een klein beetje tijd, en iets meer energiequote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,ik zit er ook aan te denken hoor, want ik vond het altijd wel lekker en het kost niks...
Ik ben gaan trainen nadat een collega me vroeg mee te doen met een wedstrijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo'n hardloper![]()
bij de buitentrainingen moesten we dus eerst een kilometer of 5 hardlopen voordat we aan de training begonnen en dat was voor mij dus bout
andere schoenen dusquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook graag een keer een wedstrijd doen, daarom wil ik ook graag gaan lopen...
Alleen haak ik dus steeds af omdat ik last krijg van mn knieën.
Nu tien min lopende band voel ik al
Je moet ook beginnen met 1 minuut rennen, 2 lopen, weer 1 rennen, enz...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook graag een keer een wedstrijd doen, daarom wil ik ook graag gaan lopen...
Alleen haak ik dus steeds af omdat ik last krijg van mn knieën.
Nu tien min lopende band voel ik al
quote:Maandag
Dinsdag
5 minuten warming-up met eventueel warming-up oefeningen.
8 x 1 minuten, dribbelpas/ zone 1, 2 minuten wandelpauze.
5 minuten cooling-down met eventueel cooling-down oefeningen.
Woensdag
Donderdag
1-2-1-2-1-2-1-2 minuten, dribbelpas/ zone 1, de minuten afwisselen met 2
minuten wandelpauze.
Vrijdag
Week
1
Weekend
3 x 3 minuten continue lopen, dribbelpas/ zone 1.
ik ben net een diesel in het begin liep ik dus achteraan en na 3 kilometer was ik iedereen aan het inhalenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gaan trainen nadat een collega me vroeg mee te doen met een wedstrijd.
In het begin was ik al moe voor ik aan de overkant van de straat was, na een half jaar deed ik 10km in een uurtje
dat zal wel schelenquote:
Heb t een tijd gedaan hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook beginnen met 1 minuut rennen, 2 lopen, weer 1 rennen, enz...
[..]
Ik heb al een half jaar niet meer hard gelopen, dus mogelijk moet ik weer opnieuw gaan trainenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net een diesel in het begin liep ik dus achteraan en na 3 kilometer was ik iedereen aan het inhalen
en daarna moest ik achter de leraar blijven lopen omdat die wist waar we naar toe gingen
Ik heb nog nooit op een band gelopen, maar het lijk me minder 'echt'quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb t een tijd gedaan hoor
Ik loop nu 1 min, dan ren ik 1 min, dan weer lopen, dan weer rennen enz. op die band dus.
ik al dik 10 jaar niet meerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet meer hard gelopen, dus mogelijk moet ik weer opnieuw gaan trainen
Dat is ook, ik zou liever buiten lopen, maar dit hoort bij mn schemaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een band gelopen, maar het lijk me minder 'echt'
Sowieso kun je buiten een frisse neus halen
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Samme, ik kan echt niet tegen drank he
Da's lekker goedkoopquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Meer Vaker zuipenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is niet gezelligquote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het, dat helpt wel...
Alleen is dat ook weer zoiets!
Denk de rest daar ook zo over?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word wel altijd lollig als ik drink
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Melig bedoel je.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat altijd. Lachen om supersuffe dingen.quote:
daar heb je weinig aan als je alleen drinktquote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lol in je eentje moet ook kunnenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan als je alleen drinkt
Dat doe ik toch wel,ook zonder drankquote:Op donderdag 21 november 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk is dat altijd. Lachen om supersuffe dingen.
Ado is hier, die zit nu tegenover me.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan als je alleen drinkt
dan drink je niet alleenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado is hier, die zit nu tegenover me.
je mag niet drinken en autorijdenquote:
Op de achterbank welquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag niet drinken en autorijden![]()
koenquote:
quote:
ik welquote:
zit ie te slapenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of hij veel van mijn lolligheid merkt
En van je klefheidquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of hij veel van mijn lolligheid merkt
stiekem lollig aan het doen dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier lollig aan het doen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag is meestal wel een leuke werkdag
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 060 goldfinger1963
02. 054 JaniesBrownie
03. 025 crv
04. 020 MPG
05. 019 D.
06. 017 KapiteinGasthof
07. 014 DaMart
08. 013 littledrummergirl
09. 013 wel.o.k
10. 010 Fascination
11. 008 Toekito
12. 007 Bos81
13. 006 Inkomen
14. 005 gianni61
15. 005 LovelyLady
16. 005 friemelaar
17. 003 roos85
18. 001 Zokunen.
Reeks-statistieken!
why?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze mag mij niet zo
Dat heeft een beetje als gevolg dat ik haar ontloop
Mwa, laat maar, is lang geleden.quote:
hmmmm lulligquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, laat maar, is lang geleden.
Was eigenlijk ook niet zo bijzonder, maar ze vergeet dat gewoon niet en kan daar soms nog steeds lullig over doen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Yepquote:
dat zal aan de laptop liggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:58 schreef crv het volgende:
doet FOK qut of ligt het aan mijn laptop.... kan de smilies niet aanklikken, moet ze handmatig erin zetten
gister deed ie het nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal aan de laptop liggen.
ik heb thuis op de laptop wel smilies die ik kan aanklikken en op het werk niet. geen idee waar het aan ligt
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh mn uitslaapskill is stuk na drie dagen om vijf uur opstaan
drummiequote:Op vrijdag 22 november 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh mn uitslaapskill is stuk na drie dagen om vijf uur opstaan
misluktquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef wel.o.k het volgende:
is er geen patch gedraait vannacht door Pien?quote:
Wattiserdan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh huisarts heeft geen tijd vandaag
Is zijn horloge stuk?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh huisarts heeft geen tijd vandaag
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachtenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wattiserdan?
Ik had nu in de bus willen zittenNet wakker geworden.
Sterktequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachten![]()
En slaapkoppie ben je
ik vrees dat er een lading fysioquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte.
Kan Wok je niet een van zijn befaande massages met helende werking komen geven?
He bahquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat er een lading fysioaan zit te komen
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachten![]()
En slaapkoppie ben je
ja iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenIk voel me echt een mongool als ik die doe
![]()
Nu maar eens gaan haasten, tot later liefjes![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat er een lading fysioaan zit te komen
werk ze kapiteinquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenIk voel me echt een mongool als ik die doe
![]()
Nu maar eens gaan haasten, tot later liefjes![]()
komwelgoedquote:
2 woordenquote:
blockedquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speel een spelletje op Google.
https://www.google.nl/?gws_rd=cr&ei=dB6PUoaCAsW00QX_n4Fg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |