quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
fixed door fopjequote:
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens me naar beneden begeven![]()
kijken of er vandaag nog wat verdiend gaat worden
Bijna weer weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuwsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Dat is wel lekkerquote:
moet jij ook nog 2 dagen werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuws
quote:[..]
Dat is wel lekker
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij ook nog 2 dagen werken
dat begrijp ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekend
quote:
hondaquote:
rustig aan Bosquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, voordat de gedachtestroom echt BOEM gaat zeggen![]()
![]()
![]()
de watquote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
Kom je nog lekkere hapjes tegen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je nog lekkere hapjes tegen?
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.quote:
owquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.
Is n datingapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |