Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusquote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand ofzo weer mogen geloof ik, alleen mogen en uitgenodigd worden zijn twee verschillende dingen.
Eerste keer ging iig goed
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijgquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijg
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Krijg ik een vacature toegestuurd voor een functie die gewoon echt totáál buiten mijn bereik ligt
Goede vakopleiding SOD I / II, LARM of soort gelijke opleiding;
Kennis van het DMS Decos;
Ik weet niet eens wat dat ís
Nee, ik zat in de reservepoel, maar ze hebben al iemand gevondenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van mequote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik twijfelde, het schijnt beiden nog steeds nodig te zijn (plasma of A+). Maar plasma geven is een hogere drempel (omdat vaker doneren en langer bezig) dus dan ga ik daar maar voor
En wat een geklungel
Oh dat was hetquote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.
Dat compenseert mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van me)
Lekker daar houden alsjeblieftquote:
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijkerquote:
is de ns al in paniekregeling ?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker daar houden alsjeblieft
Nee, laatste tijd geen problemen op mijn traject. Dus ik gun jou een witte kerst maar hier hoeft het voor mij dit jaar nietquote:
Daarom, was al blij dat ik eindelijk die stap had genomenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh dat was hetBest beschamend dat ik dat niet gewoon weet
Maar goed, als we allemaal geven is er niets aan de hand
alles is moeilijker als ik er niet benquote:Op donderdag 21 november 2013 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijker
Toch geven we je graag uitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
zo kom ik nog eens ergensquote:Op donderdag 21 november 2013 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch geven we je graag uit
Of weg, voor een goed doel
mijn vrouw pikt jouw altijd inquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
fixed door fopjequote:
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens me naar beneden begeven![]()
kijken of er vandaag nog wat verdiend gaat worden
Bijna weer weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuwsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Dat is wel lekkerquote:
moet jij ook nog 2 dagen werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuws
quote:[..]
Dat is wel lekker
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij ook nog 2 dagen werken
dat begrijp ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekend
quote:
hondaquote:
rustig aan Bosquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, voordat de gedachtestroom echt BOEM gaat zeggen![]()
![]()
![]()
de watquote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
Kom je nog lekkere hapjes tegen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je nog lekkere hapjes tegen?
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.quote:
owquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.
Is n datingapp.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafmaar wel n paar die wel gaan op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |