Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusquote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand ofzo weer mogen geloof ik, alleen mogen en uitgenodigd worden zijn twee verschillende dingen.
Eerste keer ging iig goed
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijgquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd het eerst maar bij gewoon bloed, heb wel O-, dus ze willen het iig wel, zie wel wanneer ik weer een oproep krijg
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het ging mij er vooral om wat er eventueel harder nodig zou zijn maar dat bleek niet echt bekend te zijn ofzo. O- is toch best zeldzaam of niet?
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Krijg ik een vacature toegestuurd voor een functie die gewoon echt totáál buiten mijn bereik ligt
Goede vakopleiding SOD I / II, LARM of soort gelijke opleiding;
Kennis van het DMS Decos;
Ik weet niet eens wat dat ís
Nee, ik zat in de reservepoel, maar ze hebben al iemand gevondenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, met die ene waar je zo enthousiast over was, is het ook niets geworden, he, bedenk ik me nu.
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van mequote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik twijfelde, het schijnt beiden nog steeds nodig te zijn (plasma of A+). Maar plasma geven is een hogere drempel (omdat vaker doneren en langer bezig) dus dan ga ik daar maar voor
En wat een geklungel
Oh dat was hetquote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt, zeldzaam, maar het is een bloedgroep die altijd gegeven kan worden, ook aan bv mensen van wie niet bekend is wat hun bloedgroep is en die wel snel bloed nodig hebben.
Dat compenseert mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan blijf ik denk ik voorlopig bij gewoon volbloed (ik heb ook A+,.lekker bloedbroertje van me)
Lekker daar houden alsjeblieftquote:
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijkerquote:
is de ns al in paniekregeling ?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker daar houden alsjeblieft
Nee, laatste tijd geen problemen op mijn traject. Dus ik gun jou een witte kerst maar hier hoeft het voor mij dit jaar nietquote:
Daarom, was al blij dat ik eindelijk die stap had genomenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh dat was hetBest beschamend dat ik dat niet gewoon weet
Maar goed, als we allemaal geven is er niets aan de hand
alles is moeilijker als ik er niet benquote:Op donderdag 21 november 2013 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met jou kunnen we betalen, maar als jij er niet bent, wordt het moeilijker
Toch geven we je graag uitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
zo kom ik nog eens ergensquote:Op donderdag 21 november 2013 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch geven we je graag uit
Of weg, voor een goed doel
mijn vrouw pikt jouw altijd inquote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
alles is moeilijker als ik er niet ben
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF pannekoek, nu staat er nog steeds MLN![]()
[..]
Bij mij ging dat elke keer wel strak achter elkaar geloof ik. Maar even afwachten dusIk ben benieuwd hoe dat plasma geven is straks.
fixed door fopjequote:
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens me naar beneden begeven![]()
kijken of er vandaag nog wat verdiend gaat worden
Bijna weer weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is alweer donderdag! De tijd gaat snel
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuwsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weer weekend.
Nog maar twee werkdagen.
Dat is wel lekkerquote:
moet jij ook nog 2 dagen werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor deze keer vind ik dat een keer geen goed nieuws
quote:[..]
Dat is wel lekker
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij ook nog 2 dagen werken
dat begrijp ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid voor dit weekend
quote:
hondaquote:
rustig aan Bosquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, voordat de gedachtestroom echt BOEM gaat zeggen![]()
![]()
![]()
de watquote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
Kom je nog lekkere hapjes tegen?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb tinder geïnstalleerd, wat is dat raar![]()
Gooi het er ook zo weer af denk ik
Ik heb natuurlijk ook een vriend, dus heel dat tinder is niet nodig
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafquote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je nog lekkere hapjes tegen?
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.quote:
owquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is n facebookapp waarbij je foto's van mensen te zien krijgt die je kan liken. Als zij jou ook liken, heb je n match en kun je gaan chatten.
Is n datingapp.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk erafmaar wel n paar die wel gaan op zich.
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer afquote:
Waarom begin je er dan aanquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af
Die zijn nu getraumatiseerd voor het levenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.quote:
Denk het niet, zullen vast wel meer matches hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden.
En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoekenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.
Doe niet zo zuur johquote:Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoeken. Want dan heb je een leuke match, en dan haakt ze af, omdat ze dr eigen vent tóch niet aan de kant wilt zetten.
Nee Janies, je bent de grootste bitch ter wereld.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur joh
Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur joh
Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
En dan nóg vind ik het reuze meevallen. Je komt er gauw genoeg achter als je match geen interesse heeft lijkt me.
Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doen.
Ik ga van t weekend wel weer gewoon naar de kroeg ofzo.
Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoor
Ga jij maar lekker naar de kroeg als je het zo erg vindt als er mensen zijn die niet écht interesse hebben op Tinder
Ja, die 10, dat zijn die waar ik het over heb. Thuis al een couchpotato hebben, maar wel effe nieuwsgierig rondneuzen omdat "iedereen het heeft".quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Tinder.
Waardeloze kut-app. Je kan duizend vrouwen liken, dan heb je 13 matches, waarvan er 10 je binnen een minuut blokkeren zonder dat je ook maar iets hebt kunnen zeggen en die andere 3 die wel tegen je praten zijn spambots.
Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.
Dat soort acties hebben mij er in ieder geval toe aangezet om die rotzooi van mijn telefoon te gooien. Jammer dan voor die vrouwen die wel serieus naar mij op zoek waren, maar mij vinden ze daar niet meer met al die nepperij.
Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel wegquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.
Maar ik zal mn excuses aanbieden aan die ontzettend teleurgestelde man. Hoop ik wel dat ie niet zo zuur is en zó gaat lopen zeiken tegen me als jij nu doet.
Ja, en bij mij dus wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.
Het zou niet eens in mij opkomen om de app uit nieuwsgierigheid te installeren.
Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel weg.
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.
Het zou niet eens in mij opkomen om de app uit nieuwsgierigheid te installeren.
Volgens mij druk ik me gewoon normaal uit hoor. En zo gek is het toch niet dat ik me een beetje erger aan mensen die die database vervuilen (in het algemeen, voordat je je aangesproken voelt)?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.
Je kan je mening ook op een wat normalere manier geven, op deze manier kom je echt zwaar verzuurd en wanhopig over.
Dat lijkt me wel idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Of ben ik nou achterlijk?
Die ken ik persoonlijk dus niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Of ben ik nou achterlijk?
Nogmaals, niks, ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat dacht je er dan te vinden dan?
Ja natuurlijk! Ik ben de mattenklopper al aan het opwarmen!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Holy fuck wat een shitstorm hier![]()
Moet JB boeten voor alle teleurstellingen die jullie tot nu toe hebben gehad?
Ik zie voordelenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef DaMart het volgende:
Into My Life is trouwens een leukere app dan Tinder. Dat heeft me binnen een week na installatie een snelle date opgeleverd. In de trein, die gelukkig geen vertraging had
.
Maar dat kun je ook gebruiken zonder Facebook, MPG.
Werkt ook op basis van foto's... moet je vier foto's beoordelen en degene die je het leukste vindt, kun je berichtje sturen. Maar zijn niet alleen foto's met mensen erop, maar ook met wat ze bezighoudtquote:
Ik heb het er ook met hem over gehad hoor, gewoon gezegd dat ik nieuwsgierig was...quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben er ook supernieuwsgierig naargewoon kijken met wie of wat ik zou worden gematched. Maar niet geïnstalleerd omdat ik geen verkeerde signalen af wil geven thuis
ben haske happy met mijn aardappeltje
Klinkt wel aardigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt ook op basis van foto's... moet je vier foto's beoordelen en degene die je het leukste vindt, kun je berichtje sturen. Maar zijn niet alleen foto's met mensen erop, maar ook met wat ze bezighoudt.
Zo had ik dus een match, dag later Whatsapp en bellen, vier dagen later afgesproken om samen te reizen omdat treinroutes overlap vertoonden en daarna weer verwijderd uit telefoon![]()
.
Aardappeltje.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben er ook supernieuwsgierig naargewoon kijken met wie of wat ik zou worden gematched. Maar niet geïnstalleerd omdat ik geen verkeerde signalen af wil geven thuis
ben haske happy met mijn aardappeltje
Na drie keer ruim een uur bellen, hadden we alles wel zo'n beetje gezegd geloof ikquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig.
Maar IRL was ze dus niet zo tof als op de foon?
ah zoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het er ook met hem over gehad hoor, gewoon gezegd dat ik nieuwsgierig was...
Je wordt btw niet gematched, je kan een foto liken en als hij dan jouw foto ook heeft geliked, ben je een match.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na drie keer ruim een uur bellen, hadden we alles wel zo'n beetje gezegd geloof ik.
Maar bleek IRL niet helemaal mijn type en haar lichaamstaal verraadde al dat dat wederzijds was.
iemand had t over couchpotato'squote:
Ja, was ook mijn eerste date in jarenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dat kan. Maar wel tof om zo iemand te leren kennen
.
je noemt hem krieltjequote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iemand had t over couchpotato'sik noem m.doorgaans geen aardappel hoor
* DaMart slikt een hele foute grap inquote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
O, ik noem Ado altijd aardappel!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ziet het wel naar uitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Holy fuck wat een shitstorm hier![]()
Moet JB boeten voor alle teleurstellingen die jullie tot nu toe hebben gehad?
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn eerste date in jaren.
Maar goed, wel mooi om zelf te zien hoe ik persoonlijk gegroeid ben de afgelopen tijd. Gewoon zelf iemand bellen... dat was altijd eng.
wokkelquote:
geen patatquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik noem Ado altijd aardappel! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn eerste date in jaren.
Maar goed, wel mooi om zelf te zien hoe ik persoonlijk gegroeid ben de afgelopen tijd. Gewoon zelf iemand bellen... dat was altijd eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |