Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
quote:
Blijkbaar wel dusquote:
quote:
wist ik nietquote:
Ik dacht het zelfde.....quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist ik niet
dacht altijd dat ze na mij pas kwam aanwandelen
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halen
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halen
Slaap lekkerquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 goldfinger1963
02. 059 KapiteinGasthof
03. 040 Knetterkrankjorum
04. 037 Inkomen
05. 025 JJH
06. 023 JaniesBrownie
07. 020 friemelaar
08. 020 MPG
09. 018 Koen66
10. 015 crv
11. 012 DaMart
12. 010 D.
13. 008 Marco001
14. 008 wel.o.k
15. 008 LovelyLady
16. 007 Klonk
17. 006 Bos81
18. 005 Kally
19. 004 littledrummergirl
20. 003 gianni61
Reeks-statistieken!
Jep.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]Nog jong en viriel? Dus mee naar de club volgende keer?
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Alleen ik mag er niet in daar, als man alleen...
Dat mag.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Alleen ik mag er niet in daar, als man alleen...
hier eigelijk zo'n beetje van het zelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?
Ik rook nog 1 peuk en dan is het hier ook bedtijd![]()
Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staatquote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?
Ik rook nog 1 peuk en dan is het hier ook bedtijd![]()
Daarom is de entree voor heren hogerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staat![]()
...
Was jij niet gestopt![]()
?
Slaap zachtquote:
Ah, ok. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
[..]
Slaap zacht![]()
vaagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusquote:
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan danquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag
meestal zitten dat soort clubs vol met geile bokken als kerels er alleen in mogen
ik denk hetquote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan dan
truste manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
Hmmm. 'Gewoon komen'. Zonder hulp?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusOf gewoon komen
En ik was gestopt ja, vier maanden langik ben zwak, dat blijkt wel weer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
verkapte "ik-ben-jarig-feliciteer-mij" post.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
Gefliciteerd Koenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
how do you do, miss Rose?quote:
quote:
quote:
mevrouw barrelquote:
morguh Gianni!quote:
jou heb ik al lang niet meer gezienquote:
quote:
eens in de zoveel weken he??quote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jou heb ik al lang niet meer gezien
alles goed?
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eens in de zoveel weken he??
alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweest
ik wil ook een lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde
work in progress jaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgen
Maandelijkse periode dusquote:
wil ik ookquote:alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
6 wekelijksquote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
een nieuwe liefde?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
a new lifequote:
quote:
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
daarom zit ik nu volgens mijn thuiswerkende vriendin ook met een zure kop op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..
Klonkquote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
mwao, kan veel beter op het momentquote:
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..quote:
name 1quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..
he!quote:
Nee dat klopt!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
JJDJehebtnognietgereageerdopmijnPM![]()
.
wok!quote:
1 woord:quote:Op woensdag 20 november 2013 11:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InternetWas al om zeven uur op maar heb nu pas weer internet
Ik lees toevallig vandaag in het AD dat ik juist hip ben met mijn ouderwetse telefoonquote:
1 woord:quote:
ze zouden je per uur moeten betalen!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, ik ben wel weer klaar met vandaag eigenlijkOm drie uur nog een afspraak en dan lekker naar huis denk ik
Of stuksloonquote:Op woensdag 20 november 2013 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze zouden je per uur moeten betalen!
doe maar niet.. dat kost MIJ dan weer geldquote:
Op dit moment heb ik de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden:quote:Op woensdag 20 november 2013 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze zouden je per uur moeten betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mogen ze me best een uurloon gaan betalen hoor. Maar dan schrijf ik wel de volledige 5 fte die voor deze werkzaamheden staan
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de volgende werkzaamheden en verantwoordelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat niet om het aantal fte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mogen ze me best een uurloon gaan betalen hoor. Maar dan schrijf ik wel de volledige 5 fte die voor deze werkzaamheden staanhet gaat om het aantal gewerkte uren
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
In welke wereld?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het gaat niet om het aantal fte...het gaat om het aantal gewerkte uren
Dan toch maar stuksloonquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het gaat niet om het aantal fte...het gaat om het aantal gewerkte uren
Ligt aan de hoogte van het stukloon lijkt mequote:
FTE is subjectief, gewerkte uren is tenminste meetbaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In welke wereld?Zolang je niet in een fabriek werkt is fte volgens mij vaak belangrijker dan het aantal uren hoor
Het is allang bekend dat Viva-lezeressen zeikwijven zijn. Oud nieuws dusquote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)pmerkingen-werk.html
guys!!
![]()
Aaaah... arme jij...quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Barreltje het volgende:
guys!!
![]()
Linksom of rechtsom, ik doe werk en dat is wat waard. De manier waarop ik tot resultaat kom en hoeveel tijd ik daarvoor nodig heb is niet van belang vind ikquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
FTE is subjectief, gewerkte uren is tenminste meetbaar.
eyyquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is allang bekend dat Viva-lezeressen zeikwijven zijn. Oud nieuws dus
hoeveel denk je dat wij mannen er krijgen? 100%quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Barreltje het volgende:
guys!!
![]()
Alsof jullie het erg vindenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Barreltje het volgende:
guys!!
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jullie het erg vinden.
muv die paar viva-zeikeressen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eyy
ik lees geen viva
( en ik vind het (tot op zekere hoogte) alleen maar leuk.. als je hier geen opmerkingen krijgt mag je je wel zorgen maken)
Dat bedoel ikquote:
Nee maar het is een artikel over onderzoek onder viva-lezeressenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eyy
ik lees geen viva
( en ik vind het (tot op zekere hoogte) alleen maar leuk.. als je hier geen opmerkingen krijgt mag je je wel zorgen maken)
elke wereldquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In welke wereld?Zolang je niet in een fabriek werkt is fte volgens mij vaak belangrijker dan het aantal uren hoor
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Barreltje het volgende:
guys!!
![]()
quote:Bijna driekwart (71 procent) van de vrouwen vindt seksistische opmerkingen niet erg
Zijn er vrouwen die dat lezen dan ? dacht alleen meisjesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee maar het is een artikel over onderzoek onder viva-lezeressen
Als fte goed is gecalculeerd sluit dat meestal aardig aan op de gewerkte uren. Iemand die een 0,8 contract krijgt voor bepaalde werkzaamheden krijgt niet opeens minder betaald omdat hij maar 0,7 nodig heeft.quote:
LoLaquote:
quote:
Dat is hetquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:30 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-vrouwen-in-top.html
ik zie de crisis nog wel een tijdje aanhouden
SRSLY??quote:Op woensdag 20 november 2013 13:30 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-vrouwen-in-top.html
ik zie de crisis nog wel een tijdje aanhouden
ik ben sowieso altijd "on top "quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou solliciteren als ik jou was
Oehquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben sowieso altijd "on top "
das makkelijk voor je vent, kan die verder snurkenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben sowieso altijd "on top "
DaMart gebruikenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Barreltje het volgende:
en mijn Dm functie is weer eens kapot
moet je gesprekspartner dat wel hebbenquote:
Oh maar dat heeft ze wel hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
moet je gesprekspartner dat wel hebben
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat heeft ze wel hoor
hij wil er tussenquote:
geen idee, zo goed ken ik barreltje nietquote:
QFTquote:
je ligt goed in de marktquote:
op de markt?? weet je hou koud het is nu buiten!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je ligt goed in de markt
ook al ga je er liever op zitten
* wel.o.k slikt opmerking over heet aan toegaan met bar inquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op de markt?? weet je hou koud het is nu buiten!
het was gewoon warm in zwolle.. hoge temperaturen.. daar had ik niks mee te maken !!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slikt opmerking over heet aan toegaan met bar in
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het was gewoon warm in zwolle.. hoge temperaturen.. daar had ik niks mee te maken !!
Lekkere temperatuur, zelfs met zomerjas aanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op de markt?? weet je hou koud het is nu buiten!
Ik snap het welquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekkere temperatuur, zelfs met zomerjas aan.
Ik snap alleen niet waarom ik mensen met sjaals en mutsen zag buiten....
Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef Inkomen het volgende:
yo dit was ook de eerste dag dat ik overwoog mijn zomerjas in te ruilen voor mijn winterjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Koukleumquote:Op woensdag 20 november 2013 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aan
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aanawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neu ik heb een zandtoeter, veul hipper.quote:
quote:
Ik ben er ook jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is KSCMLN?
Koffie slow chat met lekkere nichten?
Succesquote:
oh gelukkig, zonder jou durf ik namelijk bar weinig :xquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh gelukkig, zonder jou durf ik namelijk bar weinig :x
maar hem plagen is leuk. Maar hij wil zijn droom najagen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plasg je collega's dan toch ook niet zo
Ik kijk Angels & Demons en ben ondertussen reviews van tablets aant lezen...quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Ik wilde even koen komen feliciteren.
Gefeliciteerd koen![]()
Ben je je Asus nu al zat?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk Angels & Demons en ben ondertussen reviews van tablets aant lezen...
Nee, dat niet. Maar ik ben een aantal 7"-ers aant vergelijkenquote:
Ik gebruik mijn tablet steeds minder en mijn laptop steeds meer de laatste tijdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ben een aantal 7"-ers aant vergelijken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tablet steeds minder en mijn laptop steeds meer de laatste tijd![]()
.
Ik schrijf veel he. En dat gaat, ondanks toetsenbord bij tablet, op laptop toch iets makkelijkerquote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik mn tablet nog best vaak.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schrijf veel he. En dat gaat, ondanks toetsenbord bij tablet, op laptop toch iets makkelijker.
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouwquote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef DaMart het volgende:
Dus misschien neem ik ook laptop wel mee naar IJsland in plaats van tablet... even goed over nadenken.
crvquote:
mpgquote:
Dat is het enige nadeel inderdaad. Maar laptop heeft ook zo zijn voordelen. Werken in Word bijvoorbeeld is toch net wat makkelijk dan Kingsoft Officequote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouw. Transformer is al beter, maar zelfs die vind ik eigenlijk al net te lomp
...
ik heb de nieuwe W8 laptop nu van mijn zwager. wat een bakbeest.....quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouw. Transformer is al beter, maar zelfs die vind ik eigenlijk al net te lomp
...
Whut?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel inderdaad. Maar laptop heeft ook zo zijn voordelen. Werken in Word bijvoorbeeld is toch net wat makkelijk dan Kingsoft Office.
En de accu van mijn laptop gaat langer mee.
maar hoe lang gaat die tab mee als je hem gebruikt?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
De tab gaat 15 uur mee ofzo, hoe kan een laptop nou langer megaan? Mijn laptop houdt t nog geen 5 minuten vol op de accu...
Als ik de tablet volledig oplaad en vervolgens 24 uur niet gebruik, dan is in ieder geval de tweede accu leegquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
De tab gaat 15 uur mee ofzo, hoe kan een laptop nou langer megaan? Mijn laptop houdt t nog geen 5 minuten vol op de accu...
Als tab én doc volgeladen zijn, kan ik er zeker 10 uur mee werken. Been there, done that.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
maar hoe lang gaat die tab mee als je hem gebruikt?
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tab én doc volgeladen zijn, kan ik er zeker 10 uur mee werken. Been there, done that.
Whut?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de tablet volledig oplaad en vervolgens 24 uur niet gebruik, dan is in ieder geval de tweede accu leeg.
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaatquote:Op woensdag 20 november 2013 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
Als ik tablet + dock oplaad, en dan 48h laat liggen, dan heb ik nog 98 en 100 procent.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaat. Maar volgens mij doet hij dan ook stiekem dingen zoals apps bijwerken en zo
.
Standby. Ik zet mijn tab echt nooit uit. Ja eens in de tig maanden als een reset echt nodig is ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaat. Maar volgens mij doet hij dan ook stiekem dingen zoals apps bijwerken en zo
.
Ga ik ook eens uitzetten dan. Heb altijd tig van die Twitter- en Facebookmeldingen als ik na een paar dagen de tablet weer aanzetquote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Standby. Ik zet mijn tab echt nooit uit. Ja eens in de tig maanden als een reset echt nodig is ofzo.
Maar ik heb wel al die shit van verbinding behouden, apps bijwerken, synchroniseren met accounts etc. uit staan.
Fok jij in je slaap of slaap jij tijdens het Fokken ?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga ik ook eens uitzetten dan. Heb altijd tig van die Twitter- en Facebookmeldingen als ik na een paar dagen de tablet weer aanzet.
nooit nietquote:
Ik had ooit (4 jaar geleden) een account aangemaakt omdat ik dacht dat het ook handig was met jobs zoeken en zo....heb hem 4 weken gebruikt of zoquote:Op woensdag 20 november 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei Fles ook ooit en die vermaakt zich daar nu prima geloof ik.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef MPG het volgende:
BTW Mart, laat Juicyhil niet achter jouw sig komen!
Dan wil ie er meteen één bestellen!!!
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dan wel een custom versie waarbij je geen zak over die grafkop hoeft te trekken om het erop te kunnen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een ORK heeft dat kind zeg... daar schop je je hond toch nog vanaf?.
Trustequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 MPG
02. 032 KapiteinGasthof
03. 029 crv
04. 027 Barreltje
05. 023 DaMart
06. 020 Koen66
07. 017 LovelyLady
08. 014 gianni61
09. 013 goldfinger1963
10. 008 friemelaar
11. 007 wel.o.k
12. 007 Moeraskat
13. 006 JJH
14. 005 Inkomen
15. 004 MaleDuck
16. 003 JaniesBrownie
17. 003 roos85
18. 002 Bos81
19. 002 Klonk
20. 002 Toekito
Reeks-statistieken!
good for youquote:Op donderdag 21 november 2013 07:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh boefies
Na vandaag heb ik weekend
quote:Op donderdag 21 november 2013 04:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
-> zeg dat wel
![]()
->
![]()
-> thanks
![]()
DM doet het weerquote:
Mogguh boevinnetjequote:Op donderdag 21 november 2013 07:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh boefies
quote:
ik ookquote:Op donderdag 21 november 2013 07:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh boefies
Mogguh LoLaquote:
in het hoge noorden ook koud zeker?quote:
in het wilde westen welquote:Op donderdag 21 november 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het hoge noorden ook koud zeker?
wel jammer dat er hier geen sneeuw was.quote:
Mogguhquote:
mwah 1.2 graden... best lekker buitenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het hoge noorden ook koud zeker?
quote:
nopequote:
dat komt toch van teveel drank ?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na 8 maanden weer gedoneerd, ging goed en mezelf gelijk maar ingeschreven als plasdonor
Ik ben bloeddonor. En nu dus plasmadonor in plaats van volbloeddonorquote:
Je schreef plasdonor, Dus dacht CRV waarschijnlijk dat je je urine ging doneren..quote:Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor. En nu dus plasmadonor in plaats van volbloeddonor
Ahhh dat had ik even niet gezienquote:Op donderdag 21 november 2013 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je schreef plasdonor, Dus dacht CRV waarschijnlijk dat je je urine ging doneren..
EDIT: dat maakte CRV er alleen van![]()
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahhh dat had ik even niet gezien
af en toe vraag ik me af wat mensen doen als je ze verhuisberichten stuurt.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.
Wel stom: Ik was laatst adreswijzigingen door aan het geven (sommige instanties/bedrijven enzo,, hebben graag ruim van te voren bericht). Dus ook bij Sanquin gedaan en bij de opmerkingen gezet dat de wijziging ingaat vanaf december. Werd ik laatst gebeld door hun, dat mijn oproepkaart terugkwam bij hun... Nu moet ik dus wachten tot december voor ik weer mag laten tappen
![]()
![]()
Een andere organisatie behandelde de wijziging als een stopzetting van het donateurschapquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af wat mensen doen als je ze verhuisberichten stuurt.
Canaldigitaal bij ons laatst ook. je stuurt ze een brief om het abbo op te zeggen omdat mijn schoonmoe overleden was. gevraagd om het naar ons adres in Frankrijk te sturen. Waar sturen ze het heen.....correspondentieadres in NL
briljantquote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een andere organisatie behandelde de wijziging als een stopzetting van het donateurschap![]()
![]()
![]()
NOES!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
nou zeger sterft een linux machine onder mijn handen
dan ben jij dus verantwoordelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
nou zeger sterft een linux machine onder mijn handen
defecte harddiskquote:
ik moet ze toch vernieuwen, nu ietsje sneller en zonder change toestemmingquote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij dus verantwoordelijk![]()
Gauw je vingerafdrukken en andere sporen wegpoetsen
dat scheelt wel een hope paperworkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
defecte harddisk
[..]
ik moet ze toch vernieuwen, nu ietsje sneller en zonder change toestemming
nog 1 dag te gaanquote:
ik nietquote:
en dan nog 5quote:
Ik twijfelde, het schijnt beiden nog steeds nodig te zijn (plasma of A+). Maar plasma geven is een hogere drempel (omdat vaker doneren en langer bezig) dus dan ga ik daar maar voorquote:Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.
Wel stom: Ik was laatst adreswijzigingen door aan het geven (sommige instanties/bedrijven enzo,, hebben graag ruim van te voren bericht). Dus ook bij Sanquin gedaan en bij de opmerkingen gezet dat de wijziging ingaat vanaf december. Werd ik laatst gebeld door hun, dat mijn oproepkaart terugkwam bij hun... Nu moet ik dus wachten tot december voor ik weer mag laten tappen
![]()
![]()
al iets meer gehoord over die andere job?quote:
hier nietquote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef crv het volgende:
het sneeuwt hier![]()
Blij dat ik niet afhankelijk ben van de NS
in beraad, er is discussie over het feit dat ik geen WM/IB knowhow hebquote:Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al iets meer gehoord over die andere job?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
in beraad, er is discussie over het feit dat ik geen WM/IB knowhow heb
Ik zou volgende maand ofzo weer mogen geloof ik, alleen mogen en uitgenodigd worden zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na 8 maanden weer gedoneerd, ging goed en mezelf gelijk maar ingeschreven als plasmadonor
JBquote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, ligt het aan mij, of kun je bij zooplus niet meer betalen met iDeal?
En de kattenbakkorrels die ik zoek, kan ik geloof ik zowat alleen daar kopen
Bij dat viadierenwinkel.nl hebben ze niet eens kattenbakkorrels. Of ik kijk helemaal verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |