Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
quote:
Blijkbaar wel dusquote:
quote:
wist ik nietquote:
Ik dacht het zelfde.....quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist ik niet
dacht altijd dat ze na mij pas kwam aanwandelen
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halen
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met die twee oudjes in de TT is het niet eens erg dat je bent vergeten MLN uit de TT te halen
Slaap lekkerquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 goldfinger1963
02. 059 KapiteinGasthof
03. 040 Knetterkrankjorum
04. 037 Inkomen
05. 025 JJH
06. 023 JaniesBrownie
07. 020 friemelaar
08. 020 MPG
09. 018 Koen66
10. 015 crv
11. 012 DaMart
12. 010 D.
13. 008 Marco001
14. 008 wel.o.k
15. 008 LovelyLady
16. 007 Klonk
17. 006 Bos81
18. 005 Kally
19. 004 littledrummergirl
20. 003 gianni61
Reeks-statistieken!
Jep.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]Nog jong en viriel? Dus mee naar de club volgende keer?
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Alleen ik mag er niet in daar, als man alleen...
Dat mag.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Alleen ik mag er niet in daar, als man alleen...
hier eigelijk zo'n beetje van het zelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?
Ik rook nog 1 peuk en dan is het hier ook bedtijd![]()
Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staatquote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?
Ik rook nog 1 peuk en dan is het hier ook bedtijd![]()
Daarom is de entree voor heren hogerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staat![]()
...
Was jij niet gestopt![]()
?
Slaap zachtquote:
Ah, ok. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
[..]
Slaap zacht![]()
vaagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusquote:
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan danquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag
meestal zitten dat soort clubs vol met geile bokken als kerels er alleen in mogen
ik denk hetquote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan dan
truste manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
Hmmm. 'Gewoon komen'. Zonder hulp?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusOf gewoon komen
En ik was gestopt ja, vier maanden langik ben zwak, dat blijkt wel weer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
verkapte "ik-ben-jarig-feliciteer-mij" post.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
Gefliciteerd Koenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
how do you do, miss Rose?quote:
quote:
quote:
mevrouw barrelquote:
morguh Gianni!quote:
jou heb ik al lang niet meer gezienquote:
quote:
eens in de zoveel weken he??quote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jou heb ik al lang niet meer gezien
alles goed?
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eens in de zoveel weken he??
alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweest
ik wil ook een lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde
work in progress jaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgen
Maandelijkse periode dusquote:
wil ik ookquote:alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
6 wekelijksquote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
een nieuwe liefde?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
a new lifequote:
quote:
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
daarom zit ik nu volgens mijn thuiswerkende vriendin ook met een zure kop op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..
Klonkquote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
mwao, kan veel beter op het momentquote:
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..quote:
name 1quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..
he!quote:
Nee dat klopt!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
JJDJehebtnognietgereageerdopmijnPM![]()
.
wok!quote:
1 woord:quote:Op woensdag 20 november 2013 11:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InternetWas al om zeven uur op maar heb nu pas weer internet
Ik lees toevallig vandaag in het AD dat ik juist hip ben met mijn ouderwetse telefoonquote:
1 woord:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |