verkapte "ik-ben-jarig-feliciteer-mij" post.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
Gefliciteerd Koenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat iemand zich bedenkt dat ik jarig ben op werk
how do you do, miss Rose?quote:
quote:
quote:
mevrouw barrelquote:
morguh Gianni!quote:
jou heb ik al lang niet meer gezienquote:
quote:
eens in de zoveel weken he??quote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jou heb ik al lang niet meer gezien
alles goed?
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eens in de zoveel weken he??
alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ben ook lang niet meer hier geweest
ik wil ook een lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde
work in progress jaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsjah.. daar kan je allemaal zelf voor zorgen
Maandelijkse periode dusquote:
wil ik ookquote:alles hier helemaal goed!
lekker huisje, prima werk en een nieuwe liefde.. wat wil een mens nog meer??![]()
6 wekelijksquote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
een nieuwe liefde?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Maandelijkse periode dus
[..]
wil ik ook
a new lifequote:
quote:
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
daarom zit ik nu volgens mijn thuiswerkende vriendin ook met een zure kop op de bankquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit geval denk ik dat je misschien spijt krijgt als je niet naar je buik luistert..
Klonkquote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef Klonk het volgende:
bweeehhhh, ik haat het als je van de ene op de andere dag ineens ziek bent, als ik stil zit gaat het allemaal, maar zodra ik beweeg wordt ik misselijk
vanmorgen ff geprobeerd maar ik werd misselijk van het autorijden en aangezien dat mijn beroep is heb ik mijn ritje afgemaakt en ben naar huis gegaan...
heb ik weer prachtig weer, hoofd wil fietsen maar buik zegt nee
mwao, kan veel beter op het momentquote:
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..quote:
name 1quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar er zijn ook een hoop dingen in jeleven die WEL leuk/mooi/de moeite waard zijn..
he!quote:
Nee dat klopt!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
JJDJehebtnognietgereageerdopmijnPM![]()
.
wok!quote:
1 woord:quote:Op woensdag 20 november 2013 11:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InternetWas al om zeven uur op maar heb nu pas weer internet
Ik lees toevallig vandaag in het AD dat ik juist hip ben met mijn ouderwetse telefoonquote:
1 woord:quote:
ze zouden je per uur moeten betalen!quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, ik ben wel weer klaar met vandaag eigenlijkOm drie uur nog een afspraak en dan lekker naar huis denk ik
Of stuksloonquote:Op woensdag 20 november 2013 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze zouden je per uur moeten betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |