Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staatquote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe kom je daar dan bij?
Ik rook nog 1 peuk en dan is het hier ook bedtijd![]()
Daarom is de entree voor heren hogerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat zonder zo'n deurbeleid die hele toko vol hitsige hengsten staat![]()
...
Was jij niet gestopt![]()
?
Slaap zachtquote:
Ah, ok. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
[..]
Slaap zacht![]()
vaagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom is de entree voor heren hogermaar je kan gewoon komen hoor. Doen er wel meer, zonder dat het een hengstenbal is
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusquote:
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan danquote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag
meestal zitten dat soort clubs vol met geile bokken als kerels er alleen in mogen
ik denk hetquote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hebben vast een minder streng iemand aan de deur staan dan
truste manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
Hmmm. 'Gewoon komen'. Zonder hulp?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuwe smoes bedenken dusOf gewoon komen
En ik was gestopt ja, vier maanden langik ben zwak, dat blijkt wel weer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen nu, zeven uur opCiao mensen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |