wel jammer dat er hier geen sneeuw was.quote:
Mogguhquote:
mwah 1.2 graden... best lekker buitenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het hoge noorden ook koud zeker?
quote:
nopequote:
dat komt toch van teveel drank ?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na 8 maanden weer gedoneerd, ging goed en mezelf gelijk maar ingeschreven als plasdonor
Ik ben bloeddonor. En nu dus plasmadonor in plaats van volbloeddonorquote:
Je schreef plasdonor, Dus dacht CRV waarschijnlijk dat je je urine ging doneren..quote:Op donderdag 21 november 2013 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben bloeddonor. En nu dus plasmadonor in plaats van volbloeddonor
Ahhh dat had ik even niet gezienquote:Op donderdag 21 november 2013 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je schreef plasdonor, Dus dacht CRV waarschijnlijk dat je je urine ging doneren..
EDIT: dat maakte CRV er alleen van![]()
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahhh dat had ik even niet gezien
af en toe vraag ik me af wat mensen doen als je ze verhuisberichten stuurt.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.
Wel stom: Ik was laatst adreswijzigingen door aan het geven (sommige instanties/bedrijven enzo,, hebben graag ruim van te voren bericht). Dus ook bij Sanquin gedaan en bij de opmerkingen gezet dat de wijziging ingaat vanaf december. Werd ik laatst gebeld door hun, dat mijn oproepkaart terugkwam bij hun... Nu moet ik dus wachten tot december voor ik weer mag laten tappen
![]()
![]()
Een andere organisatie behandelde de wijziging als een stopzetting van het donateurschapquote:Op donderdag 21 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af wat mensen doen als je ze verhuisberichten stuurt.
Canaldigitaal bij ons laatst ook. je stuurt ze een brief om het abbo op te zeggen omdat mijn schoonmoe overleden was. gevraagd om het naar ons adres in Frankrijk te sturen. Waar sturen ze het heen.....correspondentieadres in NL
briljantquote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een andere organisatie behandelde de wijziging als een stopzetting van het donateurschap![]()
![]()
![]()
NOES!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
nou zeger sterft een linux machine onder mijn handen
dan ben jij dus verantwoordelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
nou zeger sterft een linux machine onder mijn handen
defecte harddiskquote:
ik moet ze toch vernieuwen, nu ietsje sneller en zonder change toestemmingquote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
dan ben jij dus verantwoordelijk![]()
Gauw je vingerafdrukken en andere sporen wegpoetsen
dat scheelt wel een hope paperworkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
defecte harddisk
[..]
ik moet ze toch vernieuwen, nu ietsje sneller en zonder change toestemming
nog 1 dag te gaanquote:
ik nietquote:
en dan nog 5quote:
Ik twijfelde, het schijnt beiden nog steeds nodig te zijn (plasma of A+). Maar plasma geven is een hogere drempel (omdat vaker doneren en langer bezig) dus dan ga ik daar maar voorquote:Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om over te gaan naar plasma.
Wel stom: Ik was laatst adreswijzigingen door aan het geven (sommige instanties/bedrijven enzo,, hebben graag ruim van te voren bericht). Dus ook bij Sanquin gedaan en bij de opmerkingen gezet dat de wijziging ingaat vanaf december. Werd ik laatst gebeld door hun, dat mijn oproepkaart terugkwam bij hun... Nu moet ik dus wachten tot december voor ik weer mag laten tappen
![]()
![]()
al iets meer gehoord over die andere job?quote:
hier nietquote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef crv het volgende:
het sneeuwt hier![]()
Blij dat ik niet afhankelijk ben van de NS
in beraad, er is discussie over het feit dat ik geen WM/IB knowhow hebquote:Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al iets meer gehoord over die andere job?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
in beraad, er is discussie over het feit dat ik geen WM/IB knowhow heb
Ik zou volgende maand ofzo weer mogen geloof ik, alleen mogen en uitgenodigd worden zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Na 8 maanden weer gedoneerd, ging goed en mezelf gelijk maar ingeschreven als plasmadonor
JBquote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, ligt het aan mij, of kun je bij zooplus niet meer betalen met iDeal?
En de kattenbakkorrels die ik zoek, kan ik geloof ik zowat alleen daar kopen
Bij dat viadierenwinkel.nl hebben ze niet eens kattenbakkorrels. Of ik kijk helemaal verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |