abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133496930
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

niet echt, iedereen onder de 30 gooi ik gelijk eraf :') maar wel n paar die wel gaan op zich.
:')!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133497199
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

:')!!
Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af ;(
compact en kleverig.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:28:40 #53
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_133497350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik had wel al drie matches en toen ze tegen me begonnen te praten, raakte ik in paniek en gooide ik tinder er weer af ;(
Waarom begin je er dan aan :? ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_133497362
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En die arme kerels zich maar afvragen wat ze fout zeiden. ;(
  donderdag 21 november 2013 @ 21:30:38 #55
112339 MPG
pi_133497429
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die zijn nu getraumatiseerd voor het leven :o .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_133497467
quote:
5s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef MPG het volgende:

[..]

Waarom begin je er dan aan :? ?
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.
compact en kleverig.
pi_133497484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk het niet, zullen vast wel meer matches hebben :Y
compact en kleverig.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:39:52 #58
112339 MPG
pi_133497795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik was gewoon nieuwsgierig hoe dat nou werkte, je hoort er zoveel over en veel mensen vinden het leuk. Verder dus geen interesse in een andere man, ik kan dan wel erop blijven en reageren, maar dat lijkt me nog lulliger als zij wel een relatie zoeken.
En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoeken :{ . Want dan heb je een leuke match, en dan haakt ze af, omdat ze dr eigen vent tóch niet aan de kant wilt zetten.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_133497983
quote:
8s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:39 schreef MPG het volgende:

[..]

En door al die figuren wordt het dus compleet waardeloos en ruk voor mensen die WEL iemand zoeken :{ . Want dan heb je een leuke match, en dan haakt ze af, omdat ze dr eigen vent tóch niet aan de kant wilt zetten.
Doe niet zo zuur joh :')
Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
En dan nóg vind ik het reuze meevallen. Je komt er gauw genoeg achter als je match geen interesse heeft lijkt me.
compact en kleverig.
pi_133498031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik hoorde over Tinder, werd nieuwsgierig, installeerde het om te kijken hoe het werkte, heb het er een uurtje (nog niet eens) op gehad en er weer af gegooid.
Ik ben dus niet zo iemand die het "compleet waardeloos" maakt voor degenen die WEL iemand zoeken, dat zijn de mensen die er wel op blijven rondhangen terwijl ze geen interesse hebben in een relatie.
Nee Janies, je bent de grootste bitch ter wereld. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 21:48:18 #61
112339 MPG
pi_133498121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En dan nóg vind ik het reuze meevallen. Je komt er gauw genoeg achter als je match geen interesse heeft lijkt me.
Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doen 8)7 .

Ik ga van t weekend wel weer gewoon naar de kroeg ofzo.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_133498139
Tinder :').

Waardeloze kut-app. Je kan duizend vrouwen liken, dan heb je 13 matches, waarvan er 10 je binnen een minuut blokkeren zonder dat je ook maar iets hebt kunnen zeggen en die andere 3 die wel tegen je praten zijn spambots.
pi_133498153
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef MPG het volgende:

[..]

Ja, whooptiedoo, meer "kijkers" dan "kopers", oftewel tig matches die afhaken omdat geen interesse omdat ze al de een of andere couchpotato hebben. Nee, dan wil je er zelf nog moeite voor doen 8)7 .

Ik ga van t weekend wel weer gewoon naar de kroeg ofzo.
Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoor :')

Ga jij maar lekker naar de kroeg als je het zo erg vindt als er mensen zijn die niet écht interesse hebben op Tinder :*
compact en kleverig.
pi_133498225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt hoor :')

Ga jij maar lekker naar de kroeg als je het zo erg vindt als er mensen zijn die niet écht interesse hebben op Tinder :*
Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.

Dat soort acties hebben mij er in ieder geval toe aangezet om die rotzooi van mijn telefoon te gooien. Jammer dan voor die vrouwen die wel serieus naar mij op zoek waren, maar mij vinden ze daar niet meer met al die nepperij.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:52:11 #65
112339 MPG
pi_133498263
quote:
13s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Tinder :').

Waardeloze kut-app. Je kan duizend vrouwen liken, dan heb je 13 matches, waarvan er 10 je binnen een minuut blokkeren zonder dat je ook maar iets hebt kunnen zeggen en die andere 3 die wel tegen je praten zijn spambots.
Ja, die 10, dat zijn die waar ik het over heb. Thuis al een couchpotato hebben, maar wel effe nieuwsgierig rondneuzen omdat "iedereen het heeft".
Ga een andere collectieve hobby zoeken ofzo. Als iedereen de Maas in springt, spring je er maar lekker achteraan :W .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_133498323
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Like dan gewoon niemand, dan heb je ook geen teleurgestelde matches.

Dat soort acties hebben mij er in ieder geval toe aangezet om die rotzooi van mijn telefoon te gooien. Jammer dan voor die vrouwen die wel serieus naar mij op zoek waren, maar mij vinden ze daar niet meer met al die nepperij.
Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.
Maar ik zal mn excuses aanbieden aan die ontzettend teleurgestelde man. Hoop ik wel dat ie niet zo zuur is en zó gaat lopen zeiken tegen me als jij nu doet.
compact en kleverig.
pi_133498354
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.

Het zou niet eens in mij opkomen om de app uit nieuwsgierigheid te installeren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133498411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik likete omdat ik wilde weten hoe dat dan werkte.
Maar ik zal mn excuses aanbieden aan die ontzettend teleurgestelde man. Hoop ik wel dat ie niet zo zuur is en zó gaat lopen zeiken tegen me als jij nu doet.
Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel weg :').
pi_133498429
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je mensen gaat liken ed als je toch niet serieus op zoek bent.

Ja, en bij mij dus wel.
compact en kleverig.
pi_133498473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Joh, ik geef een keer mijn mening. Sinds wanneer is dat zeiken? Het gaat me ook niet alleen om de mensen die kijken of er wat beters te vinden is dan hun partner of die op een andere manier nieuwsgierig zijn. Het zit ook vol met nepprofielen en spambots. Dan is mijn interesse voor zo'n app al snel weg :').
Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.

Je kan je mening ook op een wat normalere manier geven, op deze manier kom je echt zwaar verzuurd en wanhopig over.
compact en kleverig.
pi_133498500
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, en bij mij dus wel.
Wat dacht je er dan te vinden dan?
  donderdag 21 november 2013 @ 21:57:57 #72
112339 MPG
pi_133498503
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:

Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Of ben ik nou achterlijk?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_133498586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me kutter eigenlijk.

Je kan je mening ook op een wat normalere manier geven, op deze manier kom je echt zwaar verzuurd en wanhopig over.
Volgens mij druk ik me gewoon normaal uit hoor. En zo gek is het toch niet dat ik me een beetje erger aan mensen die die database vervuilen (in het algemeen, voordat je je aangesproken voelt)? :).
pi_133498588
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:

[..]

Als je nieuwsgierig bent, kun je toch ook méékijken met iemand die er wel serieus mee omgaat?
Dat lijkt me wel idd.

Nee, een vliegtuug.
pi_133498594
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef MPG het volgende:

[..]

Die ken ik persoonlijk dus niet.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')