drummiequote:Op vrijdag 22 november 2013 08:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh mn uitslaapskill is stuk na drie dagen om vijf uur opstaan
misluktquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en hoop dat ik morgen van mijn koppijn af ben
is er geen patch gedraait vannacht door Pien?quote:
Wattiserdan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh huisarts heeft geen tijd vandaag
Is zijn horloge stuk?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh huisarts heeft geen tijd vandaag
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachtenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wattiserdan?
Ik had nu in de bus willen zittenNet wakker geworden.
Sterktequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachten![]()
En slaapkoppie ben je
ik vrees dat er een lading fysioquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte.
Kan Wok je niet een van zijn befaande massages met helende werking komen geven?
He bahquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat er een lading fysioaan zit te komen
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vier weken geleden ofzo door mn rug gegaan en sindsdien nog steeds klachten![]()
En slaapkoppie ben je
ja iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenIk voel me echt een mongool als ik die doe
![]()
Nu maar eens gaan haasten, tot later liefjes![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat er een lading fysioaan zit te komen
werk ze kapiteinquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw kut dan moet je allemaal van die vervelende oefeningen doenIk voel me echt een mongool als ik die doe
![]()
Nu maar eens gaan haasten, tot later liefjes![]()
komwelgoedquote:
2 woordenquote:
blockedquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speel een spelletje op Google.
https://www.google.nl/?gws_rd=cr&ei=dB6PUoaCAsW00QX_n4Fg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |