IKKE!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
Wie weet een tof rocknummer om te spelen?
ikke.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
THE ACE OF SPADES, THE ACE OF SPADES!
Nice.quote:tempo = as fast as you can play it
Ramones? Die zijn saai. Hartstikke leuke muziek maar ze gebruiken maar één tempo en niet meer dan vijf akkoorden.quote:
Blitzkrieg bopquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet soms hoe tof ik de Ramones vind.
Ja, das geen foto he.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nice.
[..]
Ramones? Die zijn saai. Hartstikke leuke muziek maar ze gebruiken maar één tempo en niet meer dan vijf akkoorden.
Ik hoop dat je begrijp dat ik je nu minder kan laten doen op dit forum.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen afzonderlijk toestemming geven het te vertellen.
Af te spelen of na te spelen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
Na.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Af te spelen of na te spelen?
Ok. Blitzkrieg Bob net gedaan, toch leuk met meezingenquote:
Yessssssssquote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef Ezell het volgende:
Snel opruimen enzo en daarna naar Ezelldorp.![]()
Dus Crack, vanavond foto's!
+1quote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef Ezell het volgende:
Snel opruimen enzo en daarna naar Ezelldorp.![]()
Dus Crack, vanavond foto's!
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
Sorry Crack die kan ik niet. Flea doet dingen met zijn bas waar mijn handen gewoon te klein voor zijn. Edit: Oh wacht nee lukt wel doet alleen zeer.
Vanaf 0:20?quote:
ohquote:Op donderdag 21 november 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vage ploink op de achtergrond?Dat is gewoon heel veel effecten en dan één noot wiebelen.
Goed zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, *gaat op der kop staan
HAHA LEUK!
Alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Nee ik ben de hele zooi hier even aan 't opruimen. VInd het maar niks
Nee echt for real. Ik heb echt fucking veel weggegooid. Twee winterjassen al en 1000 sauzen en weet ik veel.quote:
Jou heb ik al hallo gezegd op de deze wereldwijde hallo-dag.quote:
Je mag best slijmen bij de toekomstige nieuwe mod van CRE.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Jou heb ik al hallo gezegd op de deze wereldwijde hallo-dag.
Ik slijm al bij Xcachet.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag best slijmen bij de toekomstige nieuwe mod van CRE.
#supportquote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ga te werk.
#ModKnopjesVoorTjacka
Je hapt niet, saai.quote:
Jij gooit ook altijd eerst de kastjes leeg om ze daarna te gaan herinrichten?quote:
Gekke Fransoosquote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je suis formidable en Francais
ECHT?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je suis formidable en Francais
Je loopt nu in een vuilniszak met een dooie kat op de capuchon?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig.
Mja, moet eerst eigenlijk nog mezelf fatsoenlijk aankleden.![]()
Naturalementquote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ECHT?
ALDO WIL JE ME HELPEN?
PLS?
Nee, hemdje en korte broek. Heel passend met dit weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je loopt nu in een vuilniszak met een dooie kat op de capuchon?
omgquote:
een hemdje of een hempje"?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, hemdje en korte broek. Heel passend met dit weer.
Haha ik ook.. maar dan word ik toch vies van het opruimen had ik in mn hoofd dus beter gewoon zoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig.
Mja, moet eerst eigenlijk nog mezelf fatsoenlijk aankleden.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij gooit ook altijd eerst de kastjes leeg om ze daarna te gaan herinrichten?
Wat heb je nodig, en over welke film gaat het?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg![]()
oke ik moet dus een half a-4'tje schrijven over filmpjes. Maar niemand had een halve dus doe ik dat ook niet. Anyway, ik loop een beetje vast
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hemdje of een hempje"?
Dat kledingstuk.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hemdje of een hempje"?
Het is te koud zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ik ook.. maar dan word ik toch vies van het opruimen had ik in mn hoofd dus beter gewoon zo.
het zijn allemaal van dit soort kutfilmpjesquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je nodig, en over welke film gaat het?
MERCI PROFESSEUR!!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
het zijn allemaal van dit soort kutfilmpjes
http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Ken je dat? Ik haat het.quote:
kledingstuk of kledingsstuk?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kledingstuk.
[..]
Het is te koud zo.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hemdje-hempjequote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kledingstuk of kledingsstuk?
oké grapje
Het is wel lang geleden dat ik Frans had zegquote:
:quote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hemdje-hempje
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hemdje-hempje
Jawel jawel, zal hem vanavond wel weer even goed zetten.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ heeft geen server meer
quote:
Nopequote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is wel lang geleden dat ik Frans had zegJezus
hebben ze de tekst er niet bij van wat hij zegt?![]()
lol jouw UIquote:
Dan vrees ik dat ik je niet kan helpenquote:
Vind er nooit meer wat boeiendsquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik je niet kan helpen![]()
ik voelde me een beetje zo![]()
het gebeurt me zelden dat ik je ergens niet mee kan helpenquote:
pls probeer hetquote:Op donderdag 21 november 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het gebeurt me zelden dat ik je ergens niet mee kan helpen
filmpje vertalenquote:
Nou ik moet er een paar regels over kunnen schrijvenquote:
11?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik moet er een paar regels over kunnen schrijven
Moet nog 11 van die filmpjes lol
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Chateau-et-palais.htm?episode=52&page=6quote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
11?
holy shitStuur eens een andere svp, dan kijk ik daar wel naar
noooou zegquote:Op donderdag 21 november 2013 16:06 schreef Taexon het volgende:
Merk gelukkig dat niemand me hier heeft gemist, yaya![]()
Ajuus, ben er weer tussenuit
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Chateau-et-palais.htm?episode=52&page=6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Weet ik toch sofquote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
noooou zeg
ik wel hoormaar de oudere mensen zijn er niet meer
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]dankje omg heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fokquote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet ik toch sof
klopt dat is zo
Ach, hoe is het met sof dan?
dafuq?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fok
Ja gaat goedmet jou? Gefeliciteerd met jullie huisje
of is die alleen van jou?
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;squote:Op donderdag 21 november 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dafuq?Wat was er gebeurt dan?
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen datquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;s
Ik vertrouw op jou voor inside information van de foks, je stelt me toch weer teleur sofjequote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;s
en toen nooit meer gepost?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen dat
Ze klaagde niet in ieder gevalquote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen dat
Sorryquote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou voor inside information van de foks, je stelt me toch weer teleur sofje
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze klaagde niet in ieder geval
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorryik ben lang niet zo goed op de hoogre hoor
Ik moet nog heel veel doenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
met zijn allen een potje CF doen?
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fok
Ja gaat goedmet jou? Gefeliciteerd met jullie huisje
of is die alleen van jou?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dus chateaux is gewoon luxe en staat in steden enzo en palais is alleen voor vorsten en presidenten enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ok danquote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel doenmisschien vannacht
ben je weer beter btw?
Awwh zo leuk dat het nog goed gaat tussen julliequote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Dankje, nee samen hurennog even wachten tot 31 december en dan sleutel
Volgens mij welquote:Op donderdag 21 november 2013 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus chateaux is gewoon luxe en staat in steden enzo en palais is alleen voor vorsten en presidenten enzo?
Nee maakt niet uit. ik schrijf ook maar wat op. is handelingsdeelquote:Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij welmaar ik weet het ook niet 100% zeker he!
bleghquote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. ik schrijf ook maar wat op. is handelingsdeel
Heb ik volgend jaarquote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blegh![]()
Waarom heb je niet gewoon Duits gekozen?Dan had ik je écht kunnen helpen
Als je dan hulp nodig hebt laat maar wetenquote:
Is goedquote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je dan hulp nodig hebt laat maar weten![]()
Dan kan ik je zelfs een beetje Switzerdeutsch leren
Hoe groet jij mensen in het Duits?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goedMaar ik ben nog best goed in duits
Grüß Gottquote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe groet jij mensen in het Duits?
Neequote:
godverquote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee
ik zeg nooit Grüß Gott eigenlijk. Gewoon hallo
lol
Ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godver
en weet je wat deze woorden betekenen?
CHUCHICHÄSCHTLI
CHÄS-CHÜECHLI
nou wattan?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.
en ik wil geen god zeggen.
Ik leg het wel even uit in het Duits.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit in het Duits.
Das Wort Chuchichäschtli [ˈχʊχːiˌχæʃtli] (kleiner Küchenschrank, Hängeschrank) ist das traditionelle Schweizerdeutsche (eigentlich generell hochalemannische) Schibboleth. Dreimal kommt das ch in dichter Folge vor, das südlich der Kind/Chind-Grenze als stimmloser uvularer Frikativ gesprochen wird. Das Wort Chuchichäschtli ist bekannt dafür, dass es von Personen, die des Hochalemannischen nicht mächtig sind, nur schwer ausgesprochen werden kann. Es wird ihnen daher oft zur Belustigung zum Aussprechen empfohlen.
Das Phonem „ch“ ist ein stimmloser uvularer Frikativ [χ]. Im Unterschied zum Standarddeutschen tritt er auch geminiert und am Silbenanfangsrand auf. Beim Wort Chuchichäschtli wird das zweite [χ] geminiert, was in der Lautschrift mit dem Längenzeichen [ː] ausgedrückt wird; die ausbleibende Gemination ist einer mehrerer möglicher Fehler, an denen Nichthochalemannen erkannt werden (neben dem Unvermögen, „ch“ am Silbenanfang auszusprechen).
So wird aus „Chuchichäschtli“ mit der Aussprache eines Deutschen oft ein ulkig klingendes „Guggigäschtli“. Aber auch Tessiner oder französisch sprechende Westschweizer zerbrechen sich an den drei ch ihre Zungen. Bessere Voraussetzungen bringen arabisch, hebräisch oder niederländisch sprechende Personen mit, da das ch in diesen Sprachen auch am Silbenanfang vorkommt.
Bah, merk wel dat mijn Duits sterk achteruit is gegaan als ik dit zie.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit in het Duits.
Das Wort Chuchichäschtli [ˈχʊχːiˌχæʃtli] (kleiner Küchenschrank, Hängeschrank) ist das traditionelle Schweizerdeutsche (eigentlich generell hochalemannische) Schibboleth. Dreimal kommt das ch in dichter Folge vor, das südlich der Kind/Chind-Grenze als stimmloser uvularer Frikativ gesprochen wird. Das Wort Chuchichäschtli ist bekannt dafür, dass es von Personen, die des Hochalemannischen nicht mächtig sind, nur schwer ausgesprochen werden kann. Es wird ihnen daher oft zur Belustigung zum Aussprechen empfohlen.
Das Phonem „ch“ ist ein stimmloser uvularer Frikativ [χ]. Im Unterschied zum Standarddeutschen tritt er auch geminiert und am Silbenanfangsrand auf. Beim Wort Chuchichäschtli wird das zweite [χ] geminiert, was in der Lautschrift mit dem Längenzeichen [ː] ausgedrückt wird; die ausbleibende Gemination ist einer mehrerer möglicher Fehler, an denen Nichthochalemannen erkannt werden (neben dem Unvermögen, „ch“ am Silbenanfang auszusprechen).
So wird aus „Chuchichäschtli“ mit der Aussprache eines Deutschen oft ein ulkig klingendes „Guggigäschtli“. Aber auch Tessiner oder französisch sprechende Westschweizer zerbrechen sich an den drei ch ihre Zungen. Bessere Voraussetzungen bringen arabisch, hebräisch oder niederländisch sprechende Personen mit, da das ch in diesen Sprachen auch am Silbenanfang vorkommt.
ik snap er geen ene ruk van.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bah, merk wel dat mijn Duits sterk achteruit is gegaan als ik dit zie.
Lijkt zeker op Chinees nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bah, merk wel dat mijn Duits sterk achteruit is gegaan als ik dit zie.
Ik ken de woorden wel, maar niet wat ze samen betekenen lolquote:
Bijlesquote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken de woorden wel, maar niet wat ze samen betekenen lol
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik zie een boel woorden waarvan ik de betekenis (niet meer) van weet. Zes jaar Duits hebben gehad en dan dit.quote:
Eerder Arabisch met die trema's.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lijkt zeker op Chinees nu?
Ik heb nog maar vier jaar duits gehadquote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik zie een boel woorden waarvan ik de betekenis (niet meer) van weet. Zes jaar Duits hebben gehad en dan dit.![]()
[..]
Eerder Arabisch met die trema's.
Nee want dit is gewoon onzin wat je niet hoeft te wetenquote:
Hallo.quote:
Duits is mijn lievelingstaalquote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik zie een boel woorden waarvan ik de betekenis (niet meer) van weet. Zes jaar Duits hebben gehad en dan dit.![]()
[..]
Eerder Arabisch met die trema's.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog maar vier jaar duits gehad
owquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dit is gewoon onzin wat je niet hoeft te weten
Kan gewoon echt niet beter gaan hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh zo leuk dat het nog goed gaat tussen jullie
zien jullie elkaar veel? of woonde je nou half bij prom?
Goedquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe ging je brief, Sof? Ik moest heel toevallig vandaag ook een Engels brief maken, maar dan niet voor een cijfer maar als oefening.
Alsof jij zoiets kan onthoudenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedik typ hem wel een keertje over als je wilt.
Dat is normaal met havo.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog maar vier jaar duits gehad
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duits is mijn lievelingstaal![]()
Duits is zo tofquote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is normaal met havo.Ich bin eine Stapelaar.
[..]
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.
ein, zwei, Polizeiquote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duits is zo tof![]()
![]()
Al die te gekke lange woorden enzo
Daar is ook een vieze versie vanquote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ein, zwei, Polizei
drie, vier, Offizier
fünf, sechs, alter Hex
sieben Acht, gutenacht
neun, zehn, auf Wiedersehen!
Waarom verbaast het mij niets dat jij die kent?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar is ook een vieze versie van![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij niets dat jij die kent?
Omg, is het deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij dan ;squote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, is het deze?
ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb de kladversie meegenomen?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij zoiets kan onthouden
oooooh, ben ik ook een stapelaar?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is normaal met havo.Ich bin eine Stapelaar.
[..]
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.
Welke niveaus heb jij gedaan?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh, ben ik ook een stapelaar?
ik heb havo gedaan en doe nu vwo op vavoquote:
Ja, dan wel toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb havo gedaan en doe nu vwo op vavo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dan wel toch?En toch niet op het niveau waar ik straks benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee grapje. super knapvan k naar havo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Miley is helemaal niet zo dik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dan wel toch?Heb je die allemaal afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind haar dik.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Miley is helemaal niet zo dik.
Mijn buik is bol maar slankquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je je eigen bolle buikje wel eens gezien?
kan niet, zijn manboobs zitten in de wegquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je je eigen bolle buikje wel eens gezien?
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
En toch niet op het niveau waar ik straks ben
nee grapje. super knapvan k naar havo
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je die allemaal afgelopen?
Holy shitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]Had ik misschien kunnen voorkomen door iets voor school te doen.
[..]
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havo
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]Had ik misschien kunnen voorkomen door iets voor school te doen.
[..]
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havo
wat heb jij dan gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.
- Ervaringsdeskundige.
Maar wel mooi en knap dat je je dusdanig hebt weten te herstellen
quote:
Speelde ook wel mee dat ik het destijds niet zo serieus nam allemaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.
- Ervaringsdeskundige.
Maar wel mooi en knap dat je je dusdanig hebt weten te herstellen
ahhh oke. en wat doe je nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Havo/vwo > vmbo TL > mbo> hbo > hbo
(Eerste hbo opleiding mee gestopt dus)
nicequote:Op donderdag 21 november 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een opleiding om gemakkelijker de uitkering in te stromen. Lerarenopleiding geschiedenis dus.
Dat wel, maar aangezien het vinden van een stageplek al lastig is maak ik mijn borst al nat voor het sollicitatieprocesquote:Op donderdag 21 november 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nicegeschiedenis is wel leuk. maar ik onthoud het allemaal niet
Oh dat is wel kutquote:Op donderdag 21 november 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien het vinden van een stageplek al lastig is maak ik mijn borst al nat voor het sollicitatieproces
Ach, problemen voor later, nu diehard Fok!ken vanzelfsprekend.
Wellichtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel kutmisschien kan je bij je stageplek blijven hangen haha
Sharknado staat op Netflix, een absolute aanrader.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
aldo heb je zin om nog een filmpje te doen![]()
Oh ik heb het over een opdracht die ik voor Frans moet doen haha. Hij had me net zo goed geholpenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht
[..]
Sharknado staat op Netflix, een absolute aanrader.
dan ga je morgen naar je ouders.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je morgen naar je ouders.
Oh ga jij mee met hen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.
Troost je, nu is het ook al vet koudquote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
je familie gaat trouwen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, we gaan naar een familiebruiloft.
Iemand in de familie.quote:
oooh leukquote:Op donderdag 21 november 2013 17:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand in de familie.
Ok, nu ga ik echt die hard opruimen. Komt door Essnhills' troostende bericht.
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zittenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb het over een opdracht die ik voor Frans moet doen haha. Hij had me net zo goed geholpen
En die film klinkt eng
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zitten
. (![]()
)
Voor Frans pas ik. Afgelopen jaar op een festival kwam ik er weer achter hoe treurig het bij mij gesteld is.
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Snap jij waar het filmpje over gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Ja, al is dat streekgebonden. In Bretagne zijn de Fransen erg vriendelijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.
Ik moet nog acht van zulke filmpjes vertalenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap jij waar het filmpje over gaat?
Sleep is for the weakquote:
Ik denk ik wel. Ik ga mezelf bezatten achter de pc.quote:
Ja ik snap er niks van. Heb alleen nog kunnen opschrijven wat peur betekentquote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?
quote:
okeeeujjjjj gezelligquote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk ik wel. Ik ga mezelf bezatten achter de pc.
Ja, en normaal heb je bij dat soort kijktoetsen beelden erbij. Nu een vage Fransoos die iets probeert uit te leggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van. Heb alleen nog kunnen opschrijven wat peur betekent
ja dit is gewoon kut. Stom handelingsdeelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, en normaal heb je bij dat soort kijktoetsen beelden erbij. Nu een vage Fransoos die iets probeert uit te leggen.
oh wow hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vannacht al gedaan tot 5 uur of zo
Moet je een opdracht met dit filmpje doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is gewoon kut. Stom handelingsdeel
te maken?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
aldo heb je zin om nog een filmpje te doen![]()
Niet. Ik ben jarig en het is wereld hallo-dag. Partyhard.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe ik niet weer, vandaag is echt een kutdag
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet. Ik ben jarig en het is wereld hallo-dag. Partyhard.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
neequote:
Ben je JARIG?!?!?!?!??!?!!quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja vertalen wat ze zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je een opdracht met dit filmpje doen?
Jezus. Ik ga nog eens luisteren.quote:
Goeie vluchtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:51 schreef essnhills het volgende:
Vriendje vertrekt zo richting vliegveld, hij gaat een weekendje een vriend opzoeken in Singapore
hahahahahaquote:
Jullie waren toen best gek met elkaar hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahadat was nog de tijd dat als stuart de lotto won dat ik dan met hem zou trouwen. LOL
Achtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
hoeveel filmpjes moet je nog sof?
Ja weet ik banterrrrrererrrrrerquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie waren toen best gek met elkaar hoor![]()
Je was toen vrij serieus hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik banterrrrrererrrrrer
Helemaal niet?quote:
eh neequote:
Ja zoiets, van die snapte ik geen kutquote:Op donderdag 21 november 2013 17:56 schreef Muto het volgende:
Wat is peur bleu eigenlijk? Blauwe angst?
Ja. En ik vind jarig zijn he-le-maal niks.quote:
Thnxquote:
flightradar24quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga de vlucht even volgen enzo
Mag ik met je trouwens als je vriend neder stort?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Waar zit hij eigenlijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Ja, maar niet echt nuchterquote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hola, jij was er vannacht als enige nog rond 4
Evengoed gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. En ik vind jarig zijn he-le-maal niks.
Jeuj. Dat is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Evengoed gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
* essnhills bakt taart voor Muto
godver aldoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TWEEEEEEEEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT!
nee jij mij ook niet denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Variatie, anders is het snel saai
[..]
Nog niet, ken ik jou?
ik heb alleen die van koud en boos gevonden lolquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Je kunt veel blauwe emoties hebben? En dat kan allemaal iets anders betekenen? The fuck, vage video hoor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwens als je vriend neder stort?
Taiwanquote:
DEEEEEEEEEEEE Kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feest. Het staartje kon niet mee dan want die was pas ziek geweestquote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TWEEEEEEEEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT!
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik nietquote:
Denk het ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij mij ook niet denk ik.
hallo.
Insomnia_quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik niet
[..]
Denk het ook niet
Hallo, ik ben Viro, 25, woonachtig in Den Haag.
Hai ik ben sof, 45, Limburg.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik niet
[..]
Denk het ook niet
Hallo, ik ben Viro, 25, woonachtig in Den Haag.
dankjequote:
Snap ik, vervelendquote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet de user, maar het slaapstoornis
[..]
Something is not right here
Nee ben sof, 18 en woon vlakbij Arnhemquote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet de user, maar het slaapstoornis
[..]
Something is not right here
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeer zeker, soms is het een uitkomst
I knew it, can't fool me that easyquote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben sof, 18 en woon vlakbij Arnhem
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarigequote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef Viro het volgende:
[..]
I knew it, can't fool me that easy
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |