http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Chateau-et-palais.htm?episode=52&page=6quote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
11?
holy shitStuur eens een andere svp, dan kijk ik daar wel naar
noooou zegquote:Op donderdag 21 november 2013 16:06 schreef Taexon het volgende:
Merk gelukkig dat niemand me hier heeft gemist, yaya![]()
Ajuus, ben er weer tussenuit
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Chateau-et-palais.htm?episode=52&page=6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Weet ik toch sofquote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
noooou zeg
ik wel hoormaar de oudere mensen zijn er niet meer
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]dankje omg heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fokquote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet ik toch sof
klopt dat is zo
Ach, hoe is het met sof dan?
dafuq?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fok
Ja gaat goedmet jou? Gefeliciteerd met jullie huisje
of is die alleen van jou?
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;squote:Op donderdag 21 november 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dafuq?Wat was er gebeurt dan?
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen datquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;s
Ik vertrouw op jou voor inside information van de foks, je stelt me toch weer teleur sofjequote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee hahahaha. Ik was er niet bij, las het de volgende dag. Zal wel iets gebeurd zijn ;s
en toen nooit meer gepost?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen dat
Ze klaagde niet in ieder gevalquote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was vast gewoon dronken, goede seks gehad en toen dat
Sorryquote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou voor inside information van de foks, je stelt me toch weer teleur sofje
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze klaagde niet in ieder geval
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorryik ben lang niet zo goed op de hoogre hoor
Ik moet nog heel veel doenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
met zijn allen een potje CF doen?
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wat msacras als laatst heeft gezegd op fok
Ja gaat goedmet jou? Gefeliciteerd met jullie huisje
of is die alleen van jou?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dus chateaux is gewoon luxe en staat in steden enzo en palais is alleen voor vorsten en presidenten enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ok danquote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel doenmisschien vannacht
ben je weer beter btw?
Awwh zo leuk dat het nog goed gaat tussen julliequote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Dankje, nee samen hurennog even wachten tot 31 december en dan sleutel
Volgens mij welquote:Op donderdag 21 november 2013 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus chateaux is gewoon luxe en staat in steden enzo en palais is alleen voor vorsten en presidenten enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |