dan ga je morgen naar je ouders.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je morgen naar je ouders.
Oh ga jij mee met hen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.
Troost je, nu is het ook al vet koudquote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
je familie gaat trouwen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, we gaan naar een familiebruiloft.
Iemand in de familie.quote:
oooh leukquote:Op donderdag 21 november 2013 17:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand in de familie.
Ok, nu ga ik echt die hard opruimen. Komt door Essnhills' troostende bericht.
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zittenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb het over een opdracht die ik voor Frans moet doen haha. Hij had me net zo goed geholpen
En die film klinkt eng
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zitten
. (![]()
)
Voor Frans pas ik. Afgelopen jaar op een festival kwam ik er weer achter hoe treurig het bij mij gesteld is.
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Snap jij waar het filmpje over gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Ja, al is dat streekgebonden. In Bretagne zijn de Fransen erg vriendelijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.
Ik moet nog acht van zulke filmpjes vertalenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap jij waar het filmpje over gaat?
Sleep is for the weakquote:
Ik denk ik wel. Ik ga mezelf bezatten achter de pc.quote:
Ja ik snap er niks van. Heb alleen nog kunnen opschrijven wat peur betekentquote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |