dan ga je morgen naar je ouders.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je morgen naar je ouders.
Oh ga jij mee met hen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, is onhandig. Gaan dan een weekendje weg.
Troost je, nu is het ook al vet koudquote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
Aaaah, ben vet sloom met opruimen. Ben waarschijnlijk pas rond 9 uur bij mijn ouders als ik zo doorga. En dan is het vet koud...
je familie gaat trouwen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, we gaan naar een familiebruiloft.
Iemand in de familie.quote:
oooh leukquote:Op donderdag 21 november 2013 17:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iemand in de familie.
Ok, nu ga ik echt die hard opruimen. Komt door Essnhills' troostende bericht.
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zittenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb het over een opdracht die ik voor Frans moet doen haha. Hij had me net zo goed geholpen
En die film klinkt eng
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer eng ja. Wat is er nou enger dan een tornado welke de VS teistert waar ook nog eens haaien in blijken te zitten
. (![]()
)
Voor Frans pas ik. Afgelopen jaar op een festival kwam ik er weer achter hoe treurig het bij mij gesteld is.
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken waar hij over ging eigenlijk. Haaien zijn eng. En tornado's ook.
Frans is lastig. Het gaat zo snel
Hier een voorbeeld: http://www.tv5.org/cms/ch(...)tm?episode=10&page=2
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Snap jij waar het filmpje over gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
B
[..]
Met Frans heb ik meestal dat ik slechts flarden kan volgen. Ik snap wel het moraal van het verhaal enzo, maar echte details mis ik vaak.
Ja, al is dat streekgebonden. In Bretagne zijn de Fransen erg vriendelijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik versta meestal enkel "Do you have lighter" Als niet roker negeren Fransen je vervolgens toch als buitenlander.
Ik moet nog acht van zulke filmpjes vertalenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb instemmend mee zitten knikken en getracht niet in huilen uit te barsten.
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Snap jij waar het filmpje over gaat?
Sleep is for the weakquote:
Ik denk ik wel. Ik ga mezelf bezatten achter de pc.quote:
Ja ik snap er niks van. Heb alleen nog kunnen opschrijven wat peur betekentquote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, is een lastig filmpje. Eerst iets over een heel oud gezegde en daarna dat de kleur blauw veel kan betekenen ofzo?
quote:
okeeeujjjjj gezelligquote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk ik wel. Ik ga mezelf bezatten achter de pc.
Ja, en normaal heb je bij dat soort kijktoetsen beelden erbij. Nu een vage Fransoos die iets probeert uit te leggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van. Heb alleen nog kunnen opschrijven wat peur betekent
ja dit is gewoon kut. Stom handelingsdeelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, en normaal heb je bij dat soort kijktoetsen beelden erbij. Nu een vage Fransoos die iets probeert uit te leggen.
oh wow hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vannacht al gedaan tot 5 uur of zo
Moet je een opdracht met dit filmpje doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit is gewoon kut. Stom handelingsdeel
te maken?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
aldo heb je zin om nog een filmpje te doen![]()
Niet. Ik ben jarig en het is wereld hallo-dag. Partyhard.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe ik niet weer, vandaag is echt een kutdag
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet. Ik ben jarig en het is wereld hallo-dag. Partyhard.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
neequote:
Ben je JARIG?!?!?!?!??!?!!quote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja vertalen wat ze zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je een opdracht met dit filmpje doen?
Jezus. Ik ga nog eens luisteren.quote:
Goeie vluchtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:51 schreef essnhills het volgende:
Vriendje vertrekt zo richting vliegveld, hij gaat een weekendje een vriend opzoeken in Singapore
hahahahahaquote:
Jullie waren toen best gek met elkaar hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahadat was nog de tijd dat als stuart de lotto won dat ik dan met hem zou trouwen. LOL
Achtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
hoeveel filmpjes moet je nog sof?
Ja weet ik banterrrrrererrrrrerquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jullie waren toen best gek met elkaar hoor![]()
Je was toen vrij serieus hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik banterrrrrererrrrrer
Helemaal niet?quote:
eh neequote:
Ja zoiets, van die snapte ik geen kutquote:Op donderdag 21 november 2013 17:56 schreef Muto het volgende:
Wat is peur bleu eigenlijk? Blauwe angst?
Ja. En ik vind jarig zijn he-le-maal niks.quote:
Thnxquote:
flightradar24quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga de vlucht even volgen enzo
Mag ik met je trouwens als je vriend neder stort?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Waar zit hij eigenlijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Ja, maar niet echt nuchterquote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hola, jij was er vannacht als enige nog rond 4
Evengoed gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. En ik vind jarig zijn he-le-maal niks.
Jeuj. Dat is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Evengoed gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
* essnhills bakt taart voor Muto
godver aldoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TWEEEEEEEEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT!
nee jij mij ook niet denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Variatie, anders is het snel saai
[..]
Nog niet, ken ik jou?
ik heb alleen die van koud en boos gevonden lolquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Je kunt veel blauwe emoties hebben? En dat kan allemaal iets anders betekenen? The fuck, vage video hoor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwens als je vriend neder stort?
Taiwanquote:
DEEEEEEEEEEEE Kop van de kat is jarig en de pootjes vieren feest. Het staartje kon niet mee dan want die was pas ziek geweestquote:Op donderdag 21 november 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
TWEEEEEEEEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT!
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik nietquote:
Denk het ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij mij ook niet denk ik.
hallo.
Insomnia_quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik niet
[..]
Denk het ook niet
Hallo, ik ben Viro, 25, woonachtig in Den Haag.
Hai ik ben sof, 45, Limburg.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is het enige wat helpt tegen insomnia, pillen slikken wil ik niet
[..]
Denk het ook niet
Hallo, ik ben Viro, 25, woonachtig in Den Haag.
dankjequote:
Snap ik, vervelendquote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet de user, maar het slaapstoornis
[..]
Something is not right here
Nee ben sof, 18 en woon vlakbij Arnhemquote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet de user, maar het slaapstoornis
[..]
Something is not right here
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeer zeker, soms is het een uitkomst
I knew it, can't fool me that easyquote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben sof, 18 en woon vlakbij Arnhem
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarigequote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef Viro het volgende:
[..]
I knew it, can't fool me that easy
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |