Jou heb ik al hallo gezegd op de deze wereldwijde hallo-dag.quote:
Je mag best slijmen bij de toekomstige nieuwe mod van CRE.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Jou heb ik al hallo gezegd op de deze wereldwijde hallo-dag.
Ik slijm al bij Xcachet.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag best slijmen bij de toekomstige nieuwe mod van CRE.
#supportquote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ga te werk.
#ModKnopjesVoorTjacka
Je hapt niet, saai.quote:
Jij gooit ook altijd eerst de kastjes leeg om ze daarna te gaan herinrichten?quote:
Gekke Fransoosquote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je suis formidable en Francais
ECHT?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je suis formidable en Francais
Je loopt nu in een vuilniszak met een dooie kat op de capuchon?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig.
Mja, moet eerst eigenlijk nog mezelf fatsoenlijk aankleden.![]()
Naturalementquote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ECHT?
ALDO WIL JE ME HELPEN?
PLS?
Nee, hemdje en korte broek. Heel passend met dit weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je loopt nu in een vuilniszak met een dooie kat op de capuchon?
omgquote:
een hemdje of een hempje"?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, hemdje en korte broek. Heel passend met dit weer.
Haha ik ook.. maar dan word ik toch vies van het opruimen had ik in mn hoofd dus beter gewoon zoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig.
Mja, moet eerst eigenlijk nog mezelf fatsoenlijk aankleden.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij gooit ook altijd eerst de kastjes leeg om ze daarna te gaan herinrichten?
Wat heb je nodig, en over welke film gaat het?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
omg![]()
oke ik moet dus een half a-4'tje schrijven over filmpjes. Maar niemand had een halve dus doe ik dat ook niet. Anyway, ik loop een beetje vast
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hemdje of een hempje"?
Dat kledingstuk.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een hemdje of een hempje"?
Het is te koud zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ik ook.. maar dan word ik toch vies van het opruimen had ik in mn hoofd dus beter gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |