Hallo.quote:
Duits is mijn lievelingstaalquote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gelezen, maar ik zie een boel woorden waarvan ik de betekenis (niet meer) van weet. Zes jaar Duits hebben gehad en dan dit.![]()
[..]
Eerder Arabisch met die trema's.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog maar vier jaar duits gehad
owquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want dit is gewoon onzin wat je niet hoeft te weten
Kan gewoon echt niet beter gaan hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh zo leuk dat het nog goed gaat tussen jullie
zien jullie elkaar veel? of woonde je nou half bij prom?
Goedquote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe ging je brief, Sof? Ik moest heel toevallig vandaag ook een Engels brief maken, maar dan niet voor een cijfer maar als oefening.
Alsof jij zoiets kan onthoudenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Goedik typ hem wel een keertje over als je wilt.
Dat is normaal met havo.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog maar vier jaar duits gehad
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duits is mijn lievelingstaal![]()
Duits is zo tofquote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is normaal met havo.Ich bin eine Stapelaar.
[..]
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.
ein, zwei, Polizeiquote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Duits is zo tof![]()
![]()
Al die te gekke lange woorden enzo
Daar is ook een vieze versie vanquote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ein, zwei, Polizei
drie, vier, Offizier
fünf, sechs, alter Hex
sieben Acht, gutenacht
neun, zehn, auf Wiedersehen!
Waarom verbaast het mij niets dat jij die kent?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar is ook een vieze versie van![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij niets dat jij die kent?
Omg, is het deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij dan ;squote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, is het deze?
ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb de kladversie meegenomen?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij zoiets kan onthouden
oooooh, ben ik ook een stapelaar?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is normaal met havo.Ich bin eine Stapelaar.
[..]
Serieus? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor.
Welke niveaus heb jij gedaan?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh, ben ik ook een stapelaar?
ik heb havo gedaan en doe nu vwo op vavoquote:
Ja, dan wel toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb havo gedaan en doe nu vwo op vavo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dan wel toch?En toch niet op het niveau waar ik straks benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee grapje. super knapvan k naar havo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Miley is helemaal niet zo dik.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dan wel toch?Heb je die allemaal afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind haar dik.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Miley is helemaal niet zo dik.
Mijn buik is bol maar slankquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je je eigen bolle buikje wel eens gezien?
kan niet, zijn manboobs zitten in de wegquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je je eigen bolle buikje wel eens gezien?
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
En toch niet op het niveau waar ik straks ben
nee grapje. super knapvan k naar havo
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je die allemaal afgelopen?
Holy shitquote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]Had ik misschien kunnen voorkomen door iets voor school te doen.
[..]
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havo
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]Had ik misschien kunnen voorkomen door iets voor school te doen.
[..]
1 jaar vmbo-k, 3 jaar vmbo-tl en 2 jaar havo
wat heb jij dan gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.
- Ervaringsdeskundige.
Maar wel mooi en knap dat je je dusdanig hebt weten te herstellen
quote:
Speelde ook wel mee dat ik het destijds niet zo serieus nam allemaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het niet kunt opbrengen kun je het dus niet. Doorzettingsvermogen/motivatie zijn 70% van het verhaal op de middelbare school.
- Ervaringsdeskundige.
Maar wel mooi en knap dat je je dusdanig hebt weten te herstellen
ahhh oke. en wat doe je nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Havo/vwo > vmbo TL > mbo> hbo > hbo
(Eerste hbo opleiding mee gestopt dus)
nicequote:Op donderdag 21 november 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een opleiding om gemakkelijker de uitkering in te stromen. Lerarenopleiding geschiedenis dus.
Dat wel, maar aangezien het vinden van een stageplek al lastig is maak ik mijn borst al nat voor het sollicitatieprocesquote:Op donderdag 21 november 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nicegeschiedenis is wel leuk. maar ik onthoud het allemaal niet
Oh dat is wel kutquote:Op donderdag 21 november 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien het vinden van een stageplek al lastig is maak ik mijn borst al nat voor het sollicitatieproces
Ach, problemen voor later, nu diehard Fok!ken vanzelfsprekend.
Wellichtquote:Op donderdag 21 november 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel kutmisschien kan je bij je stageplek blijven hangen haha
Sharknado staat op Netflix, een absolute aanrader.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:12 schreef supersof het volgende:
aldo heb je zin om nog een filmpje te doen![]()
Oh ik heb het over een opdracht die ik voor Frans moet doen haha. Hij had me net zo goed geholpenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht
[..]
Sharknado staat op Netflix, een absolute aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |