abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133477687
Beetje net als Bakkal. Iedereen deed opeens dat dat de verlosser zou worden die ons even kampioen zou maken. Waarop dat gebaseerd was begreep ik ook niet? Ik vond het in zijn Feyenoord periode een van de mindere.

Gelukkig is dat ook allemaal weer bezonken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_133477723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef satecl het volgende:
Beetje net als Bakkal. Iedereen deed opeens dat dat de verlosser zou worden die ons even kampioen zou maken. Waarop dat gebaseerd was begreep ik ook niet? Ik vond het in zijn Feyenoord periode een van de mindere.

Gelukkig is dat ook allemaal weer bezonken.
Was vooral El Ahmadi die toen vreselijk belangrijk was op dat middenveld.
  Forum Admin donderdag 21 november 2013 @ 11:17:23 #4
35723 crew  GGMM
pi_133477886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

René :)
Uh, hoi.
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ja.

Als 'ie komt onder de juiste voorwaarden prima. Maar hij wordt wel weer ouderwets groter gemaakt dan dat 'ie is hoor. :')
Ja, daarom. En met Pelle ligt de prioriteit ergens anders volgens mij. Koop je Guidetti moet je je hele systeem gaan aanpassen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133477918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:17 schreef GGMM het volgende:

Ja, daarom. En met Pelle ligt de prioriteit ergens anders volgens mij. Koop je Guidetti moet je je hele systeem gaan aanpassen.
Alleen maar goed, aangezien de vleugels op het moment het zwakst zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_133477961
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Een goeie flankspeler is onbetaalbaar. Omdat het gewoon een hele moeilijke positie is.
pi_133478026
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is relatief. We hebben altijd maar 1 persoon per wedstrijd die écht goed speelt. Ik denk dat ze bij ons nog wat uitleg moeten krijgen over dat rotatiesysteem... :')
BFF met GGMM
pi_133478100
Investeren in de toekomst. Het gaat er niet alleen om hoe goed hij op dit moment in vorm is, maar hij kan veel langer mee dan als we op Pelle blijven teren. Pelle speelt goed, daar niet van, maar als we John nu halen, en hem speeltijd geven, kan hij heel lang een bepalende factor binnen het team zijn.
'Don't waste your time or time will waste you' - Matthew Bellamy
pi_133478121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Een goeie flankspeler is onbetaalbaar. Omdat het gewoon een hele moeilijke positie is.
Ja, zal allemaal wel. Er is al tijden een gebrek aan echt goede flankspelers bij Feyenoord. Ze zouden eens moeten afstappen van het aloude 4-3-3 en overgaan op wat nieuws. Denk dat er veel meer mogelijkheden zijn met de selectie die we nu hebben.
Elite
Tegen TTIP
pi_133478135
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, zal allemaal wel. Er is al tijden een gebrek aan echt goede flankspelers bij Feyenoord. Ze zouden eens moeten afstappen van het aloude 4-3-3 en overgaan op wat nieuws. Denk dat er veel meer mogelijkheden zijn met de selectie die we nu hebben.
De kerstboom.
BFF met GGMM
pi_133478164
Feyenoord acht sympathieke actie rond Guidetti niet realistisch http://bit.ly/1cHuL19

Zo zo, die zijn er snel bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133478174
http://www.feyenoord.nl/n(...)tti-niet-realistisch

Hop en nu weer met beide benen op de grond jongons!
Abracadabra, tapate guarra!
pi_133478203
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik roep al 2 jaar dat dat hele 4-3-3 nergens op slaat, aangezien onze buitenspelers geen voorzet kunnen geven en ook niet technisch genoeg zijn om in de kleine ruimte de combinatie aan te gaan, waardoor dat hele argument dat je met 4-3-3 de ideale veldbezetting hebt ook aan kracht afdoet.
  donderdag 21 november 2013 @ 11:27:32 #14
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133478228
Gewoon proberen te halen. Zo'n mentaliteit ontbreekt in de selectie bij veel spelers. En dan lekker 4-4-2 gaan spelen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133478361
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Toekito het volgende:
Gewoon proberen te halen. Zo'n mentaliteit ontbreekt in de selectie bij veel spelers. En dan lekker 4-4-2 gaan spelen.
Ja. Laten we lekker een compleet ander systeem gaan hanteren dan dat men in de jeugd wordt aangeleerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133478465
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Laten we lekker een compleet ander systeem gaan hanteren dan dat men in de jeugd wordt aangeleerd.
Als we het systeem zouden aanpassen aan risicovolle aankopen, kan je net zo goed de jeugdopleiding opdoeken. Maar goed, we hebben wel vaker debiele beslissingen bij Feyenoord gezien
BFF met GGMM
  donderdag 21 november 2013 @ 11:34:21 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133478467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik roep al 2 jaar dat dat hele 4-3-3 nergens op slaat, aangezien onze buitenspelers geen voorzet kunnen geven en ook niet technisch genoeg zijn om in de kleine ruimte de combinatie aan te gaan, waardoor dat hele argument dat je met 4-3-3 de ideale veldbezetting hebt ook aan kracht afdoet.
Boetius kan dat dacht ik aardig
pi_133478510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord acht sympathieke actie rond Guidetti niet realistisch http://bit.ly/1cHuL19

Zo zo, die zijn er snel bij.
"Maar hoe goed bedoeld ook, het aantrekken van een speler via schenkingen van supporters is volgens ons niet de manier."

Het is inderdaad beter om dubieuze leningen af te sluiten tegen een hoog rentepercentage.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 november 2013 @ 11:37:14 #19
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133478545
quote:

[..]

man een beetje prof kan beide systemen.

Of wil je tot mei je ergeren aan Schaken/Verhoek/Armetierig als rechtsbuiten?
Sporten voor Sophia
pi_133478577
quote:

[..]

Misschien wordt het dan eens tijd om dat om te gooien. 4-3-3 is niet heilig.
Elite
Tegen TTIP
pi_133478671
De horror... we kunnen bij blessures serieus zo een aanval hebben:

Schaken - Armenteros - Verhoek
:{
BFF met GGMM
  donderdag 21 november 2013 @ 11:45:03 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133478780
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien wordt het dan eens tijd om dat om te gooien. 4-3-3 is niet heilig.
Feyenoord speelde tegen Ajax uit dit seizoen 4-4-2, was niet echt een succes dacht ik
pi_133478808
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:

[..]

man een beetje prof kan beide systemen.

Of wil je tot mei je ergeren aan Schaken/Verhoek/Armetierig als rechtsbuiten?
Een extreem laf 4-4-2 werkte dan wel weer prima in de arena. Tegen een Ajax dat in haar slechtste vorm van pak 'em beet de laatste 5 jaar was :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133478816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Feyenoord speelde tegen Ajax uit dit seizoen 4-4-2, was niet echt een succes dacht ik
Kutje
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133478859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is geen reden. Ergens moet een begin gemaakt worden. En een 4-4-2 kan je op verschillende manieren insteken. Dat hoeft niet persé iets slechts te zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_133478919
Het is ook niet eens een discussie waard eigenlijk. Gaat nooit gebeuren dat 4-4-2 op een incident na. En terecht.

Kan je inderdaad net zo goed varkenoord opdoeken wanneer dat wel zo zal zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133478952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef Caland het volgende:
Het is ook niet eens een discussie waard eigenlijk. Gaat nooit gebeuren dat 4-4-2 op een incident na. En terecht.

Kan je inderdaad net zo goed varkenoord opdoeken wanneer dat wel zo zal zijn.
Wat een gelul.
Elite
Tegen TTIP
pi_133478963
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is geen reden. Ergens moet een begin gemaakt worden. En een 4-4-2 kan je op verschillende manieren insteken. Dat hoeft niet persé iets slechts te zijn.
Het punt is gewoon dat ook een 4-4-2 systeem niet zaligmakend gaat zijn, als de 4 op het middenveld uit de volgenden gekozen moeten worden:

Clasie
Vilhena (chronisch uit vorm)
Immers (tja)
Vormer (mist handelingsnelheid)
Bakkal (niet fit)
Singh (niet goed genoeg)
Goossens (van glas)
BFF met GGMM
  donderdag 21 november 2013 @ 11:51:37 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133478976
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef Happel het volgende:

[..]

In NL is 4-4-2 best moeilijk omdat de meeste ploegen wel offensieve backs hebben staan, qua systeem vind ik het verder ook helemaal niet slecht maar zou dan eerder voor het "Van Marwijk systeem" kiezen 4-2-3-1, Pelle als diepe spits en Guidetti mocht hij komen erachter/eromheen
pi_133479016
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Gelukkig maar dan dat jij het beter weet dan zo ongeveer elke trainer op varkenoord. Het is ook 'slechts' 1 van de pijlers van de ingeslagen weg lang geleden om het gat tussen jeugd en 1 te dichten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133479182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

In NL is 4-4-2 best moeilijk omdat de meeste ploegen wel offensieve backs hebben staan, qua systeem vind ik het verder ook helemaal niet slecht maar zou dan eerder voor het "Van Marwijk systeem" kiezen 4-2-3-1, Pelle als diepe spits en Guidetti mocht hij komen erachter/eromheen
Ook een optie. 4-4-2 is ook niet zaligmakend voor mij. Noemde het als een van de opties. Denk dat er betere zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:53 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dan dat jij het beter weet dan zo ongeveer elke trainer op varkenoord. Het is ook 'slechts' 1 van de pijlers van de ingeslagen weg lang geleden om het gat tussen jeugd en 1 te dichten.
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen niet dat een tactiek leidend moet zijn voor de manier waarop de jeugd opgeleid dient te worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_133479224
En juist die jeugdtrainers moeten weten dat je tegenwoordig en in de toekomst de jeugdspelers moet meegeven dat ze in diverse formaties moeten kunnen spelen.

Tijdens de wedstrijd wordt er al vaak gevarieerd qua opstelling.
pi_133479280
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook een optie. 4-4-2 is ook niet zaligmakend voor mij. Noemde het als een van de opties. Denk dat er betere zijn.

[..]

Dat zeg ik niet. Ik vind alleen niet dat een tactiek leidend moet zijn voor de manier waarop de jeugd opgeleid dient te worden.
Dan kunnen we niet verder uit elkaar liggen denk ik. Het is imo juist een vereiste voor een succesvolle jeugdopleiding.

Wanneer je eerste elftal hetzelfde speelt als dat men jarenlang heeft geleerd in de jeugd dan zou je spelers uiteindelijk moeiteloos kunnen inpassen wanneer ze de stap (moeten) maken.

En dat is toch uiteindelijk het hele idee van een goede jeugdopleiding. Dat die spelers een meerwaarde worden voor je eerste team.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 21 november 2013 @ 12:06:21 #34
35723 crew  GGMM
pi_133479360
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan kunnen we niet verder uit elkaar liggen denk ik. Het is imo juist een vereiste voor een succesvolle jeugdopleiding.

Wanneer je eerste elftal hetzelfde speelt als dat men jarenlang heeft geleerd in de jeugd dan zou je spelers uiteindelijk moeiteloos kunnen inpassen wanneer ze de stap (moeten) maken.

En dat is toch uiteindelijk het hele idee van een goede jeugdopleiding. Dat die spelers een meerwaarde worden voor je eerste team.
Dat dus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:06:40 #35
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133479367
Ik zie liever de tactiek aangepast worden aan het beschikbare materiaal op dat moment. Grote kans dat ze dan ook makkelijker kunnen schakelen in een wedstrijd en ze meer speelpatronen onder de knie krijgen.

Dat krampachtig vast houden aan een bepaalde formatie vind ik echt heerlijk verouderd.
pi_133479444
Bovendien moet je 4-4-2 met een een snelle speler doen, niet met Pellè en Guidetti.

Maar, Van Geel verkoopt aanstaande winter Bakkal voor 4 miljoen en Singh voor 1 miljoen. Dan is alles mogelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133479516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Bovendien moet je 4-4-2 met een een snelle speler doen, niet met Pellè en Guidetti.

Maar, Van Geel verkoopt aanstaande winter Bakkal voor 4 miljoen en Singh voor 1 miljoen. Dan is alles mogelijk.
Roepie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133479552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef Lastpost het volgende:
Dat krampachtig vast houden aan een bepaalde formatie vind ik echt heerlijk verouderd.
Dat dus.

quote:

[..]

De meerwaarde zou i.m.o. niet moeten liggen in het perfect kunnen passen binnen een tactiek. De focus zou veel meer moeten liggen op andere gebieden binnen het voetbal.
Elite
Tegen TTIP
pi_133480063
Krijgt Guidetti uberhaupt al regelmatig speeltijd trouwens? Of staat hij sinds hij bij Feyenoord vertrok in feite stil in zijn ontwikkeling?

Overigens vind ik het wel gelul dat Feyenoord zoveel mogelijk dezelfde speelstijl als in de jeugd zou moeten hanteren. Natuurlijk is het de bedoeling dat er zoveel mogelijk jeugdspelers de overstap naar het eerste elftal maken. Maar een beetje prof hoort toch met meerdere speelstijlen uit de voeten te kunnen.

Als deze jeugdspelers ooit de overstap naar een andere profclub maken krijgen ze ook te maken met andere speelstijlen.

Een eerste elftal zal altijd een goede verdeling moeten zijn van eigen jeugd en enkele aankopen van toegevoegde waarde. Je speelstijl dien je - naar mijn mening - altijd aan te passen aan het beschikbare materiaal op dat moment.

Dat lijken open deuren, maar 4-3-3 moet daarom dus zeker niet heilig verklaard worden naar mijn mening. Bovendien krijg je - als je de jeugd alleen daarin opleidt - beperkte spelers op tactisch vlak.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_133480311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar een beetje prof hoort toch met meerdere speelstijlen uit de voeten te kunnen.
Dat is bij Feyenoord geen vereiste hoor.
Zo werd er nog niet te lang geleden een linksback gehaald die naar eigen zeggen niet zo veel ervaring had met vleugelspelers.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_133480346
quote:

[..]

Dan heb je dus maar 1 speelwijze en als die niet werkt tijdens een wedstrijd, blijf je daar krampachtig aan vasthouden (alle ballen op Pelle bijv) omdat je niks anders beheerst. Niks mis met een beetje variatie, ook in de opleiding al.
BFF met GGMM
pi_133480356
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Krijgt Guidetti uberhaupt al regelmatig speeltijd trouwens? Of staat hij sinds hij bij Feyenoord vertrok in feite stil in zijn ontwikkeling?

Overigens vind ik het wel gelul dat Feyenoord zoveel mogelijk dezelfde speelstijl als in de jeugd zou moeten hanteren. Natuurlijk is het de bedoeling dat er zoveel mogelijk jeugdspelers de overstap naar het eerste elftal maken. Maar een beetje prof hoort toch met meerdere speelstijlen uit de voeten te kunnen.

Als deze jeugdspelers ooit de overstap naar een andere profclub maken krijgen ze ook te maken met andere speelstijlen.

Een eerste elftal zal altijd een goede verdeling moeten zijn van eigen jeugd en enkele aankopen van toegevoegde waarde. Je speelstijl dien je - naar mijn mening - altijd aan te passen aan het beschikbare materiaal op dat moment.

Dat lijken open deuren, maar 4-3-3 moet daarom dus zeker niet heilig verklaard worden naar mijn mening. Bovendien krijg je - als je de jeugd alleen daarin opleidt - beperkte spelers op tactisch vlak.
Slimme vent ben je toch. ^O^

Ik geloof dat Guidetti alleen nog maar potjes speelt in de jeugd en reserves. Zal het eens opzoeken.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 november 2013 @ 12:46:48 #43
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133480404
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Slimme vent ben je toch. ^O^

Ik geloof dat Guidetti alleen nog maar potjes speelt in de jeugd en reserves. Zal het eens opzoeken.
Hij heeft volgens mij na Feyenoord geen wedstrijd meer ergens in het 1e elftal gespeeld.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_133480535
quote:
Vastgoedhandelaar wil Guidetti schenken aan Feyenoord

Een constructie waarbij John Guidetti als schenking eigendom wordt van Feyenoord. Dat is het plan dat een Rotterdamse vastgoedhandelaar onlangs presenteerde aan technisch directeur Martin van Geel, zo schrijft het Algemeen Dagblad.

Diverse zakenmensen zouden zich moeten verenigen om de koopsom van de nog steeds immens populaire Guidetti op tafel te krijgen. Het plan staat nog in de kinderschoenen, maar ook Van Geel wil het idee van de goedwillende vermogende supporter niet meteen afschieten.

'Het is de vraag of dat allemaal op die manier kan en mag', zegt de technisch directeur erover. 'Maar we gooien dat initiatief zeker niet weg. We houden het in ons achterhoofd.'
Ok...

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:46 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Hij heeft volgens mij na Feyenoord geen wedstrijd meer ergens in het 1e elftal gespeeld.
Dat klopt. Ben nog in onderzoek. Heb tot nu toe kunnen vinden dat hij 50 minuten voor City U21 heeft gespeeld.
Elite
Tegen TTIP
pi_133480625
Happel die duikt wel even de archieven in, wat een ijverige man is het ook.
pi_133480660
Hou Guidetti toch lekker als een mooie herinnering. Terughalen kan alleen maar tegenvallen. Op elk vlak.
blablablabla
  donderdag 21 november 2013 @ 12:54:41 #47
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133480673
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok...

[..]

Dat klopt. Ben nog in onderzoek. Heb tot nu toe kunnen vinden dat hij 50 minuten voor City U21 heeft gespeeld.
Die constructie klinkt beter dan al die financieringen die ze eerst afsloten met die vrienden van Feyenoord.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_133480689
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok...

[..]

En hij heeft laatst voor Zweden -21 nog 90 minuten de bank warm gehouden.
pi_133480786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:54 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Die constructie klinkt beter dan al die financieringen die ze eerst afsloten met die vrienden van Feyenoord.
Die constructie klinkt ook erg illegaal.
BFF met GGMM
pi_133480787
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 november 2013 @ 13:00:21 #51
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133480854
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die constructie klinkt ook erg illegaal.
Schenken is niet verboden.
quote:
Het is alleen de vraag of je hem nog wel moet willen hebben.
pi_133480922
quote:
Dinsdag toch ook nog? Voor jong Zweden, 2 keer gescoord als ik het goed heb.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:05:27 #53
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133480964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dinsdag toch ook nog? Voor jong Zweden, 2 keer gescoord als ik het goed heb.
Je hebt gelijk
pi_133481154
Kwiedetti is een garantie voor kools.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 21 november 2013 @ 14:18:11 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133482871
Mooi tt ik zat ook al te denken als Nederlands 18 miljoen voor een stel bamboe figuren wil doneren, Dan moet die 5 miljoen naar Feyenoord toch ook te doen zijn?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133483533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi tt ik zat ook al te denken als Nederlands 18 miljoen voor een stel bamboe figuren wil doneren, Dan moet die 5 miljoen naar Feyenoord toch ook te doen zijn?
Prima vergelijking wel ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133484102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Damn. :D
  donderdag 21 november 2013 @ 15:00:22 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133484244
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Prima vergelijking wel ja.
Ach zet een stel bekende Nederlanders achter een telefoon doe er een paar camera's op.
Laat wat bekende mensen die tegenwoordig zonder werk zitten een liedje zingen en stromen dat geld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133484274
Hahaha als dit lukt is het echt veel te geniaal... hopennn
pi_133484312
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ach zet een stel bekende Nederlanders achter een telefoon doe er een paar camera's op.
Laat wat bekende mensen die tegenwoordig zonder werk zitten een liedje zingen en stromen dat geld.
Yep, stromen naar de zakken van de verschillende directeuren. En dat geldt zowel voor Feyenoord als voor de liefdadigheidsinstellingen.
BFF met GGMM
pi_133485021
Ik ben blij dat DonRaja er altijd weer is om iedereen weer met beide beentjes op de grond te houden.
pi_133485508
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

_O_
pi_133488634
Pelle in de winter verkopen en Guidetti halen. Ik zeg doen.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:59:09 #64
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133489514
STAP TOLKING ABOUT FAAIEENOOORD
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_133489972
Om de club te redden heeft VvF een miljoen opgehaald bij supporters. En nu moeten we 5 verzamelen voor Guidetti :') Ik voorspel dat er 40.000,- wordt opgehaald.
pi_133490043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef satecl het volgende:
Om de club te redden heeft VvF een miljoen opgehaald bij supporters. En nu moeten we 5 verzamelen voor Guidetti :') Ik voorspel dat er 40.000,- wordt opgehaald.
En een miljoen voor Twente? Veel succes. De liefde voor Sjon is groot, maar zo groot?
pi_133490064
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:20 schreef huffderobot het volgende:

[..]

En een miljoen voor Twente? Veel succes. De liefde voor Sjon is groot, maar zo groot?
Waar heb jij het nou weer over?
pi_133491315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?
Omdat Sjon bij Twente had getekend, maar daarna toch een nieuw contract van City kreeg aangeboden, ontvangt Twente een miljoen wanneer Sjon verkocht wordt.
pi_133491423
quote:
19s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Omdat Sjon bij Twente had getekend, maar daarna toch een nieuw contract van City kreeg aangeboden, ontvangt Twente een miljoen wanneer Sjon verkocht wordt.
Die schadevergoeding hebben ze toch allang gehad?
pi_133492960
quote:
Twee Feyenoord-talenten pronken bovenaan de vandaag gepubliceerde nieuwe ranglijsten van de top juniorenelftallen. Op de ranglijst van beste A-junior van de Nederlandse competitie staat Rick Karsdorp bovenaan. Hij verzamelde inmiddels 19 punten voor de ranglijst, drie punten meer dan zijn eerste achtervolgers. Bij de topscorers staat hij op de gedeelde zevende plaats met vier doelpunten, waar de topscorer er 9 heeft.
Bij de B-junioren staat Marlon Slabbekoorn op de vierde plaats op de ranglijst van beste B-junior op dit moment, twee punten achter de koploper. Slabbekoorn is met afstand de topscorer in de competitie van B-junioren.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/30617__.php
pi_133493029
Verkoop voor H'veen-uit is ook uitgesteld lees ik. Als dit ook een combi wordt weet ik het ook niet meer.
pi_133493099
Het was al een combi toch? Die burgemeester is helemaal para, afgelopen jaren razzia's op de rondwegen en in de stad op zoek naar Feyenoorders.
pi_133493142

Trainersdiploma gehaald. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133493204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Trainersdiploma gehaald. :)
Zou toch geniaal voor 'm zijn als hij ook een goede trainer blijkt te zijn.
pi_133493293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:56 schreef Grifte het volgende:
Het was al een combi toch? Die burgemeester is helemaal para, afgelopen jaren razzia's op de rondwegen en in de stad op zoek naar Feyenoorders.
Autocombi. Heb je nog een soort van vrijheid.
pi_133493348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Zou toch geniaal voor 'm zijn als hij ook een goede trainer blijkt te zijn.
Ik zie in hem niet echt een hoofdtrainer eigenlijk, al is dat meer een gut feeling.

Mooie tweet van Van Gastel hierover:

Gefeliciteerd toekomstige hoofdtrainers!Een financiële investering om je hoogste diploma te halen is niet meer nodig

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133493403
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welnee joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133494668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef satecl het volgende:
Voor het nieuwe stadion wil Feyenoord ook al 1.5 miljoen ophalen bij de supporters. :')

quote:
13s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef Maastoren het volgende:
Verkoop voor H'veen-uit is ook uitgesteld lees ik. Als dit ook een combi wordt weet ik het ook niet meer.
Boeiend, heb al een kaart.
Elite
Tegen TTIP
pi_133494818
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Boeiend, heb al een kaart.
We zijn niet allemaal elite
pi_133496086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Grifte het volgende:
Happel die duikt wel even de archieven in, wat een ijverige man is het ook.
Tijd genoeg als je ambtenaar bent
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133497620
Voor de toto mag ik toch lijden dat Feyenoord wel van RKC uit kan winnen :r :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_133498319
quote:
Feyenoord-supporters, politie en politiek gaan praten

21-11-2013 | 21:28

Begin volgend jaar wordt op het Rotterdamse stadhuis een hoorzitting gehouden over het optreden van politie en ME rond de Kuip. De aanleiding zijn signalen dat de verstandhouding tussen Feyenoord-fans, politie en politiek momenteel verre van optimaal is.

De laatste maanden zijn er diverse klachten ingediend over het optreden van politie en ME. Een aantal voetbalsupporters zegt zelfs mishandeld te zijn en deed daarvan aangifte.

De hoorzitting is een initiatief van D66 in de Rotterdamse gemeenteraad en vindt plaats op 23 januari. Het is de bedoeling dat naast Feyenoord-fans vertegenwoordigers van de poltiek, de Feyenoord-directie, het OM en de politie aanschuiven. Ook burgemeester Aboutaleb, verantwoordelijk voor de orde en veiligheid in de stad, wordt uitgenodigd.
Goede zaak.

quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef eight het volgende:

[..]

Tijd genoeg als je ambtenaar bent
Ben gewoon effectief.

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 21-11-2013 22:02:45 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_133498724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
Voor de toto mag ik toch lijden dat Feyenoord wel van RKC uit kan winnen :r :D
Dat zagen we vorig jaar ja...

quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Goede zaak.
Hopen dat er nu eens wat constructiefs uitkomt, en dat niet Abou en de directie weer vingertje wijzen naar de supporters en daarmee de kous af is.
pi_133500319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef Grifte het volgende:
Hopen dat er nu eens wat constructiefs uitkomt, en dat niet Abou en de directie weer vingertje wijzen naar de supporters en daarmee de kous af is.
Hoorzitting is openbaar en live te volgen, dus dat zal dan daar niet snel gebeuren denk. Ik verwacht een constructief gesprek wat ze zeker nog een keer moeten doen, je vervolgens 7 maanden niks hoort en dat het dan allemaal de schuld van de supporters is.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_133500508
Ik zie Guidetti eigenlijk het liefst niet terugkomen. Noem me een nostalgicus maar ik wil graag de goede herinneringen aan hem houden. Die gast heeft al twee jaar nauwelijks gespeeld, naast dat ie dus twee jaar achterloopt qua ontwikkeling moet je ook nog maar eens zien of hij op het oude niveau terugkomt. Dus liever niet dik investeren om dan 4 jaar met een kwakkelende speler te zitten *kuch Cisse

Als ik een oude speler van toen wil zien is het el Ahmadi, was imho veel belangrijker _O_
Guidetti was meer het boegbeeld van de wederopstanding na dat waardeloze seizoen, de frisse onbevangen wind. Als hij nu binnenkomt is het de vedette, geen idee of dat (nu al) een rol is voor hem
pi_133508603
quote:
Van Geel: 'Wisselvalligheid Feyenoord valt me tegen'
Gepubliceerd: 22 november 2013 06:04 | Laatst gewijzigd: 22 november 2013 06:04

In De Drie Van legt NUsport elke vrijdag iemand uit de voetballerij drie stellingen voor. Deze keer: Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.

Door Charlie Bootsman

1. Ook komende winter blijft het voor Feyenoord rustig op de transfermarkt
"Dat verwacht ik wel. Ik denk sowieso dat er in de winter altijd minder gebeurt dan in de zomer. Het zal meer in de marge gebeuren met spelers die ook mogen vertrekken. Dat zie je wel vaker, clubs die in de problemen komen halen of huren wel wat spelers. Dat zal bij ons in het tweede deel van de selectie zijn, Sekou Cissé en Harmeet Singh zijn de spelers die te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken. De rest van de groep willen we bij elkaar houden, ook om schorsingen en blessures op te vangen."

"Het zou kunnen dat we jonge spelers zoals bijvoorbeeld Terence Kongolo verhuren, maar dat moeten we wel heel kritisch bekijken. Voor hun eigen ontwikkeling zou dat goed zijn en dat laten we uiteraard meewegen. Voor de grote transfers is de winter niet de aangewezen periode. Die topspelers willen het jaar dat we optimaal gaan presteren en voor het allerhoogste in Nederland gaan afmaken. Een aantal heeft natuurlijk ook het WK in het achterhoofd en zal beseffen dat het dit seizoen beter is om te blijven."

"Zelf hebben we geen plannen om spelers te halen, maar als John Guidetti haalbaar wordt, zullen we daar altijd naar kijken. Ik zet grote vraagtekens bij de berichten dat hij weg mag bij Manchester City, want we hebben met hem en zijn club uitermate goed contact. We houden het in de gaten, hij zit voor altijd in ons hoofd en in ons hart, maar het is op dit moment niet aan de orde."

2. Koeman laten bijtekenen wordt mijn zwaarste klus als technisch directeur
"Dat durf ik zo niet te stellen omdat Ronald en ik de afspraak hebben dat we in januari met elkaar gaan spreken. Dan zal de situatie op dat moment bekeken worden. Hij heeft al aangegeven dat hij het fantastisch naar zijn zin heeft en prettig kan werken hier. Hij is voor ons een perfecte trainer/coach die het optimale rendement uit speler en club weet te halen. We staan open voor verlenging omdat de chemie tussen spelersgroep en trainer er nog altijd is. We zijn niet op elkaar uitgekeken."

"Hij heeft een goed gevoel bij Feyenoord, we hebben al twee keer verlengd. De insteek zal opnieuw een jaar zijn omdat we ons daar beiden wel prettig bij voelen. We hebben bewezen dat het geen korte termijnbeleid is, dit is zijn derde jaar. Bovendien hebben we nu een uitgebalanceerde selectie die nog wel neigt naar jeugdigheid, maar dat is nu eenmaal de situatie in Nederland. We zijn nu ook in de situatie dat we dertig tot veertig procent van de transfergelden kunnen herinvesteren. De verhoudingen worden weer wat gunstiger en dat is ook voor Ronald een stabiele situatie."

3. Feyenoord wordt snel de stabielste club van de eredivisie
"Laat ik daar maar ja op antwoorden, dat geloof heb ik eigenlijk al vanaf het begin. Eigenlijk valt het mij een beetje tegen, laat mij dan degene zijn met de kritische noot. We hebben die groep bij elkaar weten te houden in tegenstelling tot veel andere clubs. Dan verwacht ik dat we de lijn van het afgelopen jaar doortrekken en tot op heden is dat niet helemaal gebleken. Het was natuurlijk een moeilijk begin, maar daarna hadden we een serie van zestien op achttien punten. Dat ziet er dan keurig uit, de valse start was teniet gedaan."

"Dan krijg je weer wat tegenvallers met Go Ahead Eagles en Heracles Almelo, we haalden onvoldoende rendement uit die partijen. Dat was ook zo tegen AZ, maar zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten. Tegen Go Ahead en Heracles mag dat niet gebeuren. We gaan nu een serie in van vijf wedstrijden en die eindspurt moeten we nu wel inzetten richting de winterstop. Dan ga ik ervan uit dat wij steeds stabieler gaan worden. Qua blessures staan we er heel goed voor. Nu is Miquel Nelom geblesseerd, maar we hebben volwaardige spelers op de bank. Wat dat betreft mogen we niet klagen. Twee jaar geleden was dat ook anders. We kunnen een wedstrijd keren en dat is wel prettig."

Door: NUsport/Charlie Bootsman
Elite
Tegen TTIP
pi_133509571
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Happel het volgende:

Goede zaak.

En jij denkt dat er wezenlijk iets veranderd als in:

- De Politie/ME matigt haar inzet?
- De Politie/ME gaat nauwer samenwerken met vertegenwoordigers van de supporters?Welke?
- De Politie/ME gaat eerst meer toekijken,praten alvorens er hard wordt opgetreden.

Hun standpunt aan het einde van de dag zal zijn: Uiteindelijk beslissen wij toch wat het beste is en dat blijft onveranderd. M.a.w.met hoort je aan maar uiteindelijk doet men toch waar men zelf zin in heeft omdat.....het beleid is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 11:30:53 ]
pi_133510142
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En jij denkt dat er wezenlijk iets veranderd als in:

- De Politie/ME matigt haar inzet?
- De Politie/ME gaat nauwer samenwerken met vertegenwoordigers van de supporters?Welke?
- De Politie/ME gaat eerst meer toekijken,praten alvorens er hard wordt opgetreden.

Hun standpunt aan het einde van de dag zal zijn: Uiteindelijk beslissen wij toch wat het beste is en dat blijft onveranderd. M.a.w.met hoort je aan maar uiteindelijk doet men toch waar men zelf zin in heeft omdat.....het beleid is.
Ik denk dat die lijst met politieuren inzet er wel toe bijdraagt dat er kritisch naar gekeken word.
pi_133511057
quote:

[..]

Lol. Ik noem dat geen vrijheid hoor.
quote:

[..]

Lol. Da's toch geen vrijheid man, ja de schijn van vrijheid. Je moet gvd zelfs na de wedstrijd ''direct naar huis'' Krijg de tering met die dingen joh. Laatste keer dat ik een kaart had voor zo een autocombi zijn we met de trein gegaan en op de parkeerplaats een auto nagedaan.. Vonden ze niet heel leuk, de huilies.
pi_133511111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Lol. Ik noem dat geen vrijheid hoor.

[..]

Lol. Da's toch geen vrijheid man, ja de schijn van vrijheid. Je moet gvd zelfs na de wedstrijd ''direct naar huis'' Krijg de tering met die dingen joh. Laatste keer dat ik een kaart had voor zo een autocombi zijn we met de trein gegaan en op de parkeerplaats een auto nagedaan.. Vonden ze niet heel leuk, de huilies.
geniaal _O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_133511239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:35 schreef bamibij het volgende:
Laatste keer dat ik een kaart had voor zo een autocombi zijn we met de trein gegaan en op de parkeerplaats een auto nagedaan.. Vonden ze niet heel leuk, de huilies.
Gebeurd vaker, ja. Wordt niet zo heel moeilijk over gedaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_133512593
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 13:23:49 Feyenoord heeft vanmorgen gesproken met de mensen van @GetGuidettiBack. Straks meer hierover. reageer retweet
Mkrabby twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 13:36:31 #Feyenoord kan tot de winterstop niet beschikken over Miquel Nelom. De linksback kampt met een spierscheuring in bovenbeen reageer retweet
Zo dan! BMI speelt ook definitief niet zondag.
Goossens of Kongolo gaan die positie opvullen.

[ Bericht 18% gewijzigd door BoxeurDesRues op 22-11-2013 13:41:29 ]
pi_133513104
Hopelijk krijgt Kongolo eindelijk zijn kans _O_
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:45:39 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133513113
Goossens / Vormer / Kongolo / van Deelen / jeugdspelertje. Keuze genoeg.
pi_133513263
Zet Kongolo er maar neer dan, die kan qua snelheid Mathijsen naast hem ook nog ondersteunen.
pi_133513317
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef PIETR het volgende:
Goossens tegen langzame tegenstanders, Kongolo tegen snelle. Maar in principe gewoon BMI links en Mathijssen centraal.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133513441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik denk dat die lijst met politieuren inzet er wel toe bijdraagt dat er kritisch naar gekeken word.
Ja naar waarom er zoveel nodig is en of die hooligans niet opgesloten kunnen worden en/of een meldplicht kunnen krijgen. Je denkt toch niet dat ze kritisch naar hun eigen optreden gaan kijken he.
pi_133513510
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef PIETR het volgende:
Vormer linksback?!?!
pi_133513527
Goossens linksback pls Koeman
pi_133513827
quote:
Feyenoord duidelijk in gesprek met crowdfunders: 'Nee'

De directie van Feyenoord heeft de initiatiefnemers van de crowdfundingactie, die John Guidetti terug willen halen naar de Kuip, laten weten niet verder te gaan met het initiatief. Vrijdagmiddag vond een kort gesprek plaats tussen beide partijen. De club wil niets zeggen over de inhoud van dat gesprek.

De bedenkers van de actie wilden vijf miljoen euro bij elkaar krijgen om de Zweedse publiekslieveling over te nemen van Manchester City. De directie van Feyenoord noemde het initiatief donderdag al 'sympathiek, maar ook onrealistisch en ongewenst.'

De 21-jarige John Guidetti speelde in het seizoen 2011-2012 als huurling van Manchester City 23 wedstrijden in het shirt van Feyenoord. Hij kwam hierin tot twintig doelpunten. De afgelopen twee seizoenen kwam hij door diverse blessures weinig tot spelen toe bij de Engelse club.
Prima, op eigen kracht of helemaal niet.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:16:56 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133514012
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Prima, op eigen kracht of helemaal niet.
Gewoon even aankloppen bij de VvF inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_133514177
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon even aankloppen bij de VvF inderdaad.
Je beschouwt de vvf als eigen kracht? Vind een supportersinitiatief evenveel ''eigen kracht'' als de vvf anders hoor. Misschien nog wel meer zelfs.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:22:08 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133514192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:21 schreef bamibij het volgende:
Je beschouwt de vvf als eigen kracht? Vind een supportersinitiatief evenveel ''eigen kracht'' als de vvf anders hoor. Misschien nog wel meer zelfs.
Sarcasm, do you know it?
Elite
Tegen TTIP
pi_133514213
Heb er wel eens van gehoord ja. Maar op internet met mensen die je niet kent blijft het toch moeilijk! Maar dan zijn we het eens dus, uitstekend! ;-)
pi_133516094
feyenoordpings twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 15:19:45 Officieel: @svenvanbeek16 zette vanmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract tot medio 2016 + optie 2017. http://t.co/xD3W2j7Xpu reageer retweet
pi_133516304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goossens tegen langzame tegenstanders, Kongolo tegen snelle. Maar in principe gewoon BMI links en Mathijssen centraal.
Gewoon altijd Kongolo, geeft hem maar eens een kans!
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:32:27 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133516332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Gewoon altijd Kongolo, geeft hem maar eens een kans!
Is wel echt een centrale. Maar met zijn talent moet hij het op de flank ook wel kunnen redden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133516462
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Is wel echt een centrale. Maar met zijn talent moet hij het op de flank ook wel kunnen redden.
Ok, precies, en in Goossens zie ik het helemaal niet zitten als back eigenlijk en veel andere opties hebben we niet.
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:39:35 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133516522
Goossens zal back staan, ben ik van overtuigd.
Elite
Tegen TTIP
pi_133516607
Kongolo moet gewoon back staan. Die Goossens kan er geen kut van. Verdedigen kan hij al helemaal niet. Ik zou het heel vreemd vinden als Kongolo geen kans krijgt.
pi_133517646
Hopen op Kongolo, maar zal wel Goossens worden.
pi_133517651
Op de site van Pathe staat trouwens dat 'The other side of the heart is white' vanaf 31 december draait.
pi_133517661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Ok, precies, en in Goossens zie ik het helemaal niet zitten als back eigenlijk en veel andere opties hebben we niet.
Ik ook niet, hij is te langzaam.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133517693
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
Goossens zal back staan, ben ik van overtuigd.
Goossens vs Castelen? Dan heb je een linkerverdediging van Mathijsen en Goossens, wel erg traag lijkt mij..
pi_133517717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:19 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Goossens vs Castelen? Dan heb je een linkerverdediging van Mathijsen en Goossens, wel erg traag lijkt mij..
Lijkt mij ook erg onhandig ja. Dan word je daar kapot gelopen. Of je moet Castelen direct uit de wedstrijd schoppen, maar dat is ook zo onaardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.FR op 22-11-2013 16:46:19 ]
pi_133518350
Wel leuke plaatjes zou dat opleveren.

Net als toen met Leonardo, zelden zo gelachen.
pi_133519167
RKC uit om 12.30, er zijn wedstrijden waar ik me meer op heb verheugd... :{
BFF met GGMM
pi_133519236
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
en dan met de wetenschap dat de concurrentie gewonnen heeft :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133519247
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga gewoon een biertje drinken en de wedstrijd kijken :). Eindelijk een kaartje kunnen bemachtigen. Zelfs voor inwoners van Waalwijk is het bijzonder lastig om hier een kaart voor te krijgen _O-

Ben er bang voor, maar winnen zullen we moeten godverdomme!
Feyenoord Rotterdam
pi_133519281
Je zal wel niet binnenkomen hoor, maar veel plezier. NEC-achtige maatregelen I guess, 1 op 1 ID check enzo.
pi_133519512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef bamibij het volgende:
Je zal wel niet binnenkomen hoor, maar veel plezier. NEC-achtige maatregelen I guess, 1 op 1 ID check enzo.
Klopt. ID check 1 op 1 kaartverkoop en je moet naar binnen met diegene waarvan de clubkaart is. Woon in Waalwijk dus naar binnen komen zal wel geen probleem zijn :P
Feyenoord Rotterdam
pi_133519566
Lul had dan wat extra kaarten geregeld.. hahah.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 17:13:22 ]
pi_133519622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef bamibij het volgende:
Lul had dan wat extra kaarten geregeld.. hahah.
Kaart voor mezelf fixen was al lastig zat :(. Omdat iedereen die ik kende zijn CC/SCC al had vergeven. Belachelijke actie vind ik
Feyenoord Rotterdam
pi_133519733
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Klopt. ID check 1 op 1 kaartverkoop en je moet naar binnen met diegene waarvan de clubkaart is. Woon in Waalwijk dus naar binnen komen zal wel geen probleem zijn :P
Nu ze dit lezen gaan ze iedereen uit Waalwijk ook weigeren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133519783
Denk ook dat de VBE dit forum zit te f5'en eigenlijk ja.
pi_133520101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Nu ze dit lezen gaan ze iedereen uit Waalwijk ook weigeren.
_O-

zou wel geniaal zijn
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:03:30 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133522819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:40 schreef bamibij het volgende:
Wel leuke plaatjes zou dat opleveren.

Net als toen met Leonardo, zelden zo gelachen.
Toch totaal anders. Niks tegen Castelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133523811
Even nog over Guidetti he, dat van die crowdfunding actie, wat dus niet gebeurt, staat dat los van die vastgoedgozert die hem wou schenken aan de club? En waar van Geel wel oren naar had?
pi_133523829
Geen idee, Cummie.
pi_133523839
hoop t wel;p
pi_133524919
De huidige directie is echt bezig om hun eigen posities veilig te stellen.

Gudde is daar al jaren mee bezig, wetende dat hij bij een vertrek bij Feyenoord nergens meer zo een salaris meer zal opstrijken

-ze willen geen crowdfunding
-ze willen geen investeerders, bang dat ze zijn om macht te verliezen
- ze willen niet dat de club overgenomen wordt door een oliesjeik
- zelfs potentiele sponsors houden ze buiten de deur alleen maar omdat ze bang zijn om macht af te geven.

Dit alles helpt Feyenoord geen stap verder, ze helpen alleen zichzelf en daarom heen bouwen ze domme lulverhaal dat de club nooit in situatie mag komen dat ze een paar jaar goed presteren en dat dan de middelen weer weg raken
pi_133527388
Ik vind de meeste van die punten niet echt negatief. Wel wil ik dat Gudde, Koevermans en van well zsm optyfstralen.
pi_133529115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:59 schreef whizzzerrr het volgende:
De huidige directie is echt bezig om hun eigen posities veilig te stellen.

Gudde is daar al jaren mee bezig, wetende dat hij bij een vertrek bij Feyenoord nergens meer zo een salaris meer zal opstrijken

-ze willen geen crowdfunding
Want dat bracht met SSF zoveel op? Zie ik het probleem niet zo van in
quote:
-ze willen geen investeerders, bang dat ze zijn om macht te verliezen
Ben ik geheel met ze eens
quote:
- ze willen niet dat de club overgenomen wordt door een oliesjeik
Jij wel dan? Fijn zo'n iemand met nul clubliefde, die alles verandert? Mag van mij lekker weg blijven
quote:
- zelfs potentiele sponsors houden ze buiten de deur alleen maar omdat ze bang zijn om macht af te geven.
Sponsors die macht eisen voor geld vind ik zelf ook vreemd, zo gek is dat toch niet dat ze daar op zitten te wachten? Heel naïef van mij, maar ik vind het ook belachelijk dat de VvF 2 plaatsen in de RvC hebben.
pi_133529642
Wat bombvis zegt!
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:37:43 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133532243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:18 schreef bamibij het volgende:
Denk ook dat de VBE dit forum zit te f5'en eigenlijk ja.
Caland is van de VBE.
Elite
Tegen TTIP
pi_133532320
hahahah serieus? Maar zit die hier werkgerelateerd of voor z'n plezier dan? In het geval van dat eerste:

HAHAHAHAHAHA kansloos zeg.
pi_133532518
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Sarcasm, do you know it?
pi_133533159
Tsja zijn wel voorbeelden van fora die door de VBE en Feyenoord gef5'ed worden/werden dus had gekund. LN oa.
pi_133533213
maar goed om te horen van niet, kunnen we hier gewoon lekker losse kaarten verdelen, afspreken wanneer we neuzen gaan slaan etc etc
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:41:54 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133534984
Sommige spelers snappen het wel.

TimSparv twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 21:08:04 Got a package from Adidas today. Pink boots. Sent them straight back. reageer retweet
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef bamibij het volgende:
Tsja zijn wel voorbeelden van fora die door de VBE en Feyenoord gef5'ed worden/werden dus had gekund. LN oa.
Laat Opmeer en co lekker gaan, joh. Stelletje druktemakers dat het zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_133535564
Waren er maar bij ons spelers die een dergelijke persoonlijkheid hadden om die aidsschoenen te weigeren.
pi_133539757
Het probleem is dat Feyenoord zich te veel richt op een kampioenschapsteam op te bouwen, terwijl ze zich juist op de jeugd moeten blijven richten. Ajax zal toch de komende 10 jaar minstens 8 jaar kampioen worden met het nieuw ingevoerde beleid waar we de beste talenten uit Nederland bij vandaan halen en zo nu en dan ook Europa eventjes intrekken. Feyenoord moet geen gekke aankopen doen maar door blijven investeren in de opleiding.
  zaterdag 23 november 2013 @ 08:45:29 #143
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133540463
Als er een bod komt boven de 7 miljoen op Pelle, meteen verkopen. En Guidetti terug halen. De rest in de schulden steken. Opzich niet eens zo heel onrealistisch dat dit kan gaan gebeuren toch?
pi_133541264
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 08:45 schreef PIETR het volgende:
Als er een bod komt boven de 7 miljoen op Pelle, meteen verkopen. En Guidetti terug halen. De rest in de schulden steken. Opzich niet eens zo heel onrealistisch dat dit kan gaan gebeuren toch?
Geloof dat we 30 tot 40 procent van een transfer mogen gebruiken, dus 7 miljoen is niet genoeg.
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 10:45:14 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133541286
AD zegt dat Kongolo gaat spelen. De Kong _O_
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 15:11:43 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_133545716
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:

Ben er bang voor, maar winnen zullen we moeten godverdomme!
Dat moet zeker. Er volgt voor de winterstop nog een pittig rijtje wedstrijden. Wil je met een goed gevoel de feestdagen in gaan dan moet je toch wel 11 à 13 punten halen uit die serie en dat wordt heel lastig als je zondag geen 3 punten mee naar huis neemt.

RKC Waalwijk - Feyenoord
Feyenoord - PSV
sc Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - FC Groningen
Feyenoord - PEC Zwolle
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_133548616
PSV-thuis vul ik altijd blind drie punten voor Feyenoord op in. Zijn altijd bang in De Kuip, blijven toch provinciaaltjes he.. Grunn thuis ook pakken, en dan PEC of RKC uit winnen en bij Heerenveen gelijkspelen. Hoor je mij niet klagen, 10-12 punten is prima.
pi_133549487
Psv kunnen we gewoon hebben. Zeker dit seizoen wel.
Heerenveen en Groningen zal wel gelijkspel worden. Niets te klagen!
pi_133549800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat moet zeker. Er volgt voor de winterstop nog een pittig rijtje wedstrijden. Wil je met een goed gevoel de feestdagen in gaan dan moet je toch wel 11 à 13 punten halen uit die serie en dat wordt heel lastig als je zondag geen 3 punten mee naar huis neemt.

RKC Waalwijk - Feyenoord
Feyenoord - PSV
sc Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - FC Groningen
Feyenoord - PEC Zwolle
Er zijn 3 wedstrijden waar ik bang voor ben. Morgen tegen RKC, Heerenveen uit (altijd lastig) en tegen PEC. Alleen tegen PEC heb je wel het thuisvoordeel en dan moet je ze gewoon pakken. Zeker ook revanche voor de blamage dit seizoen.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 20:42:28 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_133554212
Als je morgen gewoon 3 punten pakt en volgende week thuis wint, sta je 7 punten los van psv.

Maar ja, "als".. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_133556655
Ik zie het somber in.
pi_133556727
Toch wel belachelijk dat je als Feyenoordsupporter het somber in ziet tegen RKC, dat 17de of 18de staat. Daar zou je normaal gesproken dik van moeten winnen.

Helaas is het nooit normaal bij ons. Zal wel weer een wedstrijdje domineren zijn en het dan toch zeer lastig krijgen op het eind.
Feyenoord Rotterdam
pi_133557493
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel belachelijk dat je als Feyenoordsupporter het somber in ziet tegen RKC, dat 17de of 18de staat. Daar zou je normaal gesproken dik van moeten winnen.

Helaas is het nooit normaal bij ons. Zal wel weer een wedstrijdje domineren zijn en het dan toch zeer lastig krijgen op het eind.
Of gewoon al zeer lastig vanaf het begin. Zoals bijvoorbeeld ook het geval was tegen Cambuur uit.

Overigens geen reden om RKC te onderschatten. Zij hebben Ajax, PSV én Vitesse al puntverlies bezorgd dit seizoen.

Al heb ik desondanks toch een overwinning voorspeld in de voorspelcompetitie. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_133557561
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Of gewoon al zeer lastig vanaf het begin. Zoals bijvoorbeeld ook het geval was tegen Cambuur uit.

Overigens geen reden om RKC te onderschatten. Zij hebben Ajax, PSV én Vitesse al puntverlies bezorgd dit seizoen.

Al heb ik desondanks toch een overwinning voorspeld in de voorspelcompetitie. :P
PSV niet.
pi_133557567
PSV en AZ gelijkgespeeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133562715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:04 schreef heiden6 het volgende:
PSV en AZ gelijkgespeeld.
2x winnen en PSV lijkt voorgoed weg dit seizoen (Feyenoord-PSV volgende week)
  zondag 24 november 2013 @ 00:47:45 #157
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133562809
Meh ik denk dat PSV nog wel weer aanhaakt, die krijgen nog veel lastige tegenstanders thuis. Daarnaast, waar zij wegvallen staat er wel weer een andere club op om in de top ons lastig te vallen.

Matchday, come on Faainoord ^O^
pi_133566584
Zal weer typisch ons zijn om dit te vernachelen. Maar goed, hopen dat Erwin geen broedermoord pleegt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_133566932
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 06:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zal weer typisch ons zijn om dit te vernachelen. Maar goed, hopen dat Erwin geen broedermoord pleegt.
Erwin wil natuurlijk winnen omdat NEC heeft verloren.
pi_133567124
Rkc maar een raar ploegje ene moment kunnen ze er geen reet van volgende moment spelen ze goed en verzorgd voetbal.
Toto een tweetje ingevuld maar ben toch een beetje bang voor een stressvolle 2-2 ofzo :@ .
blablablabla
pi_133567285
0-2, geen assist/goal Immers, moet lukken. Ik verwacht/hoop (levert iig de winst op..) een Cambuur-achtige wedstrijd: compleet weggespeeld worden, op een wonderlijke manier geen goals tegen krijgen en er zelf 2 maken.
  zondag 24 november 2013 @ 10:01:26 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133567420
Gewoon winnen vandaag.

Zit De Goey daar nog op de bank? _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133567495
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:46 schreef Bombvis het volgende:
0-2, geen assist/goal Immers, moet lukken. Ik verwacht/hoop (levert iig de winst op..) een Cambuur-achtige wedstrijd: compleet weggespeeld worden, op een wonderlijke manier geen goals tegen krijgen en er zelf 2 maken.
Ik heb 1-3 met kool van Immers. :P We krijgen wel altijd een doelpunt tegen. :P
  zondag 24 november 2013 @ 10:13:21 #164
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133567510
1-2, billenknijpen, alles.
pi_133567530
De druk staat er op dus zal wel verliespotje worden voor jullie.
  zondag 24 november 2013 @ 10:16:37 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133567548
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Welke druk?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 november 2013 @ 10:17:33 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133567557
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Valt wel mee toch, plek 1 is niet in het geding, als Pelle de vorm een beetje terug heeft maakt hij er 2, 1-4 denk ik.
  zondag 24 november 2013 @ 10:21:25 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133567595
Hattrickje Immers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133567607
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 10:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Welke druk?
Downplay het maar weer :r
  zondag 24 november 2013 @ 10:42:52 #170
414674 Mistico
Good Moaning
pi_133567850
We zullen wel weer binnen 10 minuten achterstaan en dan vervolgens met veel moeite winnen.
  zondag 24 november 2013 @ 10:45:03 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133567875
Wat een negativiteit...
Elite
Tegen TTIP
pi_133567884
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 10:45 schreef Happel het volgende:
Wat een negativiteit...
Want we hebben al veel uitwedstrijden makkelijk gewonnen ?
pi_133567963
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Want we hebben al veel uitwedstrijden makkelijk gewonnen ?
Nee, maar we gaan gewoon winnen en de 0 houden achterin!
Feyenoord Rotterdam
pi_133568155
Kongolo en Goossens basis blijkbaar. Schaken zit op de bank.

Goossen linksbuiten, Boetius rechts en Kongolo linksback dan?
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 november 2013 @ 11:14:56 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133568211
Goossens. :')

Even in mezelf krassen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 november 2013 @ 11:16:32 #176
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568234
Gewoon 0 - 3

Appeltje eitje.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:19:38 #177
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568276
Iemand trouwens een idee hoe het met Anass A. is?
Sporten voor Sophia
pi_133568277
Boetius kan ook op de bank zitten dus. Denk dat hij dan op de bank zit. Zou logischer zijn, al had ik liever met Boetius - Pelle - schaken gespeeld.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 november 2013 @ 11:20:33 #179
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133568287
Goossens :{

Laat het nu maar eens zien dan
pi_133568307
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:20 schreef Grifte het volgende:
Goossens :{

Laat het nu maar eens zien dan
Zijn onze corners en vrije trappen wel een keer gevaarlijk. Verder zie ik het nut van Goossens niet in op de flank.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 november 2013 @ 11:25:03 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133568346
FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-11-2013 om 11:14:07 Volgens FOX begint Boëtius niet in de basis, volgens Rijnmond begint Schaken niet. #Feyenoord #rkcfey reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 november 2013 @ 11:27:00 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133568371
Schaken speel. Boetius bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 november 2013 @ 11:30:45 #183
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568437
Schaken :')

Je kan beter zonder buitenspeler spelen.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:31:21 #184
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_133568451
Ik heb meer vertrouwen in PSV dan deze pot, te treurig voor woorden natuurlijk, maar we kennen de modus operandi van Feyenoord dit seizoen.

Ben benieuwd hoe Pelle terugkomt en hoe het nou wordt ingevuld met de Kong, de Schaak en de Goos.
pi_133568523
Wat is er met de Boeet?
  zondag 24 november 2013 @ 11:40:31 #186
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568596
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:35 schreef Muto het volgende:
Wat is er met de Boeet?
geen idee. Gespaard voor PSV?
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:41:17 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133568609
Speelde ook wel onvoorstelbaar matig de laatste tijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133568615
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:40 schreef Toekito het volgende:

[..]

geen idee. Gespaard voor PSV?
Zal wel gepasseerd zijn. Totaal niet in vorm en Goossens schijnt het aardig te doen in Jong Feyenoord. Maar blijft opmerkelijk. Zeker dat Goossens dan speelt en niet Armenteros. Die is dus ook gepasseerd.
  zondag 24 november 2013 @ 11:43:22 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133568649
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:41 schreef Caland het volgende:
Idem voor Vilhena. Nog liever dat ze hem opofferen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:41 schreef Muto het volgende:
Zal wel gepasseerd zijn. Totaal niet in vorm en Goossens schijnt het aardig te doen in Jong Feyenoord. Maar blijft opmerkelijk. Zeker dat Goossens dan speelt en niet Armenteros. Die is dus ook gepasseerd.
Dat is niet meer dan terecht, Co
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 november 2013 @ 11:43:47 #190
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568660
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:41 schreef Caland het volgende:
haal dan Tony en Schaak er ook maar uit.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:44:38 #191
Koekoek andere Atleti
pi_133568672
Toch is Goossens een middenvelder en geen aanvaller. Veel diepte over links kan je niet zoeken en acties maken ook niet.

Daarentegen hebben we wel betere passing en iemand met een kegel/vrije trap in huis.
pi_133568684
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Idem voor Vilhena. Nog liever dat ze hem opofferen.

[..]

Dat is niet meer dan terecht, Co
Klopt. Armenteros is gewoon niet goed genoeg. Maar Goossens krijgt wel, uit het niets, de voorkeur boven twee andere spelers.
  zondag 24 november 2013 @ 11:46:11 #193
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568697
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:45 schreef Muto het volgende:

[..]

Klopt. Armenteros is gewoon niet goed genoeg. Maar Goossens krijgt wel, uit het niets, de voorkeur boven twee andere spelers.
hij heeft strijdlust. Mis ik wel eens bij Armetierig.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:46:50 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133568710
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:46 schreef Toekito het volgende:

[..]

hij heeft strijdlust. Mis ik wel eens bij Armetierig.
Goossens ja? Vind dat gewoon een kopie van Bruins.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 november 2013 @ 11:47:38 #195
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133568722
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

dat vind ik dan weer niet. Maar dat maakt het leuk.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 november 2013 @ 11:48:50 #196
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133568747
Toen we vorig jaar die aidswedstrijd tegen VVV-thuis speelden kwam Goossens erin die meteen ging afjagen. Sindsdien is het blijkbaar een speler met strijdlust.
pi_133568749
FRFC1908 twitterde op zondag 24-11-2013 om 11:37:38 Minderheden zullen het wel zwaar gehad hebben in #Waalwijk anno 1941. Pfffffff. reageer retweet
VatoParaSiempre twitterde op zondag 24-11-2013 om 11:33:56 De mensen in de partybus zijn gevorderd tot 00.00 vanavond niet meer in Waalwijk te komen, worden anders aangehouden #Feyenoord reageer retweet
Lekker een potje voetbal bezoeken op zondag _O_
  zondag 24 november 2013 @ 11:49:04 #198
Koekoek andere Atleti
pi_133568751
quote:

[..]

Of Bosschaart :')
pi_133568778
Goossens heeft tattoos. Dat maakt indruk.
  zondag 24 november 2013 @ 11:52:56 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133568839
quote:

[..]

Een betere versie van, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_133568844
Als je van rkc niet wint, dan heb je niks te zoeken in de strijd om het kampioenschap.

Wordt 0-3 ofzo
  zondag 24 november 2013 @ 11:54:30 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133568874
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 11:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Een betere versie van, ja.
Minder slecht.

Maar zelfs daar ben ik niet zeker van.

Heeft eigenlijk alleen een aardige trap. Verder kan hij er geen klote van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133568905
Boetius is niet 100 procent fit denk ik

Goosens....ik heb vandaag 2 spelers waar ik bij voorbaat al weet dat ik me eraan gaat ergeren, Immers meegerekend.
  zondag 24 november 2013 @ 11:56:47 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133568926
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:49 schreef Muto het volgende:
VatoParaSiempre twitterde op zondag 24-11-2013 om 11:33:56 De mensen in de partybus zijn gevorderd tot 00.00 vanavond niet meer in Waalwijk te komen, worden anders aangehouden #Feyenoord reageer retweet
Lekker een potje voetbal bezoeken op zondag _O_
Ze hebben geen van allen kaarten.

En worden nu onder begeleiding van politie terug naar Rotterdam gebracht. Ze leren het nooit. Het streven is mooi, maar politie zal ze altijd de baas blijven.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 november 2013 @ 11:59:18 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133568978
Terechte beslissing lijkt me.
2000 light years from home
pi_133568984
Ah, ja. Dat is dan gewoon dom.
  zondag 24 november 2013 @ 12:07:01 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133569151
Nah, ik snap ze wel. Ze vinden, niet meer dan terecht, dat ze vrij door het land mogen gaan en staan. Alleen omdat ze onder de noemer voetbalsupporter vallen worden ze belemmert in hun vrijheid.
Elite
Tegen TTIP
pi_133569180
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef Happel het volgende:
Nah, ik snap ze wel. Ze vinden, niet meer dan terecht, dat ze vrij door het land mogen gaan en staan. Alleen omdat ze onder de noemer voetbalsupporter vallen worden ze belemmert in hun vrijheid.
Ja, maar je weet hoe het jaarlijks in Waalwijk gaat. Het zou moeten kunnen, maar het kan niet en het gaat ook nooit kunnen.
  zondag 24 november 2013 @ 12:11:49 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133569243
Verstandige gozer. Die Jan Maat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 november 2013 @ 12:11:52 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133569247
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:08 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, maar je weet hoe het jaarlijks in Waalwijk gaat. Het zou moeten kunnen, maar het kan niet en het gaat ook nooit kunnen.
Dat laatste zou niet iets moeten zijn waar iedereen zich maar bij moet neerleggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_133569272
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 12:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat laatste zou niet iets moeten zijn waar iedereen zich maar bij moet neerleggen.
Gelukkig zijn er mensen die zich daar niet bij neerleggen, ja. Of het ooit nut zal hebben, geen idee. Laten we het hopen.
  zondag 24 november 2013 @ 12:20:49 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133569444
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er mensen die zich daar niet bij neerleggen, ja. Of het ooit nut zal hebben, geen idee. Laten we het hopen.
Dat, ja.

Ze mogen nu schijnbaar de provincie Brabant niet meer in. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_133569503
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 12:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat, ja.

Ze mogen nu schijnbaar de provincie Brabant niet meer in. :')
Wut :') er wordt altijd schande gesproken over arbitraire rechtspraak, behalve als het voetbal betreft.
pi_133569556
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:53 schreef whizzzerrr het volgende:
Als je van rkc niet wint, dan heb je niks te zoeken in de strijd om het kampioenschap.

Wordt 0-3 ofzo
ok dan kunnen we Ajax vast wegstrepen......
pi_133569609
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* we gaan er weer eens lekker tegenaan.
  zondag 24 november 2013 @ 12:29:48 #216
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133569665
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

ok dan kunnen we Ajax vast wegstrepen......
Twente en Vitesse ook, gaat hard zo
pi_133569701
Zou BMI misschien te moe zijn van al het cadeautjes rond brengen...
  zondag 24 november 2013 @ 12:31:58 #218
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133569708
Feyenooooord, Feyenooord, wat gaan we doen vandaag
  zondag 24 november 2013 @ 12:33:37 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133569747
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef mega-worstje het volgende:
Zou BMI misschien te moe zijn van al het cadeautjes rond brengen...
Goede grap man
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133569753
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Goede grap man
dankjewel. ik vond hem zelf ook erg goed
  zondag 24 november 2013 @ 12:35:12 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133569771
Toch wel fijn zo een halfleeg stadion.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 november 2013 @ 12:35:59 #222
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133569791
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 12:35 schreef Happel het volgende:
Ongelooflijk dat we dan niet meer kaarten krijgen, je kan toch makkelijk buiten het stadion een afscheiding maken met wat hekken voor een Feyenoord-vak.

Pelle :o
pi_133569796
Ze maken een goede indruk
pi_133569809
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 12:35 schreef Happel het volgende:
Voortaan gewoon geen toeschouwers meer, gaat tenslotte toch om het voetbal
  zondag 24 november 2013 @ 12:37:35 #225
Koekoek andere Atleti
pi_133569816
Schaken :')
pi_133569832
die kut reclamespotjes op glvoetbal stream ;(
  zondag 24 november 2013 @ 12:39:27 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133569860
Vilhena :')

Wtf man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133569896
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:39 schreef Caland het volgende:
Vilhena :')

Wtf man.
Idd. :')

Corners wel eindelijk gevaarlijk nu. _O_
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 november 2013 @ 12:41:43 #229
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133569913
Daar is eindelijk de lange bal weer, heb hem gemist toen Te Vrede speelde.
pi_133569988
:') :')
pi_133569992
Pff.. Vilhena, kom op hé
  zondag 24 november 2013 @ 12:46:18 #232
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133569997
:')
  zondag 24 november 2013 @ 12:46:20 #233
Koekoek andere Atleti
pi_133569998
Vilhena :') :')
pi_133570003
Immers was Rotterdam uitgestuurd voor zo'n misser.
pi_133570008
Tonny's befaamde poliopoot weer.
pi_133570011
Jezus
Feyenoord Rotterdam
pi_133570019
Clasie ijzersterk weer. ^O^
Feyenoord Rotterdam
pi_133570020
Ook een pracht voorzet weer :D
pi_133570024
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie ijzersterk weer. ^O^
Dit wel ja, Clasie is lekker bezig tot nu toe
  zondag 24 november 2013 @ 12:48:09 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133570035
Voorspelbaar allemaal zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133570040
Ah, vandaar dat Goossens speelt, goede voorzet
pi_133570071
Vilhena heeft bij deze een schot verbod
  zondag 24 november 2013 @ 12:49:45 #243
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133570074
Vilhena en Goossens _O- _O-
  zondag 24 november 2013 @ 12:49:47 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133570076
Vilhena, wat-de-fuck.
pi_133570078
Haha die Vilhena. :o :o
  zondag 24 november 2013 @ 12:49:56 #246
Koekoek andere Atleti
pi_133570079
die schoten van Vilhena :')!
pi_133570087
Clasie speelt echt lekker de laatste weken
pi_133570088
Immers kan goed van afstand schieten in vergelijking met Vilhena .. -_o
pi_133570092
Owee als Armenteros er in wordt gebracht ipv John, die dan gewoon JP
  zondag 24 november 2013 @ 12:51:17 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133570105
Het mag best een tempo of 3 omhoog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 november 2013 @ 12:51:27 #251
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133570111
Haal die Vilhena er in godsnaam af.
pi_133570124
Treurig dat RKC het stadion niet eens vol kan krijgen tijdens zo'n wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
pi_133570127
Joris lang op Pellè, ik heb het gemist :')
pi_133570133
Oeh een 'de Boertje'; "We hebben gedomineerd"
pi_133570155
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Treurig dat RKC het stadion niet eens vol kan krijgen tijdens zo'n wedstrijd.
In de stad waalwijk wonen minder mensen dan er mensen in de kuip kunnen..
  zondag 24 november 2013 @ 12:52:58 #256
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133570158
Godverdomme wat een triest niveau dit, gemiddelde amateurwedstrijd wordt er nog beter gevoetbald.
pi_133570176
Die schotjes, wat triest
  zondag 24 november 2013 @ 12:53:43 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133570178
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:52 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

In de stad waalwijk wonen minder mensen dan er mensen in de kuip kunnen..
Waalwijk een stad noemen gaat ook wat ver.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133570182
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Waalwijk een stad noemen gaat ook wat ver.
Het heeft wel stadsrechten ;(
pi_133570195
Laten we ze nou weer lopen? Niet geleerd van vorig jaar ofzo?
pi_133570218
Castelen ook he, zou wel weer wat zijn als een ex-Feyenoorder scoort.
pi_133570236
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
als... dan hij
pi_133570239
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach de 1-5 mag hij er van mij inschieten
pi_133570259
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Ach de 1-5 mag hij er van mij inschieten
Verwachten dat feyenoord er 5 maakt deze wedstrijd :')
pi_133570262
Tonny.. Godverdomme hé, wat een niveau
  zondag 24 november 2013 @ 12:56:55 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133570267
Wissel Vilhena maar. Dit gaat nergens meer over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133570269
Tonny d'r af. Lul
  zondag 24 november 2013 @ 12:57:15 #268
Koekoek andere Atleti
pi_133570281
Bal aannemen kan ie niet eens
  zondag 24 november 2013 @ 12:57:19 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133570283
Heb geen zin meer. Had beter daar kunnen zitten...
Elite
Tegen TTIP
pi_133570294
Toch de zenuwen denk ik, dat de sint weer in het land is.
pi_133570301
Kutvilhena. Loopt enorm naast z'n schoenen.
pi_133570303
:')___
  zondag 24 november 2013 @ 12:58:10 #273
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133570305
Jezus....
pi_133570317
GODVERDOMME VILHENA
pi_133570323
Passing is echt treurig vandaag.
pi_133570327
Wie verzint een zwart keepersshirt?
pi_133570345
Goossens en zn prachtige balletjes :')
pi_133570348
Goossens ook hè :')
pi_133570349
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Muto het volgende:
beter dan dat roze van de keeper van rkc
pi_133570357
Pleuris vent.
pi_133570358
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:59 schreef Muto het volgende:
Erwin Mulder - de zwarte "panter"
  zondag 24 november 2013 @ 13:00:32 #282
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133570365
:D :')
  zondag 24 november 2013 @ 13:00:42 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133570373
Ik word agressief van dit Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133570376
Goossens heeft nog een pepernoot in zn schoen zitten..
  zondag 24 november 2013 @ 13:00:55 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133570385
Waarom schiet Goossens? :')
Elite
Tegen TTIP
pi_133570392
Ja ik ga de hele wedstrijd kut grappen maken met als thema sinterklaas ja. Nou en
pi_133570397
Wel mooie actie daarvoor. :P
pi_133570399
Als Immers wederom een van de beste op het veld is, dan weet je het wel weer.
pi_133570409
Vormer kan toch niet slechter zijn dan Vilhena zou je denken?
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zondag 24 november 2013 @ 13:02:14 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133570419
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:01 schreef Muto het volgende:
Als Immers wederom een van de beste op het veld is, dan weet je het wel weer.
De Kong is ook niet onaardig.
pi_133570420
Brabantse wijven zijn vies :')
pi_133570425
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
John naar achter en jp erin?
pi_133570431
Die vilhena is zo slecht
pi_133570440
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:02 schreef Maver24 het volgende:
Die vilhena is zo slecht
Weetje nog dat ene doelpunt wat ie ooit maakte?
pi_133570447
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die moet toch ook gek worden op de bank als je Vilhena week in week uit ziet kloten
pi_133570460
Mitchell Te Vrede
pi_133570474
Kans van RKC was best groot.
pi_133570504
Wat een drama. Best wel een schande dat er 0,0 voetbal in dit elftal zit.
pi_133570544
Volgende post is sluiten. Erwin Mulder.
pi_133570558
Wachten op de 1-0
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')