Was vooral El Ahmadi die toen vreselijk belangrijk was op dat middenveld.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef satecl het volgende:
Beetje net als Bakkal. Iedereen deed opeens dat dat de verlosser zou worden die ons even kampioen zou maken. Waarop dat gebaseerd was begreep ik ook niet? Ik vond het in zijn Feyenoord periode een van de mindere.
Gelukkig is dat ook allemaal weer bezonken.
Uh, hoi.quote:
Ja, daarom. En met Pelle ligt de prioriteit ergens anders volgens mij. Koop je Guidetti moet je je hele systeem gaan aanpassen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja.
Als 'ie komt onder de juiste voorwaarden prima. Maar hij wordt wel weer ouderwets groter gemaakt dan dat 'ie is hoor.
Alleen maar goed, aangezien de vleugels op het moment het zwakst zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:17 schreef GGMM het volgende:
Ja, daarom. En met Pelle ligt de prioriteit ergens anders volgens mij. Koop je Guidetti moet je je hele systeem gaan aanpassen.
Een goeie flankspeler is onbetaalbaar. Omdat het gewoon een hele moeilijke positie is.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar goed, aangezien de vleugels op het moment het zwakst zijn.
Dat is relatief. We hebben altijd maar 1 persoon per wedstrijd die écht goed speelt. Ik denk dat ze bij ons nog wat uitleg moeten krijgen over dat rotatiesysteem...quote:Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar goed, aangezien de vleugels op het moment het zwakst zijn.
Ja, zal allemaal wel. Er is al tijden een gebrek aan echt goede flankspelers bij Feyenoord. Ze zouden eens moeten afstappen van het aloude 4-3-3 en overgaan op wat nieuws. Denk dat er veel meer mogelijkheden zijn met de selectie die we nu hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Een goeie flankspeler is onbetaalbaar. Omdat het gewoon een hele moeilijke positie is.
De kerstboom.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, zal allemaal wel. Er is al tijden een gebrek aan echt goede flankspelers bij Feyenoord. Ze zouden eens moeten afstappen van het aloude 4-3-3 en overgaan op wat nieuws. Denk dat er veel meer mogelijkheden zijn met de selectie die we nu hebben.
Ik roep al 2 jaar dat dat hele 4-3-3 nergens op slaat, aangezien onze buitenspelers geen voorzet kunnen geven en ook niet technisch genoeg zijn om in de kleine ruimte de combinatie aan te gaan, waardoor dat hele argument dat je met 4-3-3 de ideale veldbezetting hebt ook aan kracht afdoet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, zal allemaal wel. Er is al tijden een gebrek aan echt goede flankspelers bij Feyenoord. Ze zouden eens moeten afstappen van het aloude 4-3-3 en overgaan op wat nieuws. Denk dat er veel meer mogelijkheden zijn met de selectie die we nu hebben.
Ja. Laten we lekker een compleet ander systeem gaan hanteren dan dat men in de jeugd wordt aangeleerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Toekito het volgende:
Gewoon proberen te halen. Zo'n mentaliteit ontbreekt in de selectie bij veel spelers. En dan lekker 4-4-2 gaan spelen.
Als we het systeem zouden aanpassen aan risicovolle aankopen, kan je net zo goed de jeugdopleiding opdoeken. Maar goed, we hebben wel vaker debiele beslissingen bij Feyenoord gezienquote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Laten we lekker een compleet ander systeem gaan hanteren dan dat men in de jeugd wordt aangeleerd.
Boetius kan dat dacht ik aardigquote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik roep al 2 jaar dat dat hele 4-3-3 nergens op slaat, aangezien onze buitenspelers geen voorzet kunnen geven en ook niet technisch genoeg zijn om in de kleine ruimte de combinatie aan te gaan, waardoor dat hele argument dat je met 4-3-3 de ideale veldbezetting hebt ook aan kracht afdoet.
"Maar hoe goed bedoeld ook, het aantrekken van een speler via schenkingen van supporters is volgens ons niet de manier."quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord acht sympathieke actie rond Guidetti niet realistisch http://bit.ly/1cHuL19
Zo zo, die zijn er snel bij.
man een beetje prof kan beide systemen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Laten we lekker een compleet ander systeem gaan hanteren dan dat men in de jeugd wordt aangeleerd.
Misschien wordt het dan eens tijd om dat om te gooien. 4-3-3 is niet heilig.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord speelde tegen Ajax uit dit seizoen 4-4-2, was niet echt een succes dacht ikquote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan eens tijd om dat om te gooien. 4-3-3 is niet heilig.
Een extreem laf 4-4-2 werkte dan wel weer prima in de arena. Tegen een Ajax dat in haar slechtste vorm van pak 'em beet de laatste 5 jaar wasquote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
man een beetje prof kan beide systemen.
Of wil je tot mei je ergeren aan Schaken/Verhoek/Armetierig als rechtsbuiten?
Kutjequote:Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord speelde tegen Ajax uit dit seizoen 4-4-2, was niet echt een succes dacht ik
Dat is geen reden. Ergens moet een begin gemaakt worden. En een 4-4-2 kan je op verschillende manieren insteken. Dat hoeft niet persé iets slechts te zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord speelde tegen Ajax uit dit seizoen 4-4-2, was niet echt een succes dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |