Ik dacht al. Niets aan de hand dus.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Nergens. KLB-huilies die onterecht afgeven op NS en treinen nooit waarderen.
Dus de Halte is nu definitief de nek omgedraaid?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel eerlijk ja
[..]
had meer een verhaaltje verwacht dat ze de reizigers zo beter konden bedienen.
Iemand heeft dat ding bestickerd om zn slechte smaak te bewijzen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig Trammetje![]()
Ooit liepen we te mopperen op alles wat nieuw is, en dus ook dit type, maar nu gaan we er toch stiekem allemaal van houdenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:03 schreef Straatcommando. het volgende:
SGMm met gladde sporen is ook altijd genieten. Alsof er een onzekere meester op de bok zit die zoiets heeft van: gas... Oh nee toch niet!ennnn weer gas. Oh nee toch niet. Ondertussen word je getrakteerd op een bliepende zoemtoom die aan en uit gaat. Geweldig materieel![]()
Want...quote:Op zondag 17 november 2013 03:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd voor te porrenJames heeft me ook al eens voor een slagje Napoli weten te porren, waar hij zelf niet eens bij was
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging best okee. Iemand struikelde over een microfoon-draad en zo.
Ik heb die zien rijdenquote:Op maandag 18 november 2013 09:48 schreef James1988 het volgende:
Alstom Transport heeft inmiddels al 1.500 Citadis-trams gebouwd, die onder andere rondrijden in Rotterdam, Dubai en Bordeaux. De stad Parijs heeft de eer om Citadis #1500 te ontvangen, die wordt gebouwd voor de nieuwe tramlijn T7:
[ afbeelding ]
Foto: Alstom
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef greavy het volgende:
Een VIRM die opweg is naar Kijkduin, om tijdens Vlaggetjesdag te water gelaten te worden?
T is me een keer gelukt na 7 minuten met een Ouigo op snelheid, hij gaf net na de fix een snelheid van 280 aanquote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef James1988 het volgende:
Een GPS-fix krijgen terwijl de trein 300 gaat is vrij kansloos, maar als je een fix weet te krijgen bij stilstand is er een kans dat het werkt.
Voor Breda Rotterdam hoef er dus geen toeslag meer gekocht te worden? Ik ben even kwijt vanaf wanneer, en waarom dat is afgeschaft... Wat ik wel weet is dat die trein de tijd compenseert voor de tijd die ik op het station sta te dralen om aan mn kaartjes te komen met mn Niet Nederlandse pinpas....quote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef James1988 het volgende:
Intercity Direct
Het blijft kansloos.
Wat ik verbazingwekkender vind is dat salarisje als voorzitter van de nationale luchthavenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef James1988 het volgende:
Descheemaecker heeft recht op een oprotpremie van ¤ 1 miljoen.
Vindt jij niet erg natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef James1988 het volgende:
Per 15 december verdwijnt de toeslag op Breda - Rotterdam v.v. inderdaad, de reden die NS geeft is dat de tijdwinst te klein is om de toeslag te rechtvaardigen ofzo.
Geylquote:Op donderdag 21 november 2013 09:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens James, die T7 Vet hoor zo dwars over de luchthaven![]()
Vooral die (Voorlopig tijdelijke) eindhalte, brengt je vlak naast een concorde, dus je hebt fotos te maken tijdens de keertijd![]()
Hier, op Avenue Jean pierre http://goo.gl/maps/RP1MC
Precies, scheelt toch weer wat knaken.quote:
Ga je natuurlijk wel krijgen als die verbinding over Dordrecht wegvalt, kwestie van tijd, mn eerwaerdequote:Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef James1988 het volgende:
Nou hoop ik alleen wel dat niet half (studerend) Nederland besluit om dan maar voortaan de Fyra IC Direct te pakken tussen Breda en Rotterdam, want ik wil nog wel kunnen zitten
What's new. De top weet altijd goed voor zichzelf te zorgen en kapselt het zo in dat als er stront aan de knikker is,zij altijd gevrijwaard blijven en toch hun geld meekrijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef James1988 het volgende:
Descheemaecker heeft recht op een oprotpremie van ¤ 1 miljoen.
Joh. Zouden ze dat zelf bedacht hebben?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef James1988 het volgende:
Per 15 december verdwijnt de toeslag op Breda - Rotterdam v.v. inderdaad, de reden die NS geeft is dat de tijdwinst te klein is om de toeslag te rechtvaardigen ofzo.
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dit krijg je dan:
[ code verwijderd ]
Wat mij betreft prima, maar dan moeten we wel snel beslissen zodat we goedkope kaartjes hebben (29 euro is het nu)
Ik ga mee. En ik ben thirtysomething.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
Ik laat het morgen weten.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
jaquote:Op donderdag 21 november 2013 09:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus de Halte is nu definitief de nek omgedraaid?
Waarom zou je iets ook definitief oplossen he.quote:NS online @NS_online 13s
Amsterdam Zuid-Schiphol: er rijden minder treinen door een wisselstoring. http://bit.ly/NSinfo #AsdzShl
21 november 13 om 10:33 's ochtends
Vanmorgen lag Rotterdam - Gouda er ook weer uit. Voor de zoveelste keer gekut op die lijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
hoe vaak per week is daar een wisselstoring of iets anders aan de hand?
Daar loopt ook die langdurige verstoring met verkeerd aangesloten seinen (waardoor er minder sprinters rijden)quote:Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanmorgen lag Rotterdam - Gouda er ook weer uit. Voor de zoveelste keer gekut op die lijn.
en een defect wissel, waardoor de sporen 15 en 16 vanuit Gouda alleen linkerspoor te bereiken zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 10:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar loopt ook die langdurige verstoring met verkeerd aangesloten seinen (waardoor er minder sprinters rijden)
TOBS in wissel 263a/293b.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanmorgen lag Rotterdam - Gouda er ook weer uit. Voor de zoveelste keer gekut op die lijn.
Of dat ze steeds iets anders proberenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
je zou bijna gaan denken dat het niet alleen aan de seinen en wissels kan liggen, maar ook voor een gedeelte aan de bekabeling ervan.
Tussen Zevenaar en Winterswijk waren ze de storingen zo zat dat ze zo ongeveer alles vervangen hebben wat er vervangen kon worden qua bekabeling, wisselstellers en assentellersquote:Op donderdag 21 november 2013 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat ze steeds iets anders proberen![]()
"Zou DIT het misschien zijn? nee ook niet"
Nou? Dat gaat de laatste tijd best goedquote:Op donderdag 21 november 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tussen Zevenaar en Winterswijk waren ze de storingen zo zat dat ze zo ongeveer alles vervangen hebben wat er vervangen kon worden qua bekabeling, wisselstellers en assentellers
Raar,quote:Op donderdag 21 november 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In other news: je mag niet met de Eurostar als je te zwaar bent om goed te lopen.
Eurostar bars obese Frenchman http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25019422
Zoquote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
Ziggy3
Peter
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
Kon er geen goederenwagon mee?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In other news: je mag niet met de Eurostar als je te zwaar bent om goed te lopen.
Eurostar bars obese Frenchman http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25019422
Inderdaad, vreemd. Ze voerden aan dat iedere passagier lopend geëvacueerd moet kunnen worden, maar dat is strijdig met hun rolstoel- en scootmobielbeleid.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Raar,
Op de B2B site van de Firma Eurostar valt daar niks over te lezen http://www.eurostar4agents.com/a-z/special_travel_needs.htm
precies. Het heeft wel geholpenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou? Dat gaat de laatste tijd best goed
Ik heb mijn mijn Cursusboek Eurostar Special Needs er nog eens op nageslagen, maar ook daar is er niks over terug te vinden....quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad, vreemd. Ze voerden aan dat iedere passagier lopend geëvacueerd moet kunnen worden, maar dat is strijdig met hun rolstoel- en scootmobielbeleid.
Het heeft wel geholpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tussen Zevenaar en Winterswijk waren ze de storingen zo zat dat ze zo ongeveer alles vervangen hebben wat er vervangen kon worden qua bekabeling, wisselstellers en assentellers
Ja. Maar wat het nou uiteindelijk was??quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Het heeft wel geholpen
Ja, dit kwam er bij, zodat er niets reed. Net als vorige week. En gistermorgen nog een storing tussen Gouda en Woerden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar loopt ook die langdurige verstoring met verkeerd aangesloten seinen (waardoor er minder sprinters rijden)
heel simpel gezegd was er niet één oorzaak aan te wijzen, maar een hele serie verschillende oorzaken. De ene keer was er een wisselstoring, dan weer een seinstoring, dan weer een mankement aan een voedingskabel, etc. Meestal kun je het uiteindelijk wel terugbrengen tot één of meerdere specifieke dingen, maar dat was hier niet mogelijk. Daarom hebben ze alles vervangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar wat het nou uiteindelijk was??
Totdat er een verkeerde trein (lees: stoomtrein van de SSN) overheen rijdt die er voor zorgt dat de hele lijn weer in storing is.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SNCF aanbiedingen voor de Nederlandstalige Markt http://m.newsletter.voyag(...)DQY6CTKGHtvha3atN2LP
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed? Is er dan ook een Nederlands sprekende Marketingmevrouw van SNCF?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat ik nou toch in het Ryanairtopic Tegenkwam
[..]
Ik denk dat je dan op het verkoopbureau in brussel moet zijn... ff zoeken voor jequote:Op donderdag 21 november 2013 13:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed? Is er dan ook een Nederlands sprekende Marketingmevrouw van SNCF?. Daar wil ik wel graag mee in contact komen ivm m'n stage.
BvD!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan op het verkoopbureau in brussel moet zijn... ff zoeken voor je
Jean-Pol De Grave, Sales & B2B Development Manager Beneluxquote:
Held!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Jean-Pol De Grave, Sales & B2B Development Manager Benelux
jdegrave@eu.voyages-sncf.com
+32 (0)472 27 86 00
Gewoon een beetje zoeken op de distributiewebsite http://benelux.voyages-sncf.eu/nl/distributie-voorwaardenquote:
Wie durftquote:Beste partner,
Op 5 december, nodigt Voyages-sncf u uit naar een uitzonderlijk evenement in Brussel.
Na het succes van vorig jaar, nodigt Voyages-sncf u opnieuw uit om de vooravond van Sinterklaas door te brengen tussen talrijke transporteurs tijdens een uitzonderlijke soiree met vele verrassingen.
Aangezien het aantal plaatsen beperkt is; vragen wij u om vanaf vandaag ons uw interesse om deel te nemen mee te delen zodat wij ons goed kunnen organiseren.
Wij brengen u midden november op de hoogte van de details van deze soiree.
Het team Voyages-sncf
En waarom zouden ze ook niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed?
bron: http://www.barneveldsekra(...)23696&pageid=1042782quote:‘Studie kwartiersdienst héle Valleilijn'
BARNEVELD – De provincie Gelderland voert momenteel een haalbaarheidsstudie uit naar invoering van een kwartiersdienst op de héle Valleilijn (Amersfoort-Ede). Intussen kondigt vervoerder Connexxion aan vanaf 15 december station Hoevelaken al op te nemen in de reeds bestaande kwartiersverbinding Amersfoort-Barneveld Centrum.
De studie van de provincie richt zich op het deeltraject Barneveld Centrum-Ede, zo bevestigt woordvoerder Loes Neve desgevraagd. ,,ProRail heeft inmiddels een eerste ‘scan’ gedaan. De studie loopt nu en we verwachten dat we in het voorjaar van 2014 de resultaten hebben.’’ De rijksoverheid ondersteunt het onderzoek met een financiële injectie van één miljoen euro, bevestigt Neve.
Op dit moment rijdt de Valleitrein al elk kwartier tussen de stations Barneveld Noord, Barneveld Centrum en Amersfoort. Op deze route ligt ook het vorig jaar in december geopende station Hoevelaken. Volgens vervoerder Connexxion is de belangstelling op dat nieuwe station groot. ,,We merken de groei aan reizigers'', reageert woordvoerder Herman de Gooijer van Connexxion. ,,Mensen zien dat de bereikbaarheid van Amersfoort aanzienlijk verbeterd wordt en files omzeild kunnen worden. We hebben daarom besloten om Hoevelaken vanaf 15 december ook op te nemen in de kwartiersdienst op het traject Amersfoort-Barneveld Centrum en vice versa. ProRail heeft hiervoor recent toestemming gegeven.’’
De Gooijer reageert instemmend op de haalbaarheidsstudie van de provincie Gelderland om ook van het laatste deel van het Valleitrein-traject een kwartiersdienst te maken. ,,Het is al langere tijd onze wens de kwartiersdienst verder uit te breiden richting Ede, maar dat heeft nogal wat consequenties’’, vertelt de woordvoerder. ,,Voor uitbreiding is een verdubbeling van het spoor nodig en dat kost geld. Tevens zijn er de nodige inspraakprocedures mee gemoeid. Provincie en spoorwegbeheerder ProRail gaan daarover. Maar van ons als vervoerder is een kwartiersdienst op het héle traject een serieuze wens. En het is aangetoond dat een verdubbeling van de frequentie een autonome groei van reizigers tot gevolg heeft.’’ Connexxion pleit daarnaast ook voor het doortrekken van de Valleilijn in de richting Arnhem en Utrecht. ,,Dat maakt deze openbaar vervoersverbinding nóg aantrekkelijker’’, aldus De Gooijer.
Wat door de Nederlandse Spoorwegen als onbeduidend ‘kippenlijntje’ werd beschouwd dat in haar ogen beter kon worden opgeheven, werd op 10 december 2006, daartoe gestimuleerd door de provincie Gelderland, door Connexxion overgenomen en omgevormd tot een goedlopende lijn. Dat gebeurde onder meer door meer ritten per uur te rijden. In het eerste half jaar groeide het aantal reizigers met twintig procent. De laatste cijfers zijn van de periode 2010-2012 waarin Connexxion een groei van tien procent aan reizigers noteerde. Voor 2013 zijn de exacte gegevens nog niet bekend, aldus De Gooijer
Is er niet meer behoefte aan een IC kwartierdienst Zwolle - Harderwijk - Amersfoort?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
bron: http://www.barneveldsekra(...)23696&pageid=1042782
Heeft weinig te maken met die omgeving hehquote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Is er niet meer behoefte aan een IC kwartierdienst Zwolle - Harderwijk - Amersfoort?
Ghe Ghe, dat is wel echt in de fucking-middle-of-fucking-knowhere.Rondom Stroe/Kootwijkerbroek wonen beste veel scholieren/studenten etc die zeker zouden profiteren van een trein bij Stroe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |