dat laatste is het werk van de maffia die verhindert dat het opgehaald wordtquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is warm. En het huisvuil ligt soms metershoog op straat.
Het ging best okee. Iemand struikelde over een microfoon-draad en zo. Verder een heel positief "aan ons ligt het niet" verhaal. Ze willen best weer door met NS en NMBS als die daarom vragen. Oh en voor het bedrijf en het personeel maakt het eigenlijk niet uit of die treinen nog afgeleverd worden zei diequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef arkkey het volgende:
Was het IRL ook zo amateuristisch als het er op webcam uit zag?
Klopt. Ik praat op Twitter ook meestal over mijn privéleven omdat mijn werkgever de tweets gewoon controleert. Bij alles wat zou kunnen lijken op een breuk van mijn geheimhoudingsverklaring krijg ik gewoon een integriteitsonderzoek aan mijn broek. Daardoor lijkt het alsof ik relatief veel pret heb en weinig werk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:01 schreef arkkey het volgende:
Trouwens wel erg riooljournalistiek hoe die tweets van die NS controleur neergezet werden. Ik zie zelf echt niet in wat er mis mee is, sterker nog ik zou het zelf ook kunnen neerzetten ware het niet dat ik dat soort dingen niet publiceer precies om deze reden.
destijds viel niemand erover, nu wel, nu de omstandigheden veranderd zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:01 schreef arkkey het volgende:
Trouwens wel erg riooljournalistiek hoe die tweets van die NS controleur neergezet werden. Ik zie zelf echt niet in wat er mis mee is, sterker nog ik zou het zelf ook kunnen neerzetten ware het niet dat ik dat soort dingen niet publiceer precies om deze reden.
Nu viel er al iemand over een microfoondraad!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
destijds viel niemand erover, nu wel, nu de omstandigheden veranderd zijn.
Voor zover ik weet heeft de V250 volgens dienstregeling altijd 160 gereden. Alleen bij hoge uitzondering en voorafgaande toestemming van de treinverkeersregeling mochten ze harder toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:31 schreef Bitlord het volgende:
Die ene foto met dat.losgeraakt stuk ijzer richting bovenleiding was trouwens in een zomerzonnetje gemaakt leek het wel.
De accubrand staat ook los van het weer lijkt me.
Heeft iemand trouwens bewijzen dat de V250 ook 250 reden tijdens de winter? Ik heb in oktober een ritje met de V250 gemaakt en toen werd er wegens harde wind niet harder dan 160 gereden op de HSL. Ik kan me voorstellen dat ze dat bij sneeuw dan ook niet doen.
Jä na dat applaus zijn er ca 5 vragen gesteld, weinig nut verder, juridische positie bla bla. Werd ook wel vrij snel afgekapt wegens "tijd is om".2/3 van de zaal heeft die gelegenheid niet gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
Maar er was dus geen mogelijkheid tot het stellen van vragen?
Nee Nederlands.quote:
Dat zal van de machinist af hebben gehangen. Er zijn machinisten die zich aan het rijpad houden (dat was ingelegd op 160 km/h), en er zijn er die daar maling aan hebben, 'm vol open trekken en die met 250 over de baan gingen. De trein was tenslotte toegelaten voor 250 km/h (heeft tijdens testritten zelfs bijna 300 km/h gehaald).quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de V250 volgens dienstregeling altijd 160 gereden. Alleen bij hoge uitzondering en voorafgaande toestemming van de treinverkeersregeling mochten ze harder toch?
Ze zitten waarschijnlijk niet op kritische vragen te wachten omdat ze zelf ook wel weten dat ze geen kans maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jä na dat applaus zijn er ca 5 vragen gesteld, weinig nut verder, juridische positie bla bla. Werd ook wel vrij snel afgekapt wegens "tijd is om".2/3 van de zaal heeft die gelegenheid niet gehad.
nu.nl: Station Gouda is donderdagmiddag ontruimd vanwege een bommelding. Hierdoor is het treinverkeer van en naar Breda ernstig ontregeld geraakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef James1988 het volgende:
De sporen bij Gouda zouden weer zijn vrijgegeven... Dat geintje heeft toch 3,5 uur geduurd
oh ja dan zou ik ook gas gevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zal van de machinist af hebben gehangen. Er zijn machinisten die zich aan het rijpad houden (dat was ingelegd op 160 km/h), en er zijn er die daar maling aan hebben, 'm vol open trekken en die met 250 over de baan gingen.
Zeg dat maar niet te hard, voor je het weet ligt het daaraan dat de assen verroest zijn!quote:De trein was tenslotte toegelaten voor 250 km/h (heeft tijdens testritten zelfs bijna 300 km/h gehaald).
Afhankelijk van wat er nou de afgelopen 3 maanden gedaan is zou de NS toch ook best door kunnen met AB?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging best okee. Iemand struikelde over een microfoon-draad en zo. Verder een heel positief "aan ons ligt het niet" verhaal. Ze willen best weer door met NS en NMBS als die daarom vragen. Oh en voor het bedrijf en het personeel maakt het eigenlijk niet uit of die treinen nog afgeleverd worden zei die
Zou kunnen, maar dat willen ze niet. AB heeft geen sodemieter uitgevoerd en volgens de onderzoeken die zijn gedaan zou het makkelijk 2 jaar duren om de gebreken te verhelpen. In 2015 is er dan eindelijk een rijdende trein, slechts 8 jaar later dan bedoeld...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er nou de afgelopen 3 maanden gedaan is zou de NS toch ook best door kunnen met AB?
ik zeg: treinen terugsturen, geld terug, en laat die italianen maar een nieuwe offerte maken, voor 2e hands opgeknapte treinen met in de praktijk bewezen betrouwbaarheid.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er nou de afgelopen 3 maanden gedaan is zou de NS toch ook best door kunnen met AB?
Ik denk die grafiekjes vanaf ongeveer 17min30sec op de persconferentie, maar de resolutie is net te laag om de getalletjes erbij te lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:32 schreef Bitlord het volgende:
Heb je daar beeld van, van die grafiek? Of datum/tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |