quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:27 schreef GSMboy het volgende:
https://twitter.com/Ansal(...)090109296640/photo/1
Waar is Fles?
Dat zijn afnameritten, geen testritten natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Bij Arriva rijden de treinstellen iets van 1500/2000 km voordat ze in dienst worden genomen. Voor een HSL-trein kan ik me iets meer indenken, maar 100.000 km is echt veels te veel, als het daarna nog klote rijdt.
Wtf? Echt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
"de vloot zal zeer moeilijk te onderhouden zijn aangezien elke trein anders is. de werknemers van AnsaldoBreda hadden ieder zo een eigen werkwijze."
Lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:28 schreef bork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achter midden/in de spiegel/ruit![]()
met blouse en hoofd naar achteren.
Doettie goed![]()
![]()
Deze doet het, zelfs mobiel. Maar ik kannhet helaas niet verstaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alternatief: http://www.ustream.tv/channel/ansaldo-breda/theater
Het ging mij erom dat er 500000 productiekilometers stonden en 100000 testkilometers. Die testkilometers zijn dan toch grotendeels met 1 stel gemaakt? Wel opmerkelijk dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Bij Arriva rijden de treinstellen iets van 1500/2000 km voordat ze in dienst worden genomen. Voor een HSL-trein kan ik me iets meer indenken, maar 100.000 km is echt veels te veel, als het daarna nog klote rijdt.
ach ja. ze willen ons doen geloven dat we gek zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef DriekOplopers het volgende:
Huh? Applaus op een persconferentie na het verhaal? Geschift, die Italianen.
Beste sneeuwvlokken danquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef James1988 het volgende:
Begrijp ik goed dat de persconferentie al is afgelopen, en dat het enige dat er is gezegd is dat de trein goed was en dat het allemaal door te hard rijden tijdens een sneeuwbui komt?
dat klopt ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef James1988 het volgende:
Begrijp ik goed dat de persconferentie al is afgelopen, en dat het enige dat er is gezegd is dat de trein goed was en dat het allemaal door te hard rijden tijdens een sneeuwbui komt?
Verspilling van veel tijd en geld dus, want dit stond ook al in het persbericht dat een paar dagen terug online is gezet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat klopt ja.
Ze hadden op kruipsnelheid over de HSL moeten rijden, dan was er niets stuk gegaan
Misschien moet ik bij het KNMI gaan werken ivm mijn voorspellend vermogen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat ik 'm vast spoilen voor je:
"De V250's zijn prima treinen, de problemen zijn slechts klein en binnen enkele dagen op te lossen. Het is onbegrijpelijk dat NMBS en NS zo heftig reageren"
...en meer "wij van WC-eend"-achtige statements.
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
denk dat dit wel een aardige samenvatting is: http://deredactie.be/cm/v(...)nsaldobreda_persconf
Wie moet je nu geloven? Ik geloof niemand namelijkquote:De topman heeft naar eigen zeggen nog geen officieel besluit van de NS ontvangen. "De beslissing van de Belgen kwam hoe dan ook als een complete verrassing." Manfellotto noemt het ook vervelend dat de NMBS foto's van de beschadigde Fyra heeft vrijgegeven. "Dat is geen manier van communiceren." De topman benadrukt dat alle beschuldigingen over slechte productie en vele gebreken niet gefundeerd zijn.
nee en neequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hebben ze echt inhoudelijk nieuwe dingen gezegt? Komen ze zelf met een rapport?
Had je hier moeten zijn he. Ik kreeg keurig een koptelefoon met live vertaling. Of jah, poging tot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef zoem het volgende:
Ja, wat hebben ze nou inhoudelijk verteld? Ik verstond er geen bal van.
Ien italian Iengliesh?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je hier moeten zijn he. Ik kreeg keurig een koptelefoon met live vertaling. Of jah, poging tot.
Het is warm. En het huisvuil ligt soms metershoog op straat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Geniet je van het Italiaanse weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |