Raar,quote:Op donderdag 21 november 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In other news: je mag niet met de Eurostar als je te zwaar bent om goed te lopen.
Eurostar bars obese Frenchman http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25019422
Zoquote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
Ziggy3
Peter
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
Kon er geen goederenwagon mee?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In other news: je mag niet met de Eurostar als je te zwaar bent om goed te lopen.
Eurostar bars obese Frenchman http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25019422
Inderdaad, vreemd. Ze voerden aan dat iedere passagier lopend geëvacueerd moet kunnen worden, maar dat is strijdig met hun rolstoel- en scootmobielbeleid.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Raar,
Op de B2B site van de Firma Eurostar valt daar niks over te lezen http://www.eurostar4agents.com/a-z/special_travel_needs.htm
precies. Het heeft wel geholpenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou? Dat gaat de laatste tijd best goed
Ik heb mijn mijn Cursusboek Eurostar Special Needs er nog eens op nageslagen, maar ook daar is er niks over terug te vinden....quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad, vreemd. Ze voerden aan dat iedere passagier lopend geëvacueerd moet kunnen worden, maar dat is strijdig met hun rolstoel- en scootmobielbeleid.
Het heeft wel geholpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tussen Zevenaar en Winterswijk waren ze de storingen zo zat dat ze zo ongeveer alles vervangen hebben wat er vervangen kon worden qua bekabeling, wisselstellers en assentellers
Ja. Maar wat het nou uiteindelijk was??quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Het heeft wel geholpen
Ja, dit kwam er bij, zodat er niets reed. Net als vorige week. En gistermorgen nog een storing tussen Gouda en Woerden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar loopt ook die langdurige verstoring met verkeerd aangesloten seinen (waardoor er minder sprinters rijden)
heel simpel gezegd was er niet één oorzaak aan te wijzen, maar een hele serie verschillende oorzaken. De ene keer was er een wisselstoring, dan weer een seinstoring, dan weer een mankement aan een voedingskabel, etc. Meestal kun je het uiteindelijk wel terugbrengen tot één of meerdere specifieke dingen, maar dat was hier niet mogelijk. Daarom hebben ze alles vervangen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar wat het nou uiteindelijk was??
Totdat er een verkeerde trein (lees: stoomtrein van de SSN) overheen rijdt die er voor zorgt dat de hele lijn weer in storing is.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SNCF aanbiedingen voor de Nederlandstalige Markt http://m.newsletter.voyag(...)DQY6CTKGHtvha3atN2LP
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed? Is er dan ook een Nederlands sprekende Marketingmevrouw van SNCF?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat ik nou toch in het Ryanairtopic Tegenkwam
[..]
Ik denk dat je dan op het verkoopbureau in brussel moet zijn... ff zoeken voor jequote:Op donderdag 21 november 2013 13:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed? Is er dan ook een Nederlands sprekende Marketingmevrouw van SNCF?. Daar wil ik wel graag mee in contact komen ivm m'n stage.
BvD!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan op het verkoopbureau in brussel moet zijn... ff zoeken voor je
Jean-Pol De Grave, Sales & B2B Development Manager Beneluxquote:
Held!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Jean-Pol De Grave, Sales & B2B Development Manager Benelux
jdegrave@eu.voyages-sncf.com
+32 (0)472 27 86 00
Gewoon een beetje zoeken op de distributiewebsite http://benelux.voyages-sncf.eu/nl/distributie-voorwaardenquote:
Wie durftquote:Beste partner,
Op 5 december, nodigt Voyages-sncf u uit naar een uitzonderlijk evenement in Brussel.
Na het succes van vorig jaar, nodigt Voyages-sncf u opnieuw uit om de vooravond van Sinterklaas door te brengen tussen talrijke transporteurs tijdens een uitzonderlijke soiree met vele verrassingen.
Aangezien het aantal plaatsen beperkt is; vragen wij u om vanaf vandaag ons uw interesse om deel te nemen mee te delen zodat wij ons goed kunnen organiseren.
Wij brengen u midden november op de hoogte van de details van deze soiree.
Het team Voyages-sncf
En waarom zouden ze ook niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Interesting, SNCF negeert hiermee dus NS Hispeed?
bron: http://www.barneveldsekra(...)23696&pageid=1042782quote:‘Studie kwartiersdienst héle Valleilijn'
BARNEVELD – De provincie Gelderland voert momenteel een haalbaarheidsstudie uit naar invoering van een kwartiersdienst op de héle Valleilijn (Amersfoort-Ede). Intussen kondigt vervoerder Connexxion aan vanaf 15 december station Hoevelaken al op te nemen in de reeds bestaande kwartiersverbinding Amersfoort-Barneveld Centrum.
De studie van de provincie richt zich op het deeltraject Barneveld Centrum-Ede, zo bevestigt woordvoerder Loes Neve desgevraagd. ,,ProRail heeft inmiddels een eerste ‘scan’ gedaan. De studie loopt nu en we verwachten dat we in het voorjaar van 2014 de resultaten hebben.’’ De rijksoverheid ondersteunt het onderzoek met een financiële injectie van één miljoen euro, bevestigt Neve.
Op dit moment rijdt de Valleitrein al elk kwartier tussen de stations Barneveld Noord, Barneveld Centrum en Amersfoort. Op deze route ligt ook het vorig jaar in december geopende station Hoevelaken. Volgens vervoerder Connexxion is de belangstelling op dat nieuwe station groot. ,,We merken de groei aan reizigers'', reageert woordvoerder Herman de Gooijer van Connexxion. ,,Mensen zien dat de bereikbaarheid van Amersfoort aanzienlijk verbeterd wordt en files omzeild kunnen worden. We hebben daarom besloten om Hoevelaken vanaf 15 december ook op te nemen in de kwartiersdienst op het traject Amersfoort-Barneveld Centrum en vice versa. ProRail heeft hiervoor recent toestemming gegeven.’’
De Gooijer reageert instemmend op de haalbaarheidsstudie van de provincie Gelderland om ook van het laatste deel van het Valleitrein-traject een kwartiersdienst te maken. ,,Het is al langere tijd onze wens de kwartiersdienst verder uit te breiden richting Ede, maar dat heeft nogal wat consequenties’’, vertelt de woordvoerder. ,,Voor uitbreiding is een verdubbeling van het spoor nodig en dat kost geld. Tevens zijn er de nodige inspraakprocedures mee gemoeid. Provincie en spoorwegbeheerder ProRail gaan daarover. Maar van ons als vervoerder is een kwartiersdienst op het héle traject een serieuze wens. En het is aangetoond dat een verdubbeling van de frequentie een autonome groei van reizigers tot gevolg heeft.’’ Connexxion pleit daarnaast ook voor het doortrekken van de Valleilijn in de richting Arnhem en Utrecht. ,,Dat maakt deze openbaar vervoersverbinding nóg aantrekkelijker’’, aldus De Gooijer.
Wat door de Nederlandse Spoorwegen als onbeduidend ‘kippenlijntje’ werd beschouwd dat in haar ogen beter kon worden opgeheven, werd op 10 december 2006, daartoe gestimuleerd door de provincie Gelderland, door Connexxion overgenomen en omgevormd tot een goedlopende lijn. Dat gebeurde onder meer door meer ritten per uur te rijden. In het eerste half jaar groeide het aantal reizigers met twintig procent. De laatste cijfers zijn van de periode 2010-2012 waarin Connexxion een groei van tien procent aan reizigers noteerde. Voor 2013 zijn de exacte gegevens nog niet bekend, aldus De Gooijer
Is er niet meer behoefte aan een IC kwartierdienst Zwolle - Harderwijk - Amersfoort?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
bron: http://www.barneveldsekra(...)23696&pageid=1042782
Heeft weinig te maken met die omgeving hehquote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Is er niet meer behoefte aan een IC kwartierdienst Zwolle - Harderwijk - Amersfoort?
Ghe Ghe, dat is wel echt in de fucking-middle-of-fucking-knowhere.Rondom Stroe/Kootwijkerbroek wonen beste veel scholieren/studenten etc die zeker zouden profiteren van een trein bij Stroe.quote:
Jammer dat dat ding altijd erg druk is. Wilde hem vorig jaar pakken van Nürnberg naar München, maar ben maar in de eerstvolgende ICE gestapt (had een Interrailpas). Al ruim 30 minuten voor vertrek was er geen fatsoenlijke zitplek meer te fixen. In de ICE(1 of 2, dat weet ik niet meer) had ik de plekken voor het oprapen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb afgelopen zomer trouwens die "RE" van München naar Nürnberg gepakt, dat is ook wel vet. Gewoon 200 knallen met je schooierskaartje
Ik zou wel meewillen, maar moet eerst even vrij fixen op het werk. Zal vast geen probleem zijn, want moet met oud en nieuw ook werken op de containerterminal. Stuur nu de mail eruit, en heb dan morgen een antwoord (en als die pipo op kantoor er nog is, misschien vandaag nog).quote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef greavy het volgende:
Oh, Bork. Ik denk dat ik de Dresden-trip heen via Parijs - München doe, en terug via Basel-Brussel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |