Supersof is al free trouwensquote:
Kijk het kan wel normaal.quote:
En toen kwam jijquote:
Ik luister meestal wat hardere metal, maar de muziek an sich is gewoon leuk. Het zijn inderdaad de liveshows welke ik een keer wil meemaken met hun vlammenwerpers en weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ik ben helemaal geen Rammstein fan ofzo. Vind hun muziek wel tof maar ik amper wat bij naam noemen, weet je wel.. op die manier.
Heb ze afgelopen jaar gezien op Rock Werchter en dat was wel echt mega gaaf![]()
.
Zit hele dag al mobiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Supersof is al free trouwens
Ik denk dat ik wat broccoli en snijbonen eerst even blancheer, en daarna nog wat roerbak samen met een in stukken gesneden gemarineerd speklapje.quote:
Ohquote:
Moest lachen om Beckham.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Messi
Beckham
Ronaldinho
Dikke Ronaldo
Op zijn positie waren er geen betere.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Messi
Beckham
Ronaldinho
Dikke Ronaldo
Ja, het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk het kan wel normaal.
Welk jaar zit je momenteel? Ik doe art&design, zijn bezig met een toffe externe opdracht.
wat je maar een hel wil noemenquote:
God, ik kijk die live shows nog gewoon op youtube. Echt vetquote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister meestal wat hardere metal, maar de muziek an sich is gewoon leuk. Het zijn inderdaad de liveshows welke ik een keer wil meemaken met hun vlammenwerpers en weer.
Dan heb jij Beckham nooit voor United zien spelen mannetje.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat broccoli en snijbonen eerst even blancheer, en daarna nog wat roerbak samen met een in stukken gesneden gemarineerd speklapje.
Ze bedoelt gewoon dat het regent.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat je maar een hel wil noemen
Een baby?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naar vriendje in Dordrecht. Dus het resultaat is wel heel leuk.
neeuwquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon dat het regent.
het was meer een duiveltje in een doosje dan een hel..quote:
Moet nu nog harder lachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb jij Beckham nooit voor United zien spelen mannetje.
quote:
Nee dan breekt de hemel openquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon dat het regent.
Beckham had veel meer flair maar Zidane de techniekquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh tofquote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
(Je kent Heino toch)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
God, ik kijk die live shows nog gewoon op youtube. Echt vet.
Dat roze ding ook echt![]()
:'D
Lijkt me een goede, ik wil niks uitvechten in een SCquote:
Je hoeft niet meteen weer er tussen te springenquote:
nasi met kipsatequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen weer er tussen te springen
Doei Insjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke mensen van het goede leven, ik ga even chillen met de chimi tot later.
Jij ook weinig objectief gezien je leeftijd, sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke mensen van het goede leven, ik ga even chillen met de chimi tot later.
hai kano. Ik ben VRIJquote:
Als we nou ook beide stoppen met uitschelden en haten.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het kan.
Je rond vakken in een jaar af, maar ik doe het wel in twee jaar.
Oh wat moet je maken?
Tis weg.quote:
Jij hoeft je er niet mee te bemoeienquote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen weer er tussen te springen
Hou eens op met emogiffenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Je kent Heino toch)
Maar hij trad dus ook met Rammstein op als 73 jarige man
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis weg.
[..]
Jij hoeft je er niet mee te bemoeien
DIe heb ik opgegetenquote:
Hoi Kanoquote:
Neequote:
quote:
Het moest door wiskunde. Heb ik niet gehad op havo dus moest ik inhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we nou ook beide stoppen met uitschelden en haten.
Oh minder dat je het in twee jaar doet. Zelf voor gekozen of?
T gaat om de abel tasman art prize, thema is omkeren en je moet de verbintenis laten zien tussen de geschiedenis en hedendaagse nederland en tasmaniekutopdracht maar je kan wel een reis winnen naar tasmanie
Ja, je weet het nietquote:
Netjes van jequote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me een goede, ik wil niks uitvechten in een SC
vandaar dat je zo wit bent ( UI )quote:
HAHAHAHA jij deed cm.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Het moest door wiskunde. Heb ik niet gehad op havo dus moest ik inhalen.
En lol is wel lastig. heb zelf ook kunst. altijd dat domme gezwam.
vroegah kwam BX altijd binnenvallen als iemand een tr deed, nu altijd kanoquote:
He Dromenvangertje. Ik vind je stom.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we nou ook beide stoppen met uitschelden en haten.
Nu nog steeds.quote:
Niet alleen mijn UI is witquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je zo wit bent ( UI )
BX ken ik niet eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kwam BX altijd binnenvallen als iemand een tr deed, nu altijd kano
jawel hoor, die mensen bestaanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wist niet dat sommige mensen zo snel een tr deden joh..
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
BrandX, die heeft ff pauze.quote:
Waar was er een tr voor gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Je tanden zijn ook stralend witquote:
ik was druk Miniempjequote:
Oh hey wat kut Littlerabbit. Hier zit ik echt mee, hoop dat je dat begrijpt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He Dromenvangertje. Ik vind je stom.
Zo, die zitHopelijk krijg ik geen ban.
wat.quote:
BrandXquote:
Oh, is BrandX tof?quote:
Beetje overdreven dit..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Heb nog nooit een TR gemacht volgens mij
Ik merk het, jezusquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Je tanden zijn ook stralend wit
Ik heb echt géén ideequote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar was er een tr voor gedaan eigenlijk?
Mijn laptop heeft het al zwaar genoegquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BrandX
de boks chick wiens fobo je computer doet smelten
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online isquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit..
Ik wel, omdat mensen Sararaats echt weer compleet de grond in boorde. Maar dat was het.. geloof ik
.
[..]
Ik merk het, jezus
ik tr best vaak spamtopicsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Heb nog nooit een TR gemacht volgens mij
ditquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online is
Dag DV jij bent leuker dan VA.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik ga er vandoor, tot ooitVA je kan weer posten
quote:
Om een tr te maken of om iets gemeens tegen haar te zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online is
spamtopics zijn meestal toch in ONZ, kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik tr best vaak spamtopics
deze sc al best lang niet meer geloof ik
Ik ben ook heel intimiderendquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is ze wel ietwat intimiderend als boksende vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |