Tis weg.quote:
Jij hoeft je er niet mee te bemoeienquote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen weer er tussen te springen
Hou eens op met emogiffenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Je kent Heino toch)
Maar hij trad dus ook met Rammstein op als 73 jarige man
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis weg.
[..]
Jij hoeft je er niet mee te bemoeien
DIe heb ik opgegetenquote:
Hoi Kanoquote:
Neequote:
quote:
Het moest door wiskunde. Heb ik niet gehad op havo dus moest ik inhalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we nou ook beide stoppen met uitschelden en haten.
Oh minder dat je het in twee jaar doet. Zelf voor gekozen of?
T gaat om de abel tasman art prize, thema is omkeren en je moet de verbintenis laten zien tussen de geschiedenis en hedendaagse nederland en tasmaniekutopdracht maar je kan wel een reis winnen naar tasmanie
Ja, je weet het nietquote:
Netjes van jequote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me een goede, ik wil niks uitvechten in een SC
vandaar dat je zo wit bent ( UI )quote:
HAHAHAHA jij deed cm.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Het moest door wiskunde. Heb ik niet gehad op havo dus moest ik inhalen.
En lol is wel lastig. heb zelf ook kunst. altijd dat domme gezwam.
vroegah kwam BX altijd binnenvallen als iemand een tr deed, nu altijd kanoquote:
He Dromenvangertje. Ik vind je stom.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als we nou ook beide stoppen met uitschelden en haten.
Nu nog steeds.quote:
Niet alleen mijn UI is witquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaar dat je zo wit bent ( UI )
BX ken ik niet eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kwam BX altijd binnenvallen als iemand een tr deed, nu altijd kano
jawel hoor, die mensen bestaanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wist niet dat sommige mensen zo snel een tr deden joh..
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
BrandX, die heeft ff pauze.quote:
Waar was er een tr voor gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |