Je tanden zijn ook stralend witquote:
ik was druk Miniempjequote:
Oh hey wat kut Littlerabbit. Hier zit ik echt mee, hoop dat je dat begrijpt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He Dromenvangertje. Ik vind je stom.
Zo, die zitHopelijk krijg ik geen ban.
wat.quote:
BrandXquote:
Oh, is BrandX tof?quote:
Beetje overdreven dit..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Heb nog nooit een TR gemacht volgens mij
Ik merk het, jezusquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Je tanden zijn ook stralend wit
Ik heb echt géén ideequote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar was er een tr voor gedaan eigenlijk?
Mijn laptop heeft het al zwaar genoegquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BrandX
de boks chick wiens fobo je computer doet smelten
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online isquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit..
Ik wel, omdat mensen Sararaats echt weer compleet de grond in boorde. Maar dat was het.. geloof ik
.
[..]
Ik merk het, jezus
ik tr best vaak spamtopicsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Heb nog nooit een TR gemacht volgens mij
ditquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online is
Dag DV jij bent leuker dan VA.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik ga er vandoor, tot ooitVA je kan weer posten
quote:
Om een tr te maken of om iets gemeens tegen haar te zeggen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite me in te houden als Sara online is
spamtopics zijn meestal toch in ONZ, kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik tr best vaak spamtopics
deze sc al best lang niet meer geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |