Supersof is al free trouwensquote:
Kijk het kan wel normaal.quote:
En toen kwam jijquote:
Ik luister meestal wat hardere metal, maar de muziek an sich is gewoon leuk. Het zijn inderdaad de liveshows welke ik een keer wil meemaken met hun vlammenwerpers en weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ik ben helemaal geen Rammstein fan ofzo. Vind hun muziek wel tof maar ik amper wat bij naam noemen, weet je wel.. op die manier.
Heb ze afgelopen jaar gezien op Rock Werchter en dat was wel echt mega gaaf![]()
.
Zit hele dag al mobiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Supersof is al free trouwens
Ik denk dat ik wat broccoli en snijbonen eerst even blancheer, en daarna nog wat roerbak samen met een in stukken gesneden gemarineerd speklapje.quote:
Ohquote:
Moest lachen om Beckham.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Messi
Beckham
Ronaldinho
Dikke Ronaldo
Op zijn positie waren er geen betere.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Messi
Beckham
Ronaldinho
Dikke Ronaldo
Ja, het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk het kan wel normaal.
Welk jaar zit je momenteel? Ik doe art&design, zijn bezig met een toffe externe opdracht.
wat je maar een hel wil noemenquote:
God, ik kijk die live shows nog gewoon op youtube. Echt vetquote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister meestal wat hardere metal, maar de muziek an sich is gewoon leuk. Het zijn inderdaad de liveshows welke ik een keer wil meemaken met hun vlammenwerpers en weer.
Dan heb jij Beckham nooit voor United zien spelen mannetje.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat broccoli en snijbonen eerst even blancheer, en daarna nog wat roerbak samen met een in stukken gesneden gemarineerd speklapje.
Ze bedoelt gewoon dat het regent.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat je maar een hel wil noemen
Een baby?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naar vriendje in Dordrecht. Dus het resultaat is wel heel leuk.
neeuwquote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon dat het regent.
het was meer een duiveltje in een doosje dan een hel..quote:
Moet nu nog harder lachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb jij Beckham nooit voor United zien spelen mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |