SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Hey ik heb sinds een week een iPhone, mijn eerste van heel m'n leven.![]()
![]()
Maar nu toch een klein vraagje, ik wil een app kopen in de appstore, hoe doe ik dat zonder Visa/Mastercard/Amex??![]()
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef dockx het volgende:
Hey ik heb sinds een week een iPhone, mijn eerste van heel m'n leven.![]()
![]()
Maar nu toch een klein vraagje, ik wil een app kopen in de appstore, hoe doe ik dat zonder Visa/Mastercard/Amex??All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Hoooo, nu valt het kwartje..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.
Thanks![]()
![]()
Tevens is die snelheid van 4g echt cool, als ik me indenk dat mijn eerste adsl lijn 768Kbit was, gaat dit spul gewoon met dik 24Mbit.Ik ben echt een ouwe lul aan het worden
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Kan idd. Maar beter neem je gewoon een credit card. Super makkelijk en niet alleen voor iTunes.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Welke provider?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens is die snelheid van 4g echt cool, als ik me indenk dat mijn eerste adsl lijn 768Kbit was, gaat dit spul gewoon met dik 24Mbit.Ik ben echt een ouwe lul aan het worden
Ik zie bijvoorbeeld bij Hi staan dat de snelheid van 25Mb/s de max is, en dat je gemiddeld op 10Mb/s zit. Waarschijnlijk is dit bij elke provider zo, maar zij laten het tenminste dan nog zien.
Ik zou nu van Tele2 zo'n 14,4Mb/s moeten krijgen. Ga er vanuit dat je daar ook maar de helft krijgt als gemiddelde, dan zit ik op 7Mb/s.
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?People assume too much.![]()
kpn, is wel een zakelijke abbo geen idee of dat wat uitmaakt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Welke provider?
Ik zie bijvoorbeeld bij Hi staan dat de snelheid van 25Mb/s de max is, en dat je gemiddeld op 10Mb/s zit. Waarschijnlijk is dit bij elke provider zo, maar zij laten het tenminste dan nog zien.
Ik zou nu van Tele2 zo'n 14,4Mb/s moeten krijgen. Ga er vanuit dat je daar ook maar de helft krijgt als gemiddelde, dan zit ik op 7Mb/s.
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb Hi en haal gewoon 26 Mbps op 4G op dit moment..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Welke provider?
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Woon jij onder zo'n zendmast?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb Hi en haal gewoon 26 Mbps op 4G op dit moment..
Maar wat doe je gemiddeld? Welke omgeving zit je?People assume too much.![]()
Er staan wel heel toevallig zendmasten op m'n flat inderdaad, maar volgens mij waren die van T-Mobile.
Gemiddeld weet ik niet precies, merk wel duidelijk snelheidsverschil sinds ik van 3G naar 4G gegaan ben. Pagina's enzo laden gewoon allemaal een stuk flotter. Ik woon in omgeving Den Haag
Ah..ik ook in Den Haag. Welke buurt zit je ongeveer?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Narcotical het volgende:
Er staan wel heel toevallig zendmasten op m'n flat inderdaad, maar volgens mij waren die van T-Mobile.
Gemiddeld weet ik niet precies, merk wel duidelijk snelheidsverschil sinds ik van 3G naar 4G gegaan ben. Pagina's enzo laden gewoon allemaal een stuk flotter. Ik woon in omgeving Den Haag
En youtube filmpjes...bufferen die nu ook gewoon direct? Met 25Mb/s zou dat wel moeten
People assume too much.![]()
Ik woon bij het Rijswijk Station in de buurt. Wat betreft YouTube filmpjes, die beginnen binnen enkele (1 a 2) seconden gewoon met spelen, dus dat gaat ook allemaal ook primaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Ah..ik ook in Den Haag. Welke buurt zit je ongeveer?
En youtube filmpjes...bufferen die nu ook gewoon direct? Met 25Mb/s zou dat wel moeten
zonder haperen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik woon bij het Rijswijk Station in de buurt. Wat betreft YouTube filmpjes, die beginnen binnen enkele (1 a 2) seconden gewoon met spelen, dus dat gaat ook allemaal ook prima
Zit je trouwens toevallig wel eens in de trein tussen Rijswijk en Delft? Want daar valt mijn Tmobile altijd weg...vraag me af hoe dat met KPN/Hi zitPeople assume too much.![]()
Iemand interesse in dit ding?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)4s/9005000010294164/
Ik heb nu de 5s, dus deze is overbodig. Heb hem pas sinds mei dit jaar, dus zit nog anderhalf jaar garantie op. Voor 15 euro mag ie weg
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeftquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef very het volgende:
[..]
zonder haperen?
Zit je trouwens toevallig wel eens in de trein tussen Rijswijk en Delft? Want daar valt mijn Tmobile altijd weg...vraag me af hoe dat met KPN/Hi zit"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Same here. Ook tele2 en vanaf de gist in Delft tot aan Den Haag Moerwijk gewoon geen bereik, internet...niksquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeft
T-mobile hebbende in de trein is echt K-u-t.......quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeft
Maar buiten dat geen klachten....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Een nieuwe 5S kopen.......quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn iphone wil opeens niet synchroniseren met itunes
Alles is up to date
Iemand enig idee?
@ topic...
Even je usb-kabel weer opnieuw laten verkennen....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Heb mijn 5s sinds maandagquote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een nieuwe 5S kopen.......
@ topic...
Even je usb-kabel weer opnieuw laten verkennen....
Ik zie via Itunes dat de iphone is aangesloten, klik op reservekopie gebeurt er niks dan alleen dat de laadbalk even wijzigt.![]()
Whooooops....(sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb mijn 5s sinds maandag
Ik zie via Itunes dat de iphone is aangesloten, klik op reservekopie gebeurt er niks dan alleen dat de laadbalk even wijzigt.)
Had je wel een reservekopie?
Hoe heb je het ingesteld? Als een nieuwe iPhone?
Heb je iOS wel gedownt?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Krijg je een foutmelding?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Had reservekopie van mijn 5 op mijn 5s gegooid.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Whooooops....(sorry)
Had je wel een reservekopie?
Hoe heb je het ingesteld? Als een nieuwe iPhone?
Heb je iOS wel gedownt?
IOS downgraden? Waarom en hoe?![]()
Nope, waar normaal het afspelende nummer wordt afgebeeld verschijnt dus heel even synchroniseren met iphone en daarna verdwijnt het weer net zo snel.quote:![]()
Downgraden? Ik zei juist downloaden manquote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had reservekopie van mijn 5 op mijn 5s gegooid.
IOS downgraden? Waarom en hoe?![]()
Stel hem als nieuw in (je iPhone 5S) daarna je reservekopie van je 5 synchroniseren....
(probeer anders even een andere USB-poort)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
laatste versie van iTunes?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nope, waar normaal het afspelende nummer wordt afgebeeld verschijnt dus heel even synchroniseren met iphone en daarna verdwijnt het weer net zo snel.
Anders even je firewall en of virusscanner uitzetten of andere computer proberenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Kan iemand helpen?
Heb mijn iPhone 5 verkocht laatst, kwam vandaag binnen bij de nieuwe bezitter en die meldde mij dat hij hem niet kan resetten wánt ik heb mijn iCloud wachtwoord nodig... nou zit ik heel erg in dubio, want ik wéét mijn iCloud wachtwoord niet meer....
Heb hem net 2 wachtwoorden opgestuurd die het (misschien) kunnen zijn, maar als dat ze niet zijn ben ik een beetje ten einde raad..
Wát kan er gedaan worden om zonder iCloud wachtwoord de iPhone gewoon weer naar fabrieksinstellingen te krijgen? Bij voorbaat dank.![]()
http://iforgot.apple.com/quote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Braddie het volgende:
Kan iemand helpen?
Heb mijn iPhone 5 verkocht laatst, kwam vandaag binnen bij de nieuwe bezitter en die meldde mij dat hij hem niet kan resetten wánt ik heb mijn iCloud wachtwoord nodig... nou zit ik heel erg in dubio, want ik wéét mijn iCloud wachtwoord niet meer....
Heb hem net 2 wachtwoorden opgestuurd die het (misschien) kunnen zijn, maar als dat ze niet zijn ben ik een beetje ten einde raad..
Wát kan er gedaan worden om zonder iCloud wachtwoord de iPhone gewoon weer naar fabrieksinstellingen te krijgen? Bij voorbaat dank.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Krijg net een DM dat een van de wachtwoorden lijkt te werken.
iForgot had ik al geprobeerd, maar ik kreeg geen mailtje van ze terug, en het erge... ze zeiden zelfs dat mijn geboorte datum niet klopte![]()
![]()
Ga dan ook wat voorzichtiger met persoonlijke informatie om. iCloud bevat zo'n beetje al je persoonlijke informatie, daar ga je toch voorzichtig mee om? Of open je ook een bankrekening met een typefout in je naam o.i.d.?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Braddie het volgende:
Krijg net een DM dat een van de wachtwoorden lijkt te werken.
iForgot had ik al geprobeerd, maar ik kreeg geen mailtje van ze terug, en het erge... ze zeiden zelfs dat mijn geboorte datum niet klopte
Beetje dom hoor.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, maar... net alsof ik mijn eigen geboorte datum niet goed invoer?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga dan ook wat voorzichtiger met persoonlijke informatie om. iCloud bevat zo'n beetje al je persoonlijke informatie, daar ga je toch voorzichtig mee om? Of open je ook een bankrekening met een typefout in je naam o.i.d.?
Beetje dom hoor.
Maar het schijnt nu te werken, dus het is opgelost.
Ik ga weer met m`n S2 spelen![]()
![]()
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar... net alsof ik mijn eigen geboorte datum niet goed invoer?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb nog een keurig nette iPhone 4s white 16GB én een product red iPhone 5S hoesje in de aanbieding (de lederen).
Iemand hier interesse voor ik 'm op V&A gooi?![]()
S2 tegen een iphone 5? god..quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar... net alsof ik mijn eigen geboorte datum niet goed invoer?
Maar het schijnt nu te werken, dus het is opgelost.
Ik ga weer met m`n S2 spelenik ben blij dat ik van dat pleurestoestel af ben
![]()
Wat is je prijs voor het hoesje?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een keurig nette iPhone 4s white 16GB én een product red iPhone 5S hoesje in de aanbieding (de lederen).
Ik was al verschrikkelijk blij toen ik mijn S3 inruilde voor een 4Squote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
S2 tegen een iphone 5? god..ik ben blij dat ik van dat pleurestoestel af ben
![]()
![]()
Nou hij is 39 nieuw, hij is ongebruikt in de originele verpakking. Ik vind 35 niet gek.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat is je prijs voor het hoesje?![]()
Mwa, heb al een zwarte, een rode erbij zou leuk zijn. Maar dan haal ik hem wel gewoon in de Apple Store voor die prijs. Bedankt voor het aanbod anyway.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou hij is 39 nieuw, hij is ongebruikt in de originele verpakking. Ik vind 35 niet gek.![]()
Mijn moeder heeft nu een S4, en die had nog een S2 liggen, en ik wilde die iPhone niet meer gebruiken... naja, dan maar zoquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
S2 tegen een iphone 5? god..ik ben blij dat ik van dat pleurestoestel af ben
En met een getweakde android 2.3.5 erop is hij super snel.![]()
Ik heb er 25 ex. verzenden voor over. Daar staat hij ook voor op mp.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou hij is 39 nieuw, hij is ongebruikt in de originele verpakking. Ik vind 35 niet gek.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nu een S4, en die had nog een S2 liggen, en ik wilde die iPhone niet meer gebruiken... naja, dan maar zo
En met een getweakde android 2.3.5 erop is hij super snel.![]()
![]()
Het is natuurlijk geen iPhone, maar dat kan je vind ik niet met elkaar vergelijken.quote:
Mijn S2 is nog nooit vastgelopen, tuurlijk is het een outdated toestel dat merk je wel, maar hij draait hartstikke stabiel, is rete snel, en doet alles wat ie moet doen.
Android/Samsung gooit Touchwizz over hun toestellen, dit maakt het trager, iOS doet dat (Logischerwijs) NIET, daar zit hem het grote verschil in snelheid.![]()
Ga lekker weg met je AndroidOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nee, Apple heeft een besturingssysteem helemaal afgestemd op de hardware, dat is het grote verschil met Android.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef Braddie het volgende:
Android/Samsung gooit Touchwizz over hun toestellen, dit maakt het trager, iOS doet dat (Logischerwijs) NIET, daar zit hem het grote verschil in snelheid.
Maar deze discussie is zinloos. Zeker in dit topic.![]()
Dan betaal je 4 euro meerquote:Op woensdag 20 november 2013 20:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mwa, heb al een zwarte, een rode erbij zou leuk zijn. Maar dan haal ik hem wel gewoon in de Apple Store voor die prijs. Bedankt voor het aanbod anyway.Dan gaat ie gewoon de kliko in.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb er 25 ex. verzenden voor over. Daar staat hij ook voor op mp.![]()
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Apple heeft een besturingssysteem helemaal afgestemd op de hardware, dat is het grote verschil met Android.
Maar deze discussie is zinloos. Zeker in dit topic.![]()
Moet je vooral doen als je niks om geld geeft? Een beetje tegenstrijdig vindt je niet.....quote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan betaal je 4 euro meer
[..]
Dan gaat ie gewoon de kliko in.
Maar succes ermee.![]()
![]()
Ik heb een hekel aan opportunisten.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet je vooral doen als je niks om geld geeft? Een beetje tegenstrijdig vindt je niet.....
Maar succes ermee.![]()
Heb je dat hoesje ook in het zwart?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Gelukkig niet, had ik 2 hoesjes die vrouwlief niet handig vind.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat hoesje ook in het zwart?![]()
Dat moet je zelf weten. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Er staan er 3 op mp voor 25 euro. Rood, bruin en groen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan opportunisten.
Maar wat ik al aangaf, succes met de verkoop.![]()
![]()
Ik zie er geen 1 hoor. Maar koop die lekker van marktplaats. Die van mij krijg je niet voor dat geld, dan pleur ik 'm zoals gezegd nog liever in de kliko.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Er staan er 3 op mp voor 25 euro. Rood, bruin en groen.
Maar wat ik al aangaf, succes met de verkoop.![]()
Maakt niet zo heel veel uit tenzij het een bargain was, moet toch naar de Apple Store deze week om mijn 5S om te ruilen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan betaal je 4 euro meer
[..]
Dan gaat ie gewoon de kliko in.
[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 20-11-2013 21:48:12 ]![]()
tisser met je 5s?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit tenzij het een bargain was, moet toch naar de Apple Store deze week om mijn 5S om te ruilen.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie er geen 1 hoor. Maar koop die lekker van marktplaats. Die van mij krijg je niet voor dat geld, dan pleur ik 'm zoals gezegd nog liever in de kliko.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Op welke dag zet je de kliko buiten?![]()
![]()
Stof op de lens blijkbaar.quote:quote:Op zondag 17 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Hai, heb een probleem en heb pas aanstaande vrijdag een afspraak met de Apple Store dus ik hoop dat jullie mee kunnen denken/helpen. Ben even een weekendje weg geweest en ik heb onmogelijk veel foto's gemaakt. Maar er zat sinds eergister een paarse vlek op de lens als ik op lichte oppervlakken een foto maak. En hoe langer dat het er op zat, hoe meer het verergerde en het verspreidde. Ik heb geen idee wat het is, waarschijnlijk een parasiet ofzo dat in mijn lens gekomen. Weet iemand wat dit is, hoe dit gekomen is en hoe ik het mogelijk zelf wegkrijg? Heb een 5S met de leren case van Apple er om heen.
Mijn dank is groot!
De foto's:
Hier begon het mee: (klikbaar)
[ afbeelding ]
Opeens kreeg ik er twee op een hele andere plek:
[ afbeelding ]
En die kutdingen hebben mijn mooie foto's verpest en zijn ze er met meerdere
[ afbeelding ]![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een schappelijk bod. Jij wil er vanaf...quote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een hekel aan opportunisten.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Ga je ook lekker op marktplaats shoppenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een schappelijk bod. Jij wil er vanaf...
Nogmaals, dan pleur ik 'm liever weg. Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.![]()
Ik overweeg wel een hoesje, maar dan een andere en die haal ik dan gewoon bij de winkel (al was het maar omdat ik anders waarschijnlijk een namaakversie koop). Dus ik heb nog niet eens interesse als ik hem gratis op mag halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je ook lekker op marktplaats shoppen
Dat laatste lijkt mij een redelijk alternatief, maar ik heb vooral het idee dat jij overvraagt. Zie je wel vaker bij mensen die online handelen. Ik hoop dan altijd maar voor ze dat ze voldoende opslagruimte hebben, al heb jij met de kliko daar dan weer een prima alternatief voor.quote:Nogmaals, dan pleur ik 'm liever weg. Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.
(dat chaletje van jou staat ook al erg lang te koop, misschien ook te hoog in de boom?)Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Jezus, eerst weer een half topic over Android en nu ego-gezeik over een paar euro meer of minder voor een fucking hoesje.
Zet het in V&A of bied het aan voor 555 ofzo.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Kan ik mijn 5s zo beveiligen dat deze onbruikbaar is wanneer deze gestolen wordt?
Of is na een (DFU) reset elke iphone weer te gebruiken en niet meer te traceren?Eskimo Joe![]()
Nee, alsje Zoek mijn iPhone goed instelt, kan toestel niet opnieuw geactiveerd worden. En daarnaast toegangscode instellen en daarbij aanvinken dat iPhone gewistmoet worden als 10x verkeerde toegangscode wordt ingevoerd. Dan zijn iig je data 'veilig'.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:46 schreef Mercan het volgende:
Kan ik mijn 5s zo beveiligen dat deze onbruikbaar is wanneer deze gestolen wordt?
Of is na een (DFU) reset elke iphone weer te gebruiken en niet meer te traceren?![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een hoesje, maar dan een andere en die haal ik dan gewoon bij de winkel (al was het maar omdat ik anders waarschijnlijk een namaakversie koop). Dus ik heb nog niet eens interesse als ik hem gratis op mag halen.Je hoeft niet boos te worden hoor als ik niet bereid ben 30% van de nieuwprijs af te doen voor een nieuw product. Ga lekker een nieuwe kopen. Of bied op marktplaats en loop inderdaad de kans een namaak te kopen.
Dat kan best dat jij dat idee heb. Ik dacht laat ik hier mensen die MIJ kennen eens een mazzeltje geven door een splinternieuw hoesje goedkoper aan te bieden dan de nieuwprijs, zonder de risico's van marktplaats.quote:Dat laatste lijkt mij een redelijk alternatief, maar ik heb vooral het idee dat jij overvraagt.Ik heb bergen met routers, kinderfietsjes, macbooks, telefoons verkocht via internet. Zonder probleem. En als ik een bod krijg wat ik de moeite van inpakken en verzenden niet waard vind gaat het inderdaad gewoon de kliko in.quote:Zie je wel vaker bij mensen die online handelen. Ik hoop dan altijd maar voor ze dat ze voldoende opslagruimte hebben, al heb jij met de kliko daar dan weer een prima alternatief voor.Het is al 4 jaar crisis. Vakantiehuisjes verkopen dan niet zo lekker. Ook alleen aan opportunisten. Dus staat niet meer niet te koop. Het is niet alsof ik het geld nodig heb.quote:(dat chaletje van jou staat ook al erg lang te koop, misschien ook te hoog in de boom?)![]()
Boos nog wel... Ik moet er een beetje om lachen...quote:Op donderdag 21 november 2013 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hoeft niet boos te worden hoor als ik niet bereid ben 30% van de nieuwprijs af te doen voor een nieuw product. Ga lekker een nieuwe kopen. Of bied op marktplaats en loop inderdaad de kans een namaak te kopen.
... zeker nu jij het pottedimme op een soort van liefdadigheid wenst te schuiven! Jij hebt dat ding over en wil er vanaf. En dan 10% korting. Het moet niet gekker worden...quote:Dat kan best dat jij dat idee heb. Ik dacht laat ik hier mensen die MIJ kennen eens een mazzeltje geven door een splinternieuw hoesje goedkoper aan te bieden dan de nieuwprijs, zonder de risico's van marktplaats.Stoer.quote:Ik heb bergen met routers, kinderfietsjes, macbooks, telefoons verkocht via internet. Zonder probleem. En als ik een bod krijg wat ik de moeite van inpakken en verzenden niet waard vind gaat het inderdaad gewoon de kliko in.Ik zie dat het gewoon nog te koop staat, of iig gisteren nog voor 90K als ik mij niet vergis. Het lijkt mij sterk dat als iemand jou morgen 90k biedt dat jij nee zegt.quote:Het is al 4 jaar crisis. Vakantiehuisjes verkopen dan niet zo lekker. Ook alleen aan opportunisten. Dus staat niet meer niet te koop. Het is niet alsof ik het geld nodig heb.
Verder is er een wet van vraag en aanbod. Wat dat met opportunisme te maken heeft ontgaat mij. Iig is de kliko geen oplossing voor jouw chaletje...Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Nou...dat is dus kut. Was ik er bijna uit wat ik voor abo wil nemen, komt er gister iemand langs met vodafone en iemand langs met KPN, en beide max 1 streepje bereik in mijn huis. Soms zelfs helemaal geen bereik. En dat terwijl ik met Tele2 (T-Mobile netwerk) thuis wel vol bereik heb
Dillema: Thuis goed bereik en buiten sporadisch kut of thuis kut en buiten perfect bereik
Vodafone heeft een oplossing voor als je in huis slecht bereik hebt. Een soort van repeater denk ik.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef DS4 het volgende:
Vodafone heeft een oplossing voor als je in huis slecht bereik hebt. Een soort van repeater denk ik.
85 euro zie ik
https://business.vodafone.nl/shop/order/shoppingCart.jsp
Maar is nog geen garantie dat het dan wel goed werkt.
Daarbij is dit ook alleen een 3G apparaat
[ Bericht 14% gewijzigd door very op 21-11-2013 10:08:23 ]People assume too much.![]()
Ben nu back-up aan het maken, wat moet ik doen om m'n iphone iOS7 een volledige reset te geven incl. verwijdering van Apple ID koppeling?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef very het volgende:
Maar is nog geen garantie dat het dan wel goed werktDoe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Wis iPhone?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef n8n het volgende:
Ben nu back-up aan het maken, wat moet ik doen om m'n iphone iOS7 een volledige reset te geven incl. verwijdering van Apple ID koppeling?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
gewoon via de settings app dus? want dan kan ik het zo in de winkel doen waar ik 'm inlever voor moneysquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef n8n het volgende:
gewoon via de settings app dus? want dan kan ik het zo in de winkel doen waar ik 'm inlever voor moneys
Daarna is het alsof hij nimmer is gebruikt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Zal ze eens bellen. Thanks in ieder geval!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?People assume too much.![]()
Vraag aan gsmverzekeren.nl:
Mocht er schade zijn en de telefoon wordt afgegeven, is er dan een vervangend toestel beschikbaar?
En indien ja, is dit dan een gelijk toestel?
Antwoord:
Ja bij het platinum pakket is er een tijdelijk vervangend toestel als het toestel gerepareerd word.
Het vervangende toestel is in ieder geval een toestel waarbij u kunt bellen en sms’en.x veel
Nou...ik heb mijn telefoon terug....het Wifi doet het weer ja...ben benieuwd wat ze gedaan hebben. Het enige dat op het formulier staat is dat "contacten hebben hersteld"...Nou, als ze mijn wifi hebben gefixed hoor je mij niet klagen, maar ik vrees dat ie straks weer kapot is. En mijn garantie verloopt over een maand ofzo, dus lekker handig...Dat dachten zij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobile(al weet ik niet of de schuld dan bij t-mobile of dynafix ligt)
Maar hoe gaat het dan om voor 29 euro een nieuwe te krijgen? want die optie gaven ze me bij de store niet....
Dat hele reparatie-verslag slaat ook nergens op. Ze zeggen dat ze de iphone naar de fabrieksinstellingen hebben teruggebracht, de iphone naar 7.0.4 hebben geupdate etc...maar dat is dus helemaal niet het geval...Wat meer duidelijkheid mogen ze wel vermeldenMijn iphone inclusief apps ziet er in ieder geval precies zo uit als 2 weken geleden...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
meldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.![]()
cool,t is gelukt. nu 16gb 5s, 49/maand 2gb 4g en verder onbeperkt, kreeg 180 voor mn 4s dus moest -17e bijbetalen. bovenal ben ik eindelijk van t-mobile afquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.
Daarna is het alsof hij nimmer is gebruikt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Opportunist!quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
pc heeft betere ontvangstquote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef dockx het volgende:
Ik heb nog een vraag, mijn telefoon en laptop liggen naast elkaar.
Op mijn 5S heb ik aanzienlijk minder Wifi-mogelijkheden, hieronder een voorbeeldje, hoe komt dit?
Zie ik iets over het hoofd?
Pc:
[ afbeelding ]
5s:
[ afbeelding ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:![]()
Hoe moet ik nu die Ziggo-hotspot instellen dan, moet ik half de straat door lopen voordat ik die Ziggo wifi bereikt heb met mijn iPhone..![]()
![]()
Waarom zou je dat willen? Werkt toch voor geen meterquote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik nu die Ziggo-hotspot instellen dan, moet ik half de straat door lopen voordat ik die Ziggo wifi bereikt heb met mijn iPhone..Ziggo hotspots zijn best een goed idee, op papier. In de praktijk waardeloos.
![]()
Mensen die niet begrijpen dat WiFi modules van PC's, die ook tientallen keer groter zijn dan een WiFi modules van een telefoon, veel beter bereik hebben dan een telefoontje waar alles opgepropt is![]()
![]()
Samsung moet 215 miljoen euro extra schadevergoeding betalen aan Apple
http://tweakers.net/nieuw(...)talen-aan-apple.html![]()
Amerikaanse patenten
"Ik heb een vaag idee maar geen werkend prototype, ik vraag er patent op aan met vage tekeningen"I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Geen problemen hier..quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
Mensen klagen dat ze me slecht kunnen verstaan via m'n iPhone 5s. Met m'n 4 had ik nooit problemen.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nu de "Phone Noise Cancelation" uitgezet, die stond standaard aan, hoop dat dat helpt.
[ afbeelding ]
(settings > general > accesibility)![]()
Op zich een goede service van Apple, ondanks dat het toestel bij Vodafone is besteld.
Vorige week maandag iPhone 5s geleverd gekregen.
Afgelopen maandagavond was me opgevallen dat er speling in scherm zat.
Dinsdag Apple gebeld om het probleem voor te leggen.
Woensdag is de telefoon opgehaald door UPS.
En vandaag, vrijdag is een vervangende toestel geleverd.
Maar het blijkt een refurbished toestel te zijn, waar ik niet zo blij mee ben (rammelt behoorlijk, wat stof/vuil in openingen, simkaarttray heeft een andere kleur t.o.v. frame).
Ik heb het serienummer van de refurbished toestel opgezocht, de productiedatum is augustus 2013 (3 maanden alweer). Terwijl de productiedatum van de vorige week maandag geleverde toestel, november 2013 (deze maand nog) is.
Zojuist weer met Apple gebeld en geregeld dat ik maandag ander toestel (hopelijk een nieuwe) krijg, zonder de (verzend)kosten van 29,- te betalen.
Waarna ik het 'oude' toestel meteen met UPS kan meegeven.
Duimen maar.
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Ik heb vandaag vrij veel aan de telefoon gehangen en een stuk minder klachten gehad nu dat "Phone Noise Cancelation" uit staat.quote:![]()
Ik heb vandaag een hoesje gekocht voor m'n iPhone 5. Zo een waar je je pasjes in kan doen, met een klepje dus. Iedere keer als ik hem om doe, heb ik helemaal geen wifibereik. Soms is het zo 'erg' dat ik zelfs geen 3G-bereik heb, maar dat gprs staat.
Ligt dit aan het hoesje? (Te dik, of zo?) Of is dit een veel voorkomend probleem?SPOILER: Ja, lelijk printje, i know. :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu dat het inderdaad aan het hoesje kan liggen. Is hier iets tegen te doen? Plastic hoesje zoeken?
[ Bericht 10% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 23-11-2013 22:01:27 ]![]()
Mijn iPhone 5 heeft moeite met opladen. Het stekkertje doet het alleen onder een bepaalde hoek en dit komt niet door stof oid. Waar zou ik snellere garantie service krijgen, een T-Mobile (daar gekocht) zaak of Apple zelf?
Apple's website biedt fijne support!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn iPhone 5 heeft moeite met opladen. Het stekkertje doet het alleen onder een bepaalde hoek en dit komt niet door stof oid. Waar zou ik snellere garantie service krijgen, een T-Mobile (daar gekocht) zaak of Apple zelf?
Apple's website biedt fijne support!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalenquote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
GroetjesToday is life -
Dale Carnegie![]()
Oh.. dat maakt het minder aantrekkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen![]()
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalenOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
GroetjesTen percent faster with a sturdier frame![]()
allesquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij wat de 5S beter maakt in vergelijking met de 4S?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterijquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij wat de 5S beter maakt in vergelijking met de 4S?People assume too much.![]()
En M7 chip.quote:Op maandag 25 november 2013 00:05 schreef very het volgende:
[..]
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterij![]()
Anno 2013 een abo nemen met een 4S is het echt domste wat je kan doen imo.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij wat de 5S beter maakt in vergelijking met de 4S?![]()
dat klopt maar wil niet zeggen dat t toestel in Europa te repareren valt. Dus moet je t gaan verzenden naar Amerika voor een eventuele reparatiequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat is mij nu duidelijk allemaal na wat googlen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.
Maar wat mij nog niet duidelijk is is de garantie in Nederland/Europa ik lees wisselende berichten van mensen die problemen hadden als ze met hun kapotte Amerikaanse iPhone naar de Apple store in Amsterdam gingen maar ook weer mensen die helemaal geen problemen hadden..![]()
In welke omgeving precies?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?![]()
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?![]()
Probeer de winkels waar ze de 5S al als showmodel hebben. Ik zag sowieso een 5S-showmodel staan in de Amac aan de Lijnbaan.quote:Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-11-2013 16:16:15 ]![]()
Het was een verwijzing naar dubbelop 'ergens in r'dam'...quote:
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heb de 5s nu precies 1 week, batterij loopt zomaar binnen no time leegOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leegquote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.![]()
misschien een fout productie (hardware:slechte accu).. ik zal nog even aantal dagen aankijken, en anders contact met Apple opnemen om een evt. ruil te bespreken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leeg
Je kan even goochlen op: battery saving tips iphoneOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb je geupdate naar 7.0.4?quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heb de 5s nu precies 1 week, batterij loopt zomaar binnen no time leeg
even herstellen en dan opnieuw testen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilenquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je geupdate naar 7.0.4?
even herstellen en dan opnieuw testen![]()
doe t nu maarquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hier geen problemen..quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heb de 5s nu precies 1 week, batterij loopt zomaar binnen no time leeg![]()
Hier doen de 5s-jes het ook beiden prima. Ruwweg gelijk aan de 5, of zelfs zuiniger.quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ik moet zeggen dat ik twee dagen kan pielen met de 5s voor dat hij hij leeg is. Dat was nog geen dag met m'n 4s.![]()
![]()
Dat haal ik met m'n 5S dan weer niet.. Uurtje of 15 standby en 6/7 uur gebruik.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik twee dagen kan pielen met de 5s voor dat hij hij leeg is. Dat was nog geen dag met m'n 4s.
M'n 4S ging veel sneller leeg.![]()
Ik moet mijn 5S wel vaker opladen sinds ik een remanufactured toestel kreeg van ze.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-11-2013 22:25:06 ]![]()
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat haal ik met m'n 5S dan weer niet.. Uurtje of 15 standby en 6/7 uur gebruik.
M'n 4S ging veel sneller leeg.![]()
Batterij moet wel in beweging blijven.quote:Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.![]()
Hoe lang doe je er mee?quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik moet mijn 5S wel vaker opladen sinds ik een remanufactured toestel kreeg van ze.![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Moet het zeker na een halve dag opladen maar ik ben dan ook een harde poweruser. Ik zit vrij vaak op mijn iPhone, ondanks het bezit van een computer en iPad.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-11-2013 22:53:34 ]![]()
Hij bedoelt refurbishedquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Toen ik dat zei corrigeerde de Genius met "nee, het is een remanufactured toestel. 80% van het toestel is nieuw, op enkele dingen als het moederbord na".quote:
Ik dacht zo van: Okee, als jij het zegt. Wil zo gauw mogelijk een nieuw ding krijgen zonder stof op de lens en mijn dag verder vervolgen dus had geen zin in een discussie daarover.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 25-11-2013 23:34:02 ]![]()
Wordt morgen opgehaaldquote:Op zondag 24 november 2013 08:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.![]()
Ik mag me in de tussentijd vermaken met een Samsung Galaxy Ace
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik mag me in de tussentijd vermaken met een Samsung Galaxy AceHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..![]()
![]()
Ze hebben geen Amerikaanse iPhones in de Amsterdamse Apple Store, dus ze kunnen die daar niet omruilen voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is mij nu duidelijk allemaal na wat googlen.
Maar wat mij nog niet duidelijk is is de garantie in Nederland/Europa ik lees wisselende berichten van mensen die problemen hadden als ze met hun kapotte Amerikaanse iPhone naar de Apple store in Amsterdam gingen maar ook weer mensen die helemaal geen problemen hadden..Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik las het al eerder ja, gelukkig kom ik van Android af dus ik weet waar ik mee te maken hebquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..
Ook hier de overstap van Android naar iPhone. Terug naar Android? Nooit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik las het al eerder ja, gelukkig kom ik van Android af dus ik weet waar ik mee te maken hebDoe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Hee, ik heb een 3GS en heb er sinds gisteren een probleem mee.
Uit het niets is hij toen ik een whatsapp aan het lezen was uitgevallen en in recovery mode gegaan. Het enige wat ik nu zie is een itunes-teken met daaronder een usbstekkertje. Ik kan de telefoon uit en aan zetten, alleen schiet hij na het apple-teken gelijk weer in recovermode.
Op internet allerlei oplossingen gevonden (ben niet de eerste met dit probleem, dat snap ik) maar ik kom er niet mee van het probleem af.
Via tinyumbrella, redsnow en itunes zelf fix recovery geprobeerd maar er komt constant wel een error.
Iemand ooit ook tegen dit probleem aangelopen?
inb4:koop een nieuwe telefoon
, nee want hij voldoet nog prima mits hij werkt en dat deed hij gewoon tot gisteren.
![]()
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Peerijsje het volgende:
Hee, ik heb een 3GS en heb er sinds gisteren een probleem mee.
Uit het niets is hij toen ik een whatsapp aan het lezen was uitgevallen en in recovery mode gegaan. Het enige wat ik nu zie is een itunes-teken met daaronder een usbstekkertje. Ik kan de telefoon uit en aan zetten, alleen schiet hij na het apple-teken gelijk weer in recovermode.
Op internet allerlei oplossingen gevonden (ben niet de eerste met dit probleem, dat snap ik) maar ik kom er niet mee van het probleem af.
Via tinyumbrella, redsnow en itunes zelf fix recovery geprobeerd maar er komt constant wel een error.
Iemand ooit ook tegen dit probleem aangelopen?
inb4:koop een nieuwe telefoon
, nee want hij voldoet nog prima mits hij werkt en dat deed hij gewoon tot gisteren.
uitvoeren en weer gaan gebruiken.
let wel, je data ben je kwijt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Data is niet het probleem, icloud en eigen backups gemaakt dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.
let wel, je data ben je kwijt.
Moet hem alleen weer aan de praat zien te krijgen.
Ik ga het opzoeken en proberen![]()
Data ben je alleen kwijt als je zelf iCloud backups uit zet. Neem aan dat mensen die dat doen wel zo slim zullen zijn om geregeld backups te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.
let wel, je data ben je kwijt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
er zijn genoeg mensen die dat helaas niet doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Data ben je alleen kwijt als je zelf iCloud backups uit zet. Neem aan dat mensen die dat doen wel zo slim zullen zijn om geregeld backups te maken.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
nieuwste versie iTunes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:00 schreef Peerijsje het volgende:
Krijg met geforceerd herstel fout 3491..
Windows of Mac?
kabel eerst in computer later in iPhone geplaatst?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Opnieuw iTunes gedownload en geïnstalleerd op pc.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nieuwste versie iTunes?
Windows of Mac?
kabel eerst in computer later in iPhone geplaatst?
Inderdaad.![]()
Sickquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
GTA San Andreas in december voor iOS![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
The fuckquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop dat je je savegames kan syncen met de Macversie. Dat zou nog mooier zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 26-11-2013 19:05:00 ]![]()
Zijn hier meer mensen waarvan hun iphone 5s niet wordt herkend in "deze computer"?
In iTunes doet ie het prima. Disk Management levert niets op
Geen problemen hier. Net getest op W7 op mijn MBP. Misschien komt dat door Bootcamp, maar geen problemen hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef very het volgende:
Zijn hier meer mensen waarvan hun iphone 5s niet wordt herkend in "deze computer"?
In iTunes doet ie het prima. Disk Management levert niets op![]()
Verkeerde topicOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Een reboot van de iPhone was voldoendequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Net getest op W7 op mijn MBP. Misschien komt dat door Bootcamp, maar geen problemen hier.
Mijn 5 raakt sinds kort ontzettend vaak het wifisignaal kwijt.![]()
Video's in Youtube/Dumpert laden verschrikkelijk langzaam.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Netwerkinstellingen een keer herstellen?quote:Op woensdag 27 november 2013 06:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Video's in Youtube/Dumpert laden verschrikkelijk langzaam.![]()
Met controller supportquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
Vond 3 en VC zo irritant zonder.
Nu nog wachten op een echt goede MFI controller.![]()
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Video's in Youtube/Dumpert laden verschrikkelijk langzaam.![]()
0%. Ik kom er net van.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Waterbed het volgende:
Wanneer ik nu de Apple Store in stap hoe groot is de kans dat er nog Iphone 5s liggen?![]()
Even bellen met Ziggo, klinkt als een verzwakt signaal richting modem. Had zelfde probleem. Ze hebben ontvangst kastje vervangen en probleem was opgelostquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.![]()
![]()
Dank ga ik eens doen. Zat al te denken om ze die router functie uit te laten zetten en dan een airport eraan te hangen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef DenS het volgende:
[..]
Even bellen met Ziggo, klinkt als een verzwakt signaal richting modem. Had zelfde probleem. Ze hebben ontvangst kastje vervangen en probleem was opgelost![]()
![]()
gvd...
twee keer dat hele proces ingevuld voor een vervangingsafspraak, krijg ik een foutmelding en kan ik niet verder...
Wel in firefox dus. Ik had aangegeven dat ik hem wou laten swappen door een koerier, staat er nu dat ze hem een week na ontvangst vervangen?
[ Bericht 36% gewijzigd door Catch22- op 27-11-2013 14:51:11 ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
We hadden dezelfde probleem met stof op de lens toch? Ga gewoon naar de Apple Store. Amsterdam ligt ook niet om de hoek bij mij (ookal is het maar 45 minuten van Rotterdam met de auto maar toch), maar ik kreeg zonder gezeur direct een "nieuw" toestel en was ik er binnen 5 minuten weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Catch22- het volgende:
gvd...
twee keer dat hele proces ingevuld voor een vervangingsafspraak, krijg ik een foutmelding en kan ik niet verder...
Wel in firefox dus. Ik had aangegeven dat ik hem wou laten swappen door een koerier, staat er nu dat ze hem een week na ontvangst vervangen?
En tot nu toe werkt hij perfect.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 27-11-2013 15:28:19 ]![]()
Mja, ik woon in Groningen. Ben dan gewoon een dag onderweg...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
We hadden dezelfde probleem met stof op de lens toch? Ga gewoon naar de Apple Store. Amsterdam ligt ook niet om de hoek bij mij (ookal is het maar 45 minuten van Rotterdam met de auto maar toch), maar ik kreeg zonder gezeur direct een "nieuw" toestel en was ik er binnen 5 minuten weg.
En tot nu toe werkt hij perfect.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mja, ik snap je wel. Plan dan eer deze dagen een afspraak bij de Genius Bar en maak er gewoon een dagje Amsterdam met je vriendin ofzo. Heb je er ook meteen wat aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, ik woon in Groningen. Ben dan gewoon een dag onderweg...
En hoef je in plaats twee weken maar 5 tot 10 minuten te wachten voor jouw nieuwe toestel
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 27-11-2013 15:41:51 ]![]()
Mja, misschien dat maar doen. Zonder telefoon zitten (of een ruiltelefoon moeten regelen) is wel vrij kak.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik snap je wel. Plan dan eer deze dagen een afspraak bij de Genius Bar en maak er gewoon een dagje Amsterdam met je vriendin ofzo. Heb je er ook meteen wat aan.
En hoef je in plaats twee weken maar 5 tot 10 minuten te wachten voor jouw nieuwe toestelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
dat klopt niet, je krijgt eerst de vervanging en moet binnen 10 dagen de jouwe terugsturenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Catch22- het volgende:
gvd...
Wel in firefox dus. Ik had aangegeven dat ik hem wou laten swappen door een koerier, staat er nu dat ze hem een week na ontvangst vervangen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
hmm apart, dat stond in de bevestigingspagina... Kan in de mails niets terugvindenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt niet, je krijgt eerst de vervanging en moet binnen 10 dagen de jouwe terugsturenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bellen is sneller! krijg je meteen casenummer etc, kun je later makkelijk terug zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hmm apart, dat stond in de bevestigingspagina... Kan in de mails niets terugvinden
Er zijn 2 opties:
1 is je toestel wordt opgehaald door UPS, gaat naar reparatiecentrum, daar wordt bekeken of je iphone gerepareerd of vervangen moet worden, binnen 3-4 werkdagen krijg je een vervangend iPhone toegestuurd.
optie 2 is je betaald 29,- euro (wel creditcard nodig, tevens voor de borg van 600-700 euro, wordt niet afgeschreven maar wordt gewoon gereserveerd op de creditcard)) krijgt vervangend toestel thuis gestuurd, en dan laat je je 'defecte' toestel weer ophalen door UPS. Dit toestel willen ze graag binnen 10 dagen ontvangen hebben.
Bij 2e optie ben je dus geen telefoon kwijt voor aantal dagen.
Je moet ook niet je hele onderkant van duim laten registeren, maar slechts het topje ervan. Want daar druk je als het goed is mee op de homeknop.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef Nairua het volgende:
Touch ID werkt hier 1 op de vijf pogingen. Ben ik de enige?
Succes!
Bij mij werkt die vlekkenloos.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ga het proberen. Dank.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:03 schreef Draai_kont het volgende:
Je moet ook niet je hele onderkant van duim laten registeren, maar slechts het topje ervan. Want daar druk je als het goed is mee op de homeknop.
Succes!
Bij mij werkt die vlekkenloos.![]()
![]()
Nee, geen Ziggo modem + router. Ik heb de netwerkinstellingen gereset en het helpt een beetje. Heb sindsdien geen melding meer gehad dat ie 'm kwijt was, terwijl ik 'm gebruikte. Wel laden video's nog langzaam (of zelfs niet) en is de 5 het signaal kwijt als ik 'm op standby heb gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.
Maar dat laatste is al vanaf m'n 4 zo, dat vind ik ook geen probleem.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Sta op het punt om een 5c te kopen voor mijn vrouw via Groupon (¤499). Nog addertjes om het op die manier te doen, of gewoon een goede prijs?![]()
En..gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:50 schreef Coelho het volgende:
Sta op het punt om een 5c te kopen voor mijn vrouw via Groupon (¤499). Nog addertjes om het op die manier te doen, of gewoon een goede prijs?People assume too much.![]()
Nog niet. Werd er via PM op gewezen dat dit refurbished toestellen zouden zijn. Ik kan daar echter niks over terugvinden in de omschrijving en ook de Groupon klantenservice kan me geen duidelijkheid verschaffen.quote:![]()
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik zou niet voor refurbished kiezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.
Onzin. De kwaliteitseisen zijn voor refurbished (eigenlijk remanufactured) toestellen exact hetzelfde als voor nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.2000 light years from home![]()
Zou kunnen. Ik hoorde iets anders van een Apple medewerker en vriend en baseer daar mijn post op. Als dat niet klopt zou ik ook gewoon voor een nieuwe gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 12:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. De kwaliteitseisen zijn voor refurbished (eigenlijk remanufactured) toestellen exact hetzelfde als voor nieuwe toestellen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Baghdaddy op 28-11-2013 13:15:38 (Aanvulling) ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heeft iemand toevallig ervaring met reparatie afspraken bij de Apple Store in Amsterdam? Ik ga er volgende week heen omdat m'n iPhone 4 kapot is, maar ik vraag me af of ze deze nog steeds omruilen voor een nieuwe telefoon. Of lever je hem daar in en krijg je te horen wanneer ie klaar is? Ik heb geen zin om een tijd zonder telefoon te zitten.![]()
![]()
Ynske
![]()
Ligt aan de voorraad, en situatie met je iPhonequote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met reparatie afspraken bij de Apple Store in Amsterdam? Ik ga er volgende week heen omdat m'n iPhone 4 kapot is, maar ik vraag me af of ze deze nog steeds omruilen voor een nieuwe telefoon. Of lever je hem daar in en krijg je te horen wanneer ie klaar is? Ik heb geen zin om een tijd zonder telefoon te zitten.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb een vraagje; weet iemand hier misschien of het mogelijk is een soort package of script te maken wat je op een iPhone kunt openen en direct een shortcut naar een website op je home screen installeert?![]()
Zit gewoon standaard in je iPhonequote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb een vraagje; weet iemand hier misschien of het mogelijk is een soort package of script te maken wat je op een iPhone kunt openen en direct een shortcut naar een website op je home screen installeert?
Klik op 'toevoegen aan beginscherm'Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in je iPhone
Klik op 'toevoegen aan beginscherm'![]()
Plaatje.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Die had je zelfs spelenderwijs kunnen vinden idd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb je nog garantie op je 4? Lijkt me niet toch? Dan zou ik hem lekker naar een turk brengen ipv de applestore.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met reparatie afspraken bij de Apple Store in Amsterdam? Ik ga er volgende week heen omdat m'n iPhone 4 kapot is, maar ik vraag me af of ze deze nog steeds omruilen voor een nieuwe telefoon. Of lever je hem daar in en krijg je te horen wanneer ie klaar is? Ik heb geen zin om een tijd zonder telefoon te zitten.![]()
Heb zelf geen iPhone, maar snap dat dat er standaard in zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in je iPhone
Klik op 'toevoegen aan beginscherm'
Waar ik eigenlijk naar op zoek was, is een mogelijkheid om iets te kunnen versturen naar mensen, wat zij vervolgens kunnen installeren. Dus dat er voor hen een shortcut wordt geinstalleerd op het home screen.
Maar het is me inmiddels al gelukt, met een iphone configuratie utility tooltje. Top spul.![]()
Linkje sturen en zelf laten boekmarken is ook een optie he, ipv allerhande kunstgrepen te moeten plegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Heb zelf geen iPhone, maar snap dat dat er standaard in zit.
Waar ik eigenlijk naar op zoek was, is een mogelijkheid om iets te kunnen versturen naar mensen, wat zij vervolgens kunnen installeren. Dus dat er voor hen een shortcut wordt geinstalleerd op het home screen.
Maar het is me inmiddels al gelukt, met een iphone configuratie utility tooltje. Top spul.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is in dit geval geen optiequote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Linkje sturen en zelf laten boekmarken is ook een optie he, ipv allerhande kunstgrepen te moeten plegen..
Maar bedankt voor het meedenken!![]()
Iemand nog meer het probleem dat OpenVPN niet werkt onder iOS 7.0.4 op nieuwe iPhone 5S of iPad 2 mini Retina?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De wifi is iets beter nu de pc van mijn vriend uitstaat en ik even de router van het stroom af heb gehad.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik zie net op de site van HI dat de iphone 5s zilver weer een aantal honderd stuks voorradig is.
Nu vraag ik me af, als ik straks naar een willekeurige HI shop in Amsterdam fiets, hoegroot is dan de kans dat deze telefoon aanwezig is? Maw: (hoe) wordt die voorraad verspreid over de winkels in nl?![]()
50%.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gisteren een kennis geholpen met het instellen van een nieuwe iPhone 4, via Wehkamp gekocht.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je nog garantie op je 4? Lijkt me niet toch? Dan zou ik hem lekker naar een turk brengen ipv de applestore.
Ging vrij moeizaam met op een gegeven moment een mysterieuze vergrendelcode die we er niet afkregen behalve met een DFU restore maar dat is misschien wel een verhaaltje voor een andere keer.
In ieder geval merkte ik al bij de eerste maal opstarten dat er een zwarte/donkere (stof?)vlek in de bovenkant van het scherm zat. Nu was het inmiddels al 11 uur dus ik heb via de Apple website een belafspraak gemaakt (Apple belt hun dus).
Ik vroeg me eveneens af of dit gewoon een kwestie voor Apple is (telefoon is eergisteren aangeschaft, maar wel al uit de verpakking en met Wehkamp heb ik liever niks van doen) en of zij 'm gewoon kunnen vervangen.![]()
Ok bedankt voor het mededelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Brummetje_ het volgende:
De wifi is iets beter nu de pc van mijn vriend uitstaat en ik even de router van het stroom af heb gehad.![]()
okquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Brummetje_ het volgende:
De wifi is iets beter nu de pc van mijn vriend uitstaat en ik even de router van het stroom af heb gehad.![]()
Waarom blijven facebook-agenda's erin komen met waarschuwingen terwijl ik dat niet toe heb gelaten? Zowel in toestemmingen als in de agenda-app staan ze uit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Staat het ook gewoon uit maar dan nog zou het geblokt moeten zijn op mijn telefoon als ik die niet wil weergeven lijkt mequote:
Maar bedankt voor het meedenken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo ie zo Facebookquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Staat het ook gewoon uit maar dan nog zou het geblokt moeten zijn op mijn telefoon als ik die niet wil weergeven lijkt me
Maar bedankt voor het meedenkenze hebben laks aan privacy regels ten top.
nou enquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Zo ie zo Facebookze hebben laks aan privacy regels ten top.
En zo ie zo?
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ok, facebook in instellingen van de telefoon, leuk dat je dat op 3 plaatsen moet nalopen
Zojuist ontdekt dat er waterschade in me linker speaker zit iphone gaat ineens veel zachter dan normaal. Wat kan ik hier aan doen?![]()
Stiekem een beetje spammen:
V&A / [TK] Compleet autopakket voor iPhone 5/5S/5C
Autohouder en/of auto-oplader iPhone 5/5s/5c
![]()
Iphone maar weer opgestuurd, niet handig als de accu op 50% zegt dat deze leeg is.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ynske
![]()
wat he je ermee gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:13 schreef bjanaan het volgende:
Zojuist ontdekt dat er waterschade in me linker speaker zit iphone gaat ineens veel zachter dan normaal. Wat kan ik hier aan doen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Batterij 5S op 1% na 5:34 uur gebruik / 9:47 uur standby. Gebruik incl. 2 uur navigatie met Google Maps. Moet ik me zorgen maken?![]()
herstel hem eens als nieuwquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij 5S op 1% na 5:34 uur gebruik / 9:47 uur standby. Gebruik incl. 2 uur navigatie met Google Maps. Moet ik me zorgen maken?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Iemand enig idee of je de batterij van een iPhone 5 kan resetten ofzo? De mijne lijkt de weg kwijt
Zaterdagnacht in slaap gevallen met iPhone onder m'n kussen. Rond de 80% en ik werd wakker met een loeihete telefoon en nog 5%. Gister met 88% gaan slapen en me vanochtend keihard verslapen omdat ie uit was. WTF.![]()
Niet perongeluk je zaklamp aanstaan? Dat vergeet ik ook wel eens omdat dat ding niet automatisch uit gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 08:49 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of je de batterij van een iPhone 5 kan resetten ofzo? De mijne lijkt de weg kwijt
Zaterdagnacht in slaap gevallen met iPhone onder m'n kussen. Rond de 80% en ik werd wakker met een loeihete telefoon en nog 5%. Gister met 88% gaan slapen en me vanochtend keihard verslapen omdat ie uit was. WTF.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nee. Laat em altijd op het scherm liggen dus dat was me wel opgevallen.quote:Op maandag 2 december 2013 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet perongeluk je zaklamp aanstaan? Dat vergeet ik ook wel eens omdat dat ding niet automatisch uit gaat.![]()
Begin eens met hem niet onder je kussen te leggen dwaasHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je moet 'm niet onder je kussen laten, mijn telefoon was een keer zo heet dat ik de accu eruit gehaald heb omdat ik dacht dat ie anders in de fik zou vliegen.. 't kan je accu ook verneuken.quote:Op maandag 2 december 2013 08:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zaterdagnacht in slaap gevallen met iPhone onder m'n kussen. Rond de 80% en ik werd wakker met een loeihete telefoon en nog 5%. Gister met 88% gaan slapen en me vanochtend keihard verslapen omdat ie uit was. WTF.![]()
Kul. Dat maakt de telefoon niet heet. Ik heb een tijdje terug een bug gehad dat er iets bleef draaien en de temperatuur in mijn broekzak ook absurd opdreef, als ik niet toen ingegrepen had had er weer een mooi artikel in de krant gestaan.quote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef Catch22- het volgende:
Begin eens met hem niet onder je kussen te leggen dwaas
In pakweg een kwartier is ie toen door 70% van de accu heen gefakkeld
TR gemachtquote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef Catch22- het volgende:
Begin eens met hem niet onder je kussen te leggen dwaas![]()
Hoi!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog niet. Werd er via PM op gewezen dat dit refurbished toestellen zouden zijn. Ik kan daar echter niks over terugvinden in de omschrijving en ook de Groupon klantenservice kan me geen duidelijkheid verschaffen.
Ik heb in een vorige Groupon actie een splinternieuwe 5C gekocht en gekregen, in gesealde doos, alles splinternieuw, geen krasje of wat dan ook.
Nadeel, er zat een stekker bij voor gebruik in Engeland. Na veel mailen en berichten kon ik via Groupon 20 credtis (waarde 20 euro, nieuwe stekker bij Reseller kost 20 euro) krijgen, omdat de leverancier niet aardig was en allemaal Chinese adapters stuurde, of namaak stekkrs. Alleen wacht ik nog immer op die credits. En gebruik ik de stekker van mijn 3GS.
Verder erg tevreden over het toestel.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Heb je al eens een reset of herstel gedaan?quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ] niks gedaan. Alleen van de lader gehaald. Lijkt niet ok dusToday is life -
Dale Carnegie![]()
Hij is vanochtend en gisterochtend dus geresetquote:Op maandag 2 december 2013 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je al eens een reset of herstel gedaan?
Herstel zal ik vanavond even proberen.![]()
Waarom kan je de functie "require passcode" enkel op "immediately" zetten wanneer je gebruik maakt van Touch ID?People assume too much.![]()
M'n pa is op zoek naar een iPhone 4s met 16GB en heeft al een tijd een abonnement bij T-Mobile, wat resulteerde in de volgende chat met een medewerker van T-Mobile:wutquote:U bent nu verbonden met Nora (Verkoopadviseur).
Nora (Verkoopadviseur): Welkom, hoe kan ik u helpen met uw bestelling?
Pieter: Goedemorgen, het gaat om het volgende:
Pieter: Ik heb mijn abonnement nu 4,5 jaar en het toestel is zo goed als op. Als trouwe klant heb ik al die tijd de ¤ 30,oo p/mnd betaald en ben nu op zoek naar een nieuw toestel. Bij voorkeur een Iphone 4S zwart en met mnd bedrag niet hoger dan 30 euro. Hebben jullie een mooie aanbieding voor mij?
Pieter: Andere spes: niet teveel belminuten minimaal 500 mb data en 16 GB geheugen
Nora (Verkoopadviseur): Goedemorgen!
Nora (Verkoopadviseur): Super om te horen dat u kunt verlengen !
Nora (Verkoopadviseur): Ik heb het zonet gelezen en ik ga voor u kijken naar de mogelijkheden!
Nora (Verkoopadviseur): Een ogenblik alstublieft.
Pieter: Prima
Nora (Verkoopadviseur): Klik hier voor de iphone 4s:
http://shop.t-mobile.nl/e(...)4cbyost&ab_agid=1011
Nora (Verkoopadviseur): Wat vindt u er van ?
Nora (Verkoopadviseur): U betaalt 30 euro in plaats van 34 euro , voor 90 belminuten , 1 gb internet, onbeperkt internet en sms.
Pieter: Ik ga even kijken
Nora (Verkoopadviseur): En het toestel is eenmalig 169,95
Nora (Verkoopadviseur): Prima!
Pieter: Ziet er op zich goed uit (onbeperkt internet), toestelgeheugen is wel 8 GB.
Pieter: Is wat weinig met het oog op de komende 2 jaar vwb nieuwe software cq updates is daar nog wat in mogelijk?
Nora (Verkoopadviseur): Wij hebben helaas geen 16 of 32 gb.
Nora (Verkoopadviseur): Via itunes kunt u ook extra geheugen kopen voor het opslaan van uw gegevens.
Nora (Verkoopadviseur): Heb ik ook gedaan tijdens het updaten
Nora (Verkoopadviseur): Dat is voor een jaar 16 gb voor eenmalig 15 euro ofzo ongeveer. Dat gaat via itunes
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 02-12-2013 11:16:07 ]![]()
Heb je een tic met resetten en herstellen soms?quote:Op maandag 2 december 2013 10:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je al eens een reset of herstel gedaan?![]()
Bij ieder probleem draag je deze oplossing aan.
4s is verouderd en als instaptelefoon alleen nog met 8gb te krijgen. ga voor een 5c of s als je meer nodig hebtquote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa is op zoek naar een iPhone 4s met 16GB en heeft al een tijd een abonnement bij T-Mobile, wat resulteerde in de volgende chat met een medewerker van T-Mobile:
[..]
wat
nam ik had even niet door dat ik kon scrollen in de quoteoops
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Wtf? bedoelt ze iCloud?quote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa is op zoek naar een iPhone 4s met 16GB en heeft al een tijd een abonnement bij T-Mobile, wat resulteerde in de volgende chat met een medewerker van T-Mobile:
[..]
watOp woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
90% van de tijd werkt t welquote:Op maandag 2 december 2013 11:05 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Heb je een tic met resetten en herstellen soms?![]()
Bij ieder probleem draag je deze oplossing aan.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Er zijn her en der nog wel wat voorraden 16GB's en een 5c of 5s vind hij te duur, maar daar ging het helemaal niet omquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef n8n het volgende:
[..]
4s is verouderd en als instaptelefoon alleen nog met 8gb te krijgen. ga voor een 5c of s als je meer nodig hebt![]()
![]()
Ze zouden jou eens moeten resetten en herstellen.quote:
dat kanquote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ze zouden jou eens moeten resetten en herstellen.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik vermoed het ja, maar d'r verhaal klopt natuurlijk van geen kant. Wel kwalijk, want er zullen ook klanten zijn die op basis van dat verhaal voor die aanbieding gaan.quote:![]()
nee had verkeerd gelezen. 4s gaat geen updates meer krijgen, dan weet je dat vast. ze bedoelde inderdaad iCloud opslag maar voor echte data opslag is dropbox dan meer wat je bedoeld. iCloud is syncenquote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er zijn her en der nog wel wat voorraden 16GB's en een 5c of 5s vind hij te duur, maar daar ging het helemaal niet om“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:09 schreef n8n het volgende:
[..]
nee had verkeerd gelezen. 4s gaat geen updates meer krijgen, dan weet je dat vast. ze bedoelde inderdaad iCloud opslag maar voor echte data opslag is dropbox dan meer wat je bedoeld. iCloud is syncen![]()
![]()
wat klopt er nou niet aan want ik snap er geen ruk meer vanquote:Op maandag 2 december 2013 11:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vind het lief dat je advies geeft“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Je verhaal klopt prima maar ik vroeg nergens om advies, wat jij vertelt kan ik dromen. Werk bij een APRquote:Op maandag 2 december 2013 11:12 schreef n8n het volgende:
[..]
maar wat klopt er nou niet aan want ik snap er geen ruk meer vanHet gaat om het verhaal van die verkoopadviseur, dat slaat natuurlijk kant nog wal.
![]()
oh voor die gevallen gebruik ik wutquote:Op maandag 2 december 2013 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je verhaal klopt prima maar ik vroeg nergens om advies, wat jij vertelt kan ik dromen. Werk bij een APRHet gaat om het verhaal van die verkoopadviseur, dat slaat natuurlijk kant nog wal.
ipv wat
, wut staat bij mij voor wat is deze en wat voor huh wat godverdomme waar ben ik wie ben jij
aangepast.quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
oh voor die gevallen gebruik ik wutipv wat
, wut staat bij mij voor wat is deze en wat voor huh wat godverdomme waar ben ik wie ben jij
![]()
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja
Kende je dat nog niet?quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja![]()
![]()
Klopt, na iOS 7.0.3 hebben ze dat toegevoegd.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef n8n het volgende:
[..]
dacht dat het alleen de parallax weghaaldeTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
mooi ik was al bang dat ik niet meer fresh to death wasquote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, na iOS 7.0.3 hebben ze dat toegevoegd.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Voor je gevoel lijkt het sneller inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja
Maar de gemeten snelheid tussen de optie aan of uit is het zelfde.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
nu is alles instant, en dan bedoel ik ook alles en echt instant, die animatie duurde eerst zeker een halve seconde, nu 0,05 ofzo. Wellicht dat het op de 4s of 5 even snel is omdat er alsnog data geladen moet worden maar met de 5s is er een duidelijk verschilquote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Voor je gevoel lijkt het sneller inderdaad.
Maar de gemeten snelheid tussen de optie aan of uit is het zelfde.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik vind het vaak ontzettend irritant dat je zo'n vierkantje in beeld krijgt als je het geluid harder of zachter zet. Kan ik dit ergens uitzetten?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Neequote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het vaak ontzettend irritant dat je zo'n vierkantje in beeld krijgt als je het geluid harder of zachter zet. Kan ik dit ergens uitzetten?![]()
Moet dat schuifje dan aan of uit staan?quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja![]()
Aan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Moet dat schuifje dan aan of uit staan?![]()
Probeer het gewoon en zie wat er gebeurt, zo spannend is het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Oke, en wat voor animaties zijn dat die uitgezet worden?![]()
nee! Mee oppassen!!! Hij gaat anders door tot 300%!!quote:Op maandag 2 december 2013 18:17 schreef DenS het volgende:
Hmm, vraagje! Stopt de iPhone 5/5C/5S automatisch met laden bij 100%?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Laat maar, FOK! reacties ookquote:Op maandag 2 december 2013 18:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee! Mee oppassen!!! Hij gaat anders door tot 300%!!![]()
![]()
Is geen probleem. Ik laadt Mun telefoon altijd snachts op en laat hen gewoon erin zitten.quote:"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Oke, mijn iPhone 5C die ik gekocht had om te vergelijken gaat over een week weg aan iemand die hem graag overkoopt.
Ik heb echt geprobeerd objectief te kijken maar het beeld was al snel duidelijk. Mijn God, wat is iOS zoveel omslachtiger dan Android. Echt, je moet op iOS heel vaak meer handelingetjes verrichten om hetzelfde gedaan te krijgen dan op Android.
Ik zal jullie de waslijst met klachten besparen maar 1 ding deel ik graag met jullie, daar viel ik echt van uit mijn stoel. En wel de procedure die je moet volgen om mail met bijlages (foto's) te versturen.
Je kunt standaard maar vijf foto's versturen bij een mail. Welke sukkel verzint zoiets?? Ja ja, ik weet dat er een trucje is om veel meer foto's te doen maar standaard is het vijf. En dan zijn het nota bene vijf hele kleine fotootjes, met opzet zo geselecteerd. En dan worden foto's superonhandig midden in de tekst van je mail geplakt, dat verstoord het hele tekst scherm.
Maar goed, laat ik positief eindigen. De paar voordelen van de iPhone t.o.v. Android vind ik dat er wat meer eyecandy in zit en dat als je een mail met foto's verstuurt, hij keurig vraagt hoe groot hij het moet versturen. Foto's al dan niet kleiner maken dus. Oh ja, en de accu laadt heel snel op.
Maar ja, dat staat tegenover een enorme waslijst van dingen die me echt vet tegenvielen.
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.
[ Bericht 1% gewijzigd door M_Schtoppel op 02-12-2013 18:59:14 ]Gaap Goals rulezzz!![]()
5C aanschaffen, en dan gaan klagenquote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, mijn iPhone 5C die ik gekocht had om te vergelijken gaat over een week weg aan iemand die hem graag overkoopt.
Ik heb echt geprobeerd objectief te kijken maar het beeld was al snel duidelijk. Mijn God, wat is iOS zoveel omslachtiger dan Android. Echt, je moet op iOS heel vaak meer handelingetjes verrichten om hetzelfde gedaan te krijgen dan op Android.
Ik zal jullie de waslijst met klachten besparen maar 1 ding deel ik graag met jullie, daar viel ik echt van uit mijn stoel. En wel de procedure die je moet volgen om mail met bijlages (foto's) te versturen.
Je kunt standaard maar vijf foto's versturen bij een mail. Welke sukkel verzint zoiets?? Ja ja, ik weet dat er een trucje is om veel meer foto's te doen maar standaard is het vijf. En dan zijn het nota bene vijf hele kleine fotootjes, met opzet zo geselecteerd. En dan worden foto's superonhandig midden in de tekst van je mail geplakt, dat verstoord het hele tekst scherm.
Maar goed, laat ik positief eindigen. De paar voordelen van de iPhone t.o.v. Android vind ik dat er wat meer eyecandy in zit en dat als je een mail met foto's verstuurt, hij keurig vraagt hoe groot hij het moet versturen. Foto's al dan niet kleiner maken dus. Oh ja, en de accu laadt heel snel op.
Maar ja, dat staat tegenover een enorme waslijst van dingen die me echt vet tegenvielen.
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.![]()
Nee maar zonder grap, ik denk dat het een kwestie van wennen is en wat je gewend bent.
Ik zou zeggen, som je waslijst hier op, want ik denk dat naast mij meerdere mensen geinteresseerd zijn.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, dat loopt toch alleen op gezeik uit. Iedereen zn eigen keus. Lekker boeiend.quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
5C aanschaffen, en dan gaan klagen![]()
Nee maar zonder grap, ik denk dat het een kwestie van wennen is en wat je gewend bent.
Ik zou zeggen, som je waslijst hier op, want ik denk dat naast mij meerdere mensen geinteresseerd zijn.![]()
Je noemt nu iets wat nauwelijks in praktijk gebruikt wordt. Als je foto's wil verzenden hang je hem gewoon aan de pc en verzendt je de boel direct vanuit de map.quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.
Verder is mijn ervaring met android dat je daar voor instellingen veel meer moet zoeken dan bij iOS.
Alleen zit het nu op een andere plaats en leer je het toestel langzaam kennen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gedaan, en voor mijn gevoel scheelt het echt wel flink in snelheid ja. Fijnquote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Probeer het gewoon en zie wat er gebeurt, zo spannend is het niet.![]()
![]()
Ik heb oordopjes gekocht met een remote (brainwavz beta). Alleen activeert de remote siri en pauzeert hij de muziek, soms spoelt hij ineens vooruit. Lekker kak.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dan druk je te lang, te vaak en pak je hem waarschijnlijk niet goed vast. Of je hebt slechte verbindingen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb oordopjes gekocht met een remote (brainwavz beta). Alleen activeert de remote siri en pauzeert hij de muziek, soms spoelt hij ineens vooruit. Lekker kak.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik raak dat ding niet eens aan dan.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan druk je te lang, te vaak en pak je hem waarschijnlijk niet goed vast. Of je hebt slechte verbindingen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gevalletje foute contacten. Retour afzender.quote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik raak dat ding niet eens aan dan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.Dat is echt een ouderwetse aanpak. Daarvoor gebruik je photostream of Flickr oid.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Vanuit Londen deed ik het ook. Maar dan nog kan ik A-tellen, B-meerdere mails sturen en C-per mailtje instellen hoe groot de foto's verzonden moeten worden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?Dat is echt een ouderwetse aanpak. Daarvoor gebruik je photostream of Flickr oid.
Flickr deed lange tijd geen high-res, verder gebruik ik FB maar daar heb ik mijn ouders niet op zitten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
WhatsApp update, eindelijk.
http://www.iphoneclub.nl/(...)os-7-nu-beschikbaar/![]()
![]()
Zon drogredenering altijd dit. Het is gewoon een beperking van iOS, klaar. Loop er voor m'n werk vaak genoeg tegenaan als ik een collega foto's wil sturen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?Dat is echt een ouderwetse aanpak. Daarvoor gebruik je photostream of Flickr oid.
![]()
Het is nu net Facebookmessenger.
Past goed bij 7, dat wel. Jammer dat je de groene kleur van je verzonden berichten niet kan aanpassen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 03-12-2013 08:21:34 ]![]()
Ik snap wel waarom het zo lang moest duren: wat een amazing update! Alle honger in de wereld is meteen verdwenen.For great justice!![]()
Twitter er anders overquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:20 schreef Q. het volgende:
Ik snap wel waarom het zo lang moest duren: wat een amazing update! Alle honger in de wereld is meteen verdwenen.![]()
Die ballontjes moesten gewoon dezelfde felle kleur als de Messaging/FBM app zijn als ze toch dezelfde stijl gaan hanteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het is nu net Facebookmessenger.
Past goed bij 7, dat wel. Jammer dat je de groene kleur van je verzonden berichten niet kan aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2013 08:36:12 ]![]()
Vind de app wel een stuk mooier en strakker nu. Alleen ook qua framerate iets minder vloeiend helaas.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Heeft iemand een idee hoe ik boeken van iBooks naar de iPhone/iPad synchroniseer?
Ik vind het echt een faal van Apple dat ze dat uit iTunes gehaald hebben.![]()
Van de Mac bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik boeken van iBooks naar de iPhone/iPad synchroniseer?
Ik vind het echt een faal van Apple dat ze dat uit iTunes gehaald hebben.![]()
Fijn man, auto updatesquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)os-7-nu-beschikbaar/
Valt wel mee op mijn 4S. Then again, ik mik regelmatig mn historie weg, dat zal wel flink helpen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Pas op. Op de iPhone 5 en lager lagt Whatsapp. Dus nog even wachten met updaten..For great justice!![]()
Jammer dat ze niet de balk bovenin zoals Twitter en Facebook hun eigen groene kleur hebben gegeven, zou toch iets meer herkenning aan de app geven. Nu zie je niet echt meer dat je Whatsapp gebruikt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)os-7-nu-beschikbaar/![]()
Te laat. Maar het is niet spelbrekend. Hoop alleen wel dat ze het sneller fiksen dan updaten naar nieuwe lookquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Pas op. Op de iPhone 5 en lager lagt Whatsapp. Dus nog even wachten met updaten..
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: