Gisteren een kennis geholpen met het instellen van een nieuwe iPhone 4, via Wehkamp gekocht.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je nog garantie op je 4? Lijkt me niet toch? Dan zou ik hem lekker naar een turk brengen ipv de applestore.
Ok bedankt voor het mededelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Brummetje_ het volgende:
De wifi is iets beter nu de pc van mijn vriend uitstaat en ik even de router van het stroom af heb gehad.
okquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Brummetje_ het volgende:
De wifi is iets beter nu de pc van mijn vriend uitstaat en ik even de router van het stroom af heb gehad.
Staat het ook gewoon uit maar dan nog zou het geblokt moeten zijn op mijn telefoon als ik die niet wil weergeven lijkt mequote:
Zo ie zo Facebookquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Staat het ook gewoon uit maar dan nog zou het geblokt moeten zijn op mijn telefoon als ik die niet wil weergeven lijkt me
Maar bedankt voor het meedenken
nou enquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Zo ie zo Facebookze hebben laks aan privacy regels ten top.
wat he je ermee gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:13 schreef bjanaan het volgende:
Zojuist ontdekt dat er waterschade in me linker speaker zit iphone gaat ineens veel zachter dan normaal. Wat kan ik hier aan doen?
herstel hem eens als nieuwquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij 5S op 1% na 5:34 uur gebruik / 9:47 uur standby. Gebruik incl. 2 uur navigatie met Google Maps. Moet ik me zorgen maken?
Niet perongeluk je zaklamp aanstaan? Dat vergeet ik ook wel eens omdat dat ding niet automatisch uit gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 08:49 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of je de batterij van een iPhone 5 kan resetten ofzo? De mijne lijkt de weg kwijt
Zaterdagnacht in slaap gevallen met iPhone onder m'n kussen. Rond de 80% en ik werd wakker met een loeihete telefoon en nog 5%. Gister met 88% gaan slapen en me vanochtend keihard verslapen omdat ie uit was. WTF.
Nee. Laat em altijd op het scherm liggen dus dat was me wel opgevallen.quote:Op maandag 2 december 2013 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet perongeluk je zaklamp aanstaan? Dat vergeet ik ook wel eens omdat dat ding niet automatisch uit gaat.
Je moet 'm niet onder je kussen laten, mijn telefoon was een keer zo heet dat ik de accu eruit gehaald heb omdat ik dacht dat ie anders in de fik zou vliegen.. 't kan je accu ook verneuken.quote:Op maandag 2 december 2013 08:49 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of je de batterij van een iPhone 5 kan resetten ofzo? De mijne lijkt de weg kwijt
Zaterdagnacht in slaap gevallen met iPhone onder m'n kussen. Rond de 80% en ik werd wakker met een loeihete telefoon en nog 5%. Gister met 88% gaan slapen en me vanochtend keihard verslapen omdat ie uit was. WTF.
Kul. Dat maakt de telefoon niet heet. Ik heb een tijdje terug een bug gehad dat er iets bleef draaien en de temperatuur in mijn broekzak ook absurd opdreef, als ik niet toen ingegrepen had had er weer een mooi artikel in de krant gestaan.quote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef Catch22- het volgende:
Begin eens met hem niet onder je kussen te leggen dwaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |