aangepast.quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
oh voor die gevallen gebruik ik wutipv wat
, wut staat bij mij voor wat is deze en wat voor huh wat godverdomme waar ben ik wie ben jij
Kende je dat nog niet?quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja
Klopt, na iOS 7.0.3 hebben ze dat toegevoegd.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef n8n het volgende:
[..]
dacht dat het alleen de parallax weghaalde
mooi ik was al bang dat ik niet meer fresh to death wasquote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, na iOS 7.0.3 hebben ze dat toegevoegd.
Voor je gevoel lijkt het sneller inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Heb onlangs zo de animaties van ios 7 uitgeknald met settings / general / accessibility / reduce motion en dat was m'n beste beslissing ooit. De snelheid omg fuck ja
nu is alles instant, en dan bedoel ik ook alles en echt instant, die animatie duurde eerst zeker een halve seconde, nu 0,05 ofzo. Wellicht dat het op de 4s of 5 even snel is omdat er alsnog data geladen moet worden maar met de 5s is er een duidelijk verschilquote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Voor je gevoel lijkt het sneller inderdaad.
Maar de gemeten snelheid tussen de optie aan of uit is het zelfde.
Neequote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het vaak ontzettend irritant dat je zo'n vierkantje in beeld krijgt als je het geluid harder of zachter zet. Kan ik dit ergens uitzetten?
Moet dat schuifje dan aan of uit staan?quote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
Aan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Moet dat schuifje dan aan of uit staan?
Probeer het gewoon en zie wat er gebeurt, zo spannend is het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Oke, en wat voor animaties zijn dat die uitgezet worden?
nee! Mee oppassen!!! Hij gaat anders door tot 300%!!quote:Op maandag 2 december 2013 18:17 schreef DenS het volgende:
Hmm, vraagje! Stopt de iPhone 5/5C/5S automatisch met laden bij 100%?
Laat maar, FOK! reacties ookquote:Op maandag 2 december 2013 18:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee! Mee oppassen!!! Hij gaat anders door tot 300%!!
Is geen probleem. Ik laadt Mun telefoon altijd snachts op en laat hen gewoon erin zitten.quote:
5C aanschaffen, en dan gaan klagenquote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, mijn iPhone 5C die ik gekocht had om te vergelijken gaat over een week weg aan iemand die hem graag overkoopt.
Ik heb echt geprobeerd objectief te kijken maar het beeld was al snel duidelijk. Mijn God, wat is iOS zoveel omslachtiger dan Android. Echt, je moet op iOS heel vaak meer handelingetjes verrichten om hetzelfde gedaan te krijgen dan op Android.
Ik zal jullie de waslijst met klachten besparen maar 1 ding deel ik graag met jullie, daar viel ik echt van uit mijn stoel. En wel de procedure die je moet volgen om mail met bijlages (foto's) te versturen.
Je kunt standaard maar vijf foto's versturen bij een mail. Welke sukkel verzint zoiets?? Ja ja, ik weet dat er een trucje is om veel meer foto's te doen maar standaard is het vijf. En dan zijn het nota bene vijf hele kleine fotootjes, met opzet zo geselecteerd. En dan worden foto's superonhandig midden in de tekst van je mail geplakt, dat verstoord het hele tekst scherm.
Maar goed, laat ik positief eindigen. De paar voordelen van de iPhone t.o.v. Android vind ik dat er wat meer eyecandy in zit en dat als je een mail met foto's verstuurt, hij keurig vraagt hoe groot hij het moet versturen. Foto's al dan niet kleiner maken dus. Oh ja, en de accu laadt heel snel op.
Maar ja, dat staat tegenover een enorme waslijst van dingen die me echt vet tegenvielen.
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.
Nee, dat loopt toch alleen op gezeik uit. Iedereen zn eigen keus. Lekker boeiend.quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
5C aanschaffen, en dan gaan klagen![]()
Nee maar zonder grap, ik denk dat het een kwestie van wennen is en wat je gewend bent.
Ik zou zeggen, som je waslijst hier op, want ik denk dat naast mij meerdere mensen geinteresseerd zijn.
Je noemt nu iets wat nauwelijks in praktijk gebruikt wordt. Als je foto's wil verzenden hang je hem gewoon aan de pc en verzendt je de boel direct vanuit de map.quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, mijn iPhone 5C die ik gekocht had om te vergelijken gaat over een week weg aan iemand die hem graag overkoopt.
Ik heb echt geprobeerd objectief te kijken maar het beeld was al snel duidelijk. Mijn God, wat is iOS zoveel omslachtiger dan Android. Echt, je moet op iOS heel vaak meer handelingetjes verrichten om hetzelfde gedaan te krijgen dan op Android.
Ik zal jullie de waslijst met klachten besparen maar 1 ding deel ik graag met jullie, daar viel ik echt van uit mijn stoel. En wel de procedure die je moet volgen om mail met bijlages (foto's) te versturen.
Je kunt standaard maar vijf foto's versturen bij een mail. Welke sukkel verzint zoiets?? Ja ja, ik weet dat er een trucje is om veel meer foto's te doen maar standaard is het vijf. En dan zijn het nota bene vijf hele kleine fotootjes, met opzet zo geselecteerd. En dan worden foto's superonhandig midden in de tekst van je mail geplakt, dat verstoord het hele tekst scherm.
Maar goed, laat ik positief eindigen. De paar voordelen van de iPhone t.o.v. Android vind ik dat er wat meer eyecandy in zit en dat als je een mail met foto's verstuurt, hij keurig vraagt hoe groot hij het moet versturen. Foto's al dan niet kleiner maken dus. Oh ja, en de accu laadt heel snel op.
Maar ja, dat staat tegenover een enorme waslijst van dingen die me echt vet tegenvielen.
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.
Gedaan, en voor mijn gevoel scheelt het echt wel flink in snelheid ja. Fijnquote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Probeer het gewoon en zie wat er gebeurt, zo spannend is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |