SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Hey ik heb sinds een week een iPhone, mijn eerste van heel m'n leven.![]()
![]()
Maar nu toch een klein vraagje, ik wil een app kopen in de appstore, hoe doe ik dat zonder Visa/Mastercard/Amex??![]()
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef dockx het volgende:
Hey ik heb sinds een week een iPhone, mijn eerste van heel m'n leven.![]()
![]()
Maar nu toch een klein vraagje, ik wil een app kopen in de appstore, hoe doe ik dat zonder Visa/Mastercard/Amex??All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Hoooo, nu valt het kwartje..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.
Thanks![]()
![]()
Tevens is die snelheid van 4g echt cool, als ik me indenk dat mijn eerste adsl lijn 768Kbit was, gaat dit spul gewoon met dik 24Mbit.Ik ben echt een ouwe lul aan het worden
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Kan idd. Maar beter neem je gewoon een credit card. Super makkelijk en niet alleen voor iTunes.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kunt er geld op storten met iTunes giftcards, die kun je kopen in de winkel of met ideal via verschillende websites.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Welke provider?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens is die snelheid van 4g echt cool, als ik me indenk dat mijn eerste adsl lijn 768Kbit was, gaat dit spul gewoon met dik 24Mbit.Ik ben echt een ouwe lul aan het worden
Ik zie bijvoorbeeld bij Hi staan dat de snelheid van 25Mb/s de max is, en dat je gemiddeld op 10Mb/s zit. Waarschijnlijk is dit bij elke provider zo, maar zij laten het tenminste dan nog zien.
Ik zou nu van Tele2 zo'n 14,4Mb/s moeten krijgen. Ga er vanuit dat je daar ook maar de helft krijgt als gemiddelde, dan zit ik op 7Mb/s.
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?People assume too much.![]()
kpn, is wel een zakelijke abbo geen idee of dat wat uitmaakt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Welke provider?
Ik zie bijvoorbeeld bij Hi staan dat de snelheid van 25Mb/s de max is, en dat je gemiddeld op 10Mb/s zit. Waarschijnlijk is dit bij elke provider zo, maar zij laten het tenminste dan nog zien.
Ik zou nu van Tele2 zo'n 14,4Mb/s moeten krijgen. Ga er vanuit dat je daar ook maar de helft krijgt als gemiddelde, dan zit ik op 7Mb/s.
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb Hi en haal gewoon 26 Mbps op 4G op dit moment..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Welke provider?
Zoveel scheelt dat dan dus niet met de 4G van Hi, of denk ik nu helemaal verkeerd?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Woon jij onder zo'n zendmast?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb Hi en haal gewoon 26 Mbps op 4G op dit moment..
Maar wat doe je gemiddeld? Welke omgeving zit je?People assume too much.![]()
Er staan wel heel toevallig zendmasten op m'n flat inderdaad, maar volgens mij waren die van T-Mobile.
Gemiddeld weet ik niet precies, merk wel duidelijk snelheidsverschil sinds ik van 3G naar 4G gegaan ben. Pagina's enzo laden gewoon allemaal een stuk flotter. Ik woon in omgeving Den Haag
Ah..ik ook in Den Haag. Welke buurt zit je ongeveer?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Narcotical het volgende:
Er staan wel heel toevallig zendmasten op m'n flat inderdaad, maar volgens mij waren die van T-Mobile.
Gemiddeld weet ik niet precies, merk wel duidelijk snelheidsverschil sinds ik van 3G naar 4G gegaan ben. Pagina's enzo laden gewoon allemaal een stuk flotter. Ik woon in omgeving Den Haag
En youtube filmpjes...bufferen die nu ook gewoon direct? Met 25Mb/s zou dat wel moeten
People assume too much.![]()
Ik woon bij het Rijswijk Station in de buurt. Wat betreft YouTube filmpjes, die beginnen binnen enkele (1 a 2) seconden gewoon met spelen, dus dat gaat ook allemaal ook primaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Ah..ik ook in Den Haag. Welke buurt zit je ongeveer?
En youtube filmpjes...bufferen die nu ook gewoon direct? Met 25Mb/s zou dat wel moeten
zonder haperen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik woon bij het Rijswijk Station in de buurt. Wat betreft YouTube filmpjes, die beginnen binnen enkele (1 a 2) seconden gewoon met spelen, dus dat gaat ook allemaal ook prima
Zit je trouwens toevallig wel eens in de trein tussen Rijswijk en Delft? Want daar valt mijn Tmobile altijd weg...vraag me af hoe dat met KPN/Hi zitPeople assume too much.![]()
Iemand interesse in dit ding?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)4s/9005000010294164/
Ik heb nu de 5s, dus deze is overbodig. Heb hem pas sinds mei dit jaar, dus zit nog anderhalf jaar garantie op. Voor 15 euro mag ie weg
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeftquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef very het volgende:
[..]
zonder haperen?
Zit je trouwens toevallig wel eens in de trein tussen Rijswijk en Delft? Want daar valt mijn Tmobile altijd weg...vraag me af hoe dat met KPN/Hi zit"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Same here. Ook tele2 en vanaf de gist in Delft tot aan Den Haag Moerwijk gewoon geen bereik, internet...niksquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeft
T-mobile hebbende in de trein is echt K-u-t.......quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja zonder haperen, hij laadt de filmpjes sneller dan ze afspelen bij mij. Wat betreft de trein, ik zit er weleens in maar merk dan geen wegval o.i.d. Echter heeft m'n zus Tele2 (T-Mobile netwerk) en die zit dagelijks in die trein en die klaagt altijd dat ze amper bereik heeft
Maar buiten dat geen klachten....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Een nieuwe 5S kopen.......quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn iphone wil opeens niet synchroniseren met itunes
Alles is up to date
Iemand enig idee?
@ topic...
Even je usb-kabel weer opnieuw laten verkennen....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Heb mijn 5s sinds maandagquote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een nieuwe 5S kopen.......
@ topic...
Even je usb-kabel weer opnieuw laten verkennen....
Ik zie via Itunes dat de iphone is aangesloten, klik op reservekopie gebeurt er niks dan alleen dat de laadbalk even wijzigt.![]()
Whooooops....(sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb mijn 5s sinds maandag
Ik zie via Itunes dat de iphone is aangesloten, klik op reservekopie gebeurt er niks dan alleen dat de laadbalk even wijzigt.)
Had je wel een reservekopie?
Hoe heb je het ingesteld? Als een nieuwe iPhone?
Heb je iOS wel gedownt?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Krijg je een foutmelding?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Had reservekopie van mijn 5 op mijn 5s gegooid.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Whooooops....(sorry)
Had je wel een reservekopie?
Hoe heb je het ingesteld? Als een nieuwe iPhone?
Heb je iOS wel gedownt?
IOS downgraden? Waarom en hoe?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: