Zal ze eens bellen. Thanks in ieder geval!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?
Nou...ik heb mijn telefoon terug....het Wifi doet het weer ja...ben benieuwd wat ze gedaan hebben. Het enige dat op het formulier staat is dat "contacten hebben hersteld"...Nou, als ze mijn wifi hebben gefixed hoor je mij niet klagen, maar ik vrees dat ie straks weer kapot is. En mijn garantie verloopt over een maand ofzo, dus lekker handig...Dat dachten zij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobile(al weet ik niet of de schuld dan bij t-mobile of dynafix ligt)
Maar hoe gaat het dan om voor 29 euro een nieuwe te krijgen? want die optie gaven ze me bij de store niet....
meldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.
cool,t is gelukt. nu 16gb 5s, 49/maand 2gb 4g en verder onbeperkt, kreeg 180 voor mn 4s dus moest -17e bijbetalen. bovenal ben ik eindelijk van t-mobile afquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.
Daarna is het alsof hij nimmer is gebruikt.
Opportunist!quote:
pc heeft betere ontvangstquote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef dockx het volgende:
Ik heb nog een vraag, mijn telefoon en laptop liggen naast elkaar.
Op mijn 5S heb ik aanzienlijk minder Wifi-mogelijkheden, hieronder een voorbeeldje, hoe komt dit?
Zie ik iets over het hoofd?
Pc:
[ afbeelding ]
5s:
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zou je dat willen? Werkt toch voor geen meterquote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik nu die Ziggo-hotspot instellen dan, moet ik half de straat door lopen voordat ik die Ziggo wifi bereikt heb met mijn iPhone..
Geen problemen hier..quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
Mensen klagen dat ze me slecht kunnen verstaan via m'n iPhone 5s. Met m'n 4 had ik nooit problemen.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nu de "Phone Noise Cancelation" uitgezet, die stond standaard aan, hoop dat dat helpt.
[ afbeelding ]
(settings > general > accesibility)
Ik heb vandaag vrij veel aan de telefoon gehangen en een stuk minder klachten gehad nu dat "Phone Noise Cancelation" uit staat.quote:
SPOILER: Ja, lelijk printje, i know. :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu dat het inderdaad aan het hoesje kan liggen. Is hier iets tegen te doen? Plastic hoesje zoeken?
[ Bericht 10% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 23-11-2013 22:01:27 ]
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn iPhone 5 heeft moeite met opladen. Het stekkertje doet het alleen onder een bepaalde hoek en dit komt niet door stof oid. Waar zou ik snellere garantie service krijgen, een T-Mobile (daar gekocht) zaak of Apple zelf?
Apple's website biedt fijne support!
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalenquote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
Oh.. dat maakt het minder aantrekkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |