Heb je dat hoesje ook in het zwart?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog een keurig nette iPhone 4s white 16GB én een product red iPhone 5S hoesje in de aanbieding (de lederen).
Iemand hier interesse voor ik 'm op V&A gooi?
Gelukkig niet, had ik 2 hoesjes die vrouwlief niet handig vind.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat hoesje ook in het zwart?
Dat moet je zelf weten. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Er staan er 3 op mp voor 25 euro. Rood, bruin en groen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan opportunisten.
Ik zie er geen 1 hoor. Maar koop die lekker van marktplaats. Die van mij krijg je niet voor dat geld, dan pleur ik 'm zoals gezegd nog liever in de kliko.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Er staan er 3 op mp voor 25 euro. Rood, bruin en groen.
Maar wat ik al aangaf, succes met de verkoop.
Maakt niet zo heel veel uit tenzij het een bargain was, moet toch naar de Apple Store deze week om mijn 5S om te ruilen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan betaal je 4 euro meer
[..]
Dan gaat ie gewoon de kliko in.
tisser met je 5s?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit tenzij het een bargain was, moet toch naar de Apple Store deze week om mijn 5S om te ruilen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie er geen 1 hoor. Maar koop die lekker van marktplaats. Die van mij krijg je niet voor dat geld, dan pleur ik 'm zoals gezegd nog liever in de kliko.
Stof op de lens blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Hai, heb een probleem en heb pas aanstaande vrijdag een afspraak met de Apple Store dus ik hoop dat jullie mee kunnen denken/helpen. Ben even een weekendje weg geweest en ik heb onmogelijk veel foto's gemaakt. Maar er zat sinds eergister een paarse vlek op de lens als ik op lichte oppervlakken een foto maak. En hoe langer dat het er op zat, hoe meer het verergerde en het verspreidde. Ik heb geen idee wat het is, waarschijnlijk een parasiet ofzo dat in mijn lens gekomen. Weet iemand wat dit is, hoe dit gekomen is en hoe ik het mogelijk zelf wegkrijg? Heb een 5S met de leren case van Apple er om heen.
Mijn dank is groot!
De foto's:
Hier begon het mee: (klikbaar)
[ afbeelding ]
Opeens kreeg ik er twee op een hele andere plek:
[ afbeelding ]
En die kutdingen hebben mijn mooie foto's verpest en zijn ze er met meerdere
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een schappelijk bod. Jij wil er vanaf...quote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een hekel aan opportunisten.
Ga je ook lekker op marktplaats shoppenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een schappelijk bod. Jij wil er vanaf...
Ik overweeg wel een hoesje, maar dan een andere en die haal ik dan gewoon bij de winkel (al was het maar omdat ik anders waarschijnlijk een namaakversie koop). Dus ik heb nog niet eens interesse als ik hem gratis op mag halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je ook lekker op marktplaats shoppen![]()
Dat laatste lijkt mij een redelijk alternatief, maar ik heb vooral het idee dat jij overvraagt. Zie je wel vaker bij mensen die online handelen. Ik hoop dan altijd maar voor ze dat ze voldoende opslagruimte hebben, al heb jij met de kliko daar dan weer een prima alternatief voor.quote:Nogmaals, dan pleur ik 'm liever weg. Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.
Nee, alsje Zoek mijn iPhone goed instelt, kan toestel niet opnieuw geactiveerd worden. En daarnaast toegangscode instellen en daarbij aanvinken dat iPhone gewistmoet worden als 10x verkeerde toegangscode wordt ingevoerd. Dan zijn iig je data 'veilig'.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:46 schreef Mercan het volgende:
Kan ik mijn 5s zo beveiligen dat deze onbruikbaar is wanneer deze gestolen wordt?
Of is na een (DFU) reset elke iphone weer te gebruiken en niet meer te traceren?
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een hoesje, maar dan een andere en die haal ik dan gewoon bij de winkel (al was het maar omdat ik anders waarschijnlijk een namaakversie koop). Dus ik heb nog niet eens interesse als ik hem gratis op mag halen.
Dat kan best dat jij dat idee heb. Ik dacht laat ik hier mensen die MIJ kennen eens een mazzeltje geven door een splinternieuw hoesje goedkoper aan te bieden dan de nieuwprijs, zonder de risico's van marktplaats.quote:Dat laatste lijkt mij een redelijk alternatief, maar ik heb vooral het idee dat jij overvraagt.
Ik heb bergen met routers, kinderfietsjes, macbooks, telefoons verkocht via internet. Zonder probleem. En als ik een bod krijg wat ik de moeite van inpakken en verzenden niet waard vind gaat het inderdaad gewoon de kliko in.quote:Zie je wel vaker bij mensen die online handelen. Ik hoop dan altijd maar voor ze dat ze voldoende opslagruimte hebben, al heb jij met de kliko daar dan weer een prima alternatief voor.
Het is al 4 jaar crisis. Vakantiehuisjes verkopen dan niet zo lekker. Ook alleen aan opportunisten. Dus staat niet meer niet te koop. Het is niet alsof ik het geld nodig heb.quote:(dat chaletje van jou staat ook al erg lang te koop, misschien ook te hoog in de boom?)
Boos nog wel... Ik moet er een beetje om lachen...quote:Op donderdag 21 november 2013 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hoeft niet boos te worden hoor als ik niet bereid ben 30% van de nieuwprijs af te doen voor een nieuw product. Ga lekker een nieuwe kopen. Of bied op marktplaats en loop inderdaad de kans een namaak te kopen.
... zeker nu jij het pottedimme op een soort van liefdadigheid wenst te schuiven! Jij hebt dat ding over en wil er vanaf. En dan 10% korting. Het moet niet gekker worden...quote:Dat kan best dat jij dat idee heb. Ik dacht laat ik hier mensen die MIJ kennen eens een mazzeltje geven door een splinternieuw hoesje goedkoper aan te bieden dan de nieuwprijs, zonder de risico's van marktplaats.
Stoer.quote:Ik heb bergen met routers, kinderfietsjes, macbooks, telefoons verkocht via internet. Zonder probleem. En als ik een bod krijg wat ik de moeite van inpakken en verzenden niet waard vind gaat het inderdaad gewoon de kliko in.
Ik zie dat het gewoon nog te koop staat, of iig gisteren nog voor 90K als ik mij niet vergis. Het lijkt mij sterk dat als iemand jou morgen 90k biedt dat jij nee zegt.quote:Het is al 4 jaar crisis. Vakantiehuisjes verkopen dan niet zo lekker. Ook alleen aan opportunisten. Dus staat niet meer niet te koop. Het is niet alsof ik het geld nodig heb.
Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef DS4 het volgende:
Vodafone heeft een oplossing voor als je in huis slecht bereik hebt. Een soort van repeater denk ik.
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef very het volgende:
Maar is nog geen garantie dat het dan wel goed werkt
Wis iPhone?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef n8n het volgende:
Ben nu back-up aan het maken, wat moet ik doen om m'n iphone iOS7 een volledige reset te geven incl. verwijdering van Apple ID koppeling?
gewoon via de settings app dus? want dan kan ik het zo in de winkel doen waar ik 'm inlever voor moneysquote:
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef n8n het volgende:
gewoon via de settings app dus? want dan kan ik het zo in de winkel doen waar ik 'm inlever voor moneys
Zal ze eens bellen. Thanks in ieder geval!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?
Nou...ik heb mijn telefoon terug....het Wifi doet het weer ja...ben benieuwd wat ze gedaan hebben. Het enige dat op het formulier staat is dat "contacten hebben hersteld"...Nou, als ze mijn wifi hebben gefixed hoor je mij niet klagen, maar ik vrees dat ie straks weer kapot is. En mijn garantie verloopt over een maand ofzo, dus lekker handig...Dat dachten zij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobile(al weet ik niet of de schuld dan bij t-mobile of dynafix ligt)
Maar hoe gaat het dan om voor 29 euro een nieuwe te krijgen? want die optie gaven ze me bij de store niet....
meldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.
cool,t is gelukt. nu 16gb 5s, 49/maand 2gb 4g en verder onbeperkt, kreeg 180 voor mn 4s dus moest -17e bijbetalen. bovenal ben ik eindelijk van t-mobile afquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.
Daarna is het alsof hij nimmer is gebruikt.
Opportunist!quote:
pc heeft betere ontvangstquote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef dockx het volgende:
Ik heb nog een vraag, mijn telefoon en laptop liggen naast elkaar.
Op mijn 5S heb ik aanzienlijk minder Wifi-mogelijkheden, hieronder een voorbeeldje, hoe komt dit?
Zie ik iets over het hoofd?
Pc:
[ afbeelding ]
5s:
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zou je dat willen? Werkt toch voor geen meterquote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik nu die Ziggo-hotspot instellen dan, moet ik half de straat door lopen voordat ik die Ziggo wifi bereikt heb met mijn iPhone..
Geen problemen hier..quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
Mensen klagen dat ze me slecht kunnen verstaan via m'n iPhone 5s. Met m'n 4 had ik nooit problemen.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nu de "Phone Noise Cancelation" uitgezet, die stond standaard aan, hoop dat dat helpt.
[ afbeelding ]
(settings > general > accesibility)
Ik heb vandaag vrij veel aan de telefoon gehangen en een stuk minder klachten gehad nu dat "Phone Noise Cancelation" uit staat.quote:
SPOILER: Ja, lelijk printje, i know. :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu dat het inderdaad aan het hoesje kan liggen. Is hier iets tegen te doen? Plastic hoesje zoeken?
[ Bericht 10% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 23-11-2013 22:01:27 ]
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn iPhone 5 heeft moeite met opladen. Het stekkertje doet het alleen onder een bepaalde hoek en dit komt niet door stof oid. Waar zou ik snellere garantie service krijgen, een T-Mobile (daar gekocht) zaak of Apple zelf?
Apple's website biedt fijne support!
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalenquote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
Oh.. dat maakt het minder aantrekkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |