allesquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij wat de 5S beter maakt in vergelijking met de 4S?
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterijquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
En M7 chip.quote:Op maandag 25 november 2013 00:05 schreef very het volgende:
[..]
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterij
Anno 2013 een abo nemen met een 4S is het echt domste wat je kan doen imo.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
dat klopt maar wil niet zeggen dat t toestel in Europa te repareren valt. Dus moet je t gaan verzenden naar Amerika voor een eventuele reparatiequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.
Dat is mij nu duidelijk allemaal na wat googlen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.
In welke omgeving precies?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?
Probeer de winkels waar ze de 5S al als showmodel hebben. Ik zag sowieso een 5S-showmodel staan in de Amac aan de Lijnbaan.quote:Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.
Het was een verwijzing naar dubbelop 'ergens in r'dam'...quote:
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heb de 5s nu precies 1 week, batterij loopt zomaar binnen no time leeg
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leegquote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.
misschien een fout productie (hardware:slechte accu).. ik zal nog even aantal dagen aankijken, en anders contact met Apple opnemen om een evt. ruil te bespreken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leeg
Heb je geupdate naar 7.0.4?quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilenquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je geupdate naar 7.0.4?
even herstellen en dan opnieuw testen
doe t nu maarquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilen
Hier geen problemen..quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Hier doen de 5s-jes het ook beiden prima. Ruwweg gelijk aan de 5, of zelfs zuiniger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |