Zal ze eens bellen. Thanks in ieder geval!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar de ervaringen zijn niet slecht. Hoe dan ook, wellicht is het de oplossing voor jou, wellicht niet. Misschien dat je bij Vodafone mag testen of het werkt?
Nou...ik heb mijn telefoon terug....het Wifi doet het weer ja...ben benieuwd wat ze gedaan hebben. Het enige dat op het formulier staat is dat "contacten hebben hersteld"...Nou, als ze mijn wifi hebben gefixed hoor je mij niet klagen, maar ik vrees dat ie straks weer kapot is. En mijn garantie verloopt over een maand ofzo, dus lekker handig...Dat dachten zij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobile(al weet ik niet of de schuld dan bij t-mobile of dynafix ligt)
Maar hoe gaat het dan om voor 29 euro een nieuwe te krijgen? want die optie gaven ze me bij de store niet....
meldquote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of geef 'm graties en voor niks aan iemand die er oprecht blij mee is.
cool,t is gelukt. nu 16gb 5s, 49/maand 2gb 4g en verder onbeperkt, kreeg 180 voor mn 4s dus moest -17e bijbetalen. bovenal ben ik eindelijk van t-mobile afquote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je dat met wis iPhone. Instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen.
Daarna is het alsof hij nimmer is gebruikt.
Opportunist!quote:
pc heeft betere ontvangstquote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef dockx het volgende:
Ik heb nog een vraag, mijn telefoon en laptop liggen naast elkaar.
Op mijn 5S heb ik aanzienlijk minder Wifi-mogelijkheden, hieronder een voorbeeldje, hoe komt dit?
Zie ik iets over het hoofd?
Pc:
[ afbeelding ]
5s:
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zou je dat willen? Werkt toch voor geen meterquote:Op donderdag 21 november 2013 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik nu die Ziggo-hotspot instellen dan, moet ik half de straat door lopen voordat ik die Ziggo wifi bereikt heb met mijn iPhone..
Geen problemen hier..quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:48 schreef remlof het volgende:
Mensen klagen dat ze me slecht kunnen verstaan via m'n iPhone 5s. Met m'n 4 had ik nooit problemen.
Hebben meer mensen daar last van?
Ik heb nu de "Phone Noise Cancelation" uitgezet, die stond standaard aan, hoop dat dat helpt.
[ afbeelding ]
(settings > general > accesibility)
Ik heb vandaag vrij veel aan de telefoon gehangen en een stuk minder klachten gehad nu dat "Phone Noise Cancelation" uit staat.quote:
SPOILER: Ja, lelijk printje, i know. :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu dat het inderdaad aan het hoesje kan liggen. Is hier iets tegen te doen? Plastic hoesje zoeken?
[ Bericht 10% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 23-11-2013 22:01:27 ]
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn iPhone 5 heeft moeite met opladen. Het stekkertje doet het alleen onder een bepaalde hoek en dit komt niet door stof oid. Waar zou ik snellere garantie service krijgen, een T-Mobile (daar gekocht) zaak of Apple zelf?
Apple's website biedt fijne support!
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalenquote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
Oh.. dat maakt het minder aantrekkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mogelijke reparatie hier niet altijd kan. En je na t eerste jaar naar je punt van aankoop moet voor eventuele garantie of hier betalen
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Hallo.
Waar moet ik op letten als ik een iPhone in Amerika ga kopen?
Groetjes
allesquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij wat de 5S beter maakt in vergelijking met de 4S?
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterijquote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
En M7 chip.quote:Op maandag 25 november 2013 00:05 schreef very het volgende:
[..]
Groter scherm, lichter toestel, mooier toestel, betere camera, veel betere flitser, slomo video, vingerprint gemak, veel sneller en een betere batterij
Anno 2013 een abo nemen met een 4S is het echt domste wat je kan doen imo.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef bjanaan het volgende:
dat klopt maar wil niet zeggen dat t toestel in Europa te repareren valt. Dus moet je t gaan verzenden naar Amerika voor een eventuele reparatiequote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Je kan je garantieverlengen met Applecare plan.
Dat is mij nu duidelijk allemaal na wat googlen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je het juiste model koopt met ondersteuning voor 4G in Nederland.
In welke omgeving precies?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Kan ik ergens in rotterdam een 5S ergens in rotterdam kopen?
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd 'm los te kopen?
Probeer de winkels waar ze de 5S al als showmodel hebben. Ik zag sowieso een 5S-showmodel staan in de Amac aan de Lijnbaan.quote:Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja ik wil hem los kopen maar geen zin om winkels af te struinen door tijd gebrek. En 2 weken wacht wil ik ook niet.
Het was een verwijzing naar dubbelop 'ergens in r'dam'...quote:
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heb de 5s nu precies 1 week, batterij loopt zomaar binnen no time leeg
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leegquote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Al die locatievoorzieningen en dergelijke moet je ook niet constant aan hebben. Daarnaast moet je zo nu en dan je geopende apps van de multitask verwijderen.
misschien een fout productie (hardware:slechte accu).. ik zal nog even aantal dagen aankijken, en anders contact met Apple opnemen om een evt. ruil te bespreken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat doe ik al standaard. Hij loopt gewoon zomaar leeg
Heb je geupdate naar 7.0.4?quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilenquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je geupdate naar 7.0.4?
even herstellen en dan opnieuw testen
doe t nu maarquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij is ook up to date, heb hem nu helemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen misschien werkt dat wel. Wacht het nog even af en anders om laten ruilen
Hier geen problemen..quote:Op maandag 25 november 2013 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Hier doen de 5s-jes het ook beiden prima. Ruwweg gelijk aan de 5, of zelfs zuiniger.quote:
Dat haal ik met m'n 5S dan weer niet.. Uurtje of 15 standby en 6/7 uur gebruik.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik twee dagen kan pielen met de 5s voor dat hij hij leeg is. Dat was nog geen dag met m'n 4s.
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat haal ik met m'n 5S dan weer niet.. Uurtje of 15 standby en 6/7 uur gebruik.
M'n 4S ging veel sneller leeg.
Batterij moet wel in beweging blijven.quote:Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.
Hoe lang doe je er mee?quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik moet mijn 5S wel vaker opladen sinds ik een remanufactured toestel kreeg van ze.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb aan de einde van een dag vaak dat hij nog 50 % is. Maar ik durf hem niet van de oplader te laten omdat ik bang ben dat die toch snel leegtrekt.
Moet het zeker na een halve dag opladen maar ik ben dan ook een harde poweruser. Ik zit vrij vaak op mijn iPhone, ondanks het bezit van een computer en iPad.quote:
Hij bedoelt refurbishedquote:
Toen ik dat zei corrigeerde de Genius met "nee, het is een remanufactured toestel. 80% van het toestel is nieuw, op enkele dingen als het moederbord na".quote:
Wordt morgen opgehaaldquote:Op zondag 24 november 2013 08:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Apple is gegarandeerd beter in support. Je krijgt een "nieuw" toestel als ze het niet ter plekke kunnen repareren.
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik mag me in de tussentijd vermaken met een Samsung Galaxy Ace
Dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..
Ze hebben geen Amerikaanse iPhones in de Amsterdamse Apple Store, dus ze kunnen die daar niet omruilen voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is mij nu duidelijk allemaal na wat googlen.
Maar wat mij nog niet duidelijk is is de garantie in Nederland/Europa ik lees wisselende berichten van mensen die problemen hadden als ze met hun kapotte Amerikaanse iPhone naar de Apple store in Amsterdam gingen maar ook weer mensen die helemaal geen problemen hadden..
Ik las het al eerder ja, gelukkig kom ik van Android af dus ik weet waar ik mee te maken hebquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eric Schmidt doet even een duit in het zakje..
Ook hier de overstap van Android naar iPhone. Terug naar Android? Nooit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik las het al eerder ja, gelukkig kom ik van Android af dus ik weet waar ik mee te maken heb
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Peerijsje het volgende:
Hee, ik heb een 3GS en heb er sinds gisteren een probleem mee.
Uit het niets is hij toen ik een whatsapp aan het lezen was uitgevallen en in recovery mode gegaan. Het enige wat ik nu zie is een itunes-teken met daaronder een usbstekkertje. Ik kan de telefoon uit en aan zetten, alleen schiet hij na het apple-teken gelijk weer in recovermode.
Op internet allerlei oplossingen gevonden (ben niet de eerste met dit probleem, dat snap ik) maar ik kom er niet mee van het probleem af.
Via tinyumbrella, redsnow en itunes zelf fix recovery geprobeerd maar er komt constant wel een error.
Iemand ooit ook tegen dit probleem aangelopen?
inb4:koop een nieuwe telefoon
, nee want hij voldoet nog prima mits hij werkt en dat deed hij gewoon tot gisteren.
Data is niet het probleem, icloud en eigen backups gemaakt dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.
uitvoeren en weer gaan gebruiken.
let wel, je data ben je kwijt.
Data ben je alleen kwijt als je zelf iCloud backups uit zet. Neem aan dat mensen die dat doen wel zo slim zullen zijn om geregeld backups te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Herstellen via iTunes, zoek even op geforceerd herstel.
uitvoeren en weer gaan gebruiken.
let wel, je data ben je kwijt.
er zijn genoeg mensen die dat helaas niet doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Data ben je alleen kwijt als je zelf iCloud backups uit zet. Neem aan dat mensen die dat doen wel zo slim zullen zijn om geregeld backups te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |