nieuwste versie iTunes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:00 schreef Peerijsje het volgende:
Krijg met geforceerd herstel fout 3491..
Opnieuw iTunes gedownload en geïnstalleerd op pc.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nieuwste versie iTunes?
Windows of Mac?
kabel eerst in computer later in iPhone geplaatst?
Sickquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
GTA San Andreas in december voor iOS![]()
The fuckquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
Geen problemen hier. Net getest op W7 op mijn MBP. Misschien komt dat door Bootcamp, maar geen problemen hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef very het volgende:
Zijn hier meer mensen waarvan hun iphone 5s niet wordt herkend in "deze computer"?
In iTunes doet ie het prima. Disk Management levert niets op
Een reboot van de iPhone was voldoendequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Net getest op W7 op mijn MBP. Misschien komt dat door Bootcamp, maar geen problemen hier.
Netwerkinstellingen een keer herstellen?quote:Op woensdag 27 november 2013 06:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn 5 raakt sinds kort ontzettend vaak het wifisignaal kwijt.![]()
Video's in Youtube/Dumpert laden verschrikkelijk langzaam.
Met controller supportquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:29 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn 5 raakt sinds kort ontzettend vaak het wifisignaal kwijt.![]()
Video's in Youtube/Dumpert laden verschrikkelijk langzaam.
0%. Ik kom er net van.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Waterbed het volgende:
Wanneer ik nu de Apple Store in stap hoe groot is de kans dat er nog Iphone 5s liggen?
Even bellen met Ziggo, klinkt als een verzwakt signaal richting modem. Had zelfde probleem. Ze hebben ontvangst kastje vervangen en probleem was opgelostquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.
Dank ga ik eens doen. Zat al te denken om ze die router functie uit te laten zetten en dan een airport eraan te hangen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef DenS het volgende:
[..]
Even bellen met Ziggo, klinkt als een verzwakt signaal richting modem. Had zelfde probleem. Ze hebben ontvangst kastje vervangen en probleem was opgelost
We hadden dezelfde probleem met stof op de lens toch? Ga gewoon naar de Apple Store. Amsterdam ligt ook niet om de hoek bij mij (ookal is het maar 45 minuten van Rotterdam met de auto maar toch), maar ik kreeg zonder gezeur direct een "nieuw" toestel en was ik er binnen 5 minuten weg.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Catch22- het volgende:
gvd...
twee keer dat hele proces ingevuld voor een vervangingsafspraak, krijg ik een foutmelding en kan ik niet verder...
Wel in firefox dus. Ik had aangegeven dat ik hem wou laten swappen door een koerier, staat er nu dat ze hem een week na ontvangst vervangen?
Mja, ik woon in Groningen. Ben dan gewoon een dag onderweg...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
We hadden dezelfde probleem met stof op de lens toch? Ga gewoon naar de Apple Store. Amsterdam ligt ook niet om de hoek bij mij (ookal is het maar 45 minuten van Rotterdam met de auto maar toch), maar ik kreeg zonder gezeur direct een "nieuw" toestel en was ik er binnen 5 minuten weg.
En tot nu toe werkt hij perfect.
Mja, ik snap je wel. Plan dan eer deze dagen een afspraak bij de Genius Bar en maak er gewoon een dagje Amsterdam met je vriendin ofzo. Heb je er ook meteen wat aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, ik woon in Groningen. Ben dan gewoon een dag onderweg...
Mja, misschien dat maar doen. Zonder telefoon zitten (of een ruiltelefoon moeten regelen) is wel vrij kak.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik snap je wel. Plan dan eer deze dagen een afspraak bij de Genius Bar en maak er gewoon een dagje Amsterdam met je vriendin ofzo. Heb je er ook meteen wat aan.
En hoef je in plaats twee weken maar 5 tot 10 minuten te wachten voor jouw nieuwe toestel
dat klopt niet, je krijgt eerst de vervanging en moet binnen 10 dagen de jouwe terugsturenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Catch22- het volgende:
gvd...
twee keer dat hele proces ingevuld voor een vervangingsafspraak, krijg ik een foutmelding en kan ik niet verder...
Wel in firefox dus. Ik had aangegeven dat ik hem wou laten swappen door een koerier, staat er nu dat ze hem een week na ontvangst vervangen?
hmm apart, dat stond in de bevestigingspagina... Kan in de mails niets terugvindenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt niet, je krijgt eerst de vervanging en moet binnen 10 dagen de jouwe terugsturen
Bellen is sneller! krijg je meteen casenummer etc, kun je later makkelijk terug zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hmm apart, dat stond in de bevestigingspagina... Kan in de mails niets terugvinden
Je moet ook niet je hele onderkant van duim laten registeren, maar slechts het topje ervan. Want daar druk je als het goed is mee op de homeknop.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef Nairua het volgende:
Touch ID werkt hier 1 op de vijf pogingen. Ben ik de enige?
Ga het proberen. Dank.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:03 schreef Draai_kont het volgende:
Je moet ook niet je hele onderkant van duim laten registeren, maar slechts het topje ervan. Want daar druk je als het goed is mee op de homeknop.
Succes!
Bij mij werkt die vlekkenloos.
Nee, geen Ziggo modem + router. Ik heb de netwerkinstellingen gereset en het helpt een beetje. Heb sindsdien geen melding meer gehad dat ie 'm kwijt was, terwijl ik 'm gebruikte. Wel laden video's nog langzaam (of zelfs niet) en is de 5 het signaal kwijt als ik 'm op standby heb gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Toevallig een Ziggo modem+router (ubee)? Heb het namelijk ook momenteel weer. Gaat soms dagen en weken goed en dan opeens is het weer compleet niet werkzaam. Zou dat ding graag het raam uit flikkeren.
En..gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:50 schreef Coelho het volgende:
Sta op het punt om een 5c te kopen voor mijn vrouw via Groupon (¤499). Nog addertjes om het op die manier te doen, of gewoon een goede prijs?
Nog niet. Werd er via PM op gewezen dat dit refurbished toestellen zouden zijn. Ik kan daar echter niks over terugvinden in de omschrijving en ook de Groupon klantenservice kan me geen duidelijkheid verschaffen.quote:
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.quote:
Ik zou niet voor refurbished kiezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.
Onzin. De kwaliteitseisen zijn voor refurbished (eigenlijk remanufactured) toestellen exact hetzelfde als voor nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet veel uit als je mij vraagt. Refurbished toestellen zijn doorgaans beter gecontroleerd en je hebt sowieso garantie.
Zou kunnen. Ik hoorde iets anders van een Apple medewerker en vriend en baseer daar mijn post op. Als dat niet klopt zou ik ook gewoon voor een nieuwe gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 12:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. De kwaliteitseisen zijn voor refurbished (eigenlijk remanufactured) toestellen exact hetzelfde als voor nieuwe toestellen.
Ligt aan de voorraad, en situatie met je iPhonequote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met reparatie afspraken bij de Apple Store in Amsterdam? Ik ga er volgende week heen omdat m'n iPhone 4 kapot is, maar ik vraag me af of ze deze nog steeds omruilen voor een nieuwe telefoon. Of lever je hem daar in en krijg je te horen wanneer ie klaar is? Ik heb geen zin om een tijd zonder telefoon te zitten.
Zit gewoon standaard in je iPhonequote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb een vraagje; weet iemand hier misschien of het mogelijk is een soort package of script te maken wat je op een iPhone kunt openen en direct een shortcut naar een website op je home screen installeert?
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in je iPhone
Klik op 'toevoegen aan beginscherm'
Heb je nog garantie op je 4? Lijkt me niet toch? Dan zou ik hem lekker naar een turk brengen ipv de applestore.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef Vermecelli het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met reparatie afspraken bij de Apple Store in Amsterdam? Ik ga er volgende week heen omdat m'n iPhone 4 kapot is, maar ik vraag me af of ze deze nog steeds omruilen voor een nieuwe telefoon. Of lever je hem daar in en krijg je te horen wanneer ie klaar is? Ik heb geen zin om een tijd zonder telefoon te zitten.
Heb zelf geen iPhone, maar snap dat dat er standaard in zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit gewoon standaard in je iPhone
Klik op 'toevoegen aan beginscherm'
Linkje sturen en zelf laten boekmarken is ook een optie he, ipv allerhande kunstgrepen te moeten plegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Heb zelf geen iPhone, maar snap dat dat er standaard in zit.
Waar ik eigenlijk naar op zoek was, is een mogelijkheid om iets te kunnen versturen naar mensen, wat zij vervolgens kunnen installeren. Dus dat er voor hen een shortcut wordt geinstalleerd op het home screen.
Maar het is me inmiddels al gelukt, met een iphone configuratie utility tooltje. Top spul.
Dat is in dit geval geen optiequote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Linkje sturen en zelf laten boekmarken is ook een optie he, ipv allerhande kunstgrepen te moeten plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |