doe jij ook aan meets?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja heb ik toch jong
[..]
Wieso, die heeft toch ook gemeet!
Ja het is een simpele gast maar hij had geen kwaad inzich ofzo.
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef essnhills het volgende:
Je bent de uitdaging wel goed aangegaan vandaag hè Toto?
Mijn excusesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Valt me wel weer tegen van een ekte fokker
quote:
Fokit ik vind onze relatie wel verbeterd. Voel jij dat ook?quote:
Dat je mij wou inhalen vandaagquote:
Jajaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Fokit ik vind onze relatie wel verbeterd. Voel jij dat ook?
flippo'squote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef nodig het volgende:
[..]
hahaha idd
en de tijd van voetbalplaatjes en knikkeren
Flippo'squote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef nodig het volgende:
[..]
hahaha idd
en de tijd van voetbalplaatjes en knikkeren
hoe veel heb je al gepost vandaag?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je mij wou inhalen vandaag
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!quote:
quote:
quote:
Ja vind ik wel.quote:
:$ crackjequote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!Die was leuk
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik kwam laatst je whatsapp tegen toen je me uitschold omdat ik een ban had
Nog niet zoveelquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe veel heb je al gepost vandaag?
Ja dat was een zwarte dag in mijn whatsapp-carrierequote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik kwam laatst je whatsapp tegen toen je me uitschold omdat ik een ban had
Ik date nietquote:
ver voor me? Het is 14:58 en ik zit op bijna 500 postsquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog niet zoveelIk zou me inhouden weet je nog
Anders stond ik wel ver voor je
Sowieso is monopoly wel een baas volgens mijquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!Die was leuk
Stekeltjesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
zal ik een lekker kort pittig kapseltje nemen
Ja beetje onvolwassen toen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was een zwarte dag in mijn whatsapp-carriere
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Toto kom opJe doet het er nu gewoon om
Die whatsapp groep toen was wel beetje saaiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje onvolwassen toen.
GELUKKIG GAAT HET BETER!
No problemquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ver voor me? Het is 14:58 en ik zit op bijna 500 posts
Ja, maar los van zn streken is ie ook gewoon lief hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso is monopoly wel een baas volgens mij
Ja, halloquote:
Posts opkrikkenquote:
daar meen je niks vanquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Ik vind toto behoorlijk irritant de laatste tijd.
Het was in een privegesprek.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die whatsapp groep toen was wel beetje saai
STUART EEN PEDO NOEMEN IS OOK NIET VOLWASSENquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje onvolwassen toen.
GELUKKIG GAAT HET BETER!
qftquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Jawel.quote:
Meh, ik heb deze maand wel genoeg op 1 gestaanquote:
Het was een grapjequote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STUART EEN PEDO NOEMEN IS OOK NIET VOLWASSEN
Ik ook.quote:
10x toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik heb deze maand wel genoeg op 1 gestaan
Uhuh..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik reageer op iedereen.
Ja, I know, vond je ook best wel een punt hebben laterquote:
Nou gewoon. Jezelf baas noemen enzo. Verhalen dat je nummer regelt voor mensen. Random woorden posten als: penis en poep.quote:
Kruisje staat rechtsbovenquote:
quote:
LBquote:
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wilquote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou gewoon. Jezelf baas noemen enzo. Verhalen dat je nummer regelt voor mensen. Random woorden posten als: penis en poep.
Vind het maar raar.
Ik geef je een 6quote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Wel kan ik stellen dat het bier gratis was de gehele avond. Valt dit nog enigszins positief uit voor mijn toch al overweldigende internet reputatie?
SISTERRRquote:
Helemaal als het een verloren zaak isquote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou gewoon. Jezelf baas noemen enzo. Verhalen dat je nummer regelt voor mensen. Random woorden posten als: penis en poep.
Vind het maar raar.
leleleleelquote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wil
Ik doe dat nooit, ik laat gewoon andere mensen mij aanbiddenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben het wel met Sof eens overigens.
Dat Totobaas moet je echt mee kappenZwaar irritant.
Sofquote:
Ja maar er zijn nog meer mensen en het is een beetje de interactie waar het om draaitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wil
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, ik laat gewoon andere mensen mij aanbidden
Ik reageer op iedereen, interactie genoeg dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nog meer mensen en het is een beetje de interactie waar het om draait
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben het wel met Sof eens overigens.
Dat Totobaas moet je echt mee kappenZwaar irritant.
Ik ben je broer niet, zusquote:
hoi wanneer gaan we meetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?quote:
*Woosh*quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik reageer op iedereen, interactie genoeg dus.
hahahhaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Pokemon kaarten waren de shit vroeger
met een energy kaart naar school gaan en dan met een glinsterende charizard thuiskomen
Wat negeer je mijquote:
Ohquote:
En of je een neuk geeftquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, als het zo irritant is, koop een abo en blokkeer. Idgaf
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Hoi Essquote:
Vaak wel hoor?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is FOK!, als jij hier post dat je gaat fappen meen je het toch ook niet
Ik was de eerste die je begroette jaquote:
Not really, het is een forum en ik ken hier toch niemand echt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En of je een neuk geeft
Ik was altijd een sicke baas wbt ruilenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
hahahha
ik zie kleine aldo voor me me zijn glinsterende charizard
Troep is relatief.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorHeeft niks met persoonlijke aanval of iets te maken
is ie altijd al geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Gelukkig ligt het niveau over het algemeen (Buiten mijn posts om) wel gigantisch hoog gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorHeeft niks met persoonlijke aanval of iets te maken
OMG HOII ESSSSSSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je begroette ja
Ik heb hier nog wel een leuk antwoord opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen nemen FOK! weer te serieus ik ben weg
Je weet wel wat ik bedoelquote:
Haai LBquote:
doe maar jij post altijd kwaliteitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een leuk antwoord op
Nee dat sowieso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niveau over het algemeen (Buiten mijn posts om) wel gigantisch hoog gelukkig
ik zal jou eens serieus nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen nemen FOK! weer te serieus ik ben weg
Originele grapquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Wat zou ik niet menen dan wat ik zeg hier?quote:
ha, gaaaayquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Zo veel niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou ik niet menen dan wat ik zeg hier?
Inso heeft hier wel antwoord opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je niet oppast neem ik jou ook
Noem eens voorbeelden danquote:
Nja, 99% wat ik hier post meen ik geen drol van.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden danIk kan me niet iets herinneren wat ik op dit forum heb gepost wat ik niet meende
staat zijn hol weer eens open?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens, Totot is gewoon nog verdrietig vanwege dat gat en portugal. Laat 'm maar eventjes hoor
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, 99% wat ik hier post meen ik geen drol van.
Ohquote:
Hij postte vannacht al dat ie op 1 zou gaan staan vandaagquote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens, Totot is gewoon nog verdrietig vanwege dat gat en portugal. Laat 'm maar eventjes hoor
Nee hoor, ik zie 't probleem gewoon niet zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Trollen is heel wat anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?Dat je af en toe trollt oke, dat doet iedereen, maar elke post? Dat is toch zinloos?
Ja had je me maar niet eerst moeten negeren hierquote:
ik wil niet stoken ofzo hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, je bent wel anders dan toen je hier in het begin kwam in ieder gevalquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trollen is heel wat anders.
Ik post gewoon een beetje van alles en nog wat.
Maar ik beledig niemand en val niemand lastig.
OMGquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Op 4 pasquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
HEYY ESSNHILLSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja had je me maar niet eerst moeten negeren hier
Er zijn dan ook hele andere users/tijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, je bent wel anders dan toen je hier in het begin kwam in ieder geval
Sowieso verpesten mensen die trollen Fok!. Ik kom hier voor inhoudelijk sterke discussies en dan heb je altijd wat van die ettertjes welke er een onzinnige mening/post tussen moet gooien, zeer storend.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik: waarom zou je dat doen?Dat je af en toe trollt oke, dat doet iedereen, maar elke post? Dat is toch zinloos?
Nou ik irriteer me zelf ook niet zo aan je (behalve die facebook meuk maar dat leek me al duidelijk). Al vind ik die shit zoals gewoon random 'toto' neer zette nnou ook niet echt een toevoegingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie 't probleem gewoon niet zo.
Haay LBquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef nodig het volgende:
[..]
ik wil niet stoken ofzo hoor*geeft toto een shop in zn kruis*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook hele andere users/tijden
Broerquote:
oh, ik had supersof echt niet in dat rijtje verwachtquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Dat vind ik zo grappigquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me zelf ook niet zo aan je (behalve die facebook meuk maar dat leek me al duidelijk). Al vind ik die shit zoals gewoon random 'toto' neer zette nnou ook niet echt een toevoeging. En das wel jammer want als je wél serieus bent ben je een stuk leuker
.
winter is comingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook hele andere users/tijden
shop?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
*geeft toto een shop in zn kruis*
quote:
lolquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was altijd een sicke baas wbt ruilenAl die domme kindjes helemaal leeggeplukt
Hoe is hetquote:
Supersof post kwaliteit hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik had supersof echt niet in dat rijtje verwacht
Beerquote:
ik niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
1. Bitterlemon
2. Rodawa
3. Supersof
4. Essnhills
5. Ezell
Ja dat wel maar iedereen is wel serieusquote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo grappiggewoon random: Toto
Omdat ik weet dat mensen dan denken: och hij weer.
Ik kan ook best serieus zijn hoor, maar kom op, iedereen lult hier momenteel door elkaar heen.
schopquote:
Prima! Met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |