Gelukkig ligt het niveau over het algemeen (Buiten mijn posts om) wel gigantisch hoog gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorHeeft niks met persoonlijke aanval of iets te maken
OMG HOII ESSSSSSquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je begroette ja
Ik heb hier nog wel een leuk antwoord opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen nemen FOK! weer te serieus ik ben weg
Je weet wel wat ik bedoelquote:
Haai LBquote:
doe maar jij post altijd kwaliteitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een leuk antwoord op
Nee dat sowieso nietquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niveau over het algemeen (Buiten mijn posts om) wel gigantisch hoog gelukkig
ik zal jou eens serieus nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen nemen FOK! weer te serieus ik ben weg
Originele grapquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Wat zou ik niet menen dan wat ik zeg hier?quote:
ha, gaaaayquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Zo veel niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou ik niet menen dan wat ik zeg hier?
Inso heeft hier wel antwoord opquote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je niet oppast neem ik jou ook
Noem eens voorbeelden danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |