hoi wanneer gaan we meetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!Die was leuk
Waarom zou je dat doen?quote:
*Woosh*quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik reageer op iedereen, interactie genoeg dus.
hahahhaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Pokemon kaarten waren de shit vroeger
met een energy kaart naar school gaan en dan met een glinsterende charizard thuiskomen
Wat negeer je mijquote:
Ohquote:
En of je een neuk geeftquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, als het zo irritant is, koop een abo en blokkeer. Idgaf
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, als het zo irritant is, koop een abo en blokkeer. Idgaf
Hoi Essquote:
Vaak wel hoor?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is FOK!, als jij hier post dat je gaat fappen meen je het toch ook niet
Ik was de eerste die je begroette jaquote:
Not really, het is een forum en ik ken hier toch niemand echt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En of je een neuk geeft
Ik was altijd een sicke baas wbt ruilenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
[..]
hahahha
ik zie kleine aldo voor me me zijn glinsterende charizard
Troep is relatief.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gehoord dat je troep post de laatste tijd hoorHeeft niks met persoonlijke aanval of iets te maken
is ie altijd al geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
Ik vind toto behoorlijk irritant de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |