quote:
LBquote:
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wilquote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou gewoon. Jezelf baas noemen enzo. Verhalen dat je nummer regelt voor mensen. Random woorden posten als: penis en poep.
Vind het maar raar.
Ik geef je een 6quote:Op woensdag 20 november 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Wel kan ik stellen dat het bier gratis was de gehele avond. Valt dit nog enigszins positief uit voor mijn toch al overweldigende internet reputatie?
SISTERRRquote:
Helemaal als het een verloren zaak isquote:Op woensdag 20 november 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou gewoon. Jezelf baas noemen enzo. Verhalen dat je nummer regelt voor mensen. Random woorden posten als: penis en poep.
Vind het maar raar.
leleleleelquote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wil
Ik doe dat nooit, ik laat gewoon andere mensen mij aanbiddenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben het wel met Sof eens overigens.
Dat Totobaas moet je echt mee kappenZwaar irritant.
Sofquote:
Ja maar er zijn nog meer mensen en het is een beetje de interactie waar het om draaitquote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet het maar serieus nemen, het is een fucking internetforum met een pseudoniem, ik kan hier posten wat ik wil
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, ik laat gewoon andere mensen mij aanbidden
Ik reageer op iedereen, interactie genoeg dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nog meer mensen en het is een beetje de interactie waar het om draait
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben het wel met Sof eens overigens.
Dat Totobaas moet je echt mee kappenZwaar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |