Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!quote:
quote:
quote:
Ja vind ik wel.quote:
:$ crackjequote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!Die was leuk
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik kwam laatst je whatsapp tegen toen je me uitschold omdat ik een ban had
Nog niet zoveelquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe veel heb je al gepost vandaag?
Ja dat was een zwarte dag in mijn whatsapp-carrierequote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik kwam laatst je whatsapp tegen toen je me uitschold omdat ik een ban had
Ik date nietquote:
ver voor me? Het is 14:58 en ik zit op bijna 500 postsquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog niet zoveelIk zou me inhouden weet je nog
Anders stond ik wel ver voor je
Sowieso is monopoly wel een baas volgens mijquote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet random. Moeten wel leuke mensen zijn waar ik ook vertrouwd mee ben andesr vind ik maar kut. Heb maar één eckte meet gehad met Fee (lees; fa-ye zonder streepje), monopoly, dromenvangertje, Erik (ja wat is zn username..) Snuf. ennn Heloef!Die was leuk
Stekeltjesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
zal ik een lekker kort pittig kapseltje nemen
Ja beetje onvolwassen toen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was een zwarte dag in mijn whatsapp-carriere
Watquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Toto kom opJe doet het er nu gewoon om
Die whatsapp groep toen was wel beetje saaiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje onvolwassen toen.
GELUKKIG GAAT HET BETER!
No problemquote:Op woensdag 20 november 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ver voor me? Het is 14:58 en ik zit op bijna 500 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |